![]() |
Citaat:
|
ja bazin :d
|
:d
|
Citaat:
|
yep. she win i fail :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als het zo komisch is, waarom bewijs jij dan niet zijn ongelijk? |
Citaat:
jonge waarom moeten emo's nou speciaal uitleggen waarom ze dat zijn. metalheads worden toch ook niet gevraagd waarom ze metalhead zijn. ik ben emo omdat het een cultuur is die me aanspreekt. de kleren, de muziek en alle andere dingen in de scene vindt ik gewoon helemaal geweldig, maar als je niet in de scene hoort dan weet je ook niet hoe het egt is om emo te zijn. en nou niet zijken dat we alleen maar janken enzo. dat zijn vooral de posers. en ja tuurlijk janken we mischien wel meer maar we hebben vast en zeker wel een reden om te janken|:( |
Citaat:
Interesse omdat hij graag wil weten wat emo nou precies is, Onwetendheid omdat jan en alleman alles wat jankt emo noemt. En niemand zeikt, we zijn alleen geintresseert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aangezien je iemand hebt gevonden van je eigen IQ. :) |
Citaat:
D'r is geen scene voor emo kinders zoals jij. Het is een subcultuur, en hebben mensen elke reden om emo's te haten. Emo's zijn aanstellers, Gothic's hebben stijl O-) Emo's, dat zijn van die overemotionele jankbaby's. En ik geloof best dat je een reden hebt om te janken, waarschijnlijk omdat je kussen te nat is, of omdat de wereld zo'n erge plek is. Boo-hoo. En posers zijn net zulke types zoals jij, ook mensen die anders durven te zijn. Dus wie ben jij om háár een beetje te gaan kleineren en discrimineren? Dus ik stel voor dat je wat hersens laat implanteren, knul. ;) |
metalheads hebben stijl O-)
|
wow am.. die was goed..
je eige stijl is altijd nog et best.. ofzoiets.. |
Mijn god, wat zorgt dit topic toch altijd voor een glimlach op mn gezicht. :)
|
Citaat:
je moet gewoon zelf niet zo discrimineren en iedereen als 1 beschouwen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zet je in een hokje, dat is iets heel anders. |
Citaat:
|
Citaat:
jullie zijn zo ouderwets |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik doe slechts een observatie. Jij zegt dat ik iedereen als 1 persoon behandel, maar dat is helemaal niet zo. Ik zet jou in een hokje :) |
Citaat:
want er wordt gelijk gezeurd over dat emo's jankbaby's enzo. maar ik hep al meer dan een week niet gehuild _0_ |
Citaat:
Dat je zo'n nutteloos feit op het forum kon zetten. Nooit over nagedacht. Brainless :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik noem mezelf dark metalhead, mag dat wel ? O-)
|
Citaat:
Ironisch :d |
Citaat:
|
Citaat:
Ze gaat op een date, dus verpest d'r goede humeur nou niet. :[ |
Psst! TD! Grijp je kans! :d
|
1. Dan roep je het over jezelf af O-)
2. Ik kan ook heel lief zijn O-) |
Citaat:
Je doet het niet altijd :d |
Slowchat :)
|
op punt1: * geeft Rawr een heel lekkere zoen * Ha! ik was eerst! O-)
op punt 2 : Ja, ik doe niet altijd even lief richting erwin,dat is waar O-) |
waarom is het zo stil hier!
Does nobody love me? :( I need a hug :( |
*Hugg* :d
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind t toch best leuk om te lezen dat sommige eerst zeggen dat ze 'zichzelf' zijn en dat ze zichzelf ff laten toch in een hokje stoppen. T kan aan mij liggen, maar ik vind t dan toch best wel dat je niet 'jezelf' ben en gewoon graag ergens bij wilt horen. :)
En verder, goeiemiddag allemaal. |
iedereen wil ergens bij horen, jij ook door hier te posten.
kthxbai. |
Citaat:
|
dat is dan ook weer waar :d
|
Citaat:
|
nou....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terug on Topic. Hawthorne Heights is emo :d |
Citaat:
heb ik toch iets bereikt. lang leve hawthorne heights ( als casey calvert nog zou leve :+) |
toen was het opeens stil
|
nog steeds
|
ik dacht dat julliej hobbyloos waren maar dat valt best wel mee XD
|
Quatro post?
OT: Mja, sorry, voor de rest ben ik door mijn Emo bands heen O-) |
Citaat:
Heeftie zijn polsen doorgesneden? :') |
Citaat:
Naja, dood is dood. |
Citaat:
|
scary kids scaring kids.
yellowcard. brand new. bright eyes. lovedrug. spitalfield. the juliana theory. i hate myself. matchbook romance. ape shit. lostprophets. aiden. a static lullaby. rookie of the year. story of the year. funeral for a friend. from autumn to ashes. MxpX. ik date ff maar wat up voor mensen die het intreseert |
Citaat:
het.is.punk.rock.en.dat.is.iets.heel.anders.dan.em o.muziek. punt. |
Citaat:
dan wou je zeker billy talent ook geen emo noemen. |
Citaat:
het is gewoon ontzettend vet |
en even tussenhaakjes net als greenday enzo is yellowcard en billy talent poppunk
e poppunk is gewoon een ander woord voor emo |
What the hell maakt et nou allemaal uit..
|
MSI dus. :d
|
Citaat:
Boeien. |
kom bouw vier een feestje 8-)
|
jeaj dit topic is dood
|
Morgen is de begrafenis
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
poison the well emo? poison the well is jaren 90 metalcore! |
niet uppen.
prutser... |
poison the well is wel goeie muziek;)
|
Metalcore klinkt over het algemeen verdacht veel op screamo/emocore, als je 't mij vraagt.
Qua teksten en stijl. Kijk maar naar Killswitch Engage. |
Tegenwoordig lopen de betekenissen van emo door elkaar heen. Je hebt emocore, maar je hebt ook bands die door veel door emo's beluisterd worden (waar (pop)punk bands als Billy Talent, Green Day, Paramore et cetera ook onder vallen). Veel mensen die 't hebben over emo-muziek bedoelen de muziek die door emo's beluisterd wordt. Wat een verwarrende indeling is, want elke emo luistert weer andere muziek. Dan zou je wel heel veel muziek emo kunnen noemen...
|
Zijn "Bullet for my valentine" en "Silverstein" emobands?
Ze hebben geweldige muziek :love: |
BFMV is het iig zeker niet.
|
Hoe heet dat dan?
Ze zijn wel heeeeeel chill :) |
metal mn beste, metal.
en als ik het goed heb (thrash?)metalcore. En de laatste keer dat ik checkte zit er tussen emo muziek en metal toch nog wel wat onderscheid :yes: |
Wist ik veel :P
Ennuh, bedankt :) Is Silverstein ook Trashmetalcore? Dis hun coolste nummer; http://www.youtube.com/watch?v=n6NgUWiU89M Vind ik tenminste ;) |
Tja... 't wordt wel vaak emo genoemd, Silverstein en als je ziet dat ze me Hawthorne Height getourd hebben, is dat ook niet zo vreemd. Of 't emo is hangt helemaal af van jouw eigen perceptie...
Silverstein is by the way geen trashmetalcore, eerder post hardcore. |
agreed.
|
Emo's eigenen zich allerlei muziek toe.
|
De posers wel ja.
|
Metro-station
Das cker weten een emo band :) Volgens mij? :P @ DKVTTZWN Dankje :) |
Bedoel je Metro Station met de broer van dat Disney figuur? Da's absoluut geen emo, da's poprock.
|
Citaat:
|
Citaat:
B) Alles depressief bekijken = faal. C) De stijl = faal. D) De muziek = faal. And last but not least. E) Jij bent ook faal. Wauw, volgens mij is dit een vrij land dus mogen we zeggen wat wij willen. Kutemo. :{ |
So.. i fail? :?
|
alle emo's moeten dood kanker mongolen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De moeite om op de ban-knop te drukken is die opmerking niet eens waard :')
|
Ja, maar hij is gewoon een hersenloos product van incest. BAN please :')
|
Hey, ik had m'n post al ge-edit!
|
Ik ook :')
|
Mooi :+
|
Citaat:
|
Mee eens.
|
Citaat:
B Emo's bekijken niet alles depressief. C De stijl is soms wat extreem, maar gematigde emo-stijl vind ik persoonlijk erg mooi. D Er is geen 'de' muziek, althans, dat vind ik. :) E Dat weet ik niet :) Citaat:
|
Emoïsme.
koele term :d |
Citaat:
dit is echt het enigste moment dat ik het jammer vindt dat onze liam banned is. |
26 maart komt ie terug :d
|
Aftellen tot dan :love:
|
nee :(
|
is die er dan?
|
Wow... helemaal een acc aangemaakt om op dit topic te reageren?
|
Sommige mensen...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.