![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ben nu toch wel voor dr gevallen geloof ik. hoop dat t goed blijft lopen aangezien we elkaar nog steeds weinig kunnen zien
|
Tsja.. weer een weekend achter de rug :( vrijdag was kut, zaterdagen vandaag waren super! :yes: :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm... goed op dit moment, er zit iets aan te komen :)
|
Citaat:
|
gaat lekker zo, ze zeurt niet al na een tijd aan me kop. Dit gaat een recordje breken. 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kriebels, verward en onzeker...
|
Citaat:
|
Citaat:
maar aangezien ik geen vriendinnetje maar een vriendje heb kan ik moeilijk zeggen "ik zou het maar eng vinden als mijn vriendinnetje de dagen zou tellen.." hoewel ik kan ook zeggen "als ik een jongen zou zijn zou ik het maar eng vinden als mijn vriendinnetje de dagen zou tellen" maar ik denk níet dat ik zou kunnen zeggen "als ik lesbisch zou zijn zou ik het maar eng vinden als mijn vriendinnetje de dagen zou tellen" want dan is het weer niet heel eng. ehhh ik ben de draad kwijt :z |
Dus als 2 meisjes met elkaar gaan mogen ze de dagen wel tellen?:+
Nou, ik tel het ook niet elke dag:+ Maar ik hou het aantal weken bij, dus dan weet ik ook het aantal dagen.. Omdat het aantal maanden zo weinig klinkt:( |
ach ik leef nog dus mag vast niet klagen :p
|
Citaat:
@ Niels: Komt wel goed :yes: |
Citaat:
:$ |
Citaat:
|
:love:
|
Citaat:
denk/vind ik. :? nouja lamaar :+ |
:)
|
|
Ik weet het weeral niet meer
|
Komt allemaal wel goed voor mn gevoel :)
|
Citaat:
Overal waar ik kom wordt zijn naam altijd wel ergens vermeld. En ik wou hem nog wel vergeten :[. |
Citaat:
|
Bagger..;)
|
Citaat:
Anders vergeet ik mensen en dingen met gemak, maar hem niet... Het was mij bijna gelukt toen hij plots bij ons op school rondliep of totdat hij het nodig vond tegen mij te beginnen op msn :z. |
Bijna 5 maanden :) heerlijk hoor :D
|
hopeloos verliefd , maar kweet nie wa ik moet doen!!!
Ik ken sinds dit jaar een jongen en we zijn heel close vrienden geworden, nu heb ik ontdekt da ik eigenlijk verliefd ben op hem, maar ik dacht dat dat wel over ging gaan. Dat gebeurde dus niet en mijn andere vrienden vonden da ik het moest aanvragen, dus hebben zij een berichtje naar hem gestuurd. Hij heeft daarop gestuurd da hij al verliefd was op een andere monitrice , maar dat het hem wel speet. Nu een maand later stuurt hij mij een berichtje dat hij eigenlijk al lang op mij was en dat hij het wel aan wilt met mij. Nu weet ik niet goed meer wat ik nog moet geloven. Of hij dat van die andere monitrice nu verzonnen heeft omdat hij het nie wilde toegeven want op de 2de plaats komen is ook nie alles. nu komt er nog eens bij da ik al 3 dagen niets meer van hem gehoord heb. en er loopt nog nen andere gast achter mij ook. dus kzit eigenlijk met twijfels tot en met, al wil ik hem zeker niet kwijt want het is echt een schatteke. Maar ik weet dus echt niemeer wa doen al ben ik wel hopeloos verliefd op hem!!!!
|
totally verward
|
Pfff.. het is echt een lachertje op dit moment ... hij dan :d
|
Helemaal goed. We gaan in de kerstvakantie waarschijnlijk een lang weekend naar Parijs:$:D:love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet wat ze bezielt...
Om eerlijk te zijn, hoeft het voor mij niet meer... (misschien verandert mijn mening wel wanneer ik iets minder moe ben :p) |
op het gebied van liefde voel ik mij op het moment ronduit kut.
|
zit wel goed:7 gelukkig niet zo gelopen als 3 maanden geleden toen het gewoon niet uit kwam
|
gaat lekker zo :+
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga met kerstmis ontzettend verliefd worden in den helder en dan nog 4 maanden naar londen :+ |
Miegie kan puppy oogjes opzetten en dat is zijn wapen om mij niet kwaad te krijgen :+
|
kriebels..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog steeds bagger.. ;)
mjaa.. Loat goan :+ |
vertel op jullie :+
*knip* |
nou zoveel valt er niet te vertellen hoor :{
|
Citaat:
|
soms kunnen mannen echt mannen zijn... en van echte mannen moet je kotsen!
|
Ik voel me nu zwaar kut :(
|
Citaat:
die van mij is tenminste niet zo opstandig :thumbsup: |
Citaat:
|
ik ben helemaal dolgelukkig :7
|
aargh, jongens he
mannelijk = miserie :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik voel me nu best k*t op het gebied liefde want mn vriend heeft het uigemaakt:'( maar dat kan iedereen over komen maar ik voel me nu echt verlaten:'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben gelukkig. Hij is nu even weg, maar vanavond komt ie lekker weer naar me toe:love: |
Citaat:
maar balen voor je :aai: |
Citaat:
solly mrinsane:+ |
loopt lekker op zich, kan dr alleen zo weinig zien en ben n beetje bang dat dat een probleem kan vormen
|
Citaat:
Maar wel kut voor je dat het uit is :aai: |
Citaat:
best kut:p |
gaat de goeie kant op..
|
denk ik :+
|
mannen zijn echt onbegrijpbaar he:no:
|
Alweer een half jaar heel gelukkig :love:
|
Citaat:
|
:love: :thumbsup:
|
zucht:love:
|
goooooed :love:
|
in de warrr :+
|
:d :love:
zo dus |
weer helemaal super :d lekker weer samen kerst vieren
|
|
Goed.. vanaf morgenavond zijn we TWEE WEKEN SAMEN:love:
Gisteren 3 maanden, en ik kreeg lekker 3 rozen:love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet het niet meer...
mssh ging het allemaal wel te goed of heeft ze net zoals mij bang van bindingsangst. Een andere reden (meer waarschijnlijk) is dat ze de vriendschap niet op het spel wil zetten. Wie zal het zeggen. :( 'tja, misschien maar beter zo... |
Toen ik het typte dacht ik ook: dit klopt niet helemaal:+
Maar even puzzelen kan geen kwaad:z We waren gisteren 3 maanden bij elkaar, maar vanaf morgen kunnen we 2 weken lang elke dag elkaar zien;) |
Citaat:
ben bbenieuwd :? |
We zijn gezegend met die duinen dichtbij, phuu, en dan lekker illegaal door de hekjes bij het strand achter zo'n duintop uit de wind. :z :9
|
Citaat:
|
Ach liefde is wel een mooi iets :p
|
Citaat:
|
:love: :love: :love:
|
Pffffff...
Vergeten die meid... met de nodige hartspijn...:( (ben benieuwd of ik er nu wel in slaag...) |
Alweer 2 weken een vriendin en ze komt morgen langs.
Het kan dus niet beter :) |
Ach ben weer vrijgezel dus kijk weer lekker in de rondte :p
|
neutraaltjes...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goedgoedgoed
|
Goed :$
|
redelijk goed,
jammer dat die ander niks met me wou (2 keer :'( ) krijg wel weer aandacht van een andere leuke meid :7 ach, je kan niet alles hebben ey |
GOED GOED GOED <2345
:love: We zijn 2 weken, de hele vakantie, bijna elke minuut samen en het bevalt ons prima! |
Citaat:
|
alleen ik vind het de laatste tijd een beetje oppervlakkig allemaal..
het is allemaal zo vanzelfsprekend. |
gaat best zo. Zie geen reden voor een breuk nu :+
|
KLOTEEE..:yes:
|
We komen niet van elkaar af terwijl het wel zou moeten :+ Maar we spreken tevaak voor nutteloze dingen (door de stad struinen enzo) af, moeten we gewoon niet meer doen en elkaar vergeten :+
|
tja, Ik zit aan de grond op liefdesvlak...
Ze heeft gevoelens, maar helaas niet voor mij... :'( De enigste troost is dat we vrienden blijven voor altijd... (beter iets dan niets) Wie komt me troosten? |
heel slecht....:(
|
Hmm.. volgens mij ziet ie me wel zitten.. :d
|
En het word steeds beterrrr
Lalalalaaaaa :) |
mmmmmmmmmmm heel erg heerlijk :love:
morgen uit eten :love: |
hmm, niet zo best (nouja, zoals gewoonlijk he;) )
tstomme is dat ik m'n humeur er wel eens door laat beinvloeden, slecht van mij... :no: |
Ik word echt helemaaaal gek van een bepaald persoon, en dat is negatief, want moet hem niet :+
|
Heb absolute dieptepunt bereikt
|
loopt nog steeds lekker:7
|
Citaat:
daar kom je wel weer bovenop! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heerlijk:love:
|
saai :+
|
Citaat:
dus... :) (oké, mss zijn dit niet de troostwoorden waar je op zit te wachte, sry) |
et gaat vooruit! ;)
|
Goed :) zaterdag alweer een half jaartje :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm liefde zuigt...vind ik in ieder geval...vooral als je te horen krijgt dat degene op wie je al heel lang bent, ineens met een vriendin van je neemt...:'(
|
Mijn vriendje heeft bewonderingswaardig veel geduld met mijn bak ellende van de laatste weken (maanden :$ ) :o .
:love: |
gaat het dan niet zo goed met je ankie? :o
Tussen mij en me mieppie gaat het overigens buitengewoon goed. Niet normaal meer zeg :+ |
Aankomend weekend alweer 6 maanden, tijd vliegt..
Maar het gaat nog steeds goed 8-) *) |
*rekent uit* gister alweer 8 maanden :p
gaat allemaal helemaal prima :7 :love: |
gaat prima. heb een vriendin waar ik lekker sex mee heb. ik vind het wel goed zo/;)
|
Half jaar, olé! We zijn ter viering gaan schaatsen in Deventer, was erg gezellig!
|
kan niet beter, alleen die f*cking examens zorgen er voor dat ik haar wat minder zie :(
|
1 maand en 1 dag alweer :)
|
Het gaat best goed, maar ze woont jamemr genoeg best wel een eindje weg.
|
Citaat:
|
sssssssssssttt!!! (m.a.w niet goed)
|
Slecht mn pieliewielie begint weer ongecontroleerd te groeien af en toe
|
Citaat:
|
Op de liefde loopt het op moment beetje rustig, maar iets zegt mij dat het na komend weekend zeer gaat veranderen :p
Het kan de goeie richting dan op of de slechte, maar ik blijf positief en hoop op het goeie ;) Als ik maar charmant overkom :+ |
Citaat:
|
:love: wow, kan echt haast niet beter, echt super!!!:thumbsup:
|
voor mij, als 16 jarige die nooit een vriend heeft gehad omdat, is liefde gwn fucking kut.,..
|
Citaat:
Ik ben nog steeds heel erg gelukkig met m'n vriend...... we gaan vrijdag EINDELIJK lekker naar Oostenrijk samen 8-) :love: . Stef, tgaat idd niet zo lekker met me, maar het gaat als het goed is nu weer de goede kant op. Wil het je wel vertellen als je het wilt horen :) (keertje msn?). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ARRGGG!
Ik word gek van zn jaloerse gedoe. Nu al :{ |
Kan niet beter :love:
|
Super, gisteren 4 maandjes:love:
|
Citaat:
En je blijft door gaan met domme dingen te zeggen :') |
Ik weet niet of ik em moet geloven ofniet.. mjaa.. Loat Goan ! :d
|
Citaat:
Ben echt zo blij dat mijne niet jaloers is.. en ik ook niet.. ik ken het wel van mijn nichtje, ze "mocht" echt bijna nergens heen zonder hem :p (maar dat deed ze wel hoor) |
Ik merk ook dat mijn vriend jaloers is.. Maar hij laat me wel overal naar toe gaan waar ik heen wil. En ik ben ook jaloers, maar laat hem ook gewoon gaan.
Uitgaan doen we zowiezo altijd samen, met onze vrienden, dat scheelt wel:p |
2 jaar
Jeej :p vandaag heb ik 2 jaar met me lieve vriend :)
we zijn vorig weekend samen naar centerparks geweest om t te vieren. fotos komen volgende week :p |
Re: 2 jaar
Citaat:
ik heb dit topic even samengevoegd met het algemene 'hoe voel je je..'-topic :) Bij mij is het vrij rustig in de liefde :+ Maar ik vind het wel best zo :p |
Tis een beetje rustig op dit moment.
Volgende week vrijdag ga ik een weekendje weg met mijn vriendin. Dan hebben we 5 jaar verkering. |
Citaat:
|
Citaat:
moet je gewoon zeggen hou je bek of opkeplurt? 8) dan houdt ie zich misschien wel in ;p |
Wat doet ze weer raar :p (maar ze is wel extra leuk :p )
Mssh omdat het bijna valentijn is... (maar dat denk ik niet) |
Citaat:
|
Hier wel oké hoor :love: Met valentijn 7 maanden :) gaat snel.
En dat jaloerse herken ik.. al moet ik zeggen dat dat soms van mijn kant ook wel is (niet zo extreem zoals smsjes lezen enzo, maar krijg al een kut gevoel als hij met een ander meisje staat te dansen :$ hehe) |
Citaat:
maar goed alleen denken of ernstig laten merken is wel heel wat anders ;) |
beetje jaloers zijn is ook niet erg vind ik. dat laat toch een stukje zien dat je elkaar niet kwijt wilt.. :yes:
maar idd verschil tussen jaloers en jaloers. als hij me helemaal zou gaan controleren enzo dan zou ik het niet lang met hem uithouden, maar zo issie gelukkig niet :p alles gaat dus nog steeds goed tussen ons, van het weekend een beetje ruzie gehad. maar dat is weer helemaal opgelost :d is soms wel lekker, ruzie maken, als het weer goed is dat voel ik me gelijk weer 10x beter dan voor de ruzie |
Ik ben echt superdesuperjaloers en heb dan ook veel respect voor m'n vriend die het al bijna 2 jaar ( + 11 maand :+ ) met mij volhoudt...:o
Maar ben dan ook zo onzeker dat ik soms het idee heb dattie beter af is zonder mij omdat dit niet te harden is |
Citaat:
|
volgens mij ben ik niet zo heel jaloers en ik moet ook niks van een jaloerze vriend hebben. Gelukkig is mijn vriend niet zo jaloers (hij laat niks merken iig). Dus daarom gaat het ook nog sehr gut in de liefde bij mij!
|
Citaat:
|
Wij kunnen er altijd wel om lachen:+ We zijn allebei best jaloers:p
Maar dat had ik volgens mij al gezegd.. |
Als een hart-meter waar een dood persoon op aangesloten is 8-)
|
Citaat:
Zoiets?8) |
Citaat:
:thumbsup: |
hoe ik me voel?
kwaad: op m´n ouders verlieft: op een meisje ui m´n klas gefrustreert: om de waarheid. |
dat jaloerse gedoe vind ik bij sommige mensen eigenlijk nergens op slaan. Als je met iemand bent die gewoon helemaal gek van je is heb je eigenlijk geen reden om jaloers te worden.
En als diegene met een ander gaat weet je dat waarschijnlijk toch wel vrij snel en is het alleen maar een opluchting als het uit raakt. |
ik voel me op het moment heeeeeeeeeeeerlijk op het gebied van liefde :love:
Vandaag 4maanden met haar en het gaat nu primaaaaaaa niet verkeerd :76 |
Citaat:
|
Sinds twee dagen ook weer een vriendinnetje, dus het gaat super :7 :love:
|
We hebben ruzie :love:
|
Kon wel beter, alleen moeten de vrouwen dan eerst wat makkelijker worden :p
|
1e afspraakje.. hij moest werken.. volgende dag nog keer.. hij had vrjaardag vn z'n opa :?
Flikkerrr.. :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaa.. ben er gek op! :(
|
Owyeah.. :9
|
Van liefde is geen sprake... van vriendschap daarintegen :p :yes:
|
We hebben zaterdag dikke ruzie gehad, met krijsen en alles erop en eraan :+ , maar het was dezelfde avond al weer goed gelukkig. Oorzaak: miscommunicatie ('ja maar ik begreep niet dat je dat bedoelde, het kwam heel anders over' etc :$)
Zo stom dat soort dingen achteraf. :rolleyes: Ben weer helemaal gelukkig :P . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als je denkt dat de ander gek op je is: Je kunt het nooit weten. Je kunt nooit weten hoe de ander denkt. misschien doet je partner wel alsof... kijk en daar hou ik me nou teveel mee bezig en daarom kan ik mijn vriend niet vertrouwen 8) |
oh, naja, ik zou het in ieder geval zo weten. :+
|
<3 net een onwijs lief mailtje gehad
|
Goed:love:
Bijna 5 maanden en ik ben hartstikke verliefd:9 |
erg verliefd, maar wel een beetje onzeker, al gaat alles eigenlijk erg goed tussen ons.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.