![]() |
oh ja
ik ga wrsch ook naar Alexisonfire in Patronaat op 14 oktober... |
Vanavond naar het enige concert van de Satanic Surfers in Nederland.
|
Citaat:
wel pauper om er te komen door de NS, bijna 4u onderweg geweest :notgood: maar t feestje was geslaagd..pendulum is tof. |
kaartjes voor Sufjan Stevens & Explosions in the Sky zijn binnen 8-)
En waarom moet Melt-Banana nou weer om half elf? Nouja, dat moet dan maar.. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
maar Oceansize :( waaa ik ga wel naar Explosions en MB :)zal eens opletten of ik KuKuKu zie:huh: |
Citaat:
1 + 1 = 2 ik ben overigens te herkennen aan mijn schattige homokop en de bende hippies die mij normaal gesproken omringt. Voor de meeste mensen geen prettig vooruitzicht :+ |
ja ok
ben ook helemaal onderste boven van Michigan en Illinois... maar Oceansize ik sta nog in dubio, dus ik zie wel :) maar ik zal zoeken naar een groep hippies met iemand met een korte homokop :) |
Citaat:
je moet maar even een foto posten dan gaan we hoi zeggen :) dude ik moet trouwens nog steeds een cd wisselen met jou? :? en dennis ga maar naar sufjan dan heb ik ook iemand om mee te gaan :p |
oja en het is niet echt een concertje maar van het weekend was ik in de stoere metal kroeg met 3 oktober feest en daar speelde een bruut metal bandje brute metal covers en dat was best ok.
en toen had ik dimas gespot :z |
hmm ik ben ook wel te strikken voor die explosions show, krijg waarschijnlijk niemand mee, maar dat terzijde
|
Citaat:
Alleen Melt-Banana? |
Citaat:
|
Citaat:
en ja Andy jij gaat mee naar Melt Banana ;) dat vind je helemaal t einde :p |
ZATERDAG TOP-NOTCH PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die sjit is AAN, echt die shit is AAN! AAN! Hij's gewoon AAN! En Kool Shen komt 17 November in de melkweg. Volgens mij supersnel uitverkocht :p |
Citaat:
|
ging er nou nog iemand hier ook naar rahzel ?
|
neh, ik ken het niet eens :p
|
wie zn neef?
|
Even ter informatie:
[NAAMLOOS] gaf al een hint: deze fucking zaterdag is de top-notch party. Dat betekend bezoekers van deze [WEBSITE] zonder kaartje gewoon lekker jaloers maken over het feit dat [USERNAME] wél een kaartje heeft! Een groots verslag zal wel volgen, maar hier alvast een _definitieve_ playlist van de avond. Wel kut allemaal, we hebben nl geen spange digicam. MAX 21:15 - Kiddo Cee - Tijdens het battlen deed hij het erg goed, volgens vele kan hij er wel wat van. 21:45 - Raymzter - Is live zeker wel te diggen en kan echt goed rappen 22:25 - Jawat! - Zekerheid. ??:?? - Duvelduvel! - Komt bij elke artiest volgens mij eventjes op het podium. 23:40 - Opgezwolle - Zijn de baas in Swollen. 00:10 - Kubus - Een neger? 01:00 - Extince - DE PRINS. OUDE ZAAL 21:00 - Darryl en Dio - NRD Repri... 21:30 - Uniq - Who? 22:05 - Opposites - De mixtape is een beetje jammer. 22:45 - Def Rhymz - Plaspauze 23:20 - K Liber - Je lul nog even na laten schudden tijdens de plaspauze 00:30 - JVT - Bouncen! |
vanavond chillen bij Eek-A-Mouse
|
Opposites - De mixtape
is dat niet van partysquad ofzo? :D |
Citaat:
|
Citaat:
volgende keer als er iets leuks is ga ik wél :[ ik heb namelijk ontslag genomen dus vrijdagavond partyen kan weer 8-) |
wooooooooo
yeah!!!! Krien terug op t vrijdagavond-circuit 8-) |
Het gaat SUPERRR worden vanavond! :D
|
Citaat:
maar heb nog maar 6 euro in totaal :+ |
Citaat:
|
Top-Notch :p
hoe vaak had je nou gevraagd of ik mee wou naar die shizzle? |
Citaat:
|
:$ sja euh....
haal me maar over :+ |
Citaat:
:+ |
Een samenvatting van het beste feest tot nu toe in 5002! TopNotch bestaat 10 Jaar en dat moest gevierd worden, en wel in de legendarische melkweg. Rond 19:00 (!) verzamelde er al mensen voor de melkweg. Ik en mijn homie kwamen om 20:00 aanfietsen. Voordat we naar binnen mochten werden we gebeld door Lange Frans over zijn fanclubwebsite die online zou gaan, wat nog steeds niet geval is. Toen we binnen kwamen stond het drank al klaar en gingen de twee jonge jongens beginnen met het feest. Deze luisteren naar de naam: Daryll en Dio (ofwel DubbelD) Hun 15 minutes of fame (letterlijk) was een goeie inkomer. Na wat onbekendere acts voor mij begon het akelig druk te worden. Kiddo Cee en Uniq hadden al een feestje gebouwd. The Opposites waren de volgende act, en mijn avond was toen al geslaagd sinds ik props gekregen heb van die gozers. De grootste schrik was wel toen we met mijn vriendengroepje het podium opgeroepen werden voor Jawat! en dat was het hoogtepunt van de avond, of eigenlijk 1 van de vele. Want De Jeugd van Tegenwoordig gooide er een PRIMA show in en wat schokkende hardcore scenes :D Over Opgezwolle, DuvelDuvel en Kubus hoef ik niks te zeggen. Tis wel bekend HOE FUCKING vet dat is! De Prins Extince kwam als laatst, iedereen superbrak, maar toch lekker nagenieten.
Damage: €13,- Feestdamage: €150,- Bier: €2,- Positief: Gesocialized met superveel artiesten, gezelligheid, hip hop in Nederland is mogelijk, optredens, Jawat!, De JeugdVT. Negatief: Drukte, Weinig dansmogelijkheden Cijfer: 10+ En een vet lekker wijf leren kennen |
nog in de toekomst, maar toch
http://www.xs4all.nl/~pietheyb/blackout-15-6.jpg |
komende vrijdag racoon, en zaterdag mark foggo :Y)
|
Komende tijd:
Alexisonfire, Johnny Truant (vr 14/10) Patronaat, Harlem Lange Frans, Baas B (15/10) Party ergens VIP M.O.P. (ma 17/10) Paradiso, Amsterdam Jeugd van Tegenwoordig (do 20/10) De Kade, Zaandam Lange Frans & Baas B (vr 21/10) Manifesto, Hoorn Brainpower & The Opposites (za 22/10) LVC, Leiden BUITEN WESTEN met oa Typhoon, Jawat, Duvel Duvel & Opgezwolle (do 27/10) Paard van Troje, Den Haag (MISSCHIEN!) Terilekst & Spacekees (vr 28/10) 013, Tilburg Maximo Park (3/11) Melkweg, Amsterdam Jeugd van Tegenwoordig & Opposites (za 5/11) P60, Amstelveen Hiphop Showdown: Buiten Westen (za 19/11) Het Patronaat, Haarlem Buiten Westen: Typhoon, Jawat!, DuvelDuvel, Kubus & Opgezwolle Opgezwolle (vr 9/12) De Pul, Uden Lange Frans & Baas B (vr 24/3) Oosterpoort, Groningen De rest weet 2-D vast wel :+ |
donderdag: dead stop / municipal waste, winston a'dam
vrijdag: hippeflikkerband alexisonfire, patronaat, haarlem |
Citaat:
|
en ik wil ook wel naar explosions.
|
krien
ik ga je zien bij Alexis ik zal ook hallo zeggen enzo O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nog een keer!
Citaat:
|
Citaat:
kun je ook niet 5 nov? |
1 december turbonegro (Y) in antwerpen!
|
the locust in patronaat
13 december ofzo 8-) |
Citaat:
Onderbuikgevoel gegarandeerd |
Citaat:
|
MORGEN!!!!!
Silver Mt Zion in het Patronaat woohoo!!! |
Citaat:
nee want dan zit hij not steeds in peru :) aanstaande woensdag the rakes - effenaar donderdag mando diao - patronaat en verder 3 nov. BRMC/ maximo park - melkweg :( :? 4 en 5 nov. london calling paradiso (8 nov. nine black alps) (9 nov. t raumschmiere) (15 nov. explosions in the sky - paradiso) (19 nov. crossing border met the Decemberists! omg ik wil hier zo graag naartoe <3) 22 nov. funeral for a friend - willemeen (4 dec. the bled met fall of troy) 7 dec. nada surf - effenaar <33 (7 jan. juliana theory - gvh) dat tussen haakjes is nog niet zeker dus |
7 - 11 Comeback kid/bane - goudvishal
8 -11 millencolin en meer - 013 18 - 11 the haunted/ god forbid - patronaat 22 - 11 comeback kid/bane - patronaat 1 -12 turbonegro - hof ter loo (antwerpen) 6-3-2006 me first and the gimmie gimmies - melkweg |
Laura, Biffeh, anemic en 2-D, check dit van een ander forum
Citaat:
|
Citaat:
op welk forum werd dat gezegd dan? geef eens een linkje :p |
Citaat:
het was een chill shirt hoor :[ :aai: |
vanavond
Oceansize 8-) |
vanavond
Sufjan 8-) én Animal Collective :7 |
Citaat:
|
Oceansize :love:
ongelofelijk hoe vet was dat! Zaterdag in Leiden weer :D |
mando was cool :love:
|
Citaat:
|
woensdag naar oasis :d
|
Vanavond the Opposites en Jawattus!
|
vanavond weer naar oceansize.
gisteren speelde ze een andere setlist als donderdag. |
Citaat:
ja in lvc toch? Hmm ik ga naar de film maar anders was ik ook wel even langsgekomen denk ik. |
Oceansize was cool!
|
Citaat:
beste concert van de 3 nederlandse data... ja laura, je had erbij moeten zijn ;) vet publiek, vette set, vette band... |
Citaat:
|
BURST + Greyline
Burst komt wel naar Het Bolwerk! Voor een losse clubshow. Een van de meest innoverende metalacts van het moment. Geniale nieuwe plaat 'Origo' is net uit. Nu al een legende? Support is Greyline. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jongens, iedereen die wil komen, kom, pitplekken kan ik ws wel regelen. |
het is 25 november :9
|
Citaat:
Echt zo'n brute band. Gayline vind ik maar mwah mwah |
ik ben niet meer into pits
|
Wanneer is het? Als het op een donderdag is kom ik wel, want ik heb jou al zo lang niet gezien joh :)
Hoewel ik er eigenlijk niets van ken maar brute showtjes zijn meestal wel ok. |
op een vrijdag.. dus dat is voor week-ov mensen best wel kutje..
|
nog mensen die dit weeken naar Mono (Japan) gaan?
ze spelen in Utrecht *Ekko* en in Den Bosch *W2* kaartjes zijn 9 (Ekko) of 7,50 (W2) |
Citaat:
|
Ik ben wel in december een dagje of twee in bolwerk dacht ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
2 december is ook Buiten Westen, te moeilijke keus is het dus eigenlijk niet :$ Vanavond Maxïmo Park, dus mijn JVT shirt gaat dan weer ook aan :+ |
Citaat:
ik wil niet met jou gezien worden hoor, dalijk komt er nog commentaar enzo :p en ik heb er zin innnn 8-) |
misschien idee om dit topic te scheiden (of 2 nieuwe te starten) in een echt announcement topic, en een topic waarin reacties voorkomen?
ik zie door al het gekakel de announcements namelijk nauwelijks. |
gewoon waarin je aankondigt ik ga naar die en die shows?
Ja is op zich wel handig, dan kan men hier gewoon blaten over alles en nog wat en daar alleen zeggen wat er komt enzo. Maarja dan is dit heel levendig natuurlijk en dat andere redelijk doods denk ik? |
nee, een topic waarin je aankondigt,
strak, ordelijk, professioneel (en met bijv. een flyer ofzo indien beschikbaar) (en in 1 regeltje erbij dat jij gaat kan natuurlijk) en de verdere reacties of het hoe en waarom kan dan in een ander topic.. |
Citaat:
natuurlijk is een topic waarin dingen worden geannounced niet zo druk, maar t heoven dan ook niet perse dingen te zijn die je announced die je zelf alleen maar aanspreken, maar ook die anderen kunnen aanspreken. |
ik vind het wel een tof idee :)
|
Citaat:
|
Large Professor + DJ Quest / DJ Sniper
Enige show in Nederland van hiphop grootheid Large Professor! De man die DJ Premier heeft geleerd hoe hij zijn SP1200 moet gebruiken. En dan ook nog de enige show in Nederland van DJ Quest! Zaal gaat om 19.00 uur open! | Datum: 18.12.05 | vvk: € 15,00 | kassa: € 15,00 vette shizzle :) |
okej mensen wie sleurt mij even mee naar wat concertjes want ik heb het idee dat ik een ouwe trut word die bijna alleen nog maar thuis/bij het vriendje zit 8) :'(
|
ga je mee naar...
Melt Banana? :P The Fall Of Troy / The Bled |
allebei wel leuk ja en the bled en fall of troy is altijd goed :+
maar wanneer zijn ze ookalweer en op wat voor dag? |
woensdag 23 nov
Melt banana, paradiso zondag 4 dec Bled/ FOT, Patronaat |
Citaat:
we'll see maar ws wil ik wel naar beide concertos |
anders heb ik even van de week nog een kaartje voor bloc party weten te bemachtigen :? 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
kom ik em over een half jaar wel ophalen :+ |
Citaat:
nee ik heb er echt maar eentje, dus ik ga noodgedwongen in mn eentje :z |
Citaat:
|
morgenavond Explosions in the Sky
uitverkocht zoals jullie mss weten wie gaan er naartoe? |
30 of 31 januari naar fall out boy in astoria met een au-pairvriendinnetje
en als iemand meewil naar adult. op 6 februari in the barfly club..maar niemand die ik hier ken vindt het leuk :[ |
oehhhh
Astoria is een stoere zaal :D heb ik biffy clyro gezien :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de astoria ruled :) volgend jaar wil ik Biffy clyro daar weer zien... |
exodus was relaxt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
14-12 Alexander von Schlippenbach trio @ Bimhuis
chaos en destructie! _0_ |
was er nog iemand bij melt banana gister? (paradiso)
|
vanavond Burst!!
|
vanavond heel misschien nog wel naar relax hier in hedon :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben ook niet meer gegaan, was het helemaal vergeten :o dus heb ook geen shirt voor je :) |
Citaat:
|
Citaat:
erg harde band!! |
zaterdag bloc party
zondag the bled met fall of troy <# |
Citaat:
|
Citaat:
morgen de jeugd! |
wartaal is lief, pepijn is verlegen en fur is grappig :d
backstage met de jeugd van tegenwoordig is vet :d |
bloc party was cool :z
|
afgelopen vrijdag ramroosjes, ben blij dat ik niet betaald had. Was wel grappig, maar niet meer dan 5 euro waard.
vanavond die hippe dingen in het patronaat, ben benieuwd, ken geen een band . |
Fall Of Troy pwnde
de rest zoog hard... *the Bled iets minder maar toch* |
Citaat:
anyways fall of troy: cool, al luister ik liever the mars volta die gitarist had duidelijk wel talent. fear before: wat een meuk. the bled: mwah. die zanger had wel het hardste kapsel van de avond. publiek: myspace, soulseek, digitale camera's, hippe emo meuk. |
^ dat dus
het aantal emo mensen was wel vertienvoudigd sinds de vorige keer toen ik de Bled zag zeg :zz |
ja en dan loop je daar met je tunnels hé lau
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
(mn account was gewoon gedelete :|) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wel vreemd, er zijn nog oude postings van me te vinden, maar da account was gewoon weg, vond het al zo raar dat ik er niet meer in kwam en dat ie ook geen mail adres van me herkende. Dus zo maar. 15 dec: The Red Chord in de goudvishal! |
Citaat:
+ vrijdag 9e ook maar dan in paradiso |
Citaat:
Ik kan dan niet en stiekem vind ik het te duur... |
gastenlijst ;)
|
you bastard..
|
Citaat:
sommigen van die mensen hadden echt 30mm plugs ofzo :o @pruttelpot ; hee je leeft nog :) |
|
trouwens
is Haarlem emo-stad ofzo... er was nauwelijks normaal te bekennen :+ :p en Anemic ik weet niet eens meer hoe je eruit ziet jongen :$ |
Citaat:
je zat me ook aan te kijken van gast wat kijk je vechten? ik stond over cd-verkopen te praten voor je neus bij de merch en toen vroeg ik of ik er voor stond. |
was jij dat???
fuck man :D hahaha sorry... dat is mn game-face, moet je hebben als Amsterdammer. anders droppen ze je snel... zeg me de volgende keer gewoon gedag, ik bijt echt niet. ik weet nu nog steeds niet hoe je eruit ziet. sorry en Lau je kan t wel vinden met al mn matties he ;). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die mensen die erbij stonden toen we met die zanger van fall of troy stonden te praten? waren dat jouw matties ja? hahaha dat zijn gewoon oude bekenden van krien en mij gekk en omg matties is echt een stom woord :zzzz |
Citaat:
|
13 januari: Turmoil + Most Precious Blood
is Turmoil vet? Most Precious Blood is vette shit iig! |
Turmoil is vette shit ja. Ranzige metallic hardcore, beetje vergelijkbaar met Poison The Well. Komen die nog ergens anders ook?
MPB (Y) |
Citaat:
:[ en dat is eddie's nieuwe band geloof ik:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen avond trouwens Lamb of God in de melkweg.
|
omg
|
Metalllllll
|
\m/
|
ik vind lamb of god supervet.
is dat niet die show met god forbid en soilwork of haal ik wat door de war? Anyways ik ga morgen alleen Hatebreed kijken, de rest op de persistance tour trek ik niet zo |
Lamb Of God stond met Devildriver (die overigens vetter dan LOG zelf waren vond ik) en The Agony Scene (die ik gemist heb).
LOG viel me een beetje tegen eigenlijk, maar was toch behoorlijk goed, alleen zoals altijd in de melkweg was t geluid KUT en was t veeeel te druk aangezien t van The Max naar de oude zaal verplaatst was.. en ps, Born From Pain hoor je ook te checken (tenzij je ze niks vind natuurlijk). |
De Kift 8-) _0_
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar ik allemaal heenwil hier maar niet kan betalen :+ taking back sunday, funeral for a friend, nada surf, goldfrapp, belle & sebastian, jack johnson, clap your hands say yeah, biffy clyro en story of the year
biffy clyro (20 feb) ga ik sowieso heen (@ 2-d, het is niet in astoria maar in koko, nooit van die tent gehoord maar op de website ziet het er wel leuk uit) en dan moet ik nog kiezen tussen nada surf, belle & sebastian, jack johnson en story of the year. ik denk belle & sebastian, al kost dat wel 20 pond :+ en story of the year omdat ik graag nog naar de astoria wil (da's het enige enigzins leuke concert wat daar binnenkort nog komt :p) fall out boy ga ik niet meer heen omdat die stomme doos met wie ik zou gaan liever naar simple plan ging :+ en nu is het uitverkocht :( oja thx niels nog voor die website :p |
Citaat:
|
pssst
ik ga ook mss naar Biffy Clyro in de Koko :o |
ja dat dacht ik al
ik ben jaloers :'( |
ga je toch mee :$
|
17/12 Archeon Midwinterfair, Archeon Alphen a/d Rijn
13/01 After Forever, Burgerweeshuis Deventer 14/01 Elexorien, Popfront Zwolle 10/03 After Forever, Hedon Zwolle (nog niet zeker) 06/04 Lord of the dance, Den Haag 26/05 Within Temptation, Battûmse Bekefeesten 2006, Manege 'T Ruiterkamp' Bathmen en voor de rest week nog niet..waarschijnlijk nog wel wat Epica..maar zie wel :P |
potver, zit ik hier in godweetwaar, kom ik nog epica cds tegen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga overmorgen kaartjes halen 8-) |
ja tuurlijk
je kan met mij meetrekken ik hang waarschijnlijk bij the venue rond met een aantal britse biffy fans ofzo... moet alleen nog iemand vinden om mee te gaan:p |
weet iemand toevallig meer over the juliana theory 7 januari in goudvishal?
ik bedoel, er komen 5 bands ofzo .. hoe laat zijn hun? 8) |
Citaat:
|
Citaat:
headliners en nieuwe album-shizzle :yes: |
Citaat:
hoewel, ik zou mij van het podium af gesleurd wordend nog wel eens willen zien! |
Citaat:
|
21/2 Oceansize - Tivoli De Helling
24/2 Burst - Patronaat :z |
Mogwai en 65daysofstatic komen naar Motel Mozaique....
ga er zeker heen voor Mogwai.:yes: |
wanneer is Motel Mozaique dan?
wil Mogwai ook wel graag zien als het even kan |
mogwai, maar ook black dice, akron/family, wolf eyes en vashti bunyan :love:
|
Citaat:
|
Modern life is war @ goudvishal- 5 februari
backfire + angel crew + the butcher @ goudvishal - 11 februari ofzo |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
08.04.06 20:00 Backfire! @ het bolwerk :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
godverdomme! gewoon 2 van me favo dj's
ed rush, subfocus HARDDDDD, ik moet! http://www.xs4all.nl/~pietheyb/blackout0017-s.jpg |
fgerhgisrhv e,vneifg!
er duiken overal Tool data op! :love: :love: :love: |
ja...
maar voorlopig alleen festivals... waaronder pinkpop en roskilde |
Citaat:
Ik ga ook. Mits ik niet op tour ga met een band. Maar zelfs dan ben ik er want die spelen de eerste dag op Roskilde en van dan 4 weken on the road. |
Citaat:
|
|
:love: biffy clyro afgelopen maandag
nightmare of you was ook best goed te doen live..maar the like is echt een kuttttband live..ze staan een beetje voor zichzelf te spelen en mooi te wezen :+ maar omg biffy <3 <3 |
BURST deze zaterdag
Cave In, Pelican, Doomriders, Amen Ra en nog meer meuk; deze zondag |
8/03 Kanye West :$ :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.