![]() |
-DIT REPLYNUMMER 600 IS!!!!
-We gisteravond voor een leuk bedragje gegeten en gedronken hebben -De rekening namelijk 153 euro bedroeg voor wat biertjes en garnituur. -Dit best veel is -Ik over 2dagen weer een jaartje ouder wordt - ik dan namelijk 20 lentes jong ben, en 18 winters ben. - dit gek klinkt maar het wel zo is |
WJD..
- DIT de verdeling is in deze WJD-topic? Total Posts: 601 User Posts Phitje 113 Il Capitano 64 Arthur 62 Leiderdorp 651 43 Bazzemans 41 rekz_x 35 Bon 34 theo tank 34 HugoBoss 31 bartje518 29 *MOI* 25 MarkNMGN 21 BRuGGi 12 Assurancetourix 7 Junkie 6 mestreech4ever 5 stff 5 Ruffryder 5 Total Eclipse 3 Kampie 3 eppo 2 Leosite 2 BryanRoy 2 Owazeke 2 BlueWolf 2 yo-de-plo 1 1120611 1 the6thgate 1 geitenwollens0x 1 TN18 1 HoekSchop 1 tyskie 1 UrbanLegend 1 jdiezrequejo 1 Yeah-Dude 1 Jointje uit Arnhem 1 -Spiderr- 1 bAnAnAqUeEn 1 -phit langzaam aan echt trieste vormen aan begint te nemen? -Meer dan één op de 6 posts van hem afkomstig is? -3 maanden en 19 dagen gelijk staat aan ongeveer 110 dagen? -Dit inhoudt dat Stef vrijwel elke dag replyde in dit topic? -Goede 2e en 3e (op zéér respectabele achterstand) RemCo en Arthur zijn? -Zij ongeveer ééns per 2 dagen postten? -Er ook nog een vakantie tussen zat? -Ik hier maar uit opmaak dat bovenstaande heerschappen echt vrij weinig te doen hebben doorgaans? -Daarna BAs en Leiderdorp volgen? -Daarna de middenmoot volgt (met mensen die ééns is de 4 à 5 dagen posten?) -Ik dat nog wel alleszins redelijk vind? :+ -Dit mijn samenvatting was van dit topic? -Het inmiddels 601 posts nergens over gaat.. :Z:z |
-ik blij ben dat ik Arthoeeeer voorbij ben in het wjd-tooopic?? 8*
-ik me wel een beetje schaam dat ik 1x in de 2 dagen hier een lappie text neerzet?? :x -bertje WEL hele interessante veelzeggende teksten deponeert hier op het forum?? :z -deze jongen gisteren een beetje verdwaald was in Amsterdam?? -ik vorige week met Fitje liep van het Waterlooplein naar het Rembrandsplein en vervolgens naar de Kalverstraat?? -ik er heilig van overtuigd was dat als ik 1 metrohalte later zou uitstappen deze weg korter zou zijn?? -dit niet echt zo was?? :D -ik uitstapte op station Nieuwmarkt?? -ik toen op richtingsgevoel richting de Kalverstraat ging lopen?? -de straatverlichting midden op de dag al in veel gevallen aan was?? :? -ik het id had dat ik werd begluurd vanuit verschillende huizen/kamers/hokjes?? O-) -ik heeeeeeeeele lelijke dingen heb gezien die ik liever niet zie?? :{ :Y) -de wandeling gelukkig minder dan 10 minuutjes duurde?? -ik gister best wel een drukke dag heb gehad?? -ik dit oa ook merkte aan mijn hart?? :o -ik nadat ik naar school was geweest..naar de hoeren was geweest O-) ..had getraind, moest werken?? -mijn hartslag na de training de komende uren niet lager dan 120 is geweest?!?! :{ -het eigenlijk niet verstandig was om te gaan werken?? -ik het gelukkig wel heb overleefd?? *) -ik na een dag van 21 uur (met 1 half uurtje rust :S) best lekker heb geslapen?? -:Z |
- Ik Bertje ken vertellen dat ik echt geen nerd ben? ;)
- gemiddeld 1 keer per dag replyen op deze topic geen zonde is? O-) - Ik eigenlijk nu in Milaan hoor te zijn? :( - ik geen ID-kaart bij me had. :'( - Zwarma me een gratis trip aanbood om er heen te gaan, maar het dus wel een spoed vlucht was? - Remmie niet meteen moet denken dat hij Amsterdam beter uit zn hoofd ken dan ik? :9 - Als ik dit lees precies weet hoe hij probeerde te lopen?:O - Je dan idd wel enige kans heb dat je langs de hoeren kom? - Hij nog betert via centraal naar nieuwe dijk naar klaverstraat had kunnen lopen? - Ik nu Tool aan heb staan? 8-) - whoei :* |
- ik ± 250 mail heb verstuurd in 20 stage dagen ?
- dit maar 1 ding kan betekenen ? - het mailprogramma het dus goed doet ? |
- Owen 3 keer scoorde?
- ik hem wel een gave gast vind? 8* - Betty Boob zich van onder scheert? :o - iedereen dit wel gezien heeft denk ik? :* - Het JAZZZZ weekend is in Alkmaar?:7 - ik dat pas vanochtend wist? :+ - het dus duidelijk is waar Mr. Phitje heen gaat over een half uurtje? - me ma de vliegende panters aan t kijken is? 8-) - Bert Vischer vorige week echt lachen was:+ :+ ?? - ik vandaag langs de Egmondsche Abij fietste? - Ik toen meteen het nr: het land van Maas en Waal in me hoofd had? - ik niet begrijp waarom Boudewijn de Groot die mooie abdij bij dat nr betrekt? - Egmond dus helemaal niet in het LAND VAN MAAS EN WAAL LIGT? - doeidoei en have fun luitjes. :* |
wjd...
- we vandaag weer verloren hebben?! - het geen gewoonte moet worden?! - ik gewisseld werd?! - ik nog niet snap waarom?! - ik een pech-dag heb?! - ik eerste en vuiltje achter mijn lens had?! - ik daardoor te laat kwam?! - ik maar 1 minuutje te laat was?! - ik toch een boete heb gekregen?! - ik in de rust gewisseld werd?! - ik daar niet zo blij mee was?! - mijn telefoon ook nog eens af ging in de rust?! - daar ook een boete op staat?! - ik dus 2 boetes heb op 1 dag?! - we ook nog eens de wedstrijd verloren?! - ik d'r wel van baal?! - ik netjes bovenaan meedraai in dit topic?! - ik op de hielen van Leiderdorp 651 zit?! - dat natuurlijk heel goed is?! - :* |
wjd..
- ik gisteren ruzie had met de uitsmijter?! :+ - hij onterrecht 2 mensen eruit wilde zetten?! - ik daar slecht tegen kan?! - ik hem dus flink verrot schold?! - de eigenaar erbij kwam?! - ik de eigenaar ken?! - hij dus wel naar mij luisterde?! - hij vond dat ik gelijk had?! - de gasten dus niet weg hoefden?! - ik dus eigenlijk gewoon een held ben?! ;) |
Citaat:
- dit gebeurde tegen Concordia Wehl :D - naast ons een wedstrijd uit de Shell Jeugdcompetitie gespeeld werd, Graafschap tegen Vitesse - de velden in Doetinchem namelijk verneukt zijn door een schimmel ofzo - ik in de kantine naast Edje Sturing en Karel Aalbers zat :o - Edje een strak kapsel had als altijd :D - het gisteren ondanks een incident toch gezellig was Otje :7 - :* |
- ik nu 20 lentes jongf ben
- en 18 winter jong - ik hier goed over nagerdadht heb in de late uurtjes - we met 6-1 verloren heben - we zeker kansen hadden - op de 6-2 - ajax zo gaat aftrappen - ik daarom maar even ga uitrusten |
wjd
-het wjd een beetje aan het wegzakken is -ik dus maar ff wat zeg -ik ziek ben -ik vanavond dus niet naar Feyenoord-Kiev kan -ik dat erg kut vind -ik dus de hele dag maar beetje zit te niksen en films kijken -ik ook nog een geweldige film van mezelf heb gezien toen we kampioen werden met f3 -dat geinig was om weer eens te zien -me pa blij is dat ik ziek ben -want hij gaat nu vanavond -ik hoop dat ik zondag wel gewoon kan -ik daar wel vanuit ga -ik nu weer een film ga kijken -het me opvalt dat ik veel "ik" gebruik in een wjd Daag |
Citaat:
-Dit aardig kut voor je is -Je nu niet ken genieten van Ferry de Haan :S -Ik vermoed dat je overigens weinig spectaculairs zal missen (itt zondag) |
- Feyenoord vanavond wel wint van Kiev? :)
- Onze FB al vroeg zijn taak neerlag (half 2) om naar de Kuip toe gaan? :? - me mobje in tegenstelling tot gister vandaag erg rustig is? - Alleen een dame van de Goffert gebelt heeft? :o - ik vrijdag 9 augustus een aanvraag had gedaan voor een CC'tje? - Deze dus nu pas klaar is? |:( - ik nog duidelijk heb moeten maken dat ik niet RC de Wit was? - hij een Ajacied is? :+ - het uitgesloten was dat er geen andere mogelijkheid is om de CC te bemachtigen dan m zelf op te gaan halen? |:( :[ - me schoolwerk nog op me wacht? - morgen een deel van het project af moet zijn? :* |
- van praag een goeie jongen is?
|
WJD
- dit post nr 26 is van mij.. - ik spierpijn heb - dit komt doordat ik zaterdag een wedstrijd heb gehad en gisteren getraind + gegymdheb - ik toevallig wel clubkampioen ben geworden :) - dit in de categorie MJC (meisjes junioren C) - jullie dat vast heel boeiend vinden :+ - er in mijn categorie wel 2 deelnemers waren van mijn club... - ik lekker toch mezelf clubkampioen mag noemen :7 |
- ik het tof vind dat Moi clubkampioene is? O-) :*
|
WJD...
- Ik hier nog niet zo heel vaak gepost heb - ik heb op zich wel een leuk topic vind - ik het topic van BW op feedback vrij kinderachtig vind - ik dit niet van hem verwacht had - hij me zoiezo wat tegenvalt in die discussie - het ook een zinloze discussie is - geen van beide partijen namelijk toe wil geven - ik verwacht dat er op de volgende verjaardag toch weer een topic staat hier - het geouwehoer dan wel weer opnieuw zal beginnen - en ook niet zal ophouden binnenkort - of er moet gebanned gaan worden - in dat geval het sportforum dood is - dit mij ook niet de bedoeling lijkt - BW dus niet zo moet zeiken over zoiets - de vergelijking met andere fora overdreven is - want zoiets gebeurt op andere fora nie - en zal er ook niet gebeuren - BW het trouwens wel een beetje hoog in de bol heeft - hij van zichzelf denkt dat hij een hoger IQ heeft - zonder de ander echt te kennen - Feyenoord me wat tegenviel deze keer - het geen strafschop was voor Rinco - de scheidsrechter dat goed zag - Pi-air dit keer niet heeft gescoord - hij toch genoeg vrije trappen heeft gehad - hij ook weinig kopduels won - natuurlijk wel ballen van zijn voet liet afspringen - vrij waardeloos dus was :Y) - ik vind dat Kalou vaker moet voetballen - en van Persie er ook weer in moet - ik hoop dat PSV morgen wel wint - ik veel verwacht van Leandro - ik hoop dat Vogel iedereen laat zien dat hij wel kan voetballen - PSV Borussia van de mat speelt - dik gaat winnen - en in Duitsland ook minimaal gelijkspeelt - en vervolgens Auxerre scheel speelt - om vervolgens keiharde wraak te nemen op Arsenal - en de CL te gaan winnen - dat ik dit alles maar hoop - dat dit een WJD is en geen WJD'tje meer... - ik dan maar stop met dit gezever - bepaalde mensen niet gaan huilen nu - ik ze best wel mag - maar dat er af en toe gewoon wat moet worden gedoogd - er toch niemand last van heeft - ik alleen een enkele opmerking van Ruffryder heb gehoord wat verjaardagstopics betreft - die reactie eigenlijk niet bepaald overtuigend was - ik nieuwe voetbalschoenen heb gekocht - die in de aanbieding waren bij Perry - maar er zitten noppen onder - en dat voor mij het belangrijkst is - ik geen homoschoentjes hoef - ik daarmeen die gekleurde en witte schoenen bedoel - ik daar een gruwelijke hekel aan heb - we zondag tegen CHC/ Orka moeten spelen - deze club in de hele regio berucht is - dat er veel buitelanders spelen - dat dit geen probleem is - dat het wel een probleem is dat ze te pas en onpas zeer gevaarlijke overtredingen schijnen te maken - dat ze de handjes ook los schijnen te hebben zitten - ook nogal een grote mond hebben - en weinig hersenen lijken te hebben - dit nog wel eens tot vervelende taferelen kan lijden - sommige clubs dan ook niet naar CHC toegaan om daar te spelen - wij in het verleden (C2) vervelende wedstrijden hebben gespeeld tegen CHC - een daarvan uitbrak in een massale vechtpartij - ik toen heel hard liep - ik nu echt stop - dit waarschijnlijk toch niemand leest ;) |
Citaat:
|
WJD...
-Feyenoord - Kiev niet echt kon boeien gisteravond -Je dit waarschijnlijk wel wist -Ik baalde dat Feyenoord verzuimd heeft een grote stap te zetten -Zondag toch met meer passie gespeeld zal moeten worden -Een plak van 2 bij 2 meer ballen zou hebben gecontroleerd dan pi-air gisteravond -Ik niet snap waarom een uitgebluste Song niet gewisseld wordt -Met van persie en kalou Feyenoord gevaarlijker werd -Er op de tribunes meer vuur was -De ME op een vol vak S weer rare geintjes uithaalde -Ik er overigens weinig van kon zien -BW opeens veel op sport aanwezig is -dit uiteraard los staat van de 'feedback-topics' -ik hem succes wens om 'de sportforummers te schaduwen en dan op elk slakje zout te leggen :x |
- hoerenveen en utrecht eruit liggen in europees verband
- we utrecht voorlopig ook niet meer zullen tegenkomen in europa - er nu eindelijk een sancties moeten volgen op slechte scheidsrechters - ook moet er geel gegeven worden aan spelers die onnodig lang op de grond blijven liggen na een "overtreding" en zelfs na een schouderduwtje. - er dit weekend weer een klassieker op het spel staat - dat de hihahondelul die fluit temmink heet. - psv van het resultaat zal profiteren - hgydsgfchjfd,hjfvjkfv |
- Gister Leidens Ontzet was?
- Ik toen het poesje van DJ's zus zag? ;) - het een traditie is om dan hutspot te eten? :o - ik dat de dag ervoor ook al had gegeten? :9~ - DJ's ma wel goed kan koken? *) :Y) - Ik bij Leiderdorp651 ben blijven phitten? - die 2 gasten idd dichtbij elkaar wonen? - In vergelijking onze FB wel erg ver van die vandaan woont? 8{ - Het schijnt dat 2oktober nog drukker is? - het trappenhuis zo ook wel leuk was? :+ - Alleen LD651 en ik waar voor ons geld hebben gekregen in dat domme ding? - Remmie boy al om 11 uhr in InCasa moest zijn? - ik dat eigenlijk wel een b'tje jammer vond? - onze FB namelijk zich ziek had kunnen melden? :p - hij dat wel vaker doet met sportforum meetings? :) - er een verdwaalde Lazio shawl hangt in de Ajax-room van LD651? - ik nog beswel moei ben en vanavond dus maar niet uitga? - ik hoorde dat er ADo supporters bij Utreg waren? - ik nu dat ff controleren ga? - :* |
WJD,
- We gisteren een nieuwe hit hebben opgenomen in navolging van deze klassieker? Zaage Zaage Wiede Wiede Waage - Nu niet Martin maar Marc de hoofdpersoon was? - We dit hebben gedaan op Sport van Scholieren.com? :] - We Stef ik en Arthur zijn? - We het eerst op dit forum hebben geprobeerd? - Een of andere Amerikaanse trut die mooie topic sloot? :'( - Ik de meeste van jullie gemaild heb met de screenshots? - Ik me afvraag of jullie m wel ontvangen hebben? - Deze mensen m iig niet gehad hebben? :( Recipient: <bazzzemans@hotmail.com> Reason: Requested action not taken: exceeded storage allocation Recipient: <rekz_x@hotmail.com> Reason: Requested action not taken: exceeded storage allocation Recipient: <mark_australie@hotmail.com> Reason: Requested action not taken: exceeded storage allocation - Ik dus niet weet of de rest m wel gehad heb? -Ik nu ga douchen? :* |
hmm ja
Accountgrootte kritiek: mogelijk ontvang je niet meer al je berichten :( ff al die zooi verwijdere |
WJD:
- hoe belangrijk het is voor bepaalde mensen is om midden in een nacht op een forum te spammen door andere forumleden in de zeik te zetten? |:( - ik dat vette onzin vind? - ik vind dat mensen hier op dit forum in hokjes worden geplaatst? - mensen dat zelf motten weten als ze mij in het hokje "pauperds" zetten? - dat toch onterecht is? - dat komt omdat mensen me helemaal niet kennen en daarom niet moeten vooroordelen? - ik uit een ander topic hier kan concluderen dat ik volgens anderen hier in het hokje zit waar Zaagmanz ook in zit? - ik dat schandalig vind? - ik heel anders ben dan Zaagmanz ben? - en daarom niet in dat hokje thuis hoor? - dat ik vind dat Bartje518 en al die anderen hier (iig de die-haerts die ook op s.com zaten) geen pauperds zijn? - jullie dan verbaasd zullen zijn waarom ik dat denk? - dat is gewoon vanwege de reden dat ik mensen niet in hokjes plaats? - ik het daarom best wel aardig vind dat ik hier over veel onderwerpen gediscussieerd wordt? - ik daaraan niet aan mee doe vanwege de simpele reden dat ik geen tijd heb om al die lange reply's door te lezen? - ik het daarvoor veel te druk heb en belangrijkere dingen aan mijn hoofd heb? - ik andere soort topics leuker vind, zo'n topics die jullie minder leuk vinden? - ik daarom gewoon concludeer dat ik gewoon verschil van smaak met jullie qua topics betreft? - ik dan niet begrijp waarom daar zo'n trammalant van wordt gemaakt met als eindresultaat een onzinnige spam-actie onder anderen een liedje van Mr.Oizo (ik dus) van Bartje, Phitje en Tuur? - ik nu WEL een lange reply aant maken ben O-) - ik dat alleen maar doe als dat nodig is? - dat nu zo'n moment is? - MVV nog steeds zonder overwinning... o nee oud nieuws :D - ik nu de andere topics ga beantwoorden? |
- ik het wel grappig vind dat Mr Oizo het niet leuk vindt? :+
- ik vanaaf naar Bouna en Bobsie gaat? 8* - ff vraag of sandra daar ook heen wil komen? - zo niet, ik me er dan toch wel lekker vermaak? :p - LD651 lekker in de regen aan t voetballen is. :[ |
WJD:
- dat ene topic nu gesloten is? - ik daarom in dit topic reply op Theo? - ik niet wist dat jij het over iets anders had met "Mr. Oizo's team van de week was ook zo succesvol haha. Maar wel stug 18x blijven volhouden"? - ik d8 dat die eerste zin verband hield met die tweede zin? - dat niet zo was en ik het daarom niet begreep? - andere mensen me daarom niet voor DOM hoeven uit te maken? - ik vond dat je dat beter kon formuleren? - Bartje me nu heeft duidelijk gemaakt waar die 18 keer vandaan kwamen? - dat van het topic: "De beste opstelling van..." kwam (voor degenen die zich later hebben aangemeld)? - ik met dat topic ben begonnen op s.com? - dat topic halverwege was toen de spamactie van de die-haerts van s.com begon? - ze toen gebanned waren en waren verhuisd naar hier? - ik en Diez (iemand anders van s.com) de enigen waren die hier niet aan meededen? - ik dat niet heb gedaan omdat ik De Kantine waar ik al 2½ jaar op zit (echt een vast stekkie geworden) daarvoor niet wil opgeven? - ik nu weer afdwaal? :D - ik me na de spamactie hier ook heb aangemeld? - toen nog niemand hoorde klagen :? (alleen soms over MVV dat het slecht gaat en ja jullie hebben gelijk: het gaat slecht en dat hoeven jullie me niet constant onder mijn neus te wrijven :D ) - ik mijn topic "de beste opstelling van..." omdat hier nu veel mensen zaten ook hier ging houden? - ik na een kleine maand al er achter kwam dat niemand dat topic meer iets vond? - ik toch nog elke week dat topic heb gehouden tot de laatste week? - ik dat heb gedaan om de doodgewone reden dat je dingen af mot maken waar je halverwege mee bezig was? - ik ook tegelijkertijd op s.com dat topic hield? - jullie dan niet moeten zeuren van "ga naar s.com met je topic"? - ik voor de spamactie op s.com geen klachten over mijn topic van jullie heb gehoord? - sommigen van jullie daar iedere week een reply in neer zetten? |:( - ik daarom d8 van "o dat topic vinden ze wel leuk, dan ga ik dat ook op ll.com doen"? - ik toen opeens een hoop commentaar kreeg - ik toch stug 19 keer heb volgehouden met dat topic? - ik nu alles aan Theo heb uitgelegd? - ik nu ga reply'en op s.com? :p |
Citaat:
- ik na deze reply weer van mensen hier een grote bek krijg van: "Wat dom dat hij dat niet begrijpt!"? - ik vind dat dit weer een voorbeeld van slecht dingen formuleren |:( net zoals dat geval van Theo? - jullie nu niet moeten denken dat ik op dit moment gestresst ben? - ik gewoon probeer uit te leggen hoe ik tegen bepaalde zaken op kijk? - dat kennelijk heel anders is dan dat van jullie allemaal? - ik nu best wel verslaafd word van dit topic :D :+ - ik NU ECHT op s.com ga posten - het nu week jullie beurt is dit topic? |
- ik ook met phitje meega naar bobs
- ik die oizo niet helemaal kan volgen - zijn reply's ook wel erg lang zijn - ik net als hem niet veel zin heb om alles door te lezen, daar ik ook betere dingen met mijn tijd kan doen :? - het vandaag #@%$#$weer is - ik het flink balen vindt dat Zwolle heeft gewonnen - ik Kras net deze week uit mijn team heb,daar hij alleen minpunten opbracht. - ik ook didulica in heb gebracht ipv van moens die zijn doel maar niet schoon weet te houden - didulica daags daarna ook geblesseert is geraakt - ik ervan baal dat je alleen op dinsdag je team kan aanpassen - ik vanavond niet veel ga drinken :x |
-Mr. Oizo graag ergens in hapt?? :+
|
Citaat:
- ik nu weer hap :D - ik IRL nie zo ben, verlegen en zo... - jullie toch ook tijdens die discussies waar ik niet aan mee doe naar elkaar zitten te "happen" :+ |
Citaat:
- ik dat niet erg vind? :) - ik wel veel wil gaan zuipen vanavond? :+ - ik weer veel mooie meisjes ga zien vanavond? :D - het kermis is in Maastricht? - ik van plan ben om eerst 3 rondjes in de Breakdance te maken en dan in een paar andere wilde dingen wil gaan en daarna lekker de Celabration in ga? :+ |
- Het oizo lekker puh niet gaat lukken om mijn eerste plek af te pakken.. :p
- Hij zoveel mag replyen in WJD als ie wil? - hij toch nooit voorbij me komen gaat? - Ik hoop dat AZ van Vites wint? :) - Bertus voorop reed? - Tinus er vlak achterna kwam? - ZE gingen OEH,,, OEHOE.. ;) |
- ik van gedachte ben verandert, en ook lekker ga zuipen *) :+
- ik ook veel mooie meisjes ga zien, tenminste dat denk ik dan als ik gedronken heb O-) - op de kermis van egmond-binnen vanavond kermisatracties niet zo belangrijk zijn ;) - ik daar evengoed niet heenga, vanwege onder andere het weer - het daar wel altijd erg gezellig is |
Wjd..
- ik nu even geen tijd heb de replies hierboven te lezen - dat vanavond wel doe - Mark/Oizo/Mastreech4ever wel moet weten dat het alleen maar een grapje was en ik niks tegen hem heb :) - ik namelijk zo moet eten en dan naar Doetinchem ga - ik me afvraag of Hugo er ook is? - ik niet weet of hij vaak naar uitwedstrijden gaat - De Graafschap wel weer eens punten mag gaan pakken :( - dit dan maar vanavond moet gebeuren - ik nu ga - "ik" wel vaak in deze WJD voorkomt :o - :* |
- ze oeeeeerend hard gingen ;)
|
- ik eindelijk mijn 100 post heb gehaald :+ :o
|
Citaat:
-er 2 ajaxstraten in Nederland bestaan?? -1 in Hengelo?? (woont HugoBoss) |:( -:+ -en 1 in de eigenlijke hoofdstad van Nederland?? -............ |:( :r -http://www.fr-fans.nl/img/ajaxstraat.jpg -de bordjes daar niet al te lang blijven hangen?? -:Y) |
Citaat:
- het daar om niet gaat - je dat wel snapt als je alles vanavond leest - ik vanavond niet zal reply'en als ik eventueel moet reply'en - het Marc is??? :p ... :) |
Citaat:
|
- van der vaart helemaal niet geblesseerd is?
- hij een heel speciaal trainingsschema heeft in aanloop tot de Cl finale eind mei in manchester - mijn telefoon gerepareeerd gaat worden ;) - ik dit zeker wel waardeer - maar het eigenlijk ook niet mijn schuld is , aangezien die vent niet had verteld bij de aankoop, dat dat ding niet tegen water kon - er vandaag weer, tsja verassend genoeg, in de regen gevoetbald is - we 10 minuiten voor het begin 10 man hadden - we dus 11-10 = 1 , er dus eentje tekort kwamen - we gelukkig nog een invaller konden regelen - we na een half uur met 2-1 voorstonden. - toen de scheids gewisseld werd, aangezien die "geblesseerd" was - we daarna met onze keeper als scheids doorgingen - niemand dat erg vond - we gingen rusten met een 2-1 stand - de 2e helft meer op een waterpolo game leek, gezien de hoeveelheid regen die ter aarde kwam. - ik nog net de 2-2 kon voorkomen, door een sliding te maken op de doellijn. - we daarna naar 3-1 uitliepen - we voor de spanning even de 3-2 incasseerden - ik met een beetje mazzel de assist gaf tot 4-2 - we nu 6 uit 5 hebben - we vandaag 2 overwinningen geboekt hebben - de 3e helft geen tegenstand hadden - we er morgen om 0715 uitmogen om naar dat stinkstadje te gaan. - ik dus morgen vanaf leiden vertrek en aankom, en 2 keer langs leiden kom om eerst naar r`dam en dan weer naar a`dam te gaan - de reis richting lyon doorgaat - ene phitje zijn shampoo heeft laten liggen op mijn kamertje - hij dit niet wil bevestigen - ik deze shamppo nog nooit gekocht heb, dus deze ook niet van mij kan wezen - het wel gezellig was op 2 en 3 oktober in leiden. - stef heeft mogen meegenieten van 3 otk. - onze gastheeer zich ook als gastheer gedroeg.:[ - ik zo maar ga slapen - aangezien ik echt kapoet ben |
- ik me effe klote voel :[ :'( |:(
- Twente nóg slechter speelde dan de Graafschap :x - ze alleen in de eerste helft 2 kansen hadden - De Graafschap in de eerste helft aardig speelde - de wedstrijd in de 2e helft minder werd - ik toch Hugo feliciteer O-) - er na de 0-1 een ballustrade sneuvelde - een groepje er met een 3 meter lange stang vandoor ging, het stadion uit:o - dit was nadat één van hen ermee tegen het doel sloeg :D - ik denk dat ze niet ver gekomen zijn - er heel wat mensen gefrustreerd waren - er ook maar één smiley bij dit verlies past: |:( - De Graafschap dus waarschijnlijk weer een lastig seizoen tegemoet gaat - 18 oktober Graafschap - NEC is :) - het dan maar moet gebeuren :+ |
-de aarde rond is
-en de zon ook -belgisch voetbal nu z'n dieptepunt bereikt heeft -clayton zane de beste aanvaller van anderlecht id -brugge afgemaakt gaat worden door anderlecht:] |
-ik wedergekeerd ben van mijn ontiegelijk zware werk??
-ik dus wederom geen flikker heb uitgevoerd?? O-) -ik maar eens goed moet gaan uitrusten voor DE wedstrijd van morgen?? -ik topics met titel in de trend van 'jeeej ajax heeft verloren' of 'kakkerlakken zijn eraan' NIET ga tolereren?? |:( -er ongetwijfeld 'nieuwe' mensen ineens op sport gaan posten met dit soort boodschappen?? -dit meestal namen zijn als 'ajaxsupergirlxxx' of 'feyenoord4life?? |:( -ik alle fb's (en wannabe fb's ;)) oproep om hier ff op te letten?? -de meesten dit soort troep niet waarderen?? -1 topic genoeg is?? -jullie het voor de rest maar uitzoeken totdat ik terug ben?? :p -Feyenoord, Celtic, Liverpool en Valancia morgen allemaal gaan winnen?? -dit nl mijn toto-voorspelling is?? :Y) -ik nu ff voetbal van vanavond ga kijken en ga phitten?? :z -ik nog ff iedereen veel succes wens morgen vanaf klokslag 1 uur?? -adiosi saluti.. -:* |
WJD..
- Me hartslag tegen de 400 loopt - de klasssieker over een paar uur gaat beginnen - Ik alles best vind als Feyenoord maar wint :Y) Gegroet |
Citaat:
-ik arthur vriendelijk bedank?:) -ik bijna letterlijk achterover sloeg toen ik de uitslag las op teletekst op mn werk?:+ -ik me afvraag hoelang t gaat duren voordat we weer es 3 punten pakken? -ik dit moment maar eens ontzettend ga koesteren? |
- Amsterdam kampioen is in Rotterdam?
- Nijmegen kampioen is in Arnhem? - Heiloo kampioen is in Uitgeest? - Noord Holland kampioen is in Zuid Holland? - het noorden van Holland dus kampioen is? - :z |
- net noorden over het algemeen wordt geassocieerd met hoerenveen en groningen ;)
- 6 punten niet zomaar is te overbruggen - de eerste 3 punter voor heerenveen nog niet in zicht is :) |
- de ajacieden het goed doen bij hun huurclubs
|
- Groningen en Hoerenveen niet in Holland liggen?
- Noord-Holland en Zuid-Holland bij elkaar Holland is? - :p |
Citaat:
|
- ado weer koploper is :) en volgend jaar weer naar de galgenwaard kunnen
|
- er op dit moment weer een old firm gaande is
- ondanks de zege van ajax, Luinge gewoon een gigantisch zwijn blijft |
WJD,
- Ik anti-koningshuis ben? - Alle netten bezig zijn met nieuws brengen over dhr. Claus? - Ik wel dom zal zijn dat ik dit niet begrijp? - Het koningshuis iets is uit de Middeleeuwen? - Het toen nuttig was? - Het nu totaal geen nut meer heeft? - Er weet ik niet hoeveel geld op jaarbasis naartoe gaat? - Je met dat geld dingen in het onderwijs ofzo zou kunnen betalen? - Die gasten nu ook nog eens een dure begrafennis krijgen terwijl ze hun hele leven op onze zak hebben geteerd? - Er vanavond wel geen sport op TV zou zijn? - De godganse week nu wel in het thema Claus zal staan? - Heet passief Nederland ook de hele week voor de buis zal hangen? - Ik het toch knap vind dat die Bernhard het langer heeft uitgehouden dan Claus? :? - Ik dat niet gedacht had? - Tot zover het onderwerp koningshuis :O - Niemand dit standpunt waarschijnlijk zal delen ;) - Ik me afvraag waar Oizo die therm 'hokjesplaatsen' vandaan haalt? - Dat vast een term is die op s.com veel gebruikt wordt :z - Ik een donkerbruin vermoeden heb dat die therm verzonnen zal zijn door ene Koen ofzo :x - Ik die koen nu dus in een hokje plaats :z *) - Ik tegelijkertijd nu vooroordelen heb over Koen :{ - Ik dus waarschijnlijk heel slecht bezig ben :( - Ik oizo absoluut niet wil vergelijken met Zaagmans? - Ik hem niet in datzelfde hokje plaats dus? - Het liedje op Oizo eigenlijk puur toevallig tot stand kwam? - Ik er eigenlijk eentje over BW wou maken O-) - We daar geen goede melodie voor wisten? - De naam voor Berend Botje eigenlijk een schot voor open doel was? - We ook een liedje kunnen gaan maken op Altijd is Cortjakje (hoe schrijf je dat :?) ziek? O-) - Ik bij deze vrijwilligers vraag voor het meewerken hieraan? 8-) - We het niet te snel moeten doen, anders raakt de lol eraf :s - Dit een belachelijk lange reply is :x - Ik dus maares stop? - :* |
-ik de tvuitzendingen ook alweer zat ben??
-het mij niet zoveel doet?? -het hele koningshuis mij nix boeit?? -:O -ik bartje dus wel begrijp?? -ik bartje weer niet begrijp dat ie dan geen duitse of belgische tv aanzet?? ;) -ik alle paupers van s.com allemaal in 1 heel klein hokkie wil plaatsen?? O-) -er dan verschrikkelijke dingen zullen gebeuren die niet geschikt zijn voor jeugdige kijkers?? :p -het hokje maximaal 1x1 m zal zijn?? :Y) -ik vandaag niet echt een topdag heb gehad?? -ik nu niet eens meer zin meer heb om wat te typen......?? -:x |
Wjd..
- Ik mij afvraag of msn het bij RemCo doet? (bij mij nl niet :S) |
WJD...
-Het konningshuis me ook niet echt boeit (das nummer 3!) -ik wel voor een nationale rouwdag ben -ik hier alleen voor ben als we allemaal vrij krijgen |
- Bartjuh het wel moeilijk vond om een geschikte nummer te gebruiken?
- Je met BW en kortjakje: altijd is Blue Wolfje ziek. kan fabriceren? - Ik die gasten van journaal dom vind? - ze niet weten dat die gast (claus) de hele tijd al aan Parkinson leed? - zelfs een niet koningshuis kenner als ik dat wel wist? - we nog boven Vite$$e staan? - de laatste koninklijke lid die dood ging Juliana was? - we nog in het linker rijtje staan? - :+ |
-er potverdimme geen voetbal op tv is??
-ik ook eigenlijk niet zoveel behoefte heb om het nog een keer aan te moeten zien wat er vanmiddag is geschied?? -ik toch wel zin in voetbal heb?? -ik dus nu maar op de TRT de nabesachouwing van Besiktas - Gaziantepspor zit te kijken?? O-) -het 0-0 was?? :( -een nabeschouwing van een kwartier waarvan je geen woord verstaat ook niet bijster spannend is?? :+ -ik nu voor het eerst dit seizoen een doelpunt voor Fenerbahçe zie?? :7 -:O :O :O -ik me verveel...?? -ik iedereen met het woord 'claus' in zijn msnnaam een stakker vind?? |:( -ik bij nader inzien geen moeite heb met santaclaus?? :+ -ik ook wel zin heb in een dagje vrij?? -ik dat morgen en overmorgen ook eigenlijk al heb?? -mijn videoband ineens gaat terugdraaien?? -ik het sport aant opnemen was?? -er dus ook 2 uur lang nieuws over claus opstaat?? -ik niet snap waarom dat op ALLE nederlandse zenders de hele avond moet worden uitgezonden?? -ik aan een nieuwsbericht op de radio van 2 minuten wel genoeg had?? -ik moe word van mezelf?? -:z :Y) |
- ik woensdag naar Amsterdam ga?!
|
WJD...
- Ze zelfs de mening van harry Mullisch gingen vragen - Het mij verdomd weinig interesseert wat harry mullisch ervan denkt - Ik meer geinteresseerd ben in sunday united of studio voetbal - Ik het nut er niet van in zie waarom op negen zenders maar drie verschillende uitzendingen zijn - Het aan de ene kant wel leuk is, omdat de beelden van vanmiddag nu niet meer voorbij komen:Y) |
Citaat:
|
WJD....
- ik me afvraag of de populariteit van die stad te maken heeft met de uitslag van vanmiddag?? ;) |
WJD..
- Ik diezelfde uitzending over het Turkse voetbal als RemCo heb gezien :D:D - Het bijster moeilijk te volgen was of de wedstrijd nu afgelopen was of dat het rust was :? - Ik toen maar naa bed ben gegaan? - Ik me afvraag waarom Ned. 1, 2 en 3 allemaal Claus moeten uitzenden? - Er op elke gemeente een of ander register geopend moet worden? - Mensen het hebben over zijn goedheid terwijl ik ook met overheidsgeld allemaal goede dingen kan doen? - Ik ook niet geïntereseerd ben in de mening van Mulish, Zalm, Van Nieuwenhoven, De Graaf, Rosemöller enz enz? - Ik nu verklap dat ik toch een stukje van die wanvertoning heb zitten kijken? O-) - Ik er wel om moest lachen toen ze naar Paleis op de dam gingen en daar geen hondte bekennen was? - Ik ook wel vanmorgen moest lachen toen niemand in het amc zich er nog druk om maakte? - Ik dat hele gedoe sowieso lachewekkend vind? - Het me meevalt dat ik dat niet alleen vind (Y) - Ik al teveel woorden eraan heb vuilgemaakt? :r - :* |
Citaat:
-ook ik woensdag naar amsterdam ga? |
Citaat:
- Phit er 5 dagen in de week zit? :o:o:o O-) |
-er nu al 5 mensen vant sportforum in amsterdam zitten op woensdagmiddag?? 8*
-er wellicht enkele zin hebben om een pintje ergens te pakken?? -basje geen bier krijgt van me?? :9 -het wel pauper is dat Steffie pas om 15:40 uur klaar is op school?? -dit niet voor een belemmering zal zorgen om toch van de partij te zijn?? -Huugje en zijn mammie ook misschien aanwezig zullen zijn?? :Y) -er wel wat meer dames mogen komen?? :7 -de plannen er wel zijn, maar dat er nog nix is uitgewerkt?? -ik benieuwd ben of er nog meer mensen zich in de provincie noord-holland bevinden woensdagmiddag?? -ik ook hoop dat bartje ooit naar een meeting gaat komen?? -hij dus bij deze voor het eerst officieel is uitgenodigd?? ;) -:* |
- bertje geen zin heb om zielig gevonden te worden :p
- Hij zich afvraagt wanneer iedereen eens 'toevallig' in Tilburg is op een dag dat ik er ook ben O-) - Ik wel ff ken kijken of ik woensdag ken, ik heb vrij dan namelijk - Ik me ook afvraag of iedereen er tegelijkertijd is? - Of dat bas er 's ochtends is en stef 's middags en remco 's avonds? - Het dan nl niet opschiet.. - Ik me afvraag wat iedereen moet met die zuigstad? - Ik daar alleen maar kom om over te stappen op de bus naar oosthuizen normaal gesproken? - Die bus meestal nét weg is als ik aankom? |:( - Ik me afvraag waarom we nie met ze alleen gezellig naar Eindhoof gaan? - het daar vééééél gezelliger is? - Remco nu al bijna de hele dag online is? - :* |
- ik gister vroeg wilde gaan slapen
- ik verdomme 3 uur lang onder de douche heb gestaan om me schoon te krijgen van al dat vieze op me lichaam - ik hier normaal nooit last van heb - ajax de afgelopen 10 jaar, maar een keer verloren heeft in de kuip - jari zelfs nog nooit!!!! - ik vandaag nog gezocht heb in r`dam - jaja, nu zal je vragen waarnaar - naar het legioen - maar heb niks kunnen vinden - dat misschien nog kwam door de roes waar ik in zat - ik morgen toch maar beter ga kijken - we nu 2 weken rust hebben - iedereen dit denk wel kan gebruiken na een 4-tal zware weken - mijn bankrekening ook zeer vermoeid is - ik nu ga kijken naar ONM |
Wjd:
- ook ik gisteren naar dat Claus gedoe heb gekeken :{ - ik net lekker expeditie robinson aan 't kijken was en toen ineens Claus in beeld kwam - ik toen dacht wat is dit nou weer? - ik me toen bedacht dattie wel dood zou zijn - ik het toch wel beter voor em vind, hij leed toch alleen maar pijn - ze eerst zeiden dat de wedstrijd van oranje wel es niet zou kunnen doorgaan :? - ik dat best wel belachelijk vond - het nu blijkt dat hij toch wel door gaat :) - het me op valt dat er hier veel mensen zijn die zich veveel(d)en - ik nu nix meer te melden heb dagdag :* |
WJD...
-Vandaag Robin van Persie mijn school binnen liep -Ik hem vertelde dat die doodschop op trabelsi prachtig was -Hij er best wel uit ziet als een 'mannetje' -in 93/94 en in 99/00 volgens mij 2 keer in de laatste tien jaar is -uit Feyenoord de laatste 10 jaar 3 keer in amsterdam won -1 van die drie maar in competitie verband is -dit toch pijnlijke cijfers zijn -Iedereen dit wil in de kuip http://www.feyenoordnet.nl/images/fn_dewolf_01.jpg |
Citaat:
|
- De Nobelprijs voor Medicijnen ging naar een Britse academicus? -- Hij bewees dat de linkertestikel van uitgebeelde mannen, door de beeldhouwers in de oudheid, groter werden gemaakt dan de rechter ?
- hehehe |
Citaat:
- Dit alles me best wel mee valt van Bartje - Hokjesplaatsen een term is waarbij mensen andere mensen onterecht toevoegen tot een groep mensen? - Bartje dit bij mij doet bij de pauperds? - ik wat deze kwestie denk: "zand erover"? - ik Koen bijna niet ken? :p - me dus niet boeit wat je over Koen zegt? - de term hokjesplaatsen niet op s.com wordt gebruikt? - ik de hele dag niet op MSN kom? - ik me grote zorgen daarover maak aangezien mijn zusje en mijn moeder er wel op komen? - ik niet hoop dat er iets ergs met mijn MSN aan de hand is? - als dit over een paar dagen nog steeds zo is, ik overweeg om een nieuwe e-mail-account te maken? - ik me nu behoorlijk klote voel door dat MSN-gedoe? - ik gisteravond in plaats van sport heb gekeken naar de bios met wat vrienden ben geweest? - ik daarom pas om half 12 's avonds hoorde dat Claus is overleden? - ik nu dadelijk pas Studio Sport van gister ga kijken :D - ik hoop dat alle voetbalwedstrijden geweest waren voordat het programma werd onderbroken? - ik nu dus maar stop omdat ik sport wil kijken? |
- ik trainen voor woensdag al afgezegd heb?!
- mijn portemonnee gejat is?! - ik dus niet bij mijn geld kan?! - ik mijn OV ook kwijt ben?! - het kaartje naar Amsterdam dan ineens best duur is?! :p - ik toch kom?! - ik namelijk ook nog ff voor school naar A'dam moet?! - ik om 12 uur klaar ben voor school?! - dat dus wel super ideaal is?! - ik eigenlijk nog ff wat kleren wilde kopen in A'dam?! - dat dus niet doorgaat?! - ik daar dan wel erg van baal?! |
Citaat:
- Ik pas half 4 uit school kan lopen? - Anders Tante Tilly boos op me word? - Ik Otje nu toch eens een keer IRL moet zien? - Remmie dat ook wel moet? :o - whieeeuhw :* |
- ik best wel jaloers ben op bas :o
- ik ook graag naar die meeting had gewild - dit helaas niet doorgaat :( - ik gewoon naar school moet |
- ik best wel ga proberen om tot 4 uur te blijven?!
- ik dan alleen wel ga sterven van de honger?! - ik namelijk, nu ik geen geld meer heb, niets te eten kan halen?! - dat natuurlijk wel zwaar klote is?! - mijn neef zegt dat mijn portemonnee gevonden is?! - ik het betwijfel?! - hij namelijk zei dat er eentje van o-neill gevonden was?! - ik geen o-neill portemonee heb cq. had?! - het tekentje op mijn portemonnee er wel op leek?! - de portemonnee uit Engeland kwam?! - ik stiekum hoop dat hij gevonden is?! - ik er toch vanuit ga dat het niet de goede is?! - ik wel veel geluk moet hebben als hij het wel is?! - ik zie wel! |
WJD
- ik meespeel met een Virtueel Tennis management spel - dit eigenlijk best wel leuk is - ik nooit tennis kijk - het een duitse site is - en dat ik het dan toch nog leuk vind - ik jullie dan ook uitdaag ook mee te doen - de link http://www.virtual-tennis-tour.de is - je dan in VTT7 moet zijn - daar de Tyskie-spelers ook aanwezig zijn - deze VTT-groep net open is - er dus nog geen toppers zijn - iedereen dus kans heeft om wat te gaan winnen - als iedereen zich bij hetzelfde toernooi inschrijft dat best wel grappig is - ik eignelijk niet verwacht dat er veel mee gaan doen - maar ik het toch heb geprobeerd :+ - ik nu ook maar ga slapen - het niet te geloven is dat Ooijer geselecteerd is voor Oranje - er wel meer matige voetballers zijn opgeroepen - ik Advocaat dan ook uitnodig om eens bij RKVV Den Dungen 6 te komen kijken :x |
WJD:
- dit topic op dit moment (nu pas :D ) verslavend wordt bij mij? - ik maar in plaats van opmerkingen op anderen nu wat nieuwtjes ga schrijven? - ik nu in mijn 6e week van mijn stageperiode zit? - ik stage loop bij een klein architectenbureau? - ik daar de financiële administratie deels verzorg? - dat zeer belangrijk is? O-) - het best een relaxed bedrijfje is? - we daar een nieuwe secretaresse hebben? - we vandaag een jarige daar hadden? - we daarom lekker vlaai hebben gegeten? - Limburg de lekkerste vlaaien van de wereld heeft? :+ :p - ik in die korte periode daar al 4 keer vlaai heb gehad? :+ - mijn cavia al weer 5 jaar is geworden? HOERA :D - hij nog kerngezond is? - hij ook eigenwijs is? - hij dat niet van mij heeft? :D - ik morgen ga fitnessen? - morgenavond een vriend bij me langs komt? - ik komende zaterdagavond thuis blijf in plaats van uitga :( - dat komt omdat mijn zussie jarig is en daarom een groot feest viert? - ik dat ook wel leuk vind? - ik daarna MISSCHIEN nog de stad in ga? - ik dan lekker ga feesten in de Celabration? - dat nog niet allemaal zeker is? - dat de tent is van de MVV-supporters? :+ - daar een paar meiden zitten die mij en een vriend van me een keertje hebben bezeikt? - wij ze terug hebben bezeikt :+ - RemCo nu iets zegt tegen me op MSN? :D - ik dus nu wel weer op MSN kan :) - ik daarom goede zin heb? - er iets vreemds aan de hand is met de batterij van mijn telefoon? - mijn fiets weer gemaakt is? - Nessaja van Scooter nog steeds mijn nummer 1 hit is? - ik nu maar eens weer ga kappen? |
-ik zojuist tegen beter weten in heb geprobeerd Oizo over te halen om morgen naar A'dam te komen??
-:( -hij dus niet komt..tot groot verdriet van oa Bartje en mij?? :'( -basje, bartje, stefje en huugje morgen wel in A'dam te vinden zijn?? 8* -huugje al aangaf dat hij na zijn medische keuring meteen aan de alcohol moet?? :+ -ik daar wel van schrok zo midden in de week?!?! :o -het niet echt in mijn planning stond alcohol te drinken gedurende een schoolweek?? O-) -ik wel een keer een uitzondering kan maken wellicht?? 8{ -het percentage dames op deze meeting toch echt wel bedroevend is?? :{ -dit een hopeloze oproep is?? :Y) -ik iedereen wel zie morgen om half 4?? :7 |
- ik iedereen veel plezier wens op de meeting in A'dam
- Arthur er niet bij is :'( :'( :'( - het percentage dames nl. erg klein is zoals Remco al zei O-) :p - ik gewoon naar school moet en en 15.05 pas uit ben :S - jullie die meeting zaterdag moeten houden :( - Basje binnenkort maar een meeting moet organiseren O-) - ik zonet wel lekker heb getraind - mijn turkenteam het partijtje won :) - ik de enige niet-Turk in dit teampje was:7 - we die anderen wegtikten |
amsterdam... goh daar zou ik ook graag heenwillen zeg :+
|
Citaat:
|
WJD..
- Ik écht ontzettend baal dat Oizo geen tijd heb kunnen vrijmaken :( O-) - Het voor mij nu maar half zo leuk is :'( - Ik om 14.06 de trein mot hebben op Tilburg-West - Ik dan op tijd ben - Ik wel slechts 6 minuten de tijd heb in 'S-Hertogenbosch - Normaal dat geen probleem is - Ik hoop nu ook niet - Ik jullie straks wel zo - Tot zo :* |
Citaat:
- Er om 14:06 helemaal geen trein rijdt op Tilburg-West - Bartje waarschijnlijk de trein van 14:05 bedoelt :+ - Die naar Den Bosch rijdt - De verbinding tussen Den Bosch en Stilburg-west vaak vertraging heeft tegenwoordig :] - Bart nu al 10 minuten onderweg is - of dus net zijn trein heeft gemist - Hij maar vijf minuten heeft in DB - maar dat zijn trein wel op t tegenoverliggende spoor vertrekt - als hij tenminste de trein richting Utreg, Adam heeft - wat mij wel logisch lijkt op zich - ik vandaag vrij had - ik anders misschien bartje in de trein nog had gezien - ik bijna elke dag reis tussen Den Bosch en Tilburg - en dan vaak de trein van 2 uur heb. - maar nu dus niet :x |
-deze amsterdam bijeenkomst (;)) echt toppie was??
-er zowaar 6 mensen aanwezig waren?? :] -steffie en ik als 1e en 2e weer thuis zijn?? -het bier redelijk goedkoop was tijdens happyour?? 8{ -de mannen uit het oosten het hoogste tempo hadden?? :9 -Tukkerboy de kroon spande?? :+ -bartje een goede 2e was?? :p -er veel 8erlijke fotos zijn genomen?? :o -bazzie ze ongetwijfeld hier op het forum zal deponeren?? -ik het onwijs gaaf vond dat ankje haar training afbelde?? :) -ze er weliswaar met zo'n instelling niet komt?? O-) -ik ook wel schrok van de beoordeling van haar coach die ik las in de trein?? :'( -ze toch over enkele jaren op het hoogste podium zal staan tijdens de OS?? 8-) -Huugje en ik bazzie en ankje na een afstraffing op de poultafel toch de overwinning aan de tegenstander gaven?? :o -ze waarschijnlijk de nederlaag niet meer te boven waren gekomen?? -ze nl nog geen enkele bal zelf gemaakt hadden toen 1 of andere kluns de zwarte bal in een verkeerd gat stootte?? :x -:+ -ik eens ff wat ga eten?? -dit wel een goed plan is na alleen een chickenroyal te hebben gegeten vanmiddag?? :{ -we op verschillende mensen hebben geproost?? :D -oa op oizo, jdiez, simon, tofke, mitros, martin1985 en nog vele andere prutsers?? :z -ik niemand in hokjes stop?? :Y) :7 8{ :z :+ ;) :] :D O-) -we arthur zeer misten op deze bijeenkomst!?!? :'( -ik nu al zin heb in de bijeenkomst in huize bazzemans binnenkort?? :7 -we dan oa naar de Pacht gaan?? :p -bartje helemaal geen pauper is?? :Y) -dit in tegenstelling is tot wat verschillende mensen denken?? :o -ik nu happie eten ga?? -:* |
Citaat:
- het voor mij geen verschil had uitgemaakt als ik was gekomen of niet? :O - het mij niet boeit dat jullie daar verdriet om hebben? - het ook maar beter is geweest dat ik niet ben gekomen? - ik toch al weet op wat voor toer het anders gegaan was? - dat jullie dat drommels goed ook weten? - jullie daar ook op uit waren? - jullie me daarom ook hebben gevraagd? - ik daar niet in trap? - ik veel belangrijkere dingen te doen had (stage... voor studiepunten! voor mijn opleiding!) |
Citaat:
-Oizo over een geweldige mensenkennis beschikt -ik het knap vind dat Il Capitano zo makkelijk door a'dam kan rondlopen na afgelopen zondag ;) -we richting de 700 gaan -vermoedelijk het grootste topic van het forum is |
Citaat:
- het zeer gezellig op mijn stage was vandaag? :p :p :p - ik geen pruster ben? - bepaalde mensen nog steeds aan het vooroordelen zijn? - ik daar een teringhekel aan begin te krijgen? - ik dat krijg omdat ik steeds maar hetzelfde gezeur aan moet horen? - :O :O :O |
Citaat:
- jullie wel weten waar ik op doel? |
Citaat:
-oizo een klein beetje dit topic verneukt met zijn gezever?? :[ -het mijn mening is dat het gezever is?? :Y) |
Citaat:
gezever het juiste woord is :Y) |
Citaat:
- als jullie je mond houden over mij dat ik ook stop met reply'en? - dat volgens jou het topic dan NORMAAL verder kan gaan? - ik niet wist dat je nog aant typen was? - dat komt omdat je al een reply neer had gezet? |:( - ik dus niet wist dat ik moest w8en? - je me niet hoeft te commanderen wat ik wel of niet mag doen, tenzij dit tegen de regels van het forum is? - ik nu ga maffen? :P :z |
WJD:
- mijn internet er vandaa voor 5 uur uitlag? - Ik geen ander lefven heb, dus ik mij 5 uur stierlijk verveelt heb? ;) |
wist je dat...
- ik gewoon net pas terug ben uit Amsterdam?! - het zeker wel gezellig was?! - Remco niet helemaal de waarheid spreekt?! - Ankie er toch zeker een paar goede ballen instootte?! - in tegenstelling tot mij?! - ik niets weg gaf?! - Bart helemaal niet sneller dronk dan ik?! - ik mijn colaatjes sneller naar binnen werkte?! - Ik best wel moe ben?! - ik ruim van te voren in Amsterdam aankwam?! - ik me dus goed kon voorbereiden op het treffen?! - ik ga slapen ;)... |
- ik ten eerste ff kwijt wil dak ook vind dat remcootje niet zomaar aan oizo hoeft te vertellen wat hij wel en niet mag doen tenzij het een vd regels van het forum is :[ :+ :Y)
- het vandaag idd gezellig was in A'dam - ik eigenlijk nix wist van deze *ik weiger het woord te gebruiken*, maar dat ik vanmorgen ffies snel hiero door de wistjedatjes las - ik remco toen maar ffies belde dak ook ff gedag zou komen zeggen - ik tussen school en training door dus snel zou komen - ik toen uiteindelijk zelfs mn training heb afgezegd :o - dit de eerste training was (sinds de zomer bij mn nieuwe club) diek heb gemist - ik wel echt last van mn kuit heb (ijzeren stang op gevallen) en dus best een dagje rust kon gebruiken - remco verder niet vaag moet lullen over mn trainersbeoordeling :p - hij er nl absoluut geen verstand van heeft - ik hugo-tukkerboyyy, bartje en bazzie echt leuke gozers vind 8-) :) - het jammer was dat ar-tuur er niet was - stef en remco natuurlijk ook leuke gozers zijn :p - ik dat al wist - bartje aardig goed hollands nederlands kan (Y) voor een limbo ;) - ik me verder ernstig zorgen maak over de gemaakte foto's - ik het hier nu bij laat - ik nl nog iets moet afmaken wat ik morgen aan de rest van mn kwartaalgroep moet geven X (edit...... zag ik daar toch ff een superdomme spelfout) |
- iedereen zich volgens mij wel druk maakt over de foto's?!
- ik het rolletje heb?! - ik ze morgen laat ontwikkelen?! - ik de foto's van mij gewoon niet inscan :] ?! - ik dan ook niet voor lul sta op het forum?! - ik nu toch echt naar bed ga?! |
-jij zo ontzettend je eigen fotows ook in gaat scannen?:D
-ik waarschijnlijk de eerste ben die ooit 29,10 euro voor een metrokaartje heeft betaald?:[ :) -het wel gezellig was? -slaap leker (K) |
Citaat:
-ik me toch echt afvraag wie die tukkerboy is?:{ -welterusten:* |
WJD..
- Ik vanaaf pas om 3 uur in me nest lag.. - Ik in 'S-Hertogenbosch nog een gast tegenkwam van school? - Hij vroeg of ik nog 'even' wat mee ging drinken? - Het toen best gezellig werd? :D - Ik nu doodop ben? :S - Iedereen me ontzettend meeviel op de MEETING (anke ;))? - Remco en Bas waren zoals ik had verwacht? - Stef, Anke en Hugo heel anders waren? - Allemaal in positieve zin? - Dat een compliment is? - Ik ook heel sleht was in poulen? - bas zijn cola's inderdaad erg snel opdronk? - Hij voor mij de nummer 2 mag zijn :) - Ik benieuwd ben naar de foto's? - Iemand voorstelde nadat er geproost was op Oizo en Mitros om op tuur te proosten? - Ik daar tegenin ben gegaan? - Ik Tuur niet in dat rijtje met prutsers vind passen :* - Het woord 'kansloos' erg vaak is gevallen? - Ik zelf de actie met de McDonalds-vlaggetjes kansloos vond? :{ - Ik het als een belediging beschouw dat ik aardig goed 'Hollands' lulde :[ :[ :[ :[ :[ - Ik veel liever in mijn eigen mooie dialect praat :( - Dat ABSOLUUT niet lijkt op Hollands :[ -Dat ook niet de bedoeling is? - Het me tegenviel dat Anke haar accent absoluut niet op Eindhovens lijkt? :( - Ik dat wel had gehoopt? - Ik vind dat Tyske erg goed de NS-tijden kent :D - Ik hem wellicht eens ontmoet op Tilburgs-Centraal (daar reis ik normaal gesproken vandaan..) - Ik gisteren in 'S-Hertogenbosch geen vertraging had? - Op de terugweg ook niet? :o - Ik nu les heb? :* |
Citaat:
- ik ze best wel zal inscannen hoor?! - ik ze vast wel ergens zal neerzetten?! - jullie waarschijnlijk harder zullen schrikken dan ik?! - ik het namelijk al gewend ben?! - Bartje niet de enige was tegen het proosten op Arthur om hem dan in hetzelfde rijtje te zetten met die prutsers?! - ik er ook tegen was?! - we daarom proosten op het feit dat het zo ontzettend klote was dat Arthur er niet bij kon zijn?! - dat eigenlijk best raar was?! - het ook niet helemaal klopt?! - het iig positief bedoeld was?! - Arthur de volgende keer echt wel bij de meeting aanwezig is?! - de volgende meeting vrijdag als is?! - Arthur en ik dan naar de P8 gaan?! ;) - je "P8" niet uitspreekt als pacht?! - je "P8" uitspreekt als P....... acht?! - dank u :* |
wjd...
- we Phit ook een tijdje kwijt zijn bij de wjd's?! - hij namelijk een week zonder wjd's te kunnen?! - dat natuurlijk niet ten goede komt van dit topic?! - ik hem dan ook graag terug zie :* ?! |
WJD..
- Ik de twijfelachtige eer had om pagina 15 van dit topic af te sluiten? :z :x - Ik absoluut niet weet waar Oizo het over heeft? - Ik en RemCo hadden besloten hem uit te nodigen omdat wij hem zo'n ontzettende gave gozer vinden? - Het heel spijtig is dat hij er niet was? - Hij dan namelijk 'ik zing dit lied..' had kunnen zingen? (8) O-) - Hij echt bij de volgende afspraak mot komen? - We desnoods naar Maastricht-Randwyck komen? 8{ - We het hadden over lui die van scholieren hierheen moeten komen om de boel wakker te houden? - We vandaag ICT-les in het Limburgs hebben gehad? :+ - Mijn docent namelijk uit Schinnen komt (waar ook de appel-stroop vandaan komt :+) - Er heel veel Limburgers is mijn klas zitten? - De rest het ook wel kon volgen :Y) - Ik benieuwd ben naar hun tentamencijfer? :D - Ik nu een nieuwe topic ga openen? - Ik met deze post erbij Rekz_x voorbij ben O-) :p - :x |
Wjd..
- Ik me afvraag wat jullie missen aan het forum? - Ik dit mis? Ik mis de enorme paupers van weleer. Ik was in eerste instante blij dat ze weg waren, maar op de bijeenkomst (zo goed, anke? ) gisteren kwamen we eigenlijk tot een eenzijdige conclusie; we missen de regelrechte nerds. De Tofke's, de Mitrossen, de Jdiezen, De martin1985's, De Oizo's (hij post nog wat weinig).. Kijk, wij moeten het nu doen met Blue Wölf, maar hoe hij ook zijn best doet, Tofke_H is hij nog lang niet. Ook die snol uit Amerika is nog lang niet je van het. Daarom zou ik de scholieren.com bezoekers willen verzoeken massaal hier te gaan posten, zodat wij het dan weer kunnen afkraken. Op die manier krijgen we weer echt leven in de brouwerij. Of heeft er nog iemand een ander voorstel? P.s. Mocht dit topic gesloten worden (niet door remco natuurlijk, gisteren vertelde ie namelijk dat op dit forum alles mocht), sluit hem dan of verplaats hem, dan kopiër ik het wel ff naar WJD. Dan kun je m dan evrwijderen (ik heb het dus tegen BW) - Ik me afvraag hoe jullie denken? O-) |
whehehe...das duidelijke taal :p:D
|
-remco wel erg blond is?:o
-ik daarom zo'n 10 minuten langs m heen heb gekeken?:+ |
- het erg gezellig is geweest als ik het zo hoor en lees
- ik de foto's eventueel ook wel wil inscannen - Bas zeker niet alleen de negatieven laat afdrukken - hij ze dan net zo goed zelf kan inscannen:Y) - ik het leuk vind dat jullie nog even aan mij dachten - O-) - ik benieuwd ben wie mij in het rijtje paupers plaatste:o - Bas gelijk heeft - ik bij een volgende meeting/bijeenkomst/treffen/ontmoeting/afspraak zeker ga proberen aanwezig te zijn :) - ik hoop dat jullie begrijpen dat het voor mij onmogelijk was om naar Amsterdam te komen :( - morgenavond Bas en ik idd meeten in de P8 :p - ik overigens vind dat Oizo/Marc/Mastreech4ever ook weer niet in één rijtje met Tofke_H past:o - het WJD weer eens begint te lopen :) - Bartje dit topic stiekem wel leuk vindt - de paupers wel een beetje gemist worden ja - ik denk dat die paupers er vanzelf komen - ik zo maar even voor school aan het werk ga - ik volgende week tentamenweek heb |
WJD..
-Je in de metro nooit gecontroleerd wordt -Ik ook snap waarom Hugo niet met z'n OV reis -hij er misschien geen een heeft -ik me dan afvraag waarom hij er geen een heeft? :Y) |
Citaat:
- mijn herkenning bevestigd werd met een kort wenkje?! - ik toen maar besloot om erheen te lopen?! - ik dacht dat Remco iemand van school mee had?! - het Anke bleek te zijn :o ?! - ik die fout nooit meer zal maken?! - sorry :* ?! - Stef iig de 18e hier komt?! - Mijn ouders namelijk op vakantie zijn?! - ik dus een seizoenskaart van de Graafschap voor hem heb?! - ik best kaartjes wil regelen voor de andere Nijmegen Eendrachts Combinatie fans?! - Hugo trouwens pas naar ons toe durfde te lopen toen ik erbij stond?! - hij natuurlijk direct kon zien dat ik ook uit het oosten kom?! - dat natuurlijk vertrouwd overkwam?! - we met een goede groep waren?! - er toch nog een aantal essentiële mensen misten?! - :'(?! - die er de volgende keer uiterarad ook bij moeten zijn... |
Citaat:
-phitje mij er net opwees dat je in A'dam op een plek wel gecontroleerd wordt in de metro -Hij dit niet in het WJD topic mocht plaatsen, en hij dat ook niet deed -Ik phitje suc6 wens met z'n weddenschap -Ik verbaast ben over het verhaal dat ze in A'dam wel controleren en in Rotterdam nooit -Ik a'dam altijd al een rare stad heb gevonden :p |
Citaat:
-dat komt omdat hij niet op school zit opt moment?:) |
Citaat:
- dit een goede verklaring is hehe - ik me afvraag of hij een interne opleiding (ofzow) dan doet bij de politie? |
- Het koud is buiten
- De NS moeten vrezen voor vliegtuigen rond hun hoofdkantoor - psv vandaag een topper op het programma heeft:O |
Citaat:
- dat ook niet gek is - omdat Tilburg-west maar 3 perrons heeft - ik Bartje nog nooit herkend heb - dat ook niet gek is - ik namelijk niet wet hij hoe er uit ziet - behalve dat-ie een witte jas heeft - ik altijd in die geel-blauwe trein zit :z - je daar maar eens op moet letten dan - ik me afvraag waar Bartje in Tilburg op school zit - het wel niet bij mij zal zijn - hij anders wel ook op Tilburg-west op zou stappen - het wel ver lijkt naar limburg - ik me dus ook afvraag of hij een kamer in tilburg heeft - ik net weer lekker getraind - en minstens net zo lekker in de kantine gezeten heb - maar iedereen na een uurtje al weer weg was - het verdwijnen van 20 euro hier wel iets mee te maken had denk ik - toen ik ook maar gegaan ben |
- ik wel weet hoe bartje eruit ziet
- ik hem waarschijnlijk niet snel tegen zal komen - hij heel ver weg woont - ik vandaag niet kon zitten in de trein naar Auschwitz - iedereen homofiel/lesbisch is behalve ik*) - ik dus mijn hele leven vrijgezel zal blijven |
- ik nu alweer het bier koud heb staan voor morgen
- ik morgen weer een neger ga verzuipen - ik dat vandaag ook heb gedaan8-) |
WJD..
- Tilburg welliswaar maar 3 perrons heeft, maar het wel altijd mega-druk is? - Tilburg-West trouwens ook 3 perrons heb? :D - Ik strakjes weer naar Tilburg-Centraal moet, en vandaaruit naar 's-Hertogenbosch? - Ik trouwens geen witte jas meer draag; dat is me te koud? - Ik op kamers zit, net even onder Tilburg; in Goirle? - Ik op Fontys-Hogeschool zit, SPECO doe daarzo? - Ik daar in het 2e jaar zit? - Ik me afvraag waar Tyske dan ergens woont? - Dat dan in de buurt van Berkel-Enschot of Udenhout zal zijn? - Ik zo les heb :z |
- ik dagelijks met de metro reis in Amsterdam maar echt NOOIT gecontroleerd word
- ik een paar keer in Rotterdam met de metro ben geweest en daar juist WEL ben gecontroleerd ????? - ik toch nog es van Bartje wil horen hoe hij dan wel dacht dat ik zou zijn? - ik toch blij ben dat ie me vond meevallen O-) ;) - het me spijt voor hem dat ik niet Eindhovens praatte :9~ - ik daar steeds meer moeite mee heb omdat ik tegenwoordig constant tussen Amsterdammers (en ander uitschot van daar uit de buurt :Y) ) zit - ik mn family&friends uit E'hoven ook bijna nooit meer zie :( - kdaar verder maar niet sentimenteel over zal gaan doen - Basje mij idd zeer onbeleefd voorbij liep int begin :9~ - dat later wel weer goedgekomen is :Y) - wij echt n topteam waren met poolen - ik nu maar es ga douchen en aankleden - ik daarna ga trainen - mn trainer t trouwens niet echt n toffe actie vond van me dak niet was gekomen woensdag - ik gister wel keihard heb getraind en t toen wel weer OK was - ik toch wel n beetje sipppp word trouwens van PSV de laatste tijd:( - het ooit wel weer goed zal komen :) - ik gister gewoon EEN UUR te vroeg ben opgestaan en naar school ben gegaan - ik daar pas achter kwam toen een jongen van school op station Duivendrecht (ja daar helemaal :o ) tegen me zei: 'wat ben je eigenlijk vroeg vandaag jij begint toch altijd een uur later dan ik?' - ik toen dacht......... SHIT! - ik echt niet snap hoe ik me een uur kon vergissen en dat ik het niet eens doorhad toen ik in de trein zat... - ik dus gewoon nergens op een klok heb gekeken - ik voortaan HEEL goed ga kijken - ik nu echt ga douchen en aankleden..... (K) |
WJD..
- Ik dacht dat Anke heel slecht tegen kritiek ofzo zou kunnen? - dat helemaal meeviel? - Ik bij deze dus mijn oprechte excuses aanbied voor mijn vooroordelen :* - Ik Anke dan trouwens min of meer in een hokje geplaatst had :{ :x - Ik gisteren Barend & Van Dorp zat te kijken? - Er dus echt niks beters op was? - Daar een producent van een film zat? - Hij zijn filmspelers Tukkers had geleerd? - daar een cursus voor was? - Er vast ook een cursus Eindhovens Leren Met Theo Maassen bestaat? - Dit echt iets voor Anke is? - Het wellicht een idee is? O-) |
Citaat:
WJD - ik net met de trein van Tilburg-west naar DB ben gegaan.. - dat de trein van 1 uur was - ik dan de perfecte aansluiting heb met mijn bus - die richting den dungen rijdt - daar ik dan ook woon - ik (nog) niet op kamers zit - dit voorlopig ook wel niet zal gebeuren - aangezien er nogal een kamernood is in Tilburg - ik me thuis ook wel vermaak - ik het reizen dan maar op de koop toeneem Citaat:
- O-) |
Citaat:
- Bartje me nu weer in een hokje plaatst? - hij dat doet door te zeggen dat ik een nerd ben? - hij daar geen recht op heeft om dat te zeggen? - ik dit dus niet echt pik? - ik ondanks dit alles toch blijf ontkennen dat hij een nerd is? - ik dus zeer reëel en respectvol ben? - jullie dat ook zouden denken van me als jullie me beter zouden kennen net zoals mijn echte vrienden uit Maastricht en omstreken? - er dus weer vooroordelen gemaakt worden? - |:( |:( |:( |:( |:( - er dadelijk meer WJD's van mij komen? - jullie daar dus ff op motten w8en? |
Citaat:
|
Citaat:
- ik me bij de eerste opmerking van Bartje hierboven doodlach (HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAA jullie me een ontzettende gave gozer vinden? Doe ff reëel man! |:( ) - ik helemaal niet snap hoe ze daar aan komen? - dat komt omdat ik ze bijna nooit positieve dingen over mij hoor zeggen hierow? - ze ook niet constant met me praten op MSN? - ik best wel een goede gozer ben hoor? :p - al die meetings me geen kloot boeien? :O :Z :z - als ik "ik zing dit lied" ga zingen, dat ik dat dan hartstikke vals doe? - ik toch niet verder kom dan 1 zin? - ik niet verder kom dan 1 zin, omdat ik de tekst verder niet ken? - ik de tekst ook niet WIL kennen? - iedereen altijd welkom is om naar Maastricht Randwyck te komen? 8-) - ik toch niet kom opdagen? :p - ik dat namelijk tijdsverspilling vind om daar naar teo te gaan om me alleen maar in de zeik te laten zetten? - jullie me dan daar in de buurt komen zoeken? :p - ik jullie daarbij veel suc6 wens? - jullie dat daarom een hele lange weg te gaan hebben omdat 3 wijken in de buurt van het station liggen? - ook het MECC en het ziekenhuis daar in de buurt liggen? - ik dus overal kan zijn? :p - als jullie toch mijn huis vinden, dat de kans groot zal zijn dat ik er niet ben? :p - ik tegenwoordig thuis hoofzakelijk alleen maar eet, slaap en achter de computer zit? - ik niet meer kan doen omdat ik het veel te druk heb? - ik toch thuis ben, ik toch geen tijd voor jullie kan maken? - Maastricht Randwyck ook 3 perrons heeft? 8-) - Bartje dat weet omdat hij daar ooit is geweest? - dat hij toen naar een stripboekenbeurs in het MECC ging? :D:D:D - ik het aan Tofke en de anderen zal doorgeven wat jullie van plan zijn? ;) - HET WEER WEEKEND IS??? :) 8-) :7 - ik morgen weer ga fitnessen? :) - ik dan alleen maar kracht ga doen? - ik dat elke zaterdagmorgen doe? - ik 2 zaterdagmorgens niet heb kunnen fitnessen? - dat komt omdat ik mijn rechterarm verrekt had zodat ik geen kracht kon doen? :( - dat gebeurd is op de fiets? - ik mijn rechterpedaal zelf heb doorgetrapt tijdens het fietsen? :D - dat fitnessen dus lekker helpt? 8-) ;) - ik het morgen dus wel weer ga proberen? - ik na het fitnessen, douchen en eten aan mijn stageverslag ga werken? - ik daar normaal 2 uurtjes aan werk? - ik morgen maar 1 uur doe, omdat ik op de stage al deze week eraan gewerkt had? - dat ik dat woensdagmiddag heb gedaan? :D - dat veeeeeel nuttiger is dan naar zo'n meetinkje te komen? :p - na het stageverslag een cadeautje ga kopen voor mijn zusje? - ze maandag jarig is? - ze morgen daarom haar feest houdt tot half 2 's nachts? - het logisch is dat ik daarop aanwezig ben? - ik dus niet de stad in kan met mijn vrienden? :( - ik MISSCHIEN toch nog na het feest naar de stad ga? - ik dan tot heel laat blijf? - ik dat doe om dan meteen na thuiskomst Formule 1 te gaan kijken? :D - ik daarbij waarschijnlijk toch in slaap val? :z - dat geen rukt uit maakt omdat het de laatste GP is en het niet meer spannend is? - dat ALS als ik dit alles in de nacht van zaterdag op zondag ga doen, ik nog een paar uur voor het feest van mijn zusje ga maffen? :D - ik voorspel dat ik zaterdagnacht toch om half 2 ga slapen? - op zondag het familiefeest van de verjaardag van mijn zusje is? - ik eerst sport ga kijken, dan ga computeren en dan "lekker" bij de familie ga zitten? - ik me dan tegelijkertijd meer interesseer voor het wereldkampioenschap wielrennen dat we dan op zetten? - ik denk dat er een kans bestaat dat Freire opnieuw wint? - ik dat pauper vind als-ie WEER wint? - RemCo net online komt? :D - hij nog nix tegen me zegt? - ik dus weer doel op mijn vijfde opmerking van deze reply? :p - deze reply weer ten einde is? |
WJD...
-Oizo beter z'n vingers had kunnen verrekken -hij dan minder lange 'gezever' posten kan typen :O -hij door het vele fitnessen een gespierde versie van jantje smit is :? -ik me god niet weet wat ik me daar bij moet voorstellen |
- ik denk dat de wjd van Oize de meeste tekst van een wjd ooit bevatte?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-ik net k1 heb gekeken
-dat wel weer leuk was -ik nu ook lees dat oizo's zusje vandaag dr verjaardag vier -ik heb gehoord dat zijn zusje heel lekker is -ik bij deze dus vraag of we met ze allen langs mogen komen -zoniet dan uuh uuh ja dan niet -me muis gaar doet -ik daarom maar een nieuwe ga kopen dalijk -maar eerst naar de kapper ga daag |
- we vandaag alleen een biertje zouden drinken
- van het een het ander kwam - ik net pas thuis ben - ik zeker aan mijn conditie heb gewerkt - we uiteindelijk voor een rood-wit-blauwe auto moesten rennen:9 - ik ook 2 klappen heb gehad vandaag - dit echter nergens omging - ik er eentje kreeg omdat iemand aan een vriend van me zat die aan het zingen was - ik dus zoals gebruikelijk voor hem opkwam - ik daarop een klap op mijn hoofd kreeg - ik hem daarna link aankeek, volgens hem - hij mij dit vertelde nadat we een "goed" gesprek gehad hadden - we zijn actie een beetje begrpeen - maar je niet zomaar iemand slaat - ik niet veel later een tweede knal kreeg - deze van ene gozer was die een beetje de weg kwijt was - he dj? - hij dit volgens hem niet meende - ik dit niet meer echt weert - we op de terugweg opeens met een bord in ons handen stonde - deze erg zwaar was - we daarna nog een bord kregen - eropeens een auto langs kwam - we hem daarom maar peerden - er opeens een politie auto in de buurt was - we daarom maAR GINGEN rennen - uiteindelijk iedereen veilig thuisgekoemen is |
Citaat:
- mijn zusje inderdaad niet lelijk is? :) - ze al een vriend heeft? :p - die vriend nu hier is? - ze dus niet op jullie zit te w8en? ;) ... :p - jullie niet naar haar feest kunnen komen? - dat niet kan, omdat ze al 25 mensen heeft uitgenodigd vanavond? - er van mijn ouders niet meer mensen mogen komen? :p - mijn zusje ook daarom mensen heeft motten afbellen? - jullie dus jammer genoeg (ahum * proest * ) niet kunnen komen? :p |
-mark wel een stouterd is?? *)
-ik het rond een uurtje of 2 wel voor gezien hield?? -ik een bietje teveel tequilla en bier naar binnen had geslagen?? :o -ik eigenlijk van tevoren al wist dat dat niet echt helemaal goed zou gaan?? O-) -ik dus niet heb moeten rennen voor de politie?? :? -ik toen nl al 'lekker' in mijn bedje lag?? -misschien nog wel beneden op de bank?? :D -ik wel oren heb naar een ontmoeting bij Oizo thuis?? 8-) -het vinden van zijn huis niet zo'n probleem zal zijn aangezien ik Maastricht op mijn duimpje ken?? :7 -ik me alleen afvraag of hij op nr. 9, nr. 10, nr. 30 of nr. 247 woont?? :Y) -we het huis wel zullen herkennen aan de slingers?? -ik eigenlijk nu een poging aant wagen ben om de langste WJD ooit te maken?? -dit mij denk niet gaat lukken aangezien er een gebrek is aan interessante onderwerpen?? :{ -andere mensen zich dit ook wel eens zouden mogen afvragen?? :9 -het mij wel opvalt dat Oizo overal op ingaat terwijl hij zegt dat dit alles hem nix doet?? :? Citaat:
-:z -ik niet meer weet wat ik ging schrijven?? :( -ik wel weet dat het tegen Oizo gericht was?? :+ -ik ff zijn inspirerende teksten ga lezen?? :Z -owja :D -ik Oizo een beetje hoogmoed vind hebben?? -dit komt doordat hij zegt dat ie een goede gozer is en zichzelf reëel en respectvol noemt?? -ik dat best wel arrogant vind?? :r -al mijn meningen gebasseerd zijn op uitspraken van Oizo op het forum of msn?? -ik dus wel degelijk het recht heb om iets van iemand te vinden?? -ik het een teken van zwakte vind als je daar niet tegen kan?? :{ -ik Oizo toch een kicke gast vind?? 8* -ikke zeg: tot zondag..?? -:* |
-ik een prima kater heb?
|
Citaat:
- ik toch een lieverd ben? :p - je dat zou vinden als je me beter zou kennen? - daar dus weer een vooroordeel naar voren komt? |:( - de cirkel dus weer rond is? |:( - ik geen zin meer erin heb alles tienduizend keer hetzelfde moet uitleggen? - ik dus nu op een ander onderwerp overga? - ik RemCo best wel geloof dat hij Maastricht op zijn duimpie kent? - hij dat wel mag bewijzen? - hij misschien het centrum van buiten kent? - ik erg twijfel of hij de buurt rond het station Maastricht Randwyck goed kent? - ik nie ga verklappen op welk nummer ik woon? - dat zeer moeilijk te raden is? :p - de slingers dinsdag alweer worden opgeruimd? :p - RemCo dus tijd mot maken? :+ - ik dus niet denk dat-ie het gaat halen? - ;) ;) ;) - ik zeker aan de hele actie op s.com weinig waarde hecht, omdat het me nix doet? - dat niets heeft te maken heeft met op ieder zijn reacties hierow in dit topic, omdat ik pas een paar dagen na het sturen van de mail pas hier veel in het topic ging reply'en? - die 2 A4'tjes niet alleen gingen over dat liedje van Bartje, Phitje en Tuur? |:( - de smiley bij de opmerking "ik ga zijn inspirerende teksten ff lezen" al genoeg zegt hoe RemCo over mijn meningen denkt? - ik vind dat je andermans meningen moet accepteren? - je ondanks dat daar wel een weerwoord op mag hebben? - ik zeker een goede gozer ben? - ik dat toch wel mag zeggen als mensen uit mijn directe omgeving dat dan zeggen? - dat dus niet arrogrant is? - iedereen in mijn directe omgeving me kent als iemand die eerlijk is? - als ik dus zeg dat ik een goede gozert ben, dat ik dat dan doe uit eerlijkheid en niet uit arrograntie? - ik nog NOOIT van iemand te horen heb gekregen dat ik een slecht mens ben? - misschien op MSN anders over kom dan in IRL? - daardoor RemCo misschien anders redeneert? - het me toch nog meevalt van hem dat hij me een kicke gast vindt? - dus van de andere kant best wel respect voor hem heb? - misschien sommigen denken dat ik het WJD-topic wil verpesten? - ik dat niet wil doen? - aangezien dat andere topic al een week gesloten is, dat we onze discussies dan maar hierow uitvechten? - ik er het liefst niet op inga, zodat niemand dan iets te zeuren heeft van "Oizo verpest dit topic"? - ik toch het mijne ervan wil zeggen? - er het liefst er helemaal niet meer over wil hebben? - ik toch weet dat er hierna weer een reactie komt? - ik nu eens ff over andere dingen ga praten? - het feest van mijn zussie gisteren geslaagd was? - Bartje en RemCo en al die anderen gelukkig niet aanwezig waren? - een paar vrienden van me op het feest half dronken waren? - een van mijn beste vrienden ook uitgenodigd was? - die met de auto was en dus geen alcohol heeft gedronken? - we om half 2 (toen het afgelopen was) nog niet moe waren? - we dus nog naar de stad waren gegaan? 8-) :7 - een andere vriend daar ook nog was? - we dus ons fantastisch hebben vermaakt? - dat niet anders kon omdat je je dat altijd doet op een zaterdavond in Maastricht? - we om 2 uur begonnen in de A La Bonheur (ofwel de Alla :D )? - het daar stampvol was? - we rond vieren maar eens besloten om de Celebration in te gaan? - die om 5 uur dicht ging? - ik dus pas om kwart over 5 thuis was? :+ 8-) - ik dus om half 6 in mijn bed lag? :+ 8-) - ik om half 12 al weer ben opgestaan? - ik alleen maar naar het wielrennen heb gekeken en gecomputerd tot nu toe? - vanmiddag de verjaardag van mijn zussie onder de familie werd gehouden? - de mannen dus aan de buis gekluisterd zaten naar Zolder te kijken? - het een saaie wedstrijd was? - Mario (zoals voorspeld) heeft gewonnen? - het rot was dat niemand kon wegsprinten omdat die Duitsers en de Italianen de wedstrijd controleerden? - het rot was dat er weer eens een valpartij was in de laatste kilometer waar veel Nederlanders betrokken waren? - we dus daarna geen kans meer hadden op medailles? :( - het wereldkampioenschap van volgend jaar veel kewler wordt? - dat wordt gehouden in Canada op een zeer zwaar circuit? - ik vanavond ook alleen maar sport ga kijken en een computerspelletje ga spelen? - dan het weekend al weer voorbij is? :[ - ik van de ene kant dus erg vind? - ik van de andere kant zoiets heb van: "ach, op mijn stage is het ook wel gezellig"? - ik me toch verheug op volgend weekend? - ik dat doe enkel en alleen maar vanwege het stappen? - ik dan weer sta te popelen om de Celebration weer in te gaan? :+ - een vriend van me ook wel volgend weekend naar de Peppermill wil gaan? :+ - dat ook wel ruig is? - ik dus niet precies waar ik zaterdag heen ga? - het toch wel gezellig gaat worden? - we vanavond weer patatten gaan eten? 8-) - ik toch nog geen honger heb? - dat komt omdat ik laat heb ontbeten en daarna nog 's middags twee stukken vlaai heb gehad? :D - ik vroeg ga slapen vanavond? - ik nu maar weeres ga stoppen? |
- die enorme lap tekst van Oizo door niemand wordt gelezen ?
|
Citaat:
- dat je al dat sarcasme niet serieus moet nemen, zo kom je ontiechelijk dom over |
Citaat:
-je aan de hand van iemands uitspraken op een forum niet kan oordelen over iemands intelligentie?? |:( -OIZO ECHT GIGANTISCH DOM IS?? O-) -je dus wel lekker fijn dit topic verneukt?? :x -ik eigenlijk je replys weg moet halen aangezien ze voor minder dan 10% over sport gaan?? :z -:+ |
WJD...
-Ik in een deuk leg -Sommige mensen er idd geen tyfus van snappen |
Citaat:
- dom overkomen iets anders is als dom zijn - waar gaat jouwne over sport eigelijk :p |
WJD
- het best wel hinderlijk is dat sommige mensen hele lappen tekst quoten - om vervolgens maar een of twee zinnetjes te reply'en - mr mod daar iets tegen zou moeten doen - 8-) |
- België gisteren overtuigend met 0-1 wist te winnen bij de altijd lastige voetbalgrootheid Andorra, alwaar het soms flink kan spoken? 8{
|
Citaat:
- als dat het geval is, het ontrecht is om dan maar ook met verwijten of vooroordelen moet komen? |:( |
Citaat:
- ik dit topic niet WIL verneuken? - als jullie eens ophouden met zeuren ik dat dan ook doe? - ik dan ook alleen maar WJD-opmerkingen ga schrijven over sport en mijn dagelijkse leventje? - wat anderen posten ook niet altijd over sport gaat? |:( - je dus niet alleen naar mij moet kijken? - IK OP DIE ANDERE OPMERKING VAN "DOM ZIJN" NIET MEER INGA OMDAT JE TOCH NOG STEEDS BLIJFT VOOROORDELEN ZODAT WEER DE DISCUSSIE ONTSTAAT DIE WE AL 10 KEER HEBBEN GEHAD IN DIT TOPIC??? :x :x :x - ZO! :D ... :* :+ |
WJD...
-sommige mensen hier de indruk wekken geboren te zijn uit een ei (noem geen namen) -een andere mogelijkheid zou kunnen zij een zuurstof gebrek in maastricht -:x |
-:D:D:D?
-Jantje Smit toch echt wel bij de meest naieve personen van het oostelijk halfrond mag worden gerekend? -dezelfde Jantje S. nu weer gaat zeiken dat dit een vooroordeel is? -hij het voor mij toch allang bewezen heeft? -:* |
- dit echt nergens meer op slaat :p
|
- het de 7e oktober was dat ik voor het laatst een reply hier zette? :+
- ik het dus toch een week kan volhouden zonder een reply in WJD? - het een jaar geleden is dat wij van Vitesse wonnen? 8* - NEC nog steeds boven Vite$$e staat? *) - Ik een hekel heb aan Italiaanse voetballers/wielrenners/volleyballers? :[ - Die homofiele Mario Chiepie gister het WK op de weg won? - dit erg voorspelbaar was? - die Italianen hulp kregen van: Australie, Spanje, Duitsland en Polen? :[ :[ - Die Ausies gokten op McEwen, de Spanjaarden op Raborenner Freirra en de Duitsers of Eric Zabel?? :{ - Vorige woensdag een soort van bijeenkomst van sportforummers was in Amsterdam? :Y) - er geen Ajacieden bij aanwezig waren? :o - er 1 Roda, 1 Twente, 1 Graafschap, 1 Feyenoord, 1 PSV en 1 NEC suporters waren? :) - het me daar (in tegenstelling tot afgelopen zaterdag) wel lukte om van de verdovende rookmiddel wat zo lekker ruikt af te blijven?:7 - we nog wel de Coffeeshop hebben aangedaan? :x - Ik nog ff kwijt moet dat Bazziemannie, Bartjuhh en Hugootje wel okeeje gasten zijn? - Ankie nog steeds een mega lief meisje is? :+ - Il Capitano net een soort van spook was? :o - zelfs me broers vriendin niet zulk super blond haar heeft? - Remco's haar gewoon wit is? - hij desondanks ook nog steeds een kewle gast is?*) - Bazzie mannetje, Arthur en ik al een volgende bijeenkomst van sportforummers hebben? - ik dan met Bassiespa z'n SCC naar de Graafschap stadion ga? - die superboeren moeten spelen tegen MIJN N.E.C.?? - het wel een gewoonte van me is om bij de tegenstanders in de vakken te zitten? ;) - ik zoiets ook ga nadoen samen met een NEC'se op 17nov? 8{ - Deze topic een beetje overschaduwd begint te worden door ene heer Smit? :D - het vakantie is? :):):):) - het alleen regent? :(:(:(:( - ons ORANJE as woensdag wel zal winnen van die Oosies? - de Belgen het wel ff moeilijk hadden tegen een pauperig klein kut landje? :] - mijn weekendje echt supergoed is verlopen? :9~ - mevr S door de strond kan zakken, en mevr M niet? - M namelijk mij groot gelijk gaf? :+ - ik hierdoor wel heel erg heppie werd. ;) - whiehooohw. :* |
WJD..
- Mensen me hier op school vreemd aankijken dat ik de slappe lach kreeg van internet? - Ik nu met een rode kop zit? :( - Ik ook niet kan helpen dat er zulke naïeve mensen bestaan als Oizo? - Ik me afvraag of hij echt zo weinig thuis is? - Hij thuis achter zijn pc zit, slaapt en eet? - Hij DUS erg veel thuis is? - Gezien het feit hij 10 uur per dag achter zijn PC hangt? - Ik dit weet omdat jij ZO'N LANGE REPLY niet in 10 minuten typt? - Hij zelf zegt dat hij het liefst post over zijn eigen leven? - Ik dan nog liever ellelange reply's over vooroordelen lees :z - Oizo op alles, maar dan ook op WERKELIJK ALLES serieus reageert *) - Alleen RemCo en ik de schuld krijgen van vooroordelen :'( - Er vast niet veel Lemmersen in Maastricht-Randwyck wonen? :Y) - Het dus echt niet zo moeilijk is om Oizo op te sporen? - Ik dit toch maar niet doe? - Ik namelijk bang ben voor de getrainde en gespierde Oizo? - Ik dat met de sterke Remco, stef, hugo en Bas wel durf? - Ik hen uitnodig om bij Oizo langs te komen? O-) - Anke ook wel meemag? :* - Dit topic lagzaamerhand de titel 'Wist je dat Oizo..' mag krijgen? - Oizo eens uit moet scheien met zijn vooroordelen? - Wij namelijk niet vooroordelen; wij oordelen namelijk over hoe wij hem kennen? - We een redelijk beeld hebben van hem over MSN en het forum? - Hij daar op ons overkomt als een uiterst naief en dom persoon? - Wij dat oordeel best over hem mogen hebben? - Dat niets met hokjes plaatsen te maken heeft? - Ik van het weekend in Maastricht was? - Ik daar gewinkeld heb en een broek en 2 truien heb gekocht? - Mijn vriendin een jas, een sjaal en een blousje heeft geocht? - Ik vanaf Maastrcht Centraal door de wyckerbrugstraat naar de Grote Straat ben gelopen? - Ik ook niet zo thuis ben in randwyck? - Ik weet dat het MECC er ligt, het ziekenhuis en een deel van de Universiteit? - Ik Oizo niet heb gezien in de stad? - Mijn reply ook kansloos lang begint te worden? - Ik dus maar eens kap? - DE GROETEN AAN DE TOFFE PEER OIZO :+ - En :* |
wjd
-het me verbaast hoeveel onzin men hier kan typen -ik dat ook maar is ga proberen -de trein een aardige vertraging had vanochtend -ik dus te laat bij engels kwam -en nu gezellig vrijdag het 7e uur mag komen -het bijna constant regende vandaag -ik dus aardig nat ben geworden -die kerel bij mid-town me heb genaait met kaarten voor h4l -of hij het niet goed zag -de lettertjes ook alleen te lezen zijn onder een microscoop -ik eindelijk een nieuwe muis heb :+ -hij blauw is -met een grijs hoofd -en rode benen -we niet allemaal vakantie hebben phit -ik dat volgende week heb -ik dan in spanje zit -ik gelukkig niet nog een CL thuiswedstrijd hoef te missen -als het vliegtuig geen vertraging heb ik de wedstrijd tege willem II ook al niet mis -resident e7 erg goed is -ik daar hard op ga -ik de groete doe aan jullie en Oizo in het speciaal dag. |
WJD:
- ik met veel verbazing de reply van Bartje heb gelezen? - ik me tijdens het lezen ontzettend kwaad op hem heb gemaakt? - ik niet nog alles weer wil gaan uitleggen? - hij antwoord op deze reply krijgt op MSN? - veel wat hij typt over mij niet waar is en niet gebaseerd is op feiten? - ik alles wel hier wil neerzetten, maar dat niet doe om twee redenen? - reden 1 is dat de heer Bartje dat persoonlijk op MSN krijgt te horen? - reden 2 is dat ik volgens anderen dan nog meer het topic verstier? - ik dus vanaf nu dit ga discussieren op MSN? - jullie van de ene kant dan wel tevreden zijn, nu ik jullie niet tot last ben? - jullie van de andere kant misschien wel "genieten" van deze discussie? - jullie het in dat opzicht heel jammer vinden dat ik ophoud met de discussie binnen dit topic? - ik gelukkig niet in de stad ben geweest zaterdagmiddag? - ik vandaag de hele dag heb gewerkt :+ en niet gecomputerd? |:( - ik nu ga afsluiten? - ik dat doe omdat ik niets meer weet en omdat ik hier geen zin meer in heb? - doei tot op MSN Bartje en degenen die ook de discussie met me willen aangaan |
Citaat:
En dan beginnen over "gebaseerd op feiten" :z |
Citaat:
|
-ik net een geweldige discussie met oizo had over dat ik hem niet dom mag noemen, omdat ik hem niet ken??
-ik toch bijna overtuigd was van zijn gelijk?!?! :o -dit op het einde wel weer fout ging?? :+ -ik toen tot de conlusie kwam dat hij een hele smerige moeder heeft?? :z -----> OIZO zegt: morgen weer half 7 op, mijn ma zit al weer te zeiken tegen me RemcoV .. 15© zegt: smerig RemcoV .. 15© zegt: :| OIZO zegt: zeuren he :p RemcoV .. 15© zegt: ik zou zeggen: pis terug :p OIZO zegt: nee zeuren, niet pissen :D OIZO zegt: mzzl RemcoV .. 15© zegt: oowwwwww RemcoV .. 15© zegt: zeg dat dan RemcoV .. 15© zegt: anders begrijp ik het niet.. OIZO zegt: zeiken kan meer betekenissen hebben hoor OIZO zegt: snap je toch wel he -ik me afvraag of jullie OIZO begrijpen?? :{ -OIZO zegt: HAP?? :Y) :+ :z :7 :* :D |
|:(
|
damn dit is echt TE erg :D
:D :D jezus...|:( |
Wjd..
- Ik eigenlijk niet meer op MSN durf te komen? - Ik de wind van voren ga krijgen van Ozio? :S - Ik heel benieuwd ben eigenlijk naar wat hij te vertellen heeft? - Oizo mij klaarblijkelijk spuugzat is? - Ik me afvraag waarom? :$ - Hij door andere mensen minstens zo erg bezeikt wordt? - Ik dus de schuld krijg? :'( - Ik me afvraag hoe remco smilies kopiëert van MSN naar het Forum? :+ - Ik niet zou weten hoe dat moet? O-) - Ik hoop Oizo snel te spreken op MSN? - Ik graag dit misverstand uit de wereld wil hebben? :( - Ik Oizo de laatste tijd helemaal niet meer online heb gezien? :| - Zijn nick in mijn lijst Celebration is? - Hij mij misschien wel geblokeert heeft? :o - Ik nu met school verder ga? :* |
WJD..
- Bartje518 inmiddels met afstand de langste forum-naam is? - De traditie van die naam afdruipt? - Iedereen (behalve zwarma) zijn nick-name ooit heb verbasterd? - Ik me afvragen waar die namen van weleer zijn: Goefoe, Superjood, Arnhem4ever, Anti-kezman, *luvdiving*A, The Phit (wees eerlijk, wat moeten we nu met phitje :S?), Tukkerboy en Mr. Oizo? - Waarom moesten deze namen verbasterd worden tot de commerciele namen Goofy, The Return of Goofy, Assurancetourix, Vandenbroeck, Leiderdorp651, Jointje uit Arnhem, Il capitano, BRuGGi, Phitje, HugoBoss en Mestreech4ever? - Alleen Theo Tank, Bazzzemans en Ar-tuur ongeveer hun naam trouw gebleven zijn? - Zij wel korter dan mij hier zijn? O-) - Bartje518 op enkele dagen van banningschap na altijd heeft bestaan? - Dat dus dé absolute top-naam is? (Y) - TN18 gisteren is jarig geweest? - Hij nu TN19 heet? - Zijn verjaardagstopic binnen 5 minuten verwijderd werd door die pauper-BW? - Dat weinig uitmaakt, er was nl al gereageerd? - Ik TN19 wederom feliciteer? :+ |
Wjd
- Ik Bartje 518 hartelijk dank voor de felicitatie - Ik ook de andere personen die mij hebben gefeliciteerd in de vergane feli-topic bedank - Ik helaas niet weet wie dat allemaal zijn - De naam TN19 al bezet was - Ik degene vervloek die mij al voor was en ik zal hopen dat hij eeuwig zal branden in de hel :[ - Ik, origineel zoals ik ben, en dankzij een tip van Bartje, ben gekomen tot de naam TN20. - Ik echter gewoon nog een jaar 19 ben. - Ik ook echt ga genieten van mijn laatste jaar als 'tiener' - Ik weer verder ga met m'n huiswerk.. |
-Ik TN?? (;)) ook feliciteer
-Ik toch echt evenlang als bartje bij ll.com zit hehe -Mijn traditionele naam ;) zonder hoofdletters dient geschreven te worden -Ik bartje518 steun met z'n mening dat die oude namen een bepaalde nostalgie hebben -mensen hun lol op kunnen http://members.lycos.nl/marcuz/ *) :* |
- Bartje zich opwind om nix?
- je tenminste aan Phitje kunt zien dat het om "the Phit" gaat? - je dat bij: Anti-Kezman - Il Capitano / Tukkerboy - Hugoboss etc etc niet kunt zien. ;) - ik zo weer bij dhr BW me naam ken veranderen naar the Phit? - Bartje dan wel weer blij zal zijn.:) - ik Phitje liever vin klinken dan the Phit? :+ - the Phit echt klinkt als een onwijze sterke stoere Herrieschopper? - Phitje totaal geen onwijze sterke stoere herrieschopper is? :) - whoei :* - ik denk dat dit Jantje en z'n zus is? http://members.lycos.nl/marcuz/stekeltjes.jpg - ik wel blij ben niet naar zn zussies verjaardag te zijn geweest? - die zus heel knap scheen te zijn? :o - ze toch eerder een normaal uiterlijk heeft? :p - bij mij in de buurt genoeg meiden wonen met ook een gewoon normaal uiterlijk? :D - het ook wel eens zou kunnen zijn dat dit niet z'n zus is. :D:D:D - ik toch een kusje geef aan den cavia :* |
Wjd..
-Ik idd toegeef dat Oizo een lieve cavia heeft? - Ik mijnes toch liever vond? :p |
Wil je overigens je slaap inhalen, neem dan eens een kijkje op de CU2-page van oizo. Echt slaapverwekkend en dus uiterst geschikt voor die mensen die een slaaptekort hebben:
http://www.cu2.nl/browse.php?id=207346 Overigens heb oizo wel verstand van vrouwelijk schoon :+ :) |
-oizo best wel een meestelijke cu2 heeft?? 8*
-hij er zelfs een persoonlijke top 20 op nahoudt!?!? 8{ -De Gebroeders Ko met 'Ik Heb Een Toeter Op Mijn Waterscooter' deze week steeg van plaats 17 naar 14 in de OIZO-TOP 20!?!?!?!?!? :7 -hehehehehehe :+ -ik nu voor een tijdje (;)) ga nokken met oizo te pesten?? O-) -ik vandaag nog niet weet of ik ga trainen?? -ik dat helaas al een tijdje niet meer heb gedaan door een enkelblessure en een hiel vol met wonden en blaren?? :( -er mensen zijn op deze aardkloot die mij vergelijken met Marco van B., Jari L. en Rafael van der V.?? :{ :'( -ik natuurlijk wel de voetbalkwaliteiten van deze middelmatige voetballers bezit?? :9 -ik verder niet zo blij ben om vergeleken te worden met deze mannen (:?) die gedurende hun carriere bijna evenvaak op het veld stonden als ernaast met een blessure en een amsterdamse achtergrond hebben?? :{ -ik natuurlijk zoals jullie weten ook in het wit-rood-wit heb gespeeld in een ver verleden?? :o :z -ik maar ff ga ophouden, omdat er weinig nuttigs uit me komt vandaag?? :O -:x -:* |
WJD....
-John de wolf gewoon door voetbalde met blaren :Y) |
WJD..
- dit de Oizo-top 20 van de afgelopen week is? (per 11 oktober)Mijn top 20 per 11-10-2002: 1 (2) Las Ketchup – The Ketchup Song (Assereje) 2 (4) Eminem – Cleaning Out My Closet 3 (1) Scooter - Nessaja 4 (7) Jan Wayne – Only You 5 (3) Avril Lavigne - Complicated 6 (15) T.A.T.U. – All The Things She Said 7 (6) Sugababes – Round Round 8 (8) Ashanti – Happy 9 (12) Pink – Just Like A Pill 10 (5) Drunkenmonkey – “E” 11 (-) Eve feat. Alicia Keys – Gangsta Lovin’ 12 (16) Junior Senior – Move You Feet 13 (11) Atomic Kitten – The Tide Is High 14 (17) Gebroeders Ko – Ik Heb Een Toeter Op Mijn Waterscooter 15 (-) Parla & Pardoux – Forever And Ever 16 (9) J.C.A. – I Begin To Wonder 17 (10) In-grid – Tu Es Foutu 18 (14) Sarah Connor feat. Wyclef Jean – One Nite Stand 19 (-) Krezip – You Can Say 20 (13) K-otic – I Surrender - Eve met Alicia Keys de klappeerrrrrr van de week is? - Ik mij afvraag of deze lijst ook wordt uitgezonden? (op radio maastrcht ofzo?) - Wij nu wel lachen, maar Oizo later staat te draaien in een club op Ibiza? - Hij dan ons uitlacht? - Dit nog enkele quotes zijn uit de CU2-page van Marc? - Hoe laat ga je slapen doordeweeks: Pfff verschilt van 11 uur tot 1 uur. Ligt eraan of ik nog muziek luister in bed. En vrijdagavond wordt het heel soms stappen. -------> Hier staat heeel soms? terwijl Oizo Stef tuur en mij uitlachte toen wij eens niet waren stappen? - Deze is nog wel t leukst: Het meest beschamende moment van je leven: Al die keren waar ik me voor lul voel gezet en dat zijn er heeeeeel wat - Gelukkig ziet oizo dat zelf ook wel in O-) - Oizo ook niet tegen kietelen kan? Waar kan je niet tegen: Kietelen en irritante mensen die me voortdurend liggen te bezeiken, af en toe mag wel, maar voortdurend opmerkingen maken nee... - Ik me afvraag wat met dat laatste bedoelt wordt? :| - Dit mijn Oizo-journaal voorlopig was? - De lol er nl anders af is? - :* |
wjd
-dit ook maar is mijn laatste wjd over Oizo wordt -ik nog wel een paar foto's aan jullie wil laten zien http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/2392.jpg http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/2393.jpg en een vraagje tussendoor aan Oizo. Heb je hier die hangmat opgehangen ergens voor de plaatselijke rommelmarkt? http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/2394.jpg In liverpool shirt op een quad, met zijn zusje in de achtervolging. http://members.lycos.nl/janpeterdevries/ll/cairo.jpg wjd -er in enschede bijna geen negers zijn -dat cairo daardoor nu socialer en zelfstandiger is geworden -als we hier nou geen negers hadden dan zou men ook socialer en zelfstandiger zijn -ik krijg hier vast wel een reactie op -ik denk in het speciaal van hugo -dan kunnen we het hoofdstuk Oizo nu mooi afsluiten. |
WJD..
-Oizo een goddelijk lichaam heb? - Ik bij deze oproep aan iedereen die ooit zijn naam verbasterd heeft zijn OUDE ALLEREERSTE NAAM terug te nemen? - Dit geldt voor: DJ, Mark, Marc, Remco, Anke, Stef, Hugo en iedereen die ik vergeten ben? - Ik morgen graag zou zien dat iedereen weer tzelfde is? :+ |
WJD..
-Jantje Smit schitterd door afwezigheid in de lijst van Oizo -Ik dit niet verwacht -Ik nu ook Oizo niet meer zal plagen O-) -Ze in Vlaardingen twee kroegen hebben dicht gemikt -Dit naar aanleidingen van gevechten op de haven -Ik een van de twee kroegen nog weleens langs ging (tjeers) -Dit weer allemaal lekker interessant :Y) -Ik misschien maar weer beter posts kan gaan plaatsen over Oizo hehe |
-de grote AntiKezman wederom teruggekeerd is hier opt forum?? 8{
|
- luvdiving*A* weigert terug te komen
- BRuGGi dus blijft :) - ik echt een beetje verliefd begin te worden op Oizo:o |
wjd..
- er weer een topic is weggehaald?! - het het topic was met de URL van de foto's van de ontmoeting O-) in Amsterdam erin?! - ik het adres dus hier nogmaals neerzet?! - het adress http://www.pepperfans.nl/amsterdam is?! - :* |
Citaat:
|
Wjd:
- ik hiervoor wel een andere naam heb gehad - ik daarmee alleen nie op het sportforum actief ben geweest - dat ook iets van 2 jaar geleden is - ik toen actief was op de klaagmuur/kantine van sch.com - dit met de meest belachelijke naam die je kan bedenken was - dit namelijk... zzzzzzzzzzapzo was :o :+ - NIET LACHEN :p - ik had toen de leeftijd van 13... - deze ook nie echt fantastisch is.... - ik erg moet lachen om die boeiende discussies hiero - sommige mensen er hun vak van moeten maken :* |
ik annegarn14 was
dit plaatje illustratief voor oizo is http://members.lycos.nl/marcuz/bril.jpg ik denk dat oizo geen nerd is maar irl een goeie gozert is |
- de foto's van Amsterdam van een week terug gecencureerd moeten worden? :o
- die belachelijke kop van mij egniet kan? |:( - ik op die ene foto helemaal niet zong? :x - Ankie wel heel sexy kijkt op 1 van de 1e foto's? - ik meteen trek kreeg. O-) - HugoBoss van Jantje Smit houdt? ;) - *Moi* dus nu 15 is? - Bazzeman vrijdag vast weer gaat fotowen? :+ - Bon zegt dat Remmie ook vrijdag naar Doetinchem komt? - Onze FB dan eerst aan Otje moet vragen of ie kan phitten? :z - het me wel reuze gezellie lijkt? :Y) - ik Thuurtje ook weleens wil zien? *) - de P8 mijn jachtgebied word na de wedstrijd? 8-) - ik P8 als Peight uitspreek? ;) :* |
Jongens, ff zonder WJD's, ik heb gister met RemCo gepraat en ik snap nu eindelijk waarom iedereen zat door te zagen en me steeds uit zat te lachen in dit topic. Omdat ik overal serieus op reageer en daardoor geërgerd was. OK, daar kan ik op in gaan. Maar ik wilde een discussie aan gaan en dan vind ik wel dat je dan serieus mot terug reageren. Maar goed, iedereen ligt dus in een deuk. Van de ene kant kan ik nu nog wel gaan uitflippen tegen degenen hier waarmee ik een discussie had maar van de andere kant wil ik dit alles vergeten en met een schone lei beginnen. Ik wil me best wel de komende tijd aanpassen aan jullie humor hierow en ook grappig proberen terug reageren, maar als me dat binnen een tijdje niet lukt, ben ik hier weg. Maar dat zien dan ook wel. En als jullie discussies aan willen gaan, kom dat maar doen op MSN. Voor mij hoeft het allemaal niet meer, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet meer WIL. In ieder geval hier niet meer. Laten we er gewoon een leuk topic van maken en nog een 20 pagina's (of meer :D ) er aan vast plakken. Inmiddels zie ik trouwens dat de luitjes vanmiddag een hele rapportage hierow hebben neergepleurd? :D Nou jah... had het wel kunnen verw8en haha maar ik ben niet echt iemand die graag op de voorgrond wil staan, maar goed ik kan dit toch niet meer veranderen. Ik moest wel lachen bij al die reacties :D Jaja, dat ben ik.
|
WJD:
- ik Bartje tot voor het gesprek met RemCo een beetje spuugzat was? - dat ook gold voor alle anderen - ik hier achteraf zelf ook allemaal om kan lachen? - ik dat nu doe omdat ik nu de reden van alles wist? - ik dat in mijn vorige reply heb gezet? - ik zeker door meer mensen bezeikt werd? - Bartje dus niet de enige schuldige was? - ik Bartje ook nooit meer online zie? - ik dus niet 10 uur per dag 8er een computer zit te chatten? O-) - ik inderdaad Celebration heet? - dat een cafe is waar veel MVV-supporters komen? - dat dus de laatste plaats is waar Bartje wil zijn als hij uitgaat in Maastricht? :D;) - ik Bartje niet geblokkeerd heb? |
WJD:
- die meid op de foto inderdaad mijn zus is? :+ - mijn zusje nog knapper kan zijn dan op die foto? - ooooooooo lieve zusje waar ik van hou.... :D - mjn cavia Phitje in zijn vingers wilde bijten? ;) |
Citaat:
- onze cavia zeker lief is? - ik het liefste voor hem ben :p - ik graag de cavia van Bartje wil zien ;) - onze cavia Speedy heet? - hij al 5 jaar is? - ook eigenwijs is? - nog kerngezond is? |
WJD:
- zo veel mensen vinden dat ik een goede smaak heb wat vrouwen betreft? :+ - er momenteel geruchten rond gaan dat iemand verliefd op me is? - ik niet Hugo bedoel? :D - ik niet verliefd op HAAR ben? - ik nog nooit een woord tegen haar heb gezegd? :D - alle cu2''s op hun eigen manier slaapverwekkend zijn? :z - het toch wel geinig is om zo'n site te hebben? - cu2 dus bedoelt is voor mensen als jullie? :D;) - Phitje een nieuwe friend op mijn site is? - Bartje dat ook al is? - hij in vergelijking met mij een wat magere site heeft? - Joy ook een cu2-site heeft? - ik me afvraag waar die gebleven is? |
Citaat:
- ik een compliment van RemCo over mijn cu2 heb gekregen? :) - ik al jaren een eigen Top 20 maak? - dat wel geinig is? - ik zo maar smaak van muziek wil laten zien? - vrijdag hoogstwaarschijnlijk weer een nieuwe top 20 is? |
WJD:
- De Ketchup Song pas laat bij mij op 1 komt? - dat komt omdat Nessaja 5 weken op 1 heeft gestaan? - de klapper van de week niet Alicia maar T.A.T.U. is? - ik namelijk die tot superstip heb genoemd? - Alicia slechts een stippie heeft? - ik er nu pas achter kom dat Alicia Keys best een lekker ding is? :) - ik jullie niet zal uitlachen als jullie denken dat ik later draai op Ibiza? - ik wel ooit droom om een plaatje als DJ te maken? - ik jammer genoeg geen ervaringen heb op gebied van DJ'ing? - ik het best wel wil leren? - jammer genoeg mijn top 20 niet wordt uitgezonden? - dat me wel een droom lijkt? - ik vrijdagavond heel soms ga stappen ja? - ik de rest van de vrijdagavonden lekker ga maffen en niet voor de comp blijf freaken? - dat komende vrijdag zeker niet kan omdat MVV dan thuis speelt tegen CamBOER? :D - ik denk dat we gaan winnen met 3-1 - Taiwo 2 keer scoort en Wau 1 keer? - Cambuur het altijd moeilijk heeft in Maastricht? - ze van de laatste 6 ontmoetingen alleen vorig seizoen wonnen? - dat wel met 1-4 was? - dat geflatteerd was? - we met grote cijfers verloren omdat Spillman een grote blunder maakte? - we gelukkig die nu niet meer bij de selectie hebben :+ - we anders nog flink voor aap stonden? - we dat ondanks dat nog vaak genoeg voor aap staan? :D (kijk nu mar: 17e :S ) - ik me nu ook voor lul voel gezet? - ik op cu2 met dat antwoord doel IRL? - ik het wel cool vind dat Bartje een Oizo-journaal is begonnen? :D |
- Ik Oizo nu een waarschuwing geef?
- hij net zo goed al zn achterelkaar geposte posts in 1 post kon doen, en nog steeds? - ik dat ook kan doen? - FB's dat altijd kunnen? :p |
WJD:
- er nog genoeg mensen hierow zijn die op s.com kijken? :D:p - ik nu risico loop dat mijn profiel op het fotoboek weggaat? - ik risico loop omdat rekz ze hier op heeft gezet? - me eigenlijk niet zo veel boeit? - ik wel nog naar een foto-uploadsite zoek? - ik die hangmat niet had opgehangen? - die hangmat van de vriend van mijn zusje was? - dit een sporadische keer was dat ik erin lag? - vlak nadat deze foto getrokken was om de hoek een busje met een paar gekke Franse vakantievrienden aan kwam scheuren en die Fransen me natspoten met SuperSoakers? :D - op de camping gewoon kraampjes stonden waar je dingen kon kopen? - je genoeg van die illegale zooi in Frankrijk hebt :D - ze die kraampjes altijd bijhet zwembad neerzetten? - wij die vlak naast het zwembad lagen? - ik op die foto van die quad nog stilstond? :p - mijn zusje daar achter stil stond? :p - ze op haar schoot ons kewle Franse buurjongetje had? - hij Naton heette? - Liverpool mijn favo buitenlandse club is? - ik ook hoop dat het hoofdstuk Oizo nu afgesloten is? :) |
Citaat:
|
Citaat:
- Hij nu niet Wjd't? - dit nl een WJD topic is? - Marc moet oppassen voor een ban? - BlueWolf deze acties van Oizo niet echt zal waarderen? |
Hehehe, jonges.. plaag die oizo toch niet zo..
Marc, als je je afvraagt waarom Remco je zei dat je het nog steeds niet snapt.. Hij maakte een geintje door te zeggen dat je dat in één post te zetten, en jij ging er weer meteen op in. Je moet dan zoiets zeggen van: kerl, stel je niet aan. Of je zegt: ik heb scheit aan jou FB.. Maar wat je vooral NIET moet doen is gaan uitleggen waarom je het niet in één post moet doen. De laatste post van remco is eigenlijk weer hetzelfde verhaal. Ga dan niet verwijzen naar andere mensen die dat ook hebben gedaan, maar ga gewoon een nieuwe post doen waarin je wéér geen WJD doet. Dán pas laat je zien dat je het door hebt O-) (dit is trouwens ook geen WJD.. :o) Trouwens, Oizo, mijn cavia zul je niet meer zien (ik zei ook; mijn Cavia WAS veel liever). Hooguit op foto, want hij is al een paar jaar dood.. :(. Naja, hij heete Miepie en is 8 jaar geworden :). En was al die jaren kerngezond (vraag me af of die van Oizo ook 8 wordt, vast niet :p) Gave foto's trouwens, Bas! Hoop dat ze nog ff staan want dan ken ik ze thuis opslaan (Y). Trouwens, Remco staat er verdacht vaak met anke op idd O-) |
- Mijn Cavia's Jantje en Klaasie heetten?
- die al jaren dood zijn? :o - Jantje op brute wijze om het leven kwam? :'( - die grote wolfshond zomaar jantje op at? :'( :'( - Klaasje snel volgde? :'( - Ik vind dat onze FB groot gelijk heeft als t om Oizo gaat? - het idd vrij irritant is als er 10 posts van Oizo achter elkaar staan? - Vanavond ons aller Oranje de Oooosies gaan inmaken? :) - Ik denk op een 0-3 voor Oranje? - Ons oranje een Zwarte rauwband gaat dragen? - De Oosies dat ook wel gaan doen. :+ - toedels. :* |
Wjd..
- meteen een stuk achterligt als je tentamenweek hebt en dus even wat WJD's mist? :o:+ :p - het gedoe met Oizo bijvoorbeeld een beetje langs me heen gaat hehe - ik maar eens alles moet doorlezen zo - of kijken hoever ik kom :z - ik erbij blijf dat het misschien verstandig is niet alles serieus te nemen - Marc dit inmiddels ook door lijkt te hebben:) - Bartje en Oizo wel wjd's moeten maken natuurlijk:* - die oude historische namen wel leuk zijn - ik me alleen afvraag of men niet gewoon zijn/haar naam kan veranderen? :? - ik TN bij deze ook nog een keer feliciteer - het topic daarover helaas is weggehaald - de meeting foto's van Amsterdam gaaf zijn 8* - Ik me afvraag waarom dat topic van Bas is weggehaald - Bas anders maar even een nieuw topicje moet openen in sport of foto forum - ik zonet GS en NE tentamens had - vooral Nederlands klote was, omdat het over een vaag boek ging :{ - ik morgen vrij heb, en op vrijdag EC1,2 - ik na dat tentamen genoeg tijd heb om naar Bas en stef te gaan - me afvraag of er al plannen zijn voor vrijdag? - ik dit wel te horen krijg nog van Bas en/of Stef :7 - ik hoop Bon ook te zien - dit zeker moet lukken - ik de zaterdag na Graafschap - NEC op vakantie ga naar Frankrijk? - deze wjd iets te lang wordt - ik zo dus maar eens ga eten en een eitje bakken voor mezelf :) |
Citaat:
WJD... - er tussen Hugo en Bazzemans ook iets moois bloeit :p - ik Bart complimenteer met z'n keuze om om tegen de Fan shop aan te pissen - ik niet snap wat jullie te zoeken hadden bij de trainig van ajax?? :? - ik blij ben dat Oizo alles eindelijk door heeft :Y) - Hugo (tukkerboy) en Anke (luvdiving*A*) geen gevoel voor nostalgie hebben |
Citaat:
- ik op stap was met allemaal ajacieden?! - we dus ff bij de training gingen kijken?! - ik het niet kon laten om er een foto van te maken?! - ik dat bij elke prof-club gedaan zou hebben?! |
'WJD..
Ik me afvraag hoe theo denkt dat ik naar die training ben geweest?:? |
wjd:
-dit een mooie foto is :D:+ |
Citaat:
-ik dacht dat bartje mischien ook op iets of iemand wilde pissen daar bij die training :Y) |
Citaat:
-het als het een ajaxfanshop betrof het wel heel stoer is dit te doen als er geen mensen in de buurt zijn, en al helemaal geen ajacieden. |
Citaat:
-Il Capitano op sterven ligt?? :o :Y) |
Citaat:
* zucht * ik ben TE serieus voor dit forum... :( ... ;) |
WJD:
- ik Bartje bedank voor het compliment van mijn goddelijk lichaam? - ik voorspel dat onze cavia toch 8 jaar oud zal worden? - ik nog een andere cavia heb gehad? - die Pim heette? :D - hij 6½ jaar oud is geworden - hij stierf aan kanker :( |
Citaat:
- het mij toch wel een ajax-fanshop lijkt als er groot een ajax-teken (je weet wel, dat lelijke dode griekse menneke) op het bord op de gevel staat... |
-er iemand jaloers is dat hij er vorige week woensdag niet bijwas in amsterdam?? :Y)
-ik het verbazingwekkend vind dat markie de ajax fanshop niet herkend?? -hij daar toch elk seizoen zijn pet en sjaal aanschaft?? :{ -hij gewoon zijn eigen stad dus niet kent?? :z -ik vandaag het nederlands 11tal weer een kansje had gegeven?? -ik het niet langer dan 35 min (met pijn en moeite) aan heb laten staan, ondanks dat het 'geweldig' was en het 0-3 stond?? -ik daarna gelukkig Engeland heb gekeken?? -dit eigenlijk qua voetbal niet erg goed was?? -maar wel qua sfeer en voetbalbeleving?? :) -ik vind dat elke post die niet in de juiste vorm wordt geplaats moet worden verwijderd?? -vooral die posts van Oizo?? O-) -:z |
Citaat:
-Als het een adidas fanshop is, het toch raar is dat er zo'n lelijk ajax logo op dat bord staat :{ ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.