![]() |
Ik moet morgen op restaurant gaan eten voor de verjaardag van een oudtante en ik heb geen flauw idee wat ik aan moet :{.
Iemand enig idee? Pfff... |
Kleding :yes:
|
Citaat:
|
ja, meestal kom je dit genre tegen in voordeel van man.
is eens wat anders he! :+ :thumbsup: |
ik ben ook een man, maar het is op zich wel grappig :d :+
|
Citaat:
ATP staat voor Adenosine TriPhosfaat Bij de celademhaling wordt dit inderdaad gevormd (hier en daar zo ze uitzonderingen). Je lichaam verkrijgt de engergie door één fosfaat groep los te maken waardoor ADP (adenosine difosfaat) ontstaat. Bij die breuk ontstaan energie 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou toch niet in een kamer vol CO2 willen zitten ...
Citaat:
Maarjah. Slaap lekker allemaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaai
gaaaaaaaap :Z :Z :Z |
Citaat:
|
alles is in principe giftig. Het gaat alleen om de dosering.
Als je van iets teveel hebt (co2, methaan, weet ik veel wat, van mijn part melk ofzo) dat word je lichaam daar door vergiftigd |
vandaag vrij van school *)
|
Ik ga wel naar school! 8-)
|
Ik moet wel werken ;'(
|
Ik ben nu op school ..
Ga zo naar huis .... We moesten een poppenkastshow in groepjes van twee aan elkaar laten zien :p |
Onze lerares godsdienst was wat overdreven vriendelijk tegen mij vandaag. Ze kwam na de les zelfs bij mij om te vragen hoe mijn vakantie geweest is.
Wat had die wel niet gegeten vanochtend? |
Morgen eerste uur Latijn, krijg m'n cijfer terug :( Voelt niet echt goed....:|
|
1 competentie gehaald :thumbsup:
andere 2 afwachten :notgood: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoi
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij verveelt je ook? |
Hehe, eindelijk naam + password terug gevonden om in te loggen :7
|
Citaat:
ik had dan ook niets ingeleverd wat niet meehielp maar ze knikten wel de hele tijd 'ja' 8) maar ik spreek nu alleen mensen die het allemaal hebben gehaald |
Citaat:
|
Citaat:
Hej Jenny :wave: ik zit me op school te vervelen |:( |
:O
|
Citaat:
Gefeliciteerd trouwens :thumbsup: |
Citaat:
maar wat voor vragen stelden ze dan?|:( |
Citaat:
Heinze had bijv. ook niets ingeleverd maar wel alle punten alleen maar vragen uit de voorbeeldvragen.. |
Is hier trouwens ook floodcontrol? :kots:
|
Citaat:
welk een toffe smilie is dat: :thumbsup: |
Citaat:
Hmmm oké :) Goed van Heinze :thumbsup: Jij had de opdrachten wel bij? Zeurden ze echt veel door dan?:? |
Citaat:
Dankje 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Zag niet echt smileys die beter pasten. Rare smileys hebben ze trouwens hier :+ |
Citaat:
|
Citaat:
2 en 3 voor mijzelf wel maar niet ingeleverd ik had bij het gesprek uberhaupt niets mee 8{ Neuh, ze zitten alleen maar ja te knikken en gertje zegt helemaal niets |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn weer vergeten om mijn andere nick te unbannen |:( Met jou dan? :wave: |
Citaat:
|
Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '192.168.200.2' (115) in /home/forum/www/admin/db_mysql.php on line 40
There seems to have been a slight problem with the database. Please try again by pressing the refresh button in your browser. An E-Mail has been dispatched to our Technical Staff, who you can also contact if the problem persists. We apologise for any inconvenience. :? :@ :@ :@ :notgood: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wolter Gefeliciteerd! :thumbsup: :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.