![]() |
Gisteren weer eens The Fellowship Of The Ring gekeken.
|
ik vrijdag american beauty, wilde m al n hele tijd zien en toen ie donderdag op tv kwam, kwam ik er e laat achter, dus toen moest en zou ik m de volgende dag zien.
|
xXx
|
School of Rock 8-)
|
scorpion king@canal+ :p
|
spirited away
|
Gisteren LOTR: TTT en Gone in 60 seconds gekeken. Je moet toch wat als je ziek thuis zit.
|
Finding Nemo8) :love:
|
Crimson Tide
|
Anger Management
|
Earthquake :x
|
2fast2furious
wel aardig...geluid was wel lekker indrukwekkend.. |
Net met wat vrienden Bruce Almighty gezien. Jim Carrey is altijd wel goed voor wat lollige momenten, Jennifer Anniston is lekker en Morgan Freeman hoort imo niet in films van dit niveau thuis :)
|
Die film op net 5 voor Model behavior ofzo...
|
Gister keek ik Prince of Egypt, die ik erg mooi vond.
Daarna nog Full Metal Jacket, die ik erg geniaal vond. |
The Texas Chainsaw Massacre in de bioscoop.. echt heel eng :|
|
Citaat:
|
Life of Brian eindelijk gezien, vond em echt geniaal.
Maar ik vind de Holy Grail net wat grappiger en genialer. |
Net weeres American History X gekeken
Echt een suuuuuper film! |
Citaat:
|
Once Upon a Time in Mexico.
Wel lachen filmpje, maar niet echt hoogstaand. Gewoon lekker relaxed met een biertje in de hand kijken... |
Ik heb ook weer American History X gezien.
De vorige keer dat ik hem zag is al weer jaren geleden, en herinnerde me vreemd genoeg het einde pas weer toen ik het zag. Echt zo'n film waar je over blijft nadenken en dat heb ik niet zo vaak :o |
Donnie Darko
Best vage film, maar wel boeiend.8-) |
Alien 3 SE, de film is nóg beter geworden.
|
Freddy vs Jason
Thumbs in the middle... beetje middelmatig :( |
Alien Ressurection, een zwakke afsluiter van alien-saga, maar op zichzelf nog steeds een leuke film met een paar goeie scenes die de film toch nog de moeite waard maakt.
|
thirteen
|
Ik heb vanmiddag 25th hour gezien met Edward Norton. Wat een saaie rotfil zeg. Ik ben hartstikke fan van Edward Norton, maar ik snap niet dat hij in deze film wou spelen. Er gebeurd echt helemaal niets!:Z
|
ik denk dat je de film zo saai vind omdat het zo traag op gang komt.. maar dit was juist de bedoeling bij die film..want het was toch zijn laatste dag voordat hij naar de gevangenis gaat ofzo?
|
Citaat:
|
Fresh, mooie zielig filmpje :$
|
pi
_0_ |
Kill Bill....
kutfilm |:( |
Secondhand Lions...
Best wel een grappige film met Haley 'I see dead people' Joel Osment en Michael Caine en Robert Duvall. |
Citaat:
Ik heb trouwens zaterdag Primal Fear weer eens gekeken :thumbsup: |
Citaat:
echt een leipe film, maar wel cool. |
die lobotomie op het eind is dan ook wel een lekker abrupt einde... ;)
maarja.. ook een einde van zijn kwelling...ghe.. |
k heb pas ''I am Dina'' gekeken, vond t geen leuke film, werd er depressief van zoiets|:( :no:
|
Ik heb net Underworld weer gezien...
|
potc
legally blond bridget jones' diary |
Citaat:
heb ook pi als laatst gezien, morgen lost in translation |
Net in de bioscoop Last Samurai gezien.
De film verraste me in positieve zin, echt een aanrader! :thumbsup: |
Idem, ik vond het echt een gave film...
Maar mijn laatste film was Finding Nemo op dvd. :love: |
The Boondock Saints :respect: :respect:
had het begin al een keer eerder gezien maar het is wel een goede film! Heel erg leuk hoe ze de beelden doorelkaar mengden, de muziek derbij, de humor... mjaaa, leuke film :z |
Citaat:
en Gisteren nog American Pie 3 :) |
hier ook weer boondock saints..._0_
|
lort of the rings 3..
|
Cold Mountain, viel beetje tegen
|
Johnny English - vond het niet echt een leuke komedie, op een paar komische scenes na vooral heel voorspelbaar. Geef mij Atkinson als Blackadder maar :thumbsup:
|
de bende van hiernaast
|
The last Samurai
prachtige film! |
The good The bad and the ugly:7
|
American Pie: The wedding
|
vanmiddag...
shoufshouf habibi wel een goeie film :) |
SWAT
met dank een een (ex)forummer :) is best een goeie film |
Dangerous Minds, (genstaas paradijs) 8)
|
Ik heb gister Memento gezien, ik zag hem in de top 100 staan bij vrijwel iedereen hier en dus had ik m gekeken. SUPERB! :respect: echt mega goed. Ik ben nu bezig om hem in de goede volgoorde te krijgen, dat het gewoon gronologisch is, :) het lukt alleen voor geen ene meter. :{
|
shouf shouf habibi
|
Desperado 8-)
|
en ohja, daarna heb ik nog Papillon gekeken. :)
|
the last samurai
:7 |
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht er tijdens de film al aan...dat het dezelfde was als die van gladiator... hans zimmer dus... ;) |
kung pow :d
|
Gladiator... Voor de weet-ik-hoeveelste-keer :p
|
Citaat:
|
K een halve gladiator gister :P
|
blade 2
|
Hudson Hawk
|
Citizen Kane
|
Heb vanavond eindelijk spiderman gehuurd en ik vond hem wel leuk :)
|
Sneeuwwitje :| :?
|
Tomb Raider 2: The cradle of life.
Net als deel 1, vermakelijk, lekkere actie en een fantastische Angelina Jolie.Maar ook een flutverhaal en de film was af en toe verschrikkelijk nep(die haai was echt :no: ). Wel een stukkie beter dan deel 1, vooral dankzij die coole schotse sidekick. |
ja man
|
Die haai was echt schandalig slecht... Ook het naar beneden roetsen langs de touwen komt totaal niet geloofwaardig over (zonder handschoenen he).
Maar die haai spant de kroon, snap niet hoe die Jan de Bont het in zijn hoofd haalt om zo'n stuk in de film op te nemen... Geloof dat ik over die film nog een review heb geschreven hier. :+ |
The Hulk, en hij was beter dan ik dacht. Ik verwachte echt hersenloos gebeuk en gesmash de hele film door, maar dat viel gelukkig mee. Het verhaal was best wel aardig, en de special effects waren ook heel goed.
|
dirty dancing :love: :love: voor de zoveelste x
|
Citaat:
iedereen vind het dé flop van de eeuw en meneer vind hem weer goed |
Tomb raider 2 (weer)
En Girl, interupted *is alleen maar n beetje Angelina Jolie verslaafd :9~ |
arlington road, op dvd
had em eingelijk gevonden :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die zal me altijd bijblijven... dat had ik dus echt nooit verwacht... wel gehoopt maar niet verwacht... |
Citaat:
Spiderman is als (om in het genre te blijven) een stuk geslaagder dan The Hulk. Echt veel te weinig mee gedaan... |
Spiderman vond ik juist tegenvallen, terwijl ik The Hulk wel goed vond...
Ontopic: The Insider net gezien, ik hoop dat mensen het er wel mee eens zijn dat dát een goeie film is, anders weet ik het ook niet meer. 8| |
the hulk heb ik in de bioscoop gezien, ik kan me nu nog slaan om die beslissing:loser:
als er idd 1 film is waar ik spijt van heb was het die. maar goed |
Hulk: 6.1/10
Spiderman: 7.5/10 tsja de een houd over het algemeen van goede films en de ander niet 8) |
als laatste> the last samurai...
zeer mooi :9~ :thumbsup: |
Wrong turn... heel goede film, alleen duurt ie niet 90min zoals op de hoes staat, maar 75 minuten. beetje jammer, maar hij blijft goed :yes:
|
Citaat:
|
Pirats off the caribian!!!8-)
Johny depp speelt zooooo goed!!!!!:d :thumbsup: :respect: |
Lost in translation.
|
Grease:+
|
Citaat:
film: being john malkovic, echt rare maar goeie film. heeeel anders dan ik verw8 had...tenminste voorkant van de dvd ziet er uit alsof het een fucking comedy is |
Der Tunnel
Hele mooie film die ik totaal niet kende. Gaaf als een film die je toevallig gaat kijken en waar je niets van verwacht of waar je zelfs pas na een uur komt binnenvallen (zoals nu :D) je toch kan blijven boeien :thumbsup: op imdb krijgt de film gemiddeld een 8.3 8-) Verhaal: Citaat:
|
one fine day
|
Citaat:
|
italian job... leukk
|
Lake placid 8)
ontieglijk slechte film eigenlijk, maar sommige scenes waren wel grappig :+ |
Citaat:
|
Heb gisteren Moneytrain gekeken, was op tv.
Best een leuke film |
Once upon a time in Mexico
|
Final destination 2. :7
|
niet gekeken maar zometeen kijke :+ : the hours
|
Monthy Python and the holy grail en Transformers the movie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lost in translation en once upon a time in mexico
gisteravond en damn wat is die laatste slecht. alleen al die overbekende acteurs moeten hte goed maken volgens mij naja de humor van johnny depp en de aanblik van salma hayek maakte het dat ik de film niet af hoefde te zetten ;) |
'k heb net 'Chocolat' met Juliette Binoch en Johnny Depp gezien op televisie. Mooie film. :yes:
|
net weer 'ns there's something about mary gekeken.
een stukje a few good men, maar die heb ik al te vaak gezien. en over drie kwartier komt romeo & juliet :love: |
Citaat:
wat romantisch :+ |
jah dat is echt een brute film. met claire danes :love:
|
Citaat:
http://www.imdb.com/Photos/Ss/0181852/DT3-18479C.jpg |
Gister heb ik 4 films gezien...
Pirates of the Cariben Mona Lisa smile Iets met Atlanta murders geval :? Romeo & Juliet |
ik heb vandaag underworld gezien...echt vette film :love: :respect: :respect: :respect:
|
romeo & juliet, zooo zielig :(
|
Citaat:
Als die mannen met de kluis onder water zitten ademen ze telkens uit, dat resulteert in luchtbelletjes en luchtbellen die omhoog komen. Toch zien de politie-agenten en die bewakers van de kluis dat niet... En zo had ik nog iets, maar ik weet niet meer wat... Verder vind ik het wel een aardige film. Gister ook Something about Mary gekeken.. Tja.. |
Once upon a time in Mexico.
Ik vond het een coole film, maar dat komt alleen maar door Johnny Depp en Antonio Banderas. |
Atlantis:|
|
Close encounters of the third kind
|
underworld
|
gister 2 films gezien:
Vampire Clan :love: Field of Honor :respect: |
shouf shouf habibi, suckt zwaar
|
FINDING NEMO eindelijk!!!!
Wat een geweldige film zeg!:thumbsup: Die schildpadden zijn coooooool :respect: |
american history X.. again!:Z
|
Citaat:
*denkt ffkes na* laatste film dat ik gezien heb was Lotr deel 1 en deel 2, en toen gingen zondag naar deel 3 gaan kijken om 14u30 maar we waren iets te laat :$. Waren in de cinema rond 14u15 en zaal was al volzet (en de mensen die mee waren moesten om 19u ergens zijn ) dus andere keer gaan :( |
Uh, ik heb dinsdag The sum of all Fears gezien
|
net the Recruit gekeken
|
Citaat:
Heb een poos geleden in de bios gezien!!!:yes: |
Underworld. best coole film. ook die actrice8-)
|
american history x
bangelijke film |
the wizard of oz, dvd-versie
|
Master & Commander: The far side of the world
Erg fraai 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dreamcatcher,weinig origineel, maar wel spannend.
|
Donnie Darko.
Zeer speciale film.. Moet je echt over na (willen) denken, anders kun je hem beter niet kijken. |
Phone booth
wel een aardige film, maar niet één die ik echt in mijn collectie moét hebben zeg maar :o |
Mortal Kombat :{
|
Once upon a time in Mexico...
Ik vond t een waardige opvolger voor Desperado :thumbsup: Johnny Depp was magistraal. |
Van de week eindelijk phone booth gezien, ik vond het een vermakelijke film....
|
Great nogwat, met Robert de Nero en Gwyneth Paltrow weet niet meer precies hoe die heet :$
|
Citaat:
:) |
nu kijken: Goodfellas
gezien: hele goeie film :d 8-) thnx dennis |
Battle of the Bulge
Als oorlogsfilmliefhebber vond ik hem wel aardig, maar historisch gezien klopt er het een en ander niet aan en daarnaast is de film ook wel gedateerd. :) |
American wedding :z
is wel grappig, ik heb me doodgelachen om Stiffler 8) |
Signs
|
Wrong Turn
best geinige film |
Die film die gisterenavond op RTL 5 kwam, Spheres, iemand die gezien? Best goeie film :)
|
vrijdagavond in de bios:
calander girls! Ech te grappig:yes:, maar wel allemaal vriendinnenclubjes van vrouwen boven de 40 daar....:notgood: Echt abnormaal, ik was alweeeeeer de jongste daar (moet toch eens minder vaak met mijn ouders naar de bioscoop denk ik|:( ) |
gister alle 3 de indiana jones delen
|
Blade
|
Citaat:
|
dreamcatcher
x-men 2 brotherhood of the wolf |
Pulp Fiction. :thumbsup:
|
Lock, Stock & 2 Smoking Barrels
thnx andy :thumbsup: |
Citaat:
|
Mona Lisa Smile,
DAMN he wat een gare bagger film zeg. Wel handig als je niet kan slapen. |
28 Days later..
wel een aardige film, alleen het einde .. tja :notgood: |
Citaat:
|
Underworld
|
Forces of nature
Hij was wel uhm ..................... romantisch :) |
monsters inc (alweer)
arlington road (alweer) |
Lock Stock en 2 smoking barrels moet ik eens met ondertiteling kijken. Ik heb hem hier gezien , maar het is moeilijk verstaanbaar engels ( en aan japanse ondertiteling heb ik niet veel)
28 days later vond ik echt heel goed , maar die jongen die erin speelt is ook vet lekker. Laatste 3 films die ik gezien heb : My big fat greek wedding (grappig) Bowling for Columbine ( 1 van de intresanste maar ook aangrijpende films -documantaire meer- die ik ooit gezien heb ) en maid in manhatten :o |
Gisteren 'Crimson River' gekeken.. Een franstalige film, maar dat maakt em zeker niet minder :thumbsup:
|
Citaat:
|
Bad Boys II
|
Gisteren Top Gun op televisie
|
Citaat:
ik vond het wel een 'aardige' film... maar niet bijster sterk.. |
welke zal ik vanavond kijken?
Lock Stock and 2 smoking Barrels Snatch of Three Kings? :) |
ik ga denk ik brother bear kijken :D
|
Citaat:
ik zou voor snatch gaan, puur voor benicio del toro :p ikzelf ga vanavond charlies angels 2 kijken, het moet toch maar gebeuren 8| |
Ik heb the mexican gezien met julia roberts en brad pitt
Wel aardig, maar niet super |
Equilibrium
wel een aardige film :thumbsup: |
shawshank redemption gister weer gekeken...
|
Signs...
|
Last Samurai,,
Steengoed, alleen einde weer onrealistisch :o |
Citaat:
|
Citaat:
Maar film is wel top. |
Tyskie, spoiler-alert :+
|
Iets op tv met eddie murphy, behoorlijk flauw
|
Blow en Tears of the Sun.
Deze nabeschouwing kan eventueel ongewenste informatie bevatten. Wilt u deze films nog zien, scroll dan niet verder omlaag. Blow. Goede, realistische film. Geen overmatig cliché-gedoe, verrassend einde. (4 sterren van de 5) Tears of the Sun. Mooie oorlogsfilm. Einde was wel redelijk voorspelbaar, maar 'gelukkig' was het niet allemaal koek en ei voor die amerikaantjes... Ook geen liefdesontwikkeling tussen de dokter en de luitenant, zoals je wel vaker ziet. Dat doet de film goed. (ook 4 van de 5) |
bad boys 2
|
Jungel Jack! Haha!:d |:(
|
voor tyskie
een nieuwe spoiler tag :D
|
Citaat:
|
Pulp Fiction
|
ja tyskie, toegevoegd 8)
ik zit enkel nog met 1 probleem...dat die achtergrond kleur de achtergrond kleur heeft van je forum én tabel... (oftewel..de achtergrond kleur waarop de spoiler zich dus bevindt...) |
School of Rock 8-) :d
|
A walk to remember :love:
|
jeepers creepers :{
|
mission impossible 2
:love: tom cruise |
The final cut.. met Sam Elliot, de slechtste acteur ever! :7
|
Elephant.. en ik vond er werkelijk geen ruk aan.
|
Rush Hour 2
|
white squall met jeff bridges
was een goeie film wel. |
the godfather
|
Citaat:
|
Citaat:
Bound by Honor.. ik had er niet zo veel van verwacht, maar toen ik eenmaal aan het kijken was... pfuuuu 8) goeie film:thumbsup: |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.