![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vond dat persoonlijk juist wel een bijzonder goede film... Erg typerend, wel humor, maar niet overdreven, zeer goed pakkende sfeer..
|
Citaat:
|
Citaat:
om dan toch even ontopic te blijven lost in translation vond ik echt een leuke film. hoewel vrienden van me hem niet leuk vonden omdat er geen verhaal in zat en nogal saai enzo. maar ik vond hem juist grappig. maja zij vonden being john malcovich ook slecht en das gewoon een topfilm dus zij hebben geen smaak :loser: :D |
Citaat:
En de laatste film die ik heb gezien is geloof ik Blow, en die vond ik niet zo interessant |
Citaat:
|
dubbelpost :o
Big Fish :) |
Vidocq
|
Uhhhh....
Love don't cost a thing Fear Dot Com Dawn of the Dead, vond hem echt zooo grappig :D The Wedding Planner King Arthur, Lancelot :love: :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
out of africa
|
jackie brown :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrijdag the ring gezien (eindelijk)..met 6 meiden..en daarna moest ik nog door het donker in m'n eentje naar huis fietsen..dat doe ik dus ook niet meer :+
zaterdag ga ik naar collateral, die lijkt me wel leuk..en over 1 uur en 39 minuten heb ik 13 going on 30 binnen :+ |
Citaat:
:+ 2 keer zelfs :p |
Citaat:
Collateral? Die is best aardig, wel cliche, maar goed te doen. Die andere ken ik niet. :+ |
50 first dates
|
Citaat:
the collateral wil ik nog zien :9 |
Reservoir Dogs
Ik heb em nu pas voor het eerst echt goed gezien en wat een film, alle perfecte elementen zijn aanwezig: Quentin Tarantino, dialogen, muziek, goede acteurs. Geweldig :7 Ik zoek nog posters voor op mijn nieuwe kamer. Ik denk dat deze er wel komt te hangen: http://shop.posters.nl/images/glmer_FP1060.jpg _0_ |
13 going on 30 (verstand op nul film)
|
the green mile en the terminal ... verder heb ik helemaal geen films meer gezien ... sinds dit weekend
|
Citaat:
|
Dawn of the Dead, het origineel.
Waar blijft de DVD van de remake eigenlijk? |
Phone booth.
Lache filmpje hoor, maar ik had wel het idee dat er meer in had gezeten... |
afgelopen paar dagen:
the shining naked gun 1 lethal weapon 4 american pie 2 the animal |
- The Collateral
- A Cinderella Story... Chad.. *zucht*... *zwijmel*... *kwijl*... Chad :9 :love: :9~ |
The Texas Chainsaw Masacre
in het vervolg als ik helemaal alleen op m'n kot ben en weet dat m'n broer nog midden in de nacht hier binnen valt (waarschijnlijk rond 4u vannacht, en schrik dan zowieso al erg) dan kijk ik dus naar een tekenfilm 8| lees: beetje bang :$ |
stukje kill bill vanmiddag
damn the 5678's zijn echt vet |
Freddy vs Jason
omfg wat een domme film |
Citaat:
Eh ik heb gister een groot deel van Bean gekeken |
Jackie Brown
|
from dusk till dawn
hehe, iedereen proeft hier gewoon de quentin tarantino films.. het steekt elkaar aan ofzo :D |
Monty Python's The Meaning of Life _0_
The Cradle 2 The Grave 8-) Secret Window(Johnny Depp Rulez!!! 8-) ) |
Citaat:
nu nog Kill Bill die niet in de box zat, maar die we gewonnen hebben |
the prince and me..
wat een verdraaiing van hoe het gaat :+ het deense koningshuis wordt belachelijk gemaakt :+ en nu gaat dat domme meisje trouwens met een prins waar ze nog maar een weekje verliefd op is :+ |
Citaat:
|
Once upon a time in Mexico
|
Matchstick men
|
the breakfast club.
|
A Shark Tale
|
Gister nog een keer Zatoichi gekeken
nog steeds gaafff |
gisteren avant premiere van "old boy"
Was wel goed :) bepaalde scenes wel niet bekeken :s |
Spiderman 2
|
Citaat:
|
Troy *Kwijl*Brad *zucht*Pitt *kwijler*Brad *zucht*Pitt *kwijlst* ;)
|
X-men 2
|
sharktale
|
A beautiful mind
Prachtige film, laat echt op een sterke manier zien wat schizofrenie in houdt. Verhaal zit ook super in elkaar, boeit tot het einde. Wat een glansrol ook weer voor Russel Crowe. _0_ |
Laatst Malibu's most wanted gezien, ontzettend droge film ala fryday _0_
|
Gisteren in de bios (gratizzz dus): The Terminal. Leuke film. :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The haunted Mansion, die zingende hoofden waren wel cool.
|
Simone
wel een vermakelijke film:7 |
kill bill vol 1 en 2
laatste tijd: monster sharktale (robert de niro is echt cool als vis :D) hellboy |
stukje vanilla sky.
kom er net achter dat ik het originieel ooit s om 2 uur snachts op nederland 3 heb zitten kijken:+ |
Forrest Gump.
:thumbsup: |
Ik heb gister ook Vanilla Sky half gevolgd, maar daardoor snapte ik er geen zak van
|
troy
|
vanilla sky
|
Citaat:
|
dan moet je abre los ojos checke
|
idd, die is vele malen beter en niet zo gehyped omdat er geen tom cruise of een cameron diaz in speelt
|
vanilla sky (ja idd, abre los ojos is beter)
x-men (leuke pulp) lola rennt (meteen vannacht zitten kijken, hij blijft geweldig. die muziek _0_ ) |
Code 46
Gezien op Filmfestival van Gent. Vond het echt een goede film. Science fiction. |
stukje x men
wolverine is zo cool:7 |
Twisted
|
Gister begonnen met Lost in Translation kijken, maar toen verzonnen we dat American Beauty kwam dus gingen we toch maar die kijken stiekem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Diamands Are Forever in het duits :+ ... echt lache ... Sean Connery met zo'n zware Duitse stem
|
american beauty
vind het een erg goeie film:yes: |
Shark Tale
Hij leuk en mooooiii gemaakt :d Gezellige film |
Citaat:
:) |
Mie toe met Vanilla Sky, snapte er geen hol meer later. Ook nog het laatste kwartier gemist.
|
Vanavond Mystic River gezien.
Aardige film, middenmotertje in de ranglijst van favoriete films. :) |
21 grams
hele goede film :thumbsup:
|
Citaat:
- Thirteen, was wel iets zoals ik het verwacht had alleen niet zo extreem. ik d8 ze gebruik dikke spuiten enzo - Something's Gotta Give, beetje standaard romankomedie alleen dan wat oudere acteurs :+ |
gister Long Kiss Goodnight gezien, Samuel L. Jackson was gaaf, maar als hij niet in beeld was haakte ik wel af
|
k-pax
goodbye lenin adaptation hippe films avond :+ |
net Monster gekeken
|
Napoleon Dynamite
|
The World is not Enough ... :+
|
Studio 54
|
troy
|
matrix revolutions
|
Collateral = top :9
|
- American Beauty
- Taking Lives - Kill Bill 2 - Hero |
Small Soldiers:+
|
A Clockwork Orange 8-)
zeer wel te genieten ja. |
ik ben pride and prejudice aan het kijken <3333333
|
gothica :{
ik hou niet van films over geesten geloof ik :no: |
The Notebook, moest mijn personeelskaart weer even misbruiken. Lieve film, hoofdpersoon (de jonge versie) is wel leuk om naar te kijken ;)
Echt wel erg lief en zielig.. Maar niet iets dat ik volgende week nog weet denk ik.. |
Rain Man, goede film:thumbsup: .
|
Thirteen
Hele aparte film qua sfeer, camerawerk enzo, maar op zich wel sterk. Het einde is wel vrij gaar zeg :{ |
Big Fish, en ik vond em niet zo leuk als ik had verwacht
|
Someone is watching!
|
Ginger snaps
|
Fight Club vanmiddag weer eens aangezet. :)
|
Citaat:
|
hellboy
|
Vanavond maar weer eens een Kill Bill marathon gehouden met een vriend van me. 8{
|
Gister eerste helft van Troy gekeken samen met een vriend, vandaag afkijken.
|
american pie 3:z
|
Citaat:
|
Troy dus afgekeken, en ik vond em best goed. Vooral het gevecht tussen Hector en Achilles was waanzinnig goed.
Daarna heb ik een hele andere film gekeken, White Chicks, best lachen. |
the notebook, niet persee de beste film van 2004 (wat ik vaak gelezen heb) maar zeker wel de moeite waard.
|
Lock, stock & two smoking barrels
Fantastisch! Echt een topfilm Zit echt super in elkaar die film, gave Britse humor en acteurs, lache ook die rol van Vinnie Jones :) |
White chicks,had er teveel van verwacht,maar was nog altijd goed
|
13 going on 30, een leuk filmpje.
Daarna Master and Commander: The Far Side of the World, zwaar onder de indruk. |
Citaat:
|
the village
vage film, verder niet echt opgelet :$ :+ |
Citaat:
:yes: |
Along came Polly
|
ik heb vannacht kill bill 2 en freaky friday gekeken 8-)
|
Citaat:
|
garfield
|
Ik ga straks naar Wimbledon! Ben benieuwd! :)
|
De DVD van Alladin.
|
Citaat:
|
Pirats of the carabian
30.000 ste keer dat ik die heb gezien :p |
Wimbledon is zeker een aanrader :D :d
|
Citaat:
Ik heb gisteren nog Fight Club gezien :love: |
Net The Score gekeken. Robert de Niro, Edward Norton en Marlon Brando: FANTASTISCH!!!8-)
|
Man on Fire..
Hij komt langzaam op gang, maar daarna is het gewoon een topfilm... :thumbsup: |
evolution mwah
|
The day after tomorrow
Tja, het voldeed precies aan mijn verwachtingen. :z Wel grappige special effects en het is wel aardig om te zien 'wat er zou gebeuren als...', maar andere onderdelen die een film goed maken zijn niet aanwezig :D Acteerprestaties zijn zoo melodramatisch, het liefdesverhaaltje zoet, de ontwikkelingen voorspelbaar, etc. :z |
the tuxedo
|
Citaat:
|
The great white hype, eigenlijk een klotefilm, maar Samuel L. Jackson speelt een coole rol.
|
Na jaren eindelijk weer The Lion King gekeken, blijft een leuke film. Gelijk maar ff deeltje 2 gekeken, viel zeker niet tegen. Morgen ga ik deel 3(of 1½?) kijken, ben beniewd.
|
Requiem for a dream
The Shawshank redemption :love: |
serendipity
awww :love: |
Radio
Af en toe wat te veel van het goede qua foute feel goodness, al zit de film op zich niet slecht in elkaar ofzo. Wel mooi ook dat het op een waargebeurd verhaal is gebaseerd. Maar Cuba maakt in zn eentje alles al goed, echt een sterke rol. Ben daarnaast wel fan van Ed Harris.:) |
hmm ff kijken afgelopen paar dagen
requiem for a dream memento die hard die hard with a vengeance the score serendipity :z bridget jones' diary :z |
Citaat:
|
The Lion King 3, erg leuk!
|
Ik weet niet meer of dat De Dominee was of A Cinderella Story :{
Eerste was een goede fim :thumbsup: Tweede vond ik eigenlijk alleen leuk omdat Chad Michael Murray erin speelt :9 |
* Shark Tale
* Alien vs. Predator * een gedeelte van Dreamcatcher, want ik viel in slaap, ik was echt supermoe!! |
austin powers 1, dvd lag al paar dagen nutteloos op de plank
|
Stukje Amelie, maar het kon niet boeien want het geluid deed het niet naar behoren.
|
The Others op tv, ik heb em op video maar het beeldformaat is heel raar.
|
man on fire
|
resident evil 2
de ongeloofwaardigheid stroomt ervan af maar ja als je het allemaal met een korreltje zout neemt is het best een toffe film but i am cheerleader als dat wijf niet zo lekker was had ik hem nooit afgekeken:+ |
Spiderman II
|
king arthur
|
Sister Act :+
|
op chronologische volgorde
the others (verrassend) amélie (blijft prachtig :love: ) die hard 2 (vermakelijk) luna papa (een beetje vreemd maar wel leuk) |
Citaat:
Ik heb Dreamcatcher afgekeken en The Last Samurai |
Remember the titans
The Others The taxas chainsaw massacre |
pulp fiction, en dies echt supergaaf :yes:
|
sinds vrijdag
the others amélie :love: die hard 2 luna papa the terminal what women want :z |
gisteren:
what woman want |
Citaat:
|
Het laatste stuk van Amélie.. wat overigens niet uitmaakt want ik heb die film al minstens 5 x gezien. :$
|
Citaat:
zondag stukjes van "the others" gevolgd op tv (had ik al gezien in cinema) en maandag: mindhunters |
the others is GOED!!
heb als laatste Abandon gekeken.. niet slecht, niet selcht... |
The League of Extraordinary Gentlemen, leuke film maar de special effects vallen vies tegen(zoals ik al had verwacht)
|
Citaat:
Laatst gezien: Taking Lives.. Niet zo slecht als ik had gedacht, maar zeker geen hoogstaand meesterwerkje. :) Wel mooi ingezoomd op de borsten van Angelina Jolie. :thumbsup: |
The shawshank redemption net klaar
prachtig :love: |
Citaat:
meesterlijk _0_ |
Idem :love: _0_
|
ok wie heeft Shawshank voor het eerst gezien, eerlijk 8)
|
ik heb em opgenomen maar ik had em al 4x gezien of so etwas.
|
Citaat:
|
Sky Captain and the World of Tomorrow:{
Hellboy, tegen mijn verwachtingen in een hele coole film. |
Citaat:
Ik snap alleen niet wat ie zo hoog doet in de top 250 van imdb, zo geweldig is ie nou ook weer niet |
Citaat:
maar ik vond hem wederom weer erg mooi :love: |
Citaat:
|
Tim burtons versie van Planet of the Apes. Ik heb het origineel nog nooit gezien, maar dat ga ik zeker doen want deze film was STEENGOED. Maarja, ik heb nog nooit een slechte Tim Burton-film gezien, weet er iemand één? Ik niet iig...
|
enemy at the gates
keiharde en goede film |
Calendar girls
|
Citaat:
Dit stukje kritiek van een recensie op imdb.com: Citaat:
|
Heb gisteren trouwens Enemy at the gates voor de zoveelste keer gezien :)
|
Citaat:
:+ |
enemy at the gates
|
enemy at the gates, vind em nog niet echt goed :+
|
Citaat:
|
owja, en ik heb Mulan gezien gister
|
Citaat:
|
The day after tomorrow...vond ik redelijk goed.
|
the shawshank redemption
the matrix the hours |
shawshank redemption.
|
Glengarry Glen Ross op ned 1 gister, of vanochtend eigenlijk 8)
al pacino + kevin spacey = 8{ |
Weer The Sixth Sense gekeken, blijft mooi, toch wel Shyamalan's beste
|
uuh.. planet of the apes een stukje..
|
Der Untergang
sterke film |
stukje the 6t day
|
Citaat:
|
woensdag stukje van "lotr: the fellowship" gekeken op tv..
|
2 fast 2 furious
eternal sunshine of the spotless mind |
Citaat:
|
Citaat:
|
godsend
ik vond hem niet zo leuk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.