![]() |
heey ik ben rosa
ik wil graag de muziek bladen van celine Dion de orinele graag maar ik weet ook een leuke site voor jullie nog www.annemievanriel.be het is een super gaafe site groetjes rosa |
Vraagje
Citaat:
Ik had een vraagje... Want ik heb me hier net aangemeld; maar nu zag ik wat nummer staan in je lijstje waar je bladmuziek van had. Hoe kan ik daaraan komen?? Want dat snap ik niet.. Afscheid Volumia Always Bon Jovi Complicated Avril Lavinge Het is een nacht Guus Meeuwis Hou me vast Volumia In my place Coldplay Kom maar bij mij Marco Borsato Sorry seems to be Elton John Wereld zonder jou Marco Borsato Beautiful Christina Aguilera In my place Coldplay When you believe Whitney Houston & Mariah Carey Zombie The Cranberries Deze nummer vond k namelijk wel vet, maar kan je ze mij sturen ofzo? Groetjes,_0_ |
Citaat:
Ik heb even aan een aantal mensen gevraagd, maar ze krijgen nooit antwoord (of bladmuziek) terug van pianomateur.. dus ik neem aan dat hij gestopt is met het versturen van bladmuziek.. Groeten, Wim |
Sorry seems to be the hardest world
Hallo,
heeft iemand voor mij het nummer ''sorry seems to be the hardest world van Elton John (en blue) ? Ja, mail dan naar joost_arnoldus@hotmail.com alvast bedankt, groetjes :) , Joost: |
Burn!
:thumbsup: ;) Heee!!
WIE KAN MIJ HELPEN!:O Ik moet (jawel) voor school een project doen en daarbij moet je met gecoverd liedje dingen doen. Mijn vriendin en ik kozen voor Burn. Maar wij kunnen nergens bladmuziek vinden hiervan?:O Wie heeft deze toevallig of wil zo lief zijn ons te helpen?:9 8-) ;) ZOu ZOOOOOOO te gek zijn!!! Burn-VanVelzen! XX Saraah Stuur als je bladmuziek hebt of wilt maken: colour_girl_3@hotmail.com! |
Heeyheey,
Heeft iemand de bladmuziek/pianosheet van Jamelia-No More voor mij? Thanks!!:p -XX- Lynette |
Beyoncé - Listen
Heeej,,
Heeft iemand misschien de bladmuziek van Beyoncé met Listen? Stuur hem dan a.u.b.O-) naar m-ies-j@live.nl onder de naam listen Alvast bedankt! Miesje |
Heej iedereen!
Ik ben net nieuw hier nu en ik zit in M3 in de muziekschool. Dus openbaar examen dit jaar, en ik moet ook een eindwerk voor AMC maken ( Waar ik nu druk aan bezig ben!) Ik heb een vraagje! Heeft iemand hier partituren van Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest ? Instrument maakt eigenlijk niet zo heel veel uit en zelfs verschillende zou nog goed zijn ook ( meer partituren = meer punten ) Het is best wel belangrijk voor mij en ik ben hard op zoek!! Help mij !! xD Groetjes!! xx ps. laat gauw iets weten! x |
heej heeft iemand voor mij
o happy day van Sister Act 2 mail maar naar kimberlynagtegaal@hotmail.com gr. kim |
vraag
IK zag da jij veel liedjes had maar van welke site heb je die vind ik vind er dus echt geen zou je een e-mail wille sture nr beaugardeniers@hotmail.com ? alvast bedankt :)
|
Hoi! Vraagje; heeft iemand van jullie misschien de bladmuziek voor Piano van The Rose van Bette Midler?
|
celine dion
Hey;)
ik vroeg me af of iemand de bladmuziek van: My heart will go on van Celine dion had. Want die zou ik heel graag willen. Alvast bedankt, Daan |
Citaat:
http://www.pianothemes.com/index.html en dan moet je op Movie score klikken. (het is voor de piano) |
beyonce listen
hey iedereen!!!!!
ik ben al best lang opzoek naar de bladmuziek van -beyonce listen als iemand die heeft wil je die dan opsturen. want ik heb binnen kort een schooluitvoering. alvast bedankt!! madeviharpal@hotmail.com o,ja ann1987 ik heb voice within niet meer nodig, maar als nog bedankt. |
Hey!
heb pas een keyboard gekregen, en wil graag melodien gaan spelen, heb alleen geen liedjies. zou jij mij wat leuke melodien ( de noten ) kunnen sturen? ik zou heel graag wat liedjes willen hebben, stuur maar naar kelsey_limburg@hotmail.com als je iets hebt! maakt niet uit wat, als maar beetje bekend is, alvast thanx! gr0etjes |
Citaat:
|
heej ik heb een heel groot probleem samen met mijn leraar ik moet alleen op het podium spelen met de liedjes numb en in the end van linkin park maar wij kunnen ze nergens vinden toen kwam ik op deze site dus nu ben ik wanhopig en heel snel aan het typen wie heeft die twee liedjes voor mij!!!:S:S please als je ze hebt stuur ze dan zo snel mogelijk na ankeikaschulten43@hotmail.com
alvast bedankt voor het op sturen dan groetjes xx my |
Citaat:
heej ik heb bladmuziek van marco borsato zo ie zo van lusie en marco samen ook enkrezip eentje die andere volgens mij niet. |
Citaat:
heej heb jij deze allemaal? zo jha kan jij alle liedjes van link sturen en van blue & elton john en die van de black eyed peas en limp bizkit en coldplay en al die liedjes van britney spears:d 8-) wil je deze liedjes alsjeblieft sturen ik kan ze goed gebruiken*) dit is mijn email adres ankeikaschulten43@hotmail.com |
Help me!!
ik zoek al best lang naar een notenschrift van: Jim Bakkum (van Idols) - Dapper en Sterk, ik kan het niet vinden, kan iemand me helpen?? Als je een idee hebt of zo stuur me dan een e-mail op jessie_lizzy@msn.com. Alvast bedankt voor het lezen!!
|
Hallo, Ik zoek al heel lang naar de bladmuziek van Yann Tiersen comptine d'un autre été: l'apres midi. Maar dan ook met de volledige vingerzetting. Wie heeft dit of weet er een site voor? Alvast hartelijk bedankt
|
Mijn e-mail adres jaron_boers@hotmail.com
|
heeft iemand misschien de bladmuziek voor piano van Des'ree met Kissing you en Jewel met Foolish Games
k zoek dr al heel lang naar dus als iemand t heeft stuur t aub naar iris_scholte@hotmail.com |
Pirates Of The Carribean
zou iemand mij aub de bladmuziek voor het keyboard van Pirates of the Caribbean 3 kunnen sturen naar Covenant_007@hotmail.com
|
REQ : guus meeus - Haven in zicht
Als iemand het nummer van Guus Meeus met Haven in zicht op bladmuziek heeft zou 1 van jullie die alsjeblieft naar mij kunnen opsturen? Iljabakx@hotmail.com . ben al weken op zoek maar kan hem nergens vinden|:( . mijn dankbaarheid zal groot zijn
|
Bladmuziek
Omdat ik sinds kort weer het pianospelen heb opgepakt ben ook ik op zoek naar inmiddels veel geposte verzoeken..
Gavin Degraw - Chariot Van Velzen - Baby Get Higher Cascada - Everytime We Touch hebben mijn grote voorkeur.. Andere hedendaagse of bekende bladmuziek zou ik ook graag aan mijn tot nog toe beperkte collectie toevoegen.. Mijn email adres is erik_damoiseaux@hotmail.com. Alvast bedankt! |
bladmuziek
eeeej
heeft mis. iemand ik meen het - andree hazes en zo jah wil je die dan naar roxy-roxy-rox@hotmail.com sturen en het zelfde geld voor als je een liedje van me wil ;) alvast bedankt. ---------------------------------------------------------- ik heb zelf deze liedjes die ik wil geven. abba thank you for the music beatels yesterday beatels something backstreetboys all i have to give debbie boone you light up my live elvis presley cant help falling in love elvis costello she eric clapton tears in heaven gloria gaynor I wil survive spice girls say youll be there simon bridge over troubled water disney a dream is a wich your heart makes a spoonful of sugar dibbidi-bobbidi-bo candle on the water chim chim cheree feed the bird fortuosity happiest home in these hills hes a tramp im late i wanna be like you lets get together little april shower make mine music never smile at a crocodile second star to the right so this is love supercalifragilisticexpialidocious the ballad of davy crockett the bare necessities the siamese cat song the ugly bug ball the unbirthday song the work song theres room for everyone two silhouettes whale of a tale you can fly you can fly you can fly!!! groetjes roxanne*) |
Citaat:
wat is je email adres ;) |
bladmuziek
ej
ik ben op zoek naar bladmuziek van Yann Tiersen - comptine d'un autre été: l'apres midi als iemand die heeft wil je em dan doorsturen naar mij roxy-roxy-rox@hotmail.com alvast bedankt*) |
bladmuziek voor piano
.
|
.
|
...
Citaat:
eeej mag ik alsjeblief van jou liedje van mario bros ik heb voor jou het is een nacht van guus meeuwis ;) groetjes rox |
heeey!
srry maar tees is echt dringend!!!!!!!!!!! heefr dr iemand de bladmuziek piano van desree met kissing you of muziek van McFly??? stuurmaar naar:: louisa_justsmile@hotmail.com tnx!!!xxx |
Dringend gezocht .. ( Bladmuziek)
Halóó
Ik ben dringend op zoek naar bladmuziek/partituren van ; Jamie foxx ; One night exstravaganza ( die kan ik nergens vinden .. misschien hier wel? ) Live ; Overcome Alvast bedankt .. Als iemand iets heeft of weet stuur maar een mailtje naar ; Shainela@hotmail.com :') |
Hej.. Heeft iemand bladmuziek van het liedje Ik hou van jou van Maribelle?
x |
heb je dat ook wel eens dat je na een paar uur zoeken naar bladmuziek op internet en de bieb helemaal dood op en volkomen geiriteerd nog niks bent opgeschoten??!
Help dit aantal gedupeerden te verminderen en stuur de piano bladmuziek : 'Liefs uit Londen' van Blof naar: sassie133133@hotmail.com Alvast bedankt;) |
Hallo Allemaal,
Ik speel sinds 1,5 jaar piano en ben druk op zoek naaR: Krezip I would stay, het liefst een niet al te moeilijke versie, maar als je hem hebt wil ik hem sowieso wel moeilijk of niet En evanescence call me when youre sober Ik heb ze snel nodig want we willen ze spelen met de band, dus het liefst zo snel mogelijk naar: Wopkelien@gmail.com |
Citaat:
|
Heeft er iemand ook toevallig bladmuziek van Van Velzen - Baby get higher of Van Velzen - Burn
Graag zou ik deze stukken willen hebben! Stuur ze maar naar marc_joosten12@hotmail.com Thanks! |
Tjeetje, ik zit toch weer vol vragen! :D
Heeft iemand ook nog Pirates Of Caribbean II - Main Theme Stel het op prijs als je het stuurt naar m'n mail.! Bij voorbaat dank! |
heej,
heeft iemand misschien de bladmuziek (gitaar) van Twarres-Children of the sun? email: limoen16@gmail.com Alvast bedankt :) |
ik zoek maroon 5 'this love
' kan je mij die opsturen? |
hallo
ik ben op zoek naar bladmuziek van gariboldi g. voor dwarsfluit 20 petites études-20 petites chantans (voor een ingangsexamen muziekhumaniora) mag gemaild worden naar vickyyyyy53@hotmail.com alvast heel vriendelijk bedankt |
Hai mensen,
Ik heb nu even een bijna onmogelijk vraag waarschijnlijk. Ik ben namelijk opzoek naar een geluidsbestand oftewel bladnotatie van "Geuzenvesper of Ziekentroost voor de vierentwintig" Dit een lied van Joost van den Vondel. Ik weet dat de melodie in Vondel Vocaal hoort te staan, maar dit boek heb ik niet en het is niet mogelijk om eraan te komen... (niet zonder te betalen) Dus als iemand van jullie mensen dit heeft of weet hoe hij of zij eraan kan komen. Dan zou ik dat super vinden, ik heb namelijk nodig voor school. Alvast bedankt... Stuur maar even een PB als je het hebt, dan krijg je m'n mail |
hoi
heeft iemand hier mssn bladmuziek van rond-uitpraise? zo ja zou je dat dan willen mailen naar kimberlynagtegaal@hotmail.com |
bladmuziek van behind blue eyes
ik ben op zoek naar het bladmuziek van behind blue eyes voor gitaar als iemand me kan helpen jonas_dejonghe@hotmail.com
|
Hallo allemaal! Ik ben al een hele tijd op internet aan het zoeken naar de bladmuziek (voor piano uiteraard) van Promise van Krezip. Via de bibliotheek en sites over Krezip kom ik ook niet verder. Wie heeft deze bladmuziek voor mij? Ik kan helaas niet ruilen. Het zou geweldig zijn als iemand het naar me op kan sturen :) alvast bedankt!
groetjes Linda lberenbroek@hotmail.com |
Heeej =D
Ik ben op zoek naar de bladmuziek van; Abel-onderweg Tetris dankjewel ;] P.S.; het is best dringend =p mijn e-mailadres is snukinge@gmail.com ;] |
ow, ik weer ;P
heeft iemand trouwens ook nog; My December - Linkin Park replica - sonata Arctica shy - Sonata Arctica pieces - Sum 41 Perfect - Simple plan Time of your life - Green day jah, die moest ik eik ook nog hebben :P maar als je één van die liedjes hebt, kan je die dan sturen naar; snukinge@gmail.com? alvast bedankt;) -xxx- |
heej, heeft iemand de bladmuziek van tallulah van sonata arctica?
stuur dan even naar snukinge@gmail.com als je wil dankje Inge |
?
|
Citaat:
heej zou jij mij a.u.b. zo snel mogellijk muziek van the scientist van coldplay willen sturen??? mijn emailadres is tijnvoz@planet.nl_0_ alvast bedankt!! |
blof/rowen heze
Ik ben op zoek naar: Holiday in Spain van Blof/Counting Crows en November van Rowen Heze, wie kan mij helpen?
ton_van_rijn@hotmail.com |
heey heey,
ik heb een belangrijke vraag!! is er iemand die de bladmuziek van Guus Meeuwis heeft met de titel ''het is een nacht'' voor dwarsfluit?? deze persoon zal ik heel dankbaar zijn!!! ik heb het zo snel mogeliljk nodig want het is voor een bruiloft. Alvast bedankt! |
partituur tomorrow/morgen musical Annie
Hallo,
Voor een schoolvoorstelling ben ik op zoek naar de partituur (piano/keyboard) van tomorrow/morgen uit de musical Annie. Wie oh wie kan mij hieraan helpen of een pdf-je doorsturen Thanks |
In de bieb? Op de muziekafdeling? Het is een bekend nummer en de meeste biebs zullen het boek van Annie wel hebben, maar misschien alleen in het Engels...
|
heyy iedereen
ik ben al heel lang op zoek naar bladmuziek van beyonce-listen. En ik heb het dringend nodig voor een schooluitvoering die ik over 2 weken. als iemand die heeft wil je die dan opsturen ik zal je heel dankbaar zijn. alvast bedankt madeviharpal@hotmail.com |
hallo allemaal,
Wie heeft de bladmuziek van Adios nonino Van Astor Piazolla voor de piano? Wie zou dit naar mij kunnen sturen? Mijn e-mail adres is jaron_boers@hotmail.com Alvast hartelijk bedankt! |
Citaat:
Ik zou je eeuwig dankbaar zijn want ben er al heeel lang naar op zoek ! dziubisteenbergen@hotmail.com Greets Dziubii |
Bladmuziek conquest of paradise
Hallo,
Ik ga in augustus trouwen en het is de bedoeling dat er twee op een dwarsfluit gaan spelen. Ik ben daarom op zoek naar de bladmuziek van het nummer conquest of paradise. Is er ook een duet versie van dit nummer? Wie kan mij helpen? |
Muziek
Citaat:
Zou je mij de volgende stukken willen mailen naar sonnetjuh-123@hotmail.com: - Beauty and the Beast - Speeltuin - Marco Borsato - Love and marriege Als je nog is wat zoekt mail gerust misschien heb ik ook nog wel wat liggen Gr, Marcella :wave: |
Hallo
Heeft iemand misschien bladmuziek van Yann tiersen- amelie voor mij?? ik ben er al lang naar op zoek, maar kan het nergens vinden jammer genoeg! mijn adres is; Kim_hippo@hotmail.com Alvast bedankt!! |
hallo,
kan iemand mij de partiture van de Speeltuin - Marco Borsato opsturen. Alvast bedank. email:recornator@gmail.com |
'hoi,
Kan iemand mij de bladmuziek sturen van; REM-At My Most Beautiful Gary Jules- Mad world High school musical- Breaking Free en What I've been looking for Volumia- Hou me vast Keane-we might as well be strangers en somewhere only we know emilia- big big world Van Velzen- Burn Krezip- I would stay Fort Minor-Where Did You Go Coldplay-The Scientist Ik hoop dat jullie me kunnen helpen;) alvast bedankt! |
Marsiee, deze zou ik wel graag willen hebben als dat kan, kun je me ze sturen?!
b.v.d.:) Afscheid Volumia Angels Robbie Williams Complicated Avril Lavigne Don’t speak No doubt Everything I do Bryan Adams Heaven Bryan Adams Hero Enrique Iglesias Het is een nacht Guus Meeuwis Hou me vast Volumia In my place Coldplay Nobody’s Wife No doubt Thank you Dido Titanic Celine Dion Anything for love Meatloaf Beautiful Christina Aguilera Let it be Beatles I would stay (slechte versie..) Krezip I’m with you Avril Lavigne She’s the one Robbie Williams |
hey iedereen ben al maanden op zoek naar een paar stukken, maar kan ze nooit gratis of compleet vinden. het gaat om:
michael blube - everything celine dion - surendder jesse mccartney - because you live guus meeuwis - het is een nacht lucie silvas - place to hide high school musical - start of something new coldplay - clocks celine dion - titanic westlife - flying without wings heart and soul (duet style) avril lavigne - keep holding on phil collins - look trough my eyes als iemand er 1 of een paar heeft stuur dan ene mail naar paardje_9@hotmail.com |
Ruilen??
Citaat:
Ik heb al een privé-bericht gestuurd,, dus als je die even leest weet je wat ik wil O-) Groetjes Meike |
hallo ik ben op zoek naar de bladmuziek van richard clayderman: couleur tendresse. Het is gecomponeerd door paul de senneville en O. toussaint wie kan mij helpen? alvast hartelijk bedankt. Mijn e-mail adres is jaron_boers@hotmail.com
|
help mij
Heyla
Heeft er iemand partituren voor keyboard/ piano van deze liedjes? Kelly Clarkson – Breakaway Kelly Clarkson – A moment like this Kelly Clarkson – Beautiful Disaster Kelly Clarkson – Since you been gone Krezip – I would stay Ain’t no mountain high enough - Sister act 2 Gelieve dit te sture naar tine_nijs@hotmail.com xxx |
hallowa:)
heeft iemand voor mij bladmuziek voor gitaar van: Jesse Mccartney - Just so you know, alsjeblieft sturen naar ian_engering@hotmail.com Alvast bedankt Ian |
Citaat:
ik zoek vrij dringend de partituur van "The Power of Love" van "Frankie goes to Hollywood", dus niet die van "Celine Dion". Kan iemand me hiermee helpen? Mijn e-mail is Gino.Loix@telenet.be We moeten in juli een bruiloft gaan spelen. Merci al. Greetz |
bladmuziek
hoi
ik zou graag willen hebben: afscheid van volumia als iemand hem heeft alvast bedankt. als je ook liedjes van mij wil hebben kijk dan ff op pagina 13;) daar staan mijn liedjes die ik allemaal heb alvast bedankt*) groetjes roxanne:wave: |
...
hallo,
ik ben eigenlijk al maanden op zoek naar verschillende bladmuziek, maar meestal vind ik maar een stukje ervan, of gewoon links die een 'error' aangeven.:notgood: Ik ben vooral op zoek naar de partituur van Rufus Wainwright - Hallelujah O-) (voor piano uiteraard...) maar ook bladmuziek van Kelly Clarkson, Marco Borsato, Avril Lavigne, Alicia Keys, Robbie Williams, Elton John, Toni Braxton,...en allerlei mooie liedjes (waarvoor geen 25 jaar ervaring verijst is ;) want ik speel nog maar 8 jaar) Dus iedereen die er één kan missen, ze zijn altijd welkom op kelly_awouters@hotmail.com |
Citaat:
|
Zou iemand mij:
Het is een nacht - Guus Meeuwis Onderweg - Abel kunnen doorsturen Alvast bedankt!!! Annaleid balerina_annaleid@hotmail.com |
Citaat:
Guus Meeuwis - Het is een nacht Abel - Onderweg alvast bedankt |
heei iedereen!
heeft er iemand liedjes van pirates 2, het hoeft niet op de piano te zijn want ik speel viool, zelf heb ik een ongeveer 500 liedjes in de aanbieding (wel voor op de piano), als je toch liedjes van mij wil, stuur dan een mailtje naar: sweet97777hotmail.com, !!berichten op deze site beantwoord ik niet!! groetjes Meike |
heej,
heeft iemand voor mij: haven in zicht van guus meeuwes? (pm me..) ik heb momenteel: van halen - jump bruce hornsby - that's just the way it is pirates of the caribbean - he's a pirate (met dank aan ann1987 ;)) acda en de munnik - het regent zonnestralen |
bladmuziek Justin Timberlake-what comes around
ik zet 'm ook maar ff hier neer want ik heb net me bericht verkeerd neergezet... |:( :love:
Ik wil heeeeel graag de bladmuziek van Justin Timberlake-What goes around(comes around) voor op de piano heeft iemand die? *) Mail maar naar Jill-dewaal@hotmail.com |
Citaat:
In the end Linkin Park en November rain Guns’n Roses willen sture ? mercikes i |
Hoi,
Heeft iemand misschien een van de volgende nrs (of ze allemaal nog beter): Kommil Foo - Ruimtevaarder Guus Meeuwis - Brabant Guus Meeuwis - Het is een nacht Guus Meeuwis - Geef mij nu je angst Mijn emailadres is: parelmoervlinder@gmail.com Thanks al lot!!! ;) XXX Karolien (aka Parelmoervlinderke) XXX |
Live - They stood up for love
hoihoi,
bestaat er pianomuziek van live- they stood up for love, in de winkel zeiden ze me dat deze niet bestond,. Als hij echter wel bestaat, zou ik hem heel graag hebben, mijn e-mail dus, kobe.dedecker@yahoo.com dankjewel |
Ik ben heel dringend op zoek naar de partituur van Can You Feel the love tonight van Elton John, uit de Disneyfilm de Lion King
Iemand een idee? BVH.marleen@telenet.be |
Sonata arctica
Heeejj!:]
Ik ben op zoek naar bladmuziek van Sonata Arctica voor op de piano:) Heeft iemand die? of ken je iemand die die heeft? Ik zou er heel erg blij mee zijn als iemand die heeft, want dan kan ik met mijn broer samen voor mijn C-examen kunnen spelen met gitaar! :yes: Ik heb zelf; l'apres midi - Amelie One word - Anouk en noujah, als je iets zoekt, kan je altijd vragen, want ik heb vrij veel:') :9 Bye:aai: 8-) Inge xx snukinge@gmail.com |
Citaat:
xxx Inge:] :Y) |
Hey,
ik ben op zoek naar wat filmmuziek voor piano. Ik heb er echt lang op gezocht en kan niks vinden. Ik zoek: someone's watching over me - Hillary duff (film: raise your voice) way back into love (film: music and lyrics) Als jullie iets vinden, kun je het sturen naar joyce_vanoppen@hotmail.com Laat iets weten als jullie ies in ruil willen. Misschien heb ik het wel. Alvast bedankt Joyce |
Gezocht: coldplay - speed of sound
Kan iemand mij de bladmuziek voor Speed of Sound van Coldplay sturen, voor op de piano?
Alvast bedankt, mail naar: veertje_1993@hotmail.com P.S.: Een ander Coldplay nummer voor op de piano is ook welkom :wave: |
Hee,,
Ik ben op zoek naar de bladmuziek voor piano: Guus Meeuwis - Geef mij je angst Guus Meeuwis - Brabant En die van James bond. Als je er een hebt, stuur maar naar SeCretPrinCess@live.nl Alvast bedankt ! Groetjes |
Bladmuziek piano
Heej allemaal,
wij hebben binnenkort een voorstelling op school en hiervoor ben ik op zoek naar de volgende 3 pianostukken: * When the rains begins to fall- Jermaine Jackson en Pia Zadora of Als je alles hebt gehad - Gerard Joling ( is hetzelfde nummer) * And all that Jazz- Chicago * Lady Marmalade- Pink, Mya, Lil' Kim en Christina Aguilera of Voulez-vous coucher avec moi- Patti Labelle ( ook hetzelfde nummer). Je zou me er super mee helpen, dus als je ze hebt en ze naar me zou willen mailen, ben je geweldig!_0_ Groetjes moniek_spierings@hotmail.com |
heej allemaal,,,
ik had een vraag wie heeft er?: - rise and fall van craig david - every time we touch van cascada (die langzame versie) byebye anke alvast bedankt |
hey, piano amateur
ik ben op zoek naar een paar liedjes.:) zombie van the cranberries pirates of the carribean zo je alsjeblieft willen doorstruren naar duckie_5@hotmail.com ? alvast bedankt |
Citaat:
zo je me alsjeblieft this love van maroon 5 willen doorstrure???? ( duckie_5@hotmail.com) ik ben je eeuwig dankbaar _0_ als je nog iets zoekt, zeg het maar. |
eey
heeft iemand bladmuziek van good charlotte, simple plan, sum 41, Blink 182, nailpin ofzo ? stuur alsjeblieft n'r caro_kint@hotmail.com merci xxx |
Citaat:
Hey! Zou je misschien naar LiiesSs-@hotmail.com De volgende partijen doorsturen? -Evanescence: My Immortal -Keane - Everybody's chaning -Wim mertens -struggle for pleasure (proximusmelodie) Heeft voor de rest misschien iemand Justin Timberlake - What goes around comes back around? Graag ook doorsturen naar LiiesSs-@hotmail.com |
hey allemaal,
ik ben op zoek naar een paar liedjes. ( maar ik heb ze wel snel nodig, ik moet op het einde van het schooljaar in de misviering van onze school een paar liedjes spelen, vandaar dat ik ze snel nodig heb). ik zoek: zombie van the cranberries pirates ( theme song) Il 'll be here ( tarzan film) this love van maroon 5 zou er iemand zou snel mogelijk één van deze ( of nog beter allemaal) naar duckie_5@hotmail.com willen doorsture. _0_ al MERCI op voorant!!!!! |
Heey Pianomateur kun je mij afscheid van volumia en don't speak sturen naar jcnesselaar@hotmail.com ?
Thanks!! kus julia:) Citaat:
|
Ik ben Mika Grace Kelly nu aan het maken en ben voor zo'n 98% klaar alleen de outro nog, maar daar kom ik nu niet meer aan toe, denk dat ik um vanavond of morgen verder af maak. als iemand de sheet wil hebben, dan meot je maar een pm sturen
---- edit: Ik heb um inmiddels af |
Hoi,
Wellicht heeft er wel iemand gehoord van Esmee Denters, die het liedje 'What goes around, comes around' van Justin Timberlake zingt. Zou iemand mij de (piano) bladmuziek kunnen sturen naar dit e-mail adres: Maurits_Duvekot@live.nl Bvd, Maurits |
hallo, ik wou even vragen of iemand de pianopartituren van Sioen heeft? Ik zou het liefst Too Good To Be True hebben. Dank je wel,
kobe.dedecker@yahoo.com |
Hallo,
leuk dat je deze interessante sites even vermeld. Ik ben echter nog op zoek naar drie nummers. Heb jij soms 'From this moment van Shania Twain, All you need is love van The Beatles of Halleluia van Jeff Buckley? Alvast hartelijk bedankt Citaat:
|
How to save a life
hallo iedereen ,
ik ben op zoek naar het prachtige nummer How to save a life Van The fray/frey .. Heeft iemand daar de partituren/bladmuziek van ? Groetjess Shann :thumbsup: |
|
altsax bladmuziek
Hallo,
kan er mij soms iemand bladmuziek doorsturen voor een altsax. Ik ben al twee jaar aan't spelen met partituren van de muziekschool maar zou graag enkele meer trendy nummers willen spelen maar nog niet te moeilijk.:thumbsup: Bedankt : _0_ mailto : ewoud.deschepper@telenet.be |
Innocence
Heey
heeft iemand misschien het akkoordenschema van Innocence van Avril lavigne voor keyboard/piano?? Zo ja kan je die dan sturen naar Jorine_avril@hotmail.com alvast heel erg bedankt |
Hoi,
Heeft iemand misschien de pianopartituur van een van de volgende nrs: Kommil Foo - Ruimtevaarder Guus Meeuwis - Brabant Guus Meeuwis - Het is een nacht Guus Meeuwis - Geef mij nu je angst Mijn emailadres is: parelmoervlinder@gmail.com Thanks al lot!!! XXX Karolien (aka Parelmoervlinderke) XXX |
hoi
Heeft er soms iemand het partituur van het nummer Mad World van Gary Jules voor piano. Mijn emailadres is: joanne-phielix@hotmail.com alvast bedankt |
Heeey:)
Heeft er iemand voor piano mika- grace kelly_0_ Stuuur het dan door naar liesemassy@hotmail.com DANKUUUU xxx |
Ik en mijn vrienden coveren nummers met onze band, maar jammer genoeg kunnen we heel weinig vinden van krezip. ( Op keyboard ( piano is ook goed ) en drum.
Iemand enig idee ? .. Alvast bedankt |
Citaat:
Citaat:
Groetjes, Mirrin |
Citaat:
Ik heb 2 versies van het nummer 'I would stay', het is inderdaad heel moeilijk om nummers van ze te vinden.. Als jij je mailadres neerzet kan ik ze naar je mailen.. Groetjes, Mirrin |
Vraag naar Anastasia -- At the Beginning
Hoi
Heeft iemand van jullie misschien de partituur van de Disneyfilm Anastasia -- "At the beginning?" Soms wordt het lied ook "We were strangers" genoemd. Zou je me dat dan zo snel mogelijk willen doormailen: miekeluyckx@hotmail.com Het is heel dringend. Vriendelijke groetjes Minnie |
Citaat:
(Jorine_avril@hotmail.com) |
ey
heeft iemand de bladmuziek van simpl plan, good charlotte, linkin park, sum 41, blink 182, green day ? stuur ze alstublieft n'r caro_kint@hotmail.com |
piano partituren
Hoii,
heeft er iemand soms de partituur op piano van: someone's watching over me - Hillary duff unfaithfull - Rihanna zou diegene die dat heeft dat dan naar mij willen doorsturen ??:p de_keyser_siene@hotmail.com (heb zelf ook wel een paar partiture :)) xx |
.
was er nog eentje vergete...
Better days - Ginuwine :) xx |
Hallo,
Ik ben op zoek naar het pianopartituur van 'Chariots of fire' van 'Vangelis' . Kan iemand mij daaraan helpen ? Groeten |
mijn emailadres is : stijncrappe@hotmail.com
|
Citaat:
Citaat:
Mirrin |
rode wijn al gevonden?
Beste Sofie,
Ik ben ook hevig op zoek naar de painopartituur van Rode Wijn (Bram Vermeulen) en ik vroeg me af of jij die al gevonden had. Ik heb niet direct iets om te ruilen op dit moment maar ik ben dan ook zanger :notgood: Ik zal echter eens heel diep in de ogen van mn pianist kijken en die zal wel 1 en ander op te dissen hebben, vermoed ik. 1 juli al moet ik dit nummer ten berde brengen.. mocht je me uit de nood kunnen helpen dan ben ik u duizendmaal verschuldigd. _0_ Bedankt alvast en groeten, Erwin Plancke Citaat:
|
Ik ben opzoek naar bladmuziek (inclusief de tekst) van het nummer "Dat zegt het hart" uit de musical van Belle en het Beest. Ik ga het nummer gebruiken bij zangles en mijn zanglerares gaat het nummer begeleiden op piano.
Als iemand het heeft of weet waar ik het kan vinden zou je mij daar erg blij mee maken :thumbsup: (ik heb het wel voor volgende week donderdag al nodig). Mijn email adres is: catkin_@hotmail.com Als iemand een ander nummer van Belle en het Beest heeft, zou je deze dan door kunnen sturen? Wel een van de nummers die door een vrouw worden gezongen. Eventueel zing in dan een ander nummer. |
hey
Citaat:
hey zou je es da liedje van meatloaf kunnen doorsturen. Anything for love. MERCIE |
heej,
heeft iemand misschien de bladmuziek van sorry-maria mena? zo ja, stuur het alsjeblieft naar limoen16@gmail.com :thumbsup: alvast bedankt ow, en andere nummers van maria mena zijn ook welkom :) en heeft iemand misschien grace kelly van mika? |
Citaat:
|
Kent iemand Chariots of Fire van Vangelis, een prachtig pianostuk, met veel impressie, en gevoel....
Ik zoek de bladmuziek ervan.! |
heej
heeft er iemand voor mij misschien de bladmuziek (voor piano) van: marco borsato - de speeltuin. en van: amelie poulain - comptine d'une autre ete? mail het dan a.u.b. even naar fimkekooyker@hotmail.com alvast bedankt*) |
Heey allemaal,
Ik ben opzoek naar bladmuziek voor de piano van tokio hotel, heeft iemand dit en zou diegene mij dit misschien willen sturen? Mijn email: martine_lemmens1990@hotmail.com |
Citaat:
De speeltuin en het hele boek van amelie poulain komt eraan, heb hem namelijk niet los.. Groetjes, Mirrin |
Citaat:
Mail je mail adres maar naar mijn: reneedooren@hotmail.com liefs |
Citaat:
ik zoek van een paar liedjes bladmuziek :) ik speel viool (maar die van piano is ook al goed ze) de liedjes die ik zoek : zombie van the cranberries everything I do van briam adems complicated van avril lavigne al merci op voorant dus MERCI als er iemand een van deze ( of nog beter allemaal :thumbsup: ) wil doorstruren naar duckie_5@hotmail.com _0_ |
Hey! Ik heb wat liedjes in de aanbieding:
Alicia Keys- Fallin Anouk - I wasn't me Beatles - Michelle Beatles - Penny Lane Grease - Greased Lightnin Grease - Sandy Krezip - I would stay 8 nummers van Super mario Paolo Conte - Max Als je intresse hebt, mail me dan;) reneedooren@hotmail.com |
Forest Gump
Ik ben opzoek naar de bladmuziek voor de piano van Forest Gump (alan silvestri) een heel mooi pianostuk in het begin van de film geloof ik.
als iemand me dat zou kunnen suren! _0_ email: butterfly1-gsm@hotmail.com heeeeel erg bedankt!! |
Citaat:
Everything I do en complicated komen jou kant op! Groetjes, Mirrin |
Hey,
Ik ben opzoek naar liedjes van Tokio Hotel. Het maakt niet uit welk liedje. Het liefst voor piano. Ik hoop dat je mijn kan helpen. Mijn e-mail adres: missy_963@hotmail.com Oh, ik hoop dat iemand daar een liedje van heeft !!! |
hee..
ik ben heel erg opzoek naar sommige liedjes, maar het is echt onmogelijk ze te vinden! dus bij deze als iemand justin timberlake -what goes around comes around, en/of andere songs van justin heeft?! ook ben ik op zoek naar maria mena..alicia keys -fallin..en rihanna! Als iemand 1 van deze songs heeft, wil je die misschien sturen naar kissies_littleme@hotmail.com bedankt!! |
Citaat:
Ik zou graag het musicalliedje Tomorrow (uit de musical Annie) willen. Zou je die willen opsturen naar: izie_tollie@hotmail.com Alvast hartstikke bedankt! Groetjes Izie |
Hallo,
heeft er iemand bladmuziek van Bram Vermeulen? Franky |
goeiemorgen,
ik ben een amateur pianospeler en ben op zoek naar partituren van Bram Vermeulen! Mijn email: franky.reyserhove@pandora.be alvast bedankt Franky |
Allerlei
Heyz!!!
Heeft iemand soms leuke partituren van liedjes die ik op de trouw van men nicht kan spelen? Tis namelijk zeer snel 6/07 en kheb geen idee wat ik kan spelen :$ Als iemand iets leuk heeft laat me dan iets weten of stuur het me door op deville_marjon@hotmail.com Andere partituren die helemaal niet op een trouw horen zijn natuurlijk ook zeer welkom! Goede sites met partituren kan ik ook altijd gebruiken! De partituren mogen voor alle instrumenten zijn, maar bij voorkeur voor dwarsfluit, viool, gitaar of piano. Groetjes!!! |
gezocht!
Heyz!!!
Kben voor de trouw van men nicht dus hopeloos op zoek naar liedjes van Clouseau!! Heeft iemand hier iets van? Ook heb k gezien dat iemand hier GraceKelly van Mika heeft en How to save a life van The Fray. Zou je deze ook naar mij kunnen sturen? deville_marjon@hotmail.com |
Hey Pianomateur!
Kheb je lijstje gezien, lang niet mis :d Zou je me de volgende liedjes ervan willen doorsturen? a thousand miles Afscheid - Volumia Beauty and the Beast - Disney Don't speak - No Doubt Everything I do - Brian Adams Fallin - Alicia Keys Heaven - Brian Adams Hou me vast - Volumia Sorry seems to be - Elton John Thank You - Dido Anything for love - Meatloaf In the end - Linkin Park Killing me softly - The Fugees Tomorrow - Musical Annie Zombie - The Cranberries Tis veel ik weet het, maar ben al zo lang op zoek en dan vind je nog bijna niets :no: Stuur ze maar naar deville_marjon@hotmail.com Bedankt! |
ik heb zojuist de pianosheet van Aerosmith - Amazing gemaakt, geinteresseerde kunnen me een pmtje met daarin hun email sturen
|
Citaat:
Mirrin |
Citaat:
deville_marjon@hotmail.com Bedankt! |
Citaat:
ik heb 1 van liedje van je lijst en ik heb het net doorgestuurd, everithing I do ( als er problemen zouden zijn stuur me dan nog een mail, dan stuur ik het nog eens door duckie_5@hotmail.com). veel plezier er mee!!! greats |
Hello menskes 8-)
Eerste vraagje: wie kent er Nick Cave? Tweede vraagje: wie heeft er partitaturen van Nick Cave? Zalige kerel met zalige muziek... Het zou nog zaliger zijn als ik kon meespelen op de piano :d Dus derde vraagje: kan er iemand mij de partitaturen van Into My Arms of As I Sat Sadly By Her Side of een ander doorsturen?;) Thanx alvast!!:wave: xLex (Brilex8@hotmail.com) |
Citaat:
ik zag dat je ook opzoek was naar de partituur van zombie - the cranberries. het je ze al gevonden???? als je ze al hebt, zou je ze eens willen doorsturen naar mij:) of als iemand anders dit leest, en de partituur heeft, zou je ze dan willen doorsturen _0_ greats and kisses |
Hey
Ik ben op zoek naar de piano partituUr van 'Het is een Nacht', van Guus Meeuwis. Ben er echt al lang naar op zoek en heb het nodig voor t spelen op de trouw van mijn broer volgende maand !!! Voor de rest had ik ook graag 'Grace Kelly' van Mika,:thumbsup: 'On the Turning Away' van Pink Floyd *) , 'From This Moment' van Shania Twain, 'I Would Stay' van Krezip, 'Everything I do, I do it For You' van Bryan Adams, 'Eye of the Tiger'.... whatever that goed is... Als er iemand iets van Phil Collins zou willen daar heb ik veel van en van the Beatles ook... Groetjes en alvast bedankt :wave: melody_bomon@hotmail.com |
Citaat:
- Grace Kelly - Mika - From this moment - Shania Twain - Krezip - I would stay (3 versies) - Bryan Adams - Everything I do En 3 nummers van phil collins komen jou kant op..;) Mirrin |
Ik ben al heel lang op zoek naar bladmuziek van de volgende liedjes:
- Foolish Games - Jewel - A Thousand Miles - Vanessa Carlton - Unfaithfull - Rihanna - I Would Stay - Krezip Alle bladmuziek van Di-rect wat er maar bestaat en die net uit zijn: - Everything - Michael Buble - Grace Kelly - Mika - Say It Right - Nelly Furtado Als er iemand is met ook maar iets van deze nummers zou die dat dan willen sturen naar: lianhuijben@hotmail.com |
Citaat:
neen ik heb de partituur spijtig genoeg nog altijd niet gevonden! Ik ben ook nog altijd op zoek (zeer dringend) naar liedjes van clouseau. Alle liedjes zijn welkom. Ook het liedje van Sarah en Koen Wouters 'You are the reason' is zeer welkom. Als iemand soms de muziek van forrest gump heeft, mag je me deze ook altijd doorsturen naar deville_marjon@hotmail.com |
piano sheet
Hallo,
Ik zoek ik zoek tabulaturen voor "dans les yeux de ma mere" van Arno. Heb me er al rot achter gezocht. Ik heb in boek (ong.30 boeken) een massa tabulaturen, gaande van de beatles over latino naar chopin ... en terug. Als je wil ruilen kan je me mailen op joram.bosman@telenet.be Dankje |
Citaat:
Er staan al 3 versies van I Would Stay - Krezip en 1 van Grace Kelly - Mika in je mailbox! Greetz..:thumbsup: Melody |
marina
ik ben op zoek naar de muziek voor marina van rocco granata liefst voor accordeon
en ook nog naar het liedje noordzeestrand vand rocco je weet wel waar het lied der brabding ruist bij dag en nacht |
Goedenmiddag, ik ben op zoek naar bladmuziek voor zang van Joe Jackson: Is she really going out with him. Het moet eigenlijk de 4 stemmige setting zijn. Zodat de zang het overneemt van de instrumenten. Mail als iemand wat vindt naar:
jesse_doorenbos@hotmail.com Alvast bedankt. |
heeft er iemand disney bladmuziek? Ik zoek er al zeer lang naar.
ik hoop dat er iemand mij disney bladmuziek kan geven: evivermeulen1@hotmail.com |
Hallo allemaal, Wie kan mij helpen aan de bladmuziek van Maria Mena - just hold me. Ik ben hier al zo lang naar op zoek.
Als je iets hebt mail het dan A.U.B. naar jaron_boers@hotmail.com Alvast hartelijk bedankt! |
Afscheid Marco Borsato
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar de pianopartituur van het nummer Afscheid van Marco Borsato. Groeten, Wim wim@meijerink-losser.com |
Golden brown
Hoi
Moest er iemand de piano partituren hebben van The Stranglers: Golden brown ? thx . |
Heeeeyyy , Heeft iemand nog een mooi C-stuk? Ik heb niet zo heel veel te doen in de vakantie xD
ik heb zelf; One word - anouk L'après midi Memories - wwithin temptation Dankje:) Doooeeeii xxxx snukinge@gmail.com |
candle in the wind
hey,
zou jy: candle in the wind - elthon john naar my willen sturen ? danielle_foezie@hotmail.com gr. danielle Citaat:
|
Piano-Partij
Citaat:
ik zag je staan met je Bericht, en las dat je Complicated van Avril Lavigne hebt, zou ik die mogen *) ?? Kun je mij dat mailen ??! :d Mail maar naar : meisje.love@hotmail.com ;) Bedankt alvast ! :thumbsup: _0_ |
Dat niemand van jullie www.pianop.be nog heeft gepost, is goeie site, ze hebben geen tabs maar wel een boel complete partituren! helemaal uitgeschreven dus! Dan moet je ff daar links op partituren klikken of zoeken (wel eerst dat puntje goed zetten)
|
Citaat:
Maar het is zeker een prima site! |
:d
Citaat:
Maar het is zeker een prima site! |
It's over!
Voor al die mensen die het laatste jaar bladmuziek aan mij hebben gevraagd, en voor de mensen die het nog van plan zijn te doen.
Ik ben gestopt. Het is te gevaarlijk geworden om bladmuziek op te sturen. Politie was al bij me.|:( Vanaf nu krijg je niets meer terug als je mailt naar sheetmusic@hotmai.com... Ik ben blij dat ik jullie een jaar lang kon helpen met het versturen van bladmuziek! Pas op, maar ga lekker door met downloaden en spelen van illegale muziek!:thumbsup: Groeten, Wim |
Yeps,
nog steeds op zoek naar bladmuziek van Meat Loaf en Bram Vermeulen! Moeilijk, moeilijk te vinden, moest iemand mij toch kunnen helpen, mijn dank zou niet alleen symbolisch zijn! franky.reyserhove@pandora.be Franky |
Hallo,
indien je intussen de bladmuziek van rode wijn (of andere van Bram Vermeulen) gevonden hebt, kan ik van je geluk delen? IK heb wel een en ander in de aanbieding om te ruilen; dank bij voorbaat Franky |
Hejj allemaal!
Ik ben op zoek naar: The fray - How to save a life Mika - grace Kelly Marco Borsato - Afscheid Als iemand van jullie hiervan wat heeft mail t dan aub!! :D only_one_feyenoord@hotmail.com Alvast bedankt!! ;) Liefs |
Citaat:
sunlighthorsegame@hotmail.com |
Marco Borsato
Hallo,
Ik ben opzoek naar bladmuziek (piano) van Marco Borsato.. Maakt niet uit welke (wil ze allemaal) Heb je ze? Stuur AUB AUB AUB naar sunlighthorsegame@hotmail.com |
Hee
Kan je mij ook grace kelly-mika sturen? alvast bedankt |
Bladmuziek Piano
Heej,,
Ik speel al 8 jaar piano maar ben op zoek naar bladmuziek van High school musical. (voor piano) Het liefst zoveel mogelijk. Kan iemand mij please helpen? En als je nog site's heb voor ander pop bladmuziek heel graag O-) P.S Heb je bladmuziek van High school musical (piano) of site's voor pop bladmuziek (piano) stuur dat dan ff naar denise_aka_desy@hotmail.com Alvast super bedankt *) Groetjes Denise |
twarres
heee!
ben echt al een hele tijd op zoek naar de bladmuziek van twarres - she couldn't laugh! heeft iemand daar misschien de bladmuziek van? _0_ [piano!] eva (eevaa__@hotmail.com) |
heey,
kben al heel lang 2 liedjes aan het zoeken volumia - afscheid en the kelly family - i can't help myself dat zijn echt speciale liedjes voor mij kan iemand ze naar mij opsturen ? alvast bedankt... |
zombie van the cranberries
hey, iedereen
ik ben echt al kei lang, hopeloos op zoek naar zombie van the cranberries. zonder enig succes :notgood: als er iemand is die de partituur hiervan heeft, zou je deze dan es willen doorsturen?????? ( duckie_5@hotmail.com) _0__0_ ik ben er echt al lang naar opzoek dus, alsjeblieft, zou hier iemand willen op reageren????? _0_ dan ben je echt :thumbsup: al merci é greats |
Citaat:
Hoi Pianomateur, Ik ben al heel lang op zoek naar Vanessa Carlton met a thousand miles, maar kan hem nergens vinden. Vroeg me af of jij die aub. kon sturen. Mijn Email is: iris_kluit@hotmail.com Alvast bedankt! M.V.G. I.kluit |
zou je mij deze nummers willen sturen
speeltuin-macoborsato nobody's hom-avril lavigne Flying without wings Westlife In my place Coldplay In the end Linkin Park missleentjuh@hotmail.com greetz lenneke Citaat:
|
Ik ben al heel lang op zoek naar
|
Oeps vorig bericht ging fout. Ik wilde typen dat ik al heel lang op zoek ben naar de pianopartituur van breaking the habit van Linkin Park, maar ik kan dit echt nergens vinden, zelfs niet in de bibliotheek. Heeft toevallig iemand dit voor mij? Ik ben je er heel dankbaar voor! Stuur het dan naar : x-lonnie-x@hotmail.com
Lonneke |
Laatst heb ik een berichtje geplaatst met dat ik ben gestopt in het gratis weggeven van muziek.
Ik merk dat veel mensen toch nog mijn bladmuziek willen, daarom::yes: Voor de mensen die nog bladmuziek willen. Het is echt heel goedkoop! Geinteresseerd? Kijk op: http://www.marktplaza.nl/Meer-dan-20...ek-3769434.php Groeten, Wim |
Citaat:
|
Bladmuziek Simply Red
Hallo
Wie kan mij helpen aan bladmuziek van Simply Red, Het nummer: You make me feel brand new Alvast bedankt!! Groeten Anita |
Listen
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier :) Ik ben op zoek naar het nummer Listen van beyoncé Het nummer is om in een band te spelen, maar ik ben met een klein beetje al tevreden! Zelf heb ik ook een aantal nummers in de aanbieding dat moet ik alleen nog even op de pc zetten. Het zijn voornamelijk nummers van disney films en een aantal verschillende nummer van shania twain en madonna en nog meer maar moet eerst ff scannen dus ik zet het er zo snel mogenlijk op!! Te mailen naar: Nikkidewit@gmail.com Alvast bedankt! Groetjes Nikki |
Bladmuziek I won't let you down
Heeft iemand bladmuziek van het nummer I won't let you down?
Met vriendelijke groet, Anita |
ik ben nog altijd op zoek naar pianopartituur van disney liedjes: ik wil ze zo graag!
ik kan het ook altijd ruilen tegen - pink pank of - james bond |
mijn e-mail is evivermeulen1@hotmail.com
|
Heeft iemand against all odd van phil collins voor mij en i would stay van krezip?
stuur dan een mailtje naar charlotte1306@hotmail.com |
Tokio hotel
heeft er iemand de partituren van de liedjes :
tokio hotel - reden tokio hotel - ich bin nich ich zoja ; stuur naar fekesenna@hotmail.com DANKUUU ! groetjes , phedra .x |
owja ,
piano partituur eeh xD |
vraagje over bladmuziek
Citaat:
Heb jij de bladmuziek van He's a pirate (piano) nog ontvangen?? zoja zou je hem dan naar mij willen doorsturen??:) dat zou geweldig zijn:thumbsup: mijn email adress is: [email]anitadeboer_7@hotmail.com[email] |
vraagje;)
Citaat:
Zou jij de bladmuziek van de nummers: Fallin - Alicia Keys Hero - Enrique Iglesias Naar mij toe willen sturen??? Mijn email adres is: [email]nietiejpowerr@hotmail.com[email] |
Bladmuziek
Hallo,
weet iemand een goede site voor bladmuziek voor op de piano? En heeft iemand misschien de bladmuziek van Guus Meeuwis met Het is een nacht en A thousand miles van Alicia Keys? Alvast bedankt:) xAnnelie mn mail: annelie_tromp@live.nl |
Request: Marco Borsato
Hey!
Ik ben al een tijdje op zoek naar bladmuziek van: Marco Borsato - Wereld zonder jou (normale versie of versie met treintje oosterhuis) Als iemand deze hebt dan zou ik het graag willen krijgen! Mijn e-mail is: ronald_him_self@hotmail.com Thanks!:) |
ik zoek me helemaal wild naar bladmuziek van Nick drake....(piano)
ik begin me steeds meer te geloven dat dat er niet is haha.. me favo song is northern sky... maar alles van hem is welkom! kan iemand mij hieraan helpen? mail dan alsjeblieft naar lewootje@hotmail.com |
halloo allemaaal!
ik ben al heel lang opzoek naar de piano-bladmuziek van 'Mijn houten hart' van de poema's. maar heb jij nou toevallig deze thuis liggen? of weet je een link daarvan? zou je dan een mailtje willen sturen naar: sjanne_raasing@hotmail.com alvast bedankt!! |
Hi iedereen!
ik ben op zoek naar: Rihanna - Cry Rihanna - Million Miles Away Krezip - i would stay Marco Borsato - speeltuin Dario G - Sunchyme Alvast bedankt: e-amil is laanron@hotmail.com Dankje! :D Groetjes Ron! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou je mij alles willen sturen wat je hebt?..als dat niet te veel is gevraagd?! Ik heb niet zoveel te doen namelijk..haha:P Alvast bedankt hè!! Groetjes Stefano Nocco stefanonocco@live.nl |
hey hey!
ik ben op zoek naar de bladmuziek van: cascada - everytime we touch krezip - I would stay rihanna - unfaithfull do/bryan adams - heaven braveheart - for the love of a princess kan iemand dit naar mij toe sturen?? vast bedankt ;) Helen |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.