Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Weerwolfspel Deel III (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60560)

ash-hôôle 11 December 2006 20:07

jaa jij denk ik :+

Babydress 11 December 2006 20:08

:'(

ash-hôôle 11 December 2006 20:09

:*

Babydress 11 December 2006 20:15

Dunja 11 December 2006 20:19

Hoihoi. Ik dacht: ik kijk even gauw naar de uitslag voordat ik naar bed ga, maar dan blijkt dat jullie al 3 pagina's vol hebben gekletst. 8)

In elk geval ben ik erg benieuwd naar de keuze van de weerwolven... Verder verdenk ik Amber toch nog het meest, omdat ze echt nog steeds een beetje op de achtergrond blijft... Ik weet niet, anders was ze erg actief enzo, maar nu zijn haar verdenkingen wat magertjes, vind ik. :)

Maarja, succes en slaap lekker! :O

niemand 11 December 2006 20:21

nog even snel gestemd dunja?

Babydress 11 December 2006 20:32

Citaat:

Origineel gepost door Dunja (Bericht 1277003)
Maarja, succes en slaap lekker! :O

En dan dromen over mij. Dat je me in de kont gaat bijten hè.
8{

biffyclyro 11 December 2006 20:36

hihi

ik kan er niet meer teeeeeeeeeegn

Babydress 11 December 2006 20:42

ik ook niet

tromgeroffel
tadaaaaaaaaa

stinkwolven :no:

Stevie 11 December 2006 20:58

nog 3 minuten 8)

Babydress 11 December 2006 21:05

Argh! :Y)

Ik vind het zo spannend weetje :$.

Babydress 11 December 2006 21:15

Nja ik bekijk de uitslag morgen wel, want ik ga nu.

8)

Vind het nog steeds spannend :o

biffyclyro 11 December 2006 21:19

ook de spelleider houdt ons in spanning *wordt boos*

Stevie 11 December 2006 21:30

laat haar toch, zij heeft (in tegenstelling tot jullie) wel een sociaal leven

Impressions 11 December 2006 21:32

Mensen die elkander via een internetforum uitmaken voor mensen zonder sociaal leven hebben geen leven.

Die regel geldt trouwens niet voor mij!

Tyskie 11 December 2006 21:43

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1277032)

Die regel geldt trouwens niet voor mij!

want.. jij bent geen mens? :?

Impressions 11 December 2006 21:44

Je dacht dat ik een mens was :love:

Tyskie 11 December 2006 21:45

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1277042)
Je dacht dat ik een mens was :love:

je bent in ieder geval geen weerwolf.. :z

niemand 11 December 2006 22:04

jullie wachten maar lekker tot morgen!
Als ik er niet meer in zit, interreseert het me ook niet :[
En Biffy is een weerwolf!

biffyclyro 11 December 2006 22:06

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1277053)
jullie wachten maar lekker tot morgen!
Als ik er niet meer in zit, interreseert het me ook niet :[
En Biffy is een weerwolf!

:z
dan zal ik jou eens even in je tepelpiercing bijten :]

biffyclyro 11 December 2006 22:08

btw ik vind wel dat de dorpelingen iets langer dan tot morgenavond 22u de tijd moeten hebben, ik ben bijvoorbeeld morgen overdag weg en heb savonds een concert, en nu is het wel belangrijk theorieën e.d. nog te posten voordat we stemmen. :) (+we hebben nu nog niet de uitslag hè, anders had ik nu wel het afgelopen uur hier zitten te discussieren waarschijnlijk maar dat kan dus nu niet meer vandaar :p)
en ik ga zo wel offline en dan lees ik de uitslag morgen wel :p

ik post mijn ding wel even hierna.

niemand 11 December 2006 22:11

jij hoeft toch niet te stemmen voor die ronde,.

En welke tepelpiercing wil je bijten dan?

Anne heeft de uitslag + verhaaltje in 3 minuten

biffyclyro 11 December 2006 22:12

ow okeej dan wacht ik nog effe met mijn verhaal :D

en op jouw beschuldigen ga ik niet eens in, zoals babydress eerder ook al zei, ik kan me wel blijven verdedigen maar dat heeft dan toch geen zin meer!

niemand 11 December 2006 22:14

pff, negeer me maar :[
Eerst mij er uit pesten en dan de gebeten wolf spelen :p

Spelleider 11 December 2006 22:14

Biffyclyro en Babydress komen diep in de nacht terug uit de dorpskroeg en giebelen om wat er die avond is gebeurd. “Die Sander probeert sinds zijn vrouw dood is alles waar een gat in zit te versieren!” gniffelt Biffyclyro. “Ja..volgens mij ging het al heel lang niet meer zo goed tussen die twee,” zegt Babydress. “Nee, je dat hebt dat verhaal toch wel gehoord van Sander en AmbyPur?” vraagt Biffyclyro. “Nee?” antwoordt Babydress verbaasd, “Wat is er gebeurd dan?” “Ooh..nouja naar het schijnt hebben zij het een en ander uitgespookt en is Sanne een keer komen binnenwandelen terwijl ze bezig waren!” vertelt Biffyclyro, “Daarom moest ik ook zo lachen toen hij vanavond jou probeerde te versieren!” Babydress giebelt opnieuw “Ja,” zegt ze, “en hij stonk uit z’n mond naar de alcohol…echt niet normaal gewoon! Wat een viespeuk.”
Eenmaal bij de straat van Biffyclyro aangekomen nemen de dames afscheid en geven elkaar een dikke zoen op de wang. “Spreek je morgen wel!” roept Biffyclyro terwijl ze richting haar voordeur loopt. Net als ze de sleutel in het slot steekt hoort ze verderop in de straat gegrom en iets later klinkt er de ijselijke gil van Babydress. Haar gil gaat door merg en been, en Biffyclyro rent verschrikt in de richting die haar vriendin opging. Maar ze is al te laat, Biffyclyro ziet nog net dat een weerwolf de struiken induikt. Op de stoep ligt haar vriendin met een lijkbleek gezicht en een plas bloed om zich heen.

1) Sanne (wolfsbane)
2) Tyskie (tovenaar)
3) Stevie (weerwolf)
4) AmbyPur
5) Biffyclyro
6) Frox (dorpeling)
7) Dunja
8 ) ash-hôôle (dorpeling)
9) Sander
10) Saarah
11) niemand (dorpeling)
12) Babydress (dorpeling)
13) Impressions (dorpeling)
14) anneke01 (dorpeling)
15) Prestige (dorpeling)

Gedood door de dorpelingen
Gedood door de weerwolven

De dorpelingen kunnen tot morgenavond 22.00 stemmen. Zij moeten dit keer weer een weerwolf wegstemmen, anders is het spelletje verloren door de dorpelingen. Succes!

De uitslag komt morgen later want ik ga morgenavond naar Blue Man Group, dus ben pas laat thuis.

biffyclyro 11 December 2006 22:19

WTF
sander PLEASE zorg dat je de ziener bent en een belangrijke functie hebt opgevraagd..
Dit had ik echt niet verwacht...

frox 11 December 2006 22:20

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1277057)
jij hoeft toch niet te stemmen voor die ronde,.

En welke tepelpiercing wil je bijten dan?

Anne heeft de uitslag + verhaaltje in 3 minuten

hehe nog echt 3 minuten ook :D

biffyclyro 11 December 2006 22:25

wel fijn dat babydress en ik zulke goeie vriendinnetjes zijn :love:
hmm ik post toch mijn eerder geschreven verhaal. moet wel nog nadenken of het allemaal nog wel klopt :/ Zeker nu baby niet de ziener blijkt te zijn.
hoop dat de rest ook voor morgen 17u zijn en haar verhaaltjes met mij deelt en dat we een goede beslissing kunnen maken.
Ik denk wel dat men ervan overtuigd is dat amber écht een wolf is, dus ik denk dat we op haar moeten stemmen. Ik wacht wel even af wat de rest zegt, al is er niet veel meer over.....

Over Dunja weet ik het nog niet zo zeker. Aan de dorpelingkant heeft ze op pagina 5 al gezegd dat ze stevie verdacht vond. De afgelopen stemronde zei ze óók dat ze op stevie ging stemmen; zgn. omdat hij meeliep met de rest. Zoiets is in zo'n belangrijke stemronde, als je een weerwolf bent, niet slim om te zeggen; want als iemand zegt al te hebben gestemd, gaan de dorpelingen sneller overstag om óók op diegene te stemmen! Dat zou een belangrijke aanwijzing kunnen zijn dat dunja géén wolf is. Ze noemt uiteindelijk ook de 2 hoofdverdachten (stevie en amby) als weerwolven.. Ook niet echt handig als je het doet om de aandacht van jezelf af te leiden, want stevie is er wel uitgeflikkerd en als ze een wolf is wil je toch graag zoveel mogelijk wolfjes over houden
Aan de wolfjeskant heeft ze al een paar keer gezegd dat ze een bepaald iemand ging stemmen zonder een bepaalde reden ervoor aan te geven. (Nou doen anderen dat ook en hoeft het niet veel te zeggen…) Verder heeft ze op die pag. 5 wel gezègd dat ze stevie verdacht vond, maar ze stemde zgn. mee op sanne. Ze noemde Amber helemaal niet in haar verhaal. (Nou heb ik dus ook op Sanne gestemd, maar heb eerder ook wel gezegd dat ik Amber ook nog wel een weerwolf zag zijn). Niemand vond míj verdacht (dus ook de weerwolven), dus het kan natuurlijk ook zo zijn dat de weerwolven ook hadden afgesproken dat ze net zouden doen alsof stevie een beetje verdacht was en amby ook, maar dat ze nooit zouden zeggen op ze te stemmen. Want: als je ‘echte’ verdachten aanwijst als verdacht en de niet-verdachten ook aanwijst als niet-verdacht, word je eerder als dorpeling gezien. Best slim bedacht is dat.

Dit zien we ook terug bij Amber. Die indruk krijg ik nu ik het hele topic doorlees. steve noemt haar verdacht (zie vorige alinea over die eventuele afspraak). Verder zegt ze dan wel niet zeker te zijn over steve en dunja, maar vervolgens zegt ze tyskie niet te vertrouwen, terwijl hij de enige is die ik het HELE topic al had vertrouwd (en logisch). Verder probeert ze sowieso iedereen verdacht te maken, want ook al zegt ze mij te vertrouwen en steve te verdenken, ze roept daarna dat ze eerder niet op haar gevoel heeft kunnen vertrouwen waarmee ze dus eigenlijk zegt dat ik een weerwolf ben en steve NIET.
Bij Amber zie je ook dat ze een keer Dunja als wolf mogelijk wolf aanwees. Maar dat ze nadrukkelijk er bij zei dat ze twijfelde (deze opmerking komt van ons aller tovenaar :p).

Verder denk ik dat we het erover eens zijn dat sander géén wolf is. Ik was ervan overtuigd dat Babydress de zienster was. Dus over deze 2 weet ik het nu niet meer zo zeker. Het zal wel zo zijn dat sander TOCH de ziener is. Dat hoop ik tenminste!
Als je kijkt naar Sander en Babydress, waarvan babydress zeker een dorpeling is en sander hoogstwaarschijnlijk ook, zouden jullie ook moeten weten dat ik óók geen wolf ben: ze zeggen zeker te weten dat ik er geen ben (allebei meerdere keren) en ík ga er iig wel vanuit dat sander toch de ziener is en dus ook écht zeker weet dat ik GEEN WOLF ben. (daarnaast roep ik nog maar eens dat ik al had gezegd dat volgens mij frox en impressions geen wolven waren, en dat ik overduidelijk het hele topic tyskie al had vertrouwd, en dat die verkeerde keuzes die ik tijdens de stemrondes had gemaakt een menselijke fout waren!). Als jullie nog steeds niet overtuigd zijn van het feit dat ik een dorpeling ben, geef ik het op. Ik heb me het hele spel lopen verdedigen, heb een aantal goede opmerkingen en een aantal foute gemaakt, maar heb iig HEELVEEL gepost met oprechte verdenkingen J jullie zien maar wat je ermee doet dan hè?

Ik heb saarah nooit als verdacht aangewezen, omdat ik het gevoel heb dat ze net zoals sander, tyskie en ik altijd oprecht is geweest in haar theorieën en daar ook goede argumenten voor heeft gegeven. Ze heeft ook het hele topic veel gepost. En toen iemand riep dat óf ik óf saarah een wolf zou moeten zijn, zei ik natuurlijk in een reflex dat saarah dan de wolf is (want: ik wil het spel winnen als dorpeling). Eigenlijk had saarah precies dezelfde reactie als ik (want: zij wil ook het spel winnen! Ofwel als wolf ofwel als dorpeling). MAAR ik weet van mezelf dat ik een dorpeling ben dus ik heb makkelijk praten en kan alsnog niks zeggen over saarah.. echter, ik vertrouw haar meer dan dat ik dunja vertrouw.

niemand 11 December 2006 22:33

Citaat:

Origineel gepost door frox (Bericht 1277064)
hehe nog echt 3 minuten ook :D

hehe goed he

Tyskie 11 December 2006 23:30

Wat is dit nu weer??? Ik ben benieuwd naar de verklaring van Babydress, want op deze manier spelen zorgt alleen maar voor meer verwarring. Ik was er ook echt van overtuigd dat zij de ziener was. :o Maar dit komt wel erg goed uit zo, nu heeft onze ziener weer wat extra informatie kunnen opvragen!

Als Sander niet de ziener is wordt het spel wel erg raar.. maar hopelijk kan hij snel vertellen of Dunja wel of geen weerwolf is. Voor de rest verandert er nog niet veel aan mijn theorie.
Op wie gaan de dorpelingen stemmen nu? Ik neem aan Amber?

biffyclyro 12 December 2006 08:13

we gaan vandaag op Amber stemmen, want iedereen is zeker dat zij een weerwolf is.

Nu zal ik jullie vertellen waarom Saarah de derde wolf is. Als jullie begrijpen wat ik bedoel, zullen jullie inzien dat Saarah een wolf is en winnen we het spel. Ook zouden jullie dan wel MOETEN weten dat ook ik een dorpeling ben, want als IK de wolf zou zijn zou ik dit natuurlijk NOOIT met jullie delen, omdat je altijd het risico hebt dat IK als wolf word uitgemaakt door de volgende informatie:

het gaat over de vorige dorpelingenronde, waarin stevie de weerwolf is opgehangen. Er waren 4 dorpelingen om te stemmen, waarvan Saarah en ik hebben aangegeven op Sander te stemmen. Babydress is dus sowieso voor Stevie gegaan, net zoals Sander en Dunja (dit hebben zij ook aangegeven). Maaaaar er zijn maar 4 dorpelingen hè? Dan MOET Saarah of ik wel een weerwolf zijn, want 2 stemmen op Sander is ONMOGELIJK. Dit betekent ook dat de laatste stem, een middag te laat, ook op stevie geweest MOET zijn. Anders zou de spelleider niet hebben gezegd dat 'Beetje jammer dat ik nu kritiek krijg op de verlate uitslag ookal had ik het van tevoren aangekondigd, terwijl het voor de dorpelingen alleen maar voordelig is dat de uitslag pas nu komt, aangezien een van de dorpelingen pas vanmiddag gestemd heeft.' (dus stevie: de laatste stem was niet doorslaggevend). het enige waar ik mijn nek over breek is dat de spelleider zegt dat het voordelig is, terwijl het niet uitmaakt..
Ik hoop dat jullie het begrijpen.

nogmaals: 2 stemmen op sander is sowieso onmogelijk omdat dat een gelijkspel zou betekenen. DUS was er 1 stem op sander (die van mij), sowieso 2 op stevie EN 1 te late op stevie (deze komen van babydress, dunja en sander).

De reden dat jullie nu wel moeten geloven dat IK de dorpeling ben en niet Saarah, is dat Saarah en ik op sander hebben gezegd te stemmen en jullie ook hadden kunnen zeggen dat ik degene was die NIET op sander gestemd had. Het verhaal precies andersom dus. Ik mag hopen dat jullie niet zo dom zijn dat ik dit als weerwolfzijnde expres doe :z In dat geval winnen stevie, amber en saarah verdiend.

Vandaag stemmen we i.i.g. Amber.

AmbyPur 12 December 2006 10:13

Ik ga toch verdorie niet op mezelf stemmen :z

En die opmerkingen dat ik verdacht ben omdat ik niet online was dat is ook onzin want ik kón gewoon niet online! En ik moet zo weer weg en ik hoop dat ik straks nog even kan komen uitleggen waarom ik GEEN wolf ben! :[

Saarah 12 December 2006 10:14

Je verhaal klinkt logisch, maar er zitten dus wel een paar valkuilen in. De eerste die jij zelf aangeeft: dat JIJ niet gestemd hebt, ipv ik. Dat jij dus weerwolf bent, ipv ik.

Ten tweede is het nog altijd mogelijk dat Amber wél dorpeling is, en Sander en Dunja één van de twee weerwolven. Misschien gaat niemand dat geloven, omdat Amber zo verdacht is, maar het IS nog altijd mogelijk.
Sander en Dunja kunnen onmogelijk allebei weerwolven zijn, omdat die uitslag dan nooit kon kloppen.
Maar in dit geval kon het zijn dat Amber toch ook op Stevie heeft gestemd (ik weet niet meer op wie ze stemde), dus dan waren er ook drie stemmen voor Stevie (Amber, Babydress en Sander OF Dunja). En één stem voor Sander, die van mij dus.
Maar dat zou wel willen zeggen dat biffy ook wolf is...

Goh, ik weet het niet zo goed meer. Ik dacht altijd dat Dunja wolf was..
Van Amber dacht ik ook dat ze wolf was, en daar is nog altijd kans op, maar misschien is ze ook gewoon dorpeling. Biffy verdacht ik helemaal niet, maar uit deze theoriën blijkt dat het wél mogelijk is dat ze nog wolf is.
Pff. :z

Tyskie 12 December 2006 10:15

Sterk staaltje onderzoekswerk, Sherlock.

Tyskie 12 December 2006 10:18

Shit. Op basis waarvan was Amber nou ook al weer zo verdacht? :z

Saarah 12 December 2006 11:12

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277096)
Shit. Op basis waarvan was Amber nou ook al weer zo verdacht? :z

Ja, eerlijk gezegd, dat weet ik dus ook niet (meer?).

En we moeten de volgende keer wel goed stemmen, anders zijn we verloren.

AmbyPur 12 December 2006 12:28

Ok let's go.

We hebben nog:

4) AmbyPur
5) Biffyclyro
7) Dunja
9) Sander
10) Saarah

Biffy verweet mij dat ik iedereen verdacht probeer te maken. Ik ben de laatste tijd minder online en vind het daardoor moeilijk dit topic goed te volgen en dus écht verdachten aan te wijzen. Voor mij is gewoon iedereen verdacht :p nog steeds eigenlijk. Ik kan er echt geen pijl op trekken.

Sander zal denk ik inderdaad de ziener zijn. Toch vind ik het opvallend dat hij en Babydress zo onder één hoedje aan het spelen waren? Waarom heeft Babydress het zo gespeeld dat zij de ziener is? Om de wolfjes op een verkeerd spoor te brengen? Dat is ze dan gelukt blijkbaar...
Maar: stel dat Sander een wolf is. Hij speelt het zo dat iedereen hem als potentiële ziener ziet. Zijn medewolfjes houden zich gedeisd. Om het nog geloofwaardiger te maken, oppert hij dat Stevie een wolf is, zodat Sander gelijk heeft als Stevie er uit wordt gestemd: dat stelt hem helemaal veilig.
En eigenlijk kán ieder van ons ook nog de ziener zijn (die het dan heel goed of heel slecht doet:+).

Biffy heeft ook iedereens vertrouwen gewonnen omdat ze een hele fanatieke deelneemster is en veel theoriën post. Maar misschien ligt ze wel helemaal in een deuk achter die computer dat iedereen er in trapt en is ze gewoon een wolf. Het is ondrehand algemeen bekend dat, hoe minder je zegt, hoe verdachter je wordt. Biffy liep tot voor kort voorop bij het opeten van de dorpelingen, en achteraf komt ze dan met 'sorry jongens, ik kan ook fouten maken'. Het was ook wel bijzonder dat ze Stevie de hand boven het hoofd hield en op Sander 'stemde'...

Maar als dit hierboven klopt dat kunnen Sander, Biffy & Stevie geen wolven zijn, omdat Biffy op Sander zei te stemmen en Sander op Stevie. Maar misschien deden ze dit ook wel weer bewust zodat iedereen dan denkt dat ze in ieder geval niet allemaal een weerwolf zijn aaaaaaah *confused*

Dan is er nog Saarah. Saarah vertrouw ik niet echt omdat die het spel prima kent en weet hoe ze het moet spelen. Ze kan de ziener, een dorpeling en een wolf zijn. Ik zou het niet weten. Tot nu is ze de dans mooi ontsprongen dus ze zou het goed doen als ze echt een weerwolf zou zijn :D Als ze ziener is dan speelt ze het wel voorzichtig.

Dunja kan ik ook niets van op aan. Zij speelt geen spelletje, komt niet met theoriën wie wolven en wie dorpelingen kunnen zijn, lijkt wel in het wilde weg te stemmen.. Het lijkt erop dat ze zich geen houding weet te geven, misschien omdat ze wolf is, misschien omdat ze ziener is. In de theorie van Biffy over Dunja kan ik me ook wel vinden.

Conclusie: zoals ik het nu zie kan iedereen weerwolf zijn :')

Sander 12 December 2006 13:09

Sorry, maar ik heb maar weinig kans om in te loggen hier, ik heb dus de hele weerwolven ronde gemist :(

Het is jammer dat Lisa en Tyskie er al uit zijn, want samen met Biffy waren dat de enige die ik zeker kon vertrouwen. Ik heb echt geen idee wie de overgebleven wolfjes zijn. Het is dus pure gok voor mij.

Toch vind ik Saarah het verdachtste dus ga ik nu op haar stemmen en hopen dat ze er 1 is. Anders is het spelletje voorbij.

Ik moet ook meteen weer gaan. Terug naar de cursus.

Saarah 12 December 2006 13:23

Ik wil wel een gelijkspel vermijden, maar ik ga natuurlijk niet op mezelf stemmen. :z

Ik denk dat ik op Dunja ga stemmen. Ik geloof écht wel dat ik gelijk heb in mijn vermoeden dat zij wolf is.

Sander zegt trouwens dat hij alleen Tyskie, Lisa en Biffy echt vertrouwt. Als hij ziener geweest was, had hij al meer functies kunnen opvragen. Misschien kan ik jullie er zo van overtuigen dat hij geen ziener is. Tja, en dan zullen jullie voor jezelf moeten uitmaken wie dat wél is. :)
*edit* even om te verduidelijken: hij zou dan de functies van Tyskie, Lisa en Biffy hebben opgevraagd (ALS hij ziener was geweest). Misschien ook nog de functie van Stevie. Dat komt uit op 4, terwijl de wolven al 5 mensen hebben opgegeten.
Begrijpen jullie nu dat hij geen ziener is?

ash-hôôle 12 December 2006 13:30

misschien zijn de rest van de functies die hij heeft opgevraagt al dood en post hij alleen hun nog maar omdat zij nog wel leven.. ofzo :+

ash-hôôle 12 December 2006 13:30

mag je trouwens als dooie nog theorieen posten?

Saarah 12 December 2006 13:32

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1277119)
misschien zijn de rest van de functies die hij heeft opgevraagt al dood en post hij alleen hun nog maar omdat zij nog wel leven.. ofzo :+

Tyskie en Lisa leven niet meer. :p

Ja hoor, post je theorieën maar. Alleen als dode ziener mag je dat niet. :)

ash-hôôle 12 December 2006 13:36

maar toen hij dat zei leefden ze nog wel volgens mij ;)

nouja, ik vertrouw sander zowiezo, en biffy ook wel denk ik, hoe verzin je anders zulke theorieen zonder jezelf te verlullen.. lukt mij niet iig.
amber vind ik wel verdacht, reden: onduidelijk.

en die derde weerwolf tsjaaa dat word gokken denk ik, iig de wolven spelen hun rol wel goed vind ik deze ronde. :)

Saarah 12 December 2006 13:37

Hij zei het een paar minuten geleden :+ in zijn laatste post, een paar posts boven die van jou. :p

ash-hôôle 12 December 2006 13:38

ik word blind :+

biffyclyro 12 December 2006 13:58

Jullie kunnen de pot op met z'n allen: het blijft zo dat er niet meer dan 1 stem op sander kan zijn geweest (want: een meerderheid op stevie) en het lijkt me logisch dat ik wel van mezelf weet dat ik op sander heb gestemd toen :z

ik vind ook dat ik mezelf wel genoeg heb verdedigd onderhand en dat jullie, als jullie me nóg niet geloven in mijn dorpeling-zijn, een stel etterbakken met een bord voor jullie kop zijn :[

aangezien sander zegt op saarah gestemd te hebben: of hij nou echt een dorpeling is of niet: het is voor mij het meest logische dan daarin mee te gaan.

sorry als het niet blijkt te kloppen, want dat kan natuurlijk altijd, zeker nu het allemaal steeds onduidelijker wordt ;)
maar ik stem Saarah. NU. punt uit en nou ga ik tot de uitslag niet meer hier kijken want ik ga er kapot aan :Y)

Saarah 12 December 2006 14:01

Dan stem ik Dunja. Het maakt waarschijnlijk niet veel meer uit, maarja. :z

ash-hôôle 12 December 2006 14:03

ik wil de uitslag weten.. grote grutten wat spannend zeg!

AmbyPur 12 December 2006 14:20

Ik stem ook op Saarah. Nu moeten Dunja en Sander ook maar zeggen op wie ze stemmen (als ze al geen wolven zijn :')), en er in ieder geval voor zorgen dat er geen gelijkspel komt (ook al is die kans heel erg klein).

Babydress 12 December 2006 14:44

:)

Heel veel succes dorpelingen! ;)

Babydress 12 December 2006 14:47

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277077)
Maar dit komt wel erg goed uit zo, nu heeft onze ziener weer wat extra informatie kunnen opvragen!

Bijdeweg: Dit was mijn bedoeling.
Ík heb de wolven laten denken dat ik ziener was, had ook ziener-achtig-gedrag gepost en ze zijn er blijkbaar goed ingestonken.

Dus tja. ;)

Stevie 12 December 2006 17:04

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1277161)
Bijdeweg: Dit was mijn bedoeling.
Ík heb de wolven laten denken dat ik ziener was, had ook ziener-achtig-gedrag gepost en ze zijn er blijkbaar goed ingestonken.

Dus tja. ;)

:') yeah right

Babydress 12 December 2006 18:00

:d

Dunja 12 December 2006 20:28

Oke...

Een zien. Ten eerste vind ik biffy dus absoluut niet verdacht. Als ze echt een wolf zou zijn, speelt ze het heel goed. Als ze een wolf zou zijn, zat ze nu wel in een makkelijke positie, omdat zowat iedereen haar vertrouwd, maar in mijn ogen is ze zeker geen wolf. Van biffy denk ik trouwens niet dat ze een ziener is, omdat ze het wel enkele keren fout had.

Als amber een ziener zou zijn, is ze wel erg weinig online. Ik heb een vreemd gevoel dat ze echt een wolf is. Normaal is haar spelgedrag heel anders. :p Ik denk dat ik echt voor amber ga deze ronde, maar misschien wordt het dan gelijkspel...

Sander zou nog een wolf kunnen zijn, maar hem verdenk ik eigenlijk niet. Hij is wel actief, maar hij laat wel duidelijk zienerig gedrag zien. Dat is misschien niet zo slim áls hij überhaubt ziener zou zijn. Ook vind ik het verdacht dat veel mensen sander en babydress verdachten als ziener. Ik ging zelf eigenlijk meer voor sander, omdat babydress in het begin heeel stil was. Sander verdenk ik verder niet als wolf.

Saarah is echt een geval apart. Van haar weet ik eigenlijk niet wat ik moet denken. Ze speelt het in elk geval erg goed. Ik vertrouw biffy eigenlijk wel...

Als ik alles zo nog even doorlees, denk ik dat ik voor saarah ga. Ik was eigenlijk meer voor amber, maar saarah komt er bij mij toch ook uit als een wolf. Ook vind ik het in deze ronde zeer belangrijk om gelijkspel te verwijden.

Dunja 12 December 2006 20:45

Verder wil ik even zeggen dat ik geen wolf ben. Ik heb het ook goed gehad met bijvoorbeeld Stevie.

En ik denk niet dat ik de volgende keer mee ga doen. Ik dacht een leuk spel. Maar nu blijkt dat je theorieen moet posten en alles onderzoeken. Ik hield van het gok- gehalte en het niks doen. :z

Maar nu ga ik slapen en ik heb net beslist op Saarah gestemd.

Spelleider 12 December 2006 23:15

De dorpelingen hebben wederom een juiste keuze gemaakt, Saarah is opgehangen door de dorpelingen.

1) Sanne (wolfsbane)
2) Tyskie (tovenaar)
3) Stevie (weerwolf)
4) AmbyPur
5) Biffyclyro
6) Frox (dorpeling)
7) Dunja
9) Sander
10) Saarah (weerwolf)
11) niemand (dorpeling)
14) anneke01 (dorpeling)
15) Prestige (dorpeling)

Het overgebleven wolfje mag mij morgen voor 22.00 laten weten wie hij of zij wil oppeuzelen! De ziener mag een functie opvragen :)

Tyskie 12 December 2006 23:22

Nogmaals complimenten aan Biffy voor haar onderzoekswerk!

Tyskie 12 December 2006 23:27

en dat werd fucking tijd ook na 26.000 onschuldige slachtoffers gemaakt te hebben.. 8)

Maar dit was serieus goed gevonden.

Stevie 12 December 2006 23:42

wat een geluk

Sander 13 December 2006 09:37

Mooi werk Biffy !!

Saarah 13 December 2006 09:43

Gefeliciteerd dorpelingen.

Maar ik vind van mezelf dat ik het toch goed gedaan heb 8-) ik ben lang niet verdacht geweest. :p

Overgebleven wolfje: maak hen af! :]

Sander 13 December 2006 10:02

Tja, al moeten we tot de laatste dorpeling door strijden. Dood zal die laatste wolf ook gaan :)

AmbyPur 13 December 2006 10:55

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1277295)
Tja, al moeten we tot de laatste dorpeling door strijden. Dood zal die laatste wolf ook gaan :)

:yes:

Goed gespeeld trouwens Saarah :d

Sander 13 December 2006 11:34

Citaat:

Origineel gepost door Saarah (Bericht 1277293)

Maar ik vind van mezelf dat ik het toch goed gedaan heb 8-) ik ben lang niet verdacht geweest. :p

Ik vond anderen verdachter ;)

Saarah 13 December 2006 11:43

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1277301)
Ik vond anderen verdachter ;)

En dat was uiteindelijk ook mijn bedoeling hé. ;)
Alleen op het einde liep het een beetje fout. :(

biffyclyro 13 December 2006 11:54

nou heb ik jullie toch maar mooi van de ondergang gered 8-)
hate to say i told you so O-)
geloven jullie me nu wel, haatdragende klootzakken?

*gaat feest vieren*

mijn vriendje vindt mij nu zoooo'n nerd :|

Tyskie 13 December 2006 14:22

Citaat:

Origineel gepost door Saarah (Bericht 1277293)

Ik kon lang geen peil op je trekken en op het einde werd je bij mij zelfs minder verdacht. Goed gespeeld dus ja!

biffyclyro 13 December 2006 14:36

ik vind ook dat je erg goed gespeeld hebt saarah.
en als ik mijn geweldige vondst niet gepost had of als men mij niet geloofde maar jou (wat makkelijk had gekund), had je het misschien nog gered ook.
maar helaas :]

ash-hôôle 13 December 2006 14:46

ik vertrouwde haar vanaf het begin al niet hoor :+

Tyskie 13 December 2006 14:48

Heeft de ziener niet nog bruikbare informatie opgevraagd ofzo? ;)

Stevie 13 December 2006 14:59

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1277322)
ik vertrouwde haar vanaf het begin al niet hoor :+

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1275224)
Ik denk dat Saarah een of andere belangrijke functie heeft, dat is mijn intuitie en die is altijd goed dus van mij moet je blijven leven :+

:')!!

ash-hôôle 13 December 2006 15:00

hehe :p

biffyclyro 13 December 2006 15:13

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277324)
Heeft de ziener niet nog bruikbare informatie opgevraagd ofzo? ;)

ik wilde net zeggen..
zou wel handig zijn als de ziener nog even zegt wie de laatste weerwolf is :p
sander? vertel aub wat je hebt opgevraagd.. we weten nou onderhand wel dat jij de ziener bent toch :p

Tyskie 13 December 2006 15:21

Citaat:

Origineel gepost door anneke01 (Bericht 1275173)
Stevie & Saarah zijn de weerwolven deze keer

Misschien dat Anneke01 de derde wolf ook vast kan onthullen... :o

biffyclyro 13 December 2006 15:28

hahaha

anneke01 en sander zijn een en dezelfde persoon :]

biffyclyro 13 December 2006 15:46

maar even serieus. ziener, waar ben je nu we je morgen nodig hebben?

Tyskie 13 December 2006 15:46

Dat denk ik niet.. denk dat de name-dropping-strategy van Anneke dit keer per toeval juist was.. Verder voegt ze echt helemaal niets toe aan het topic.

Wat me verder opviel tijdens het lezen van dit topic was dat jij echt het ophangen van Amber hebt voorkomen.. In plaats daarvan ging je vrij stellig over op Sanne. Ik vertrouw je wel, maar het is wel zonde.. want anders was Amber er nu al uitgeweest en waren de wolven wellicht wel op wolfsbane Sanne gestuit.
Ik snapte de Sanne-verdenkingen op dat moment ook niet echt, aangezien ze weliswaar stil was, maar ik vond haar behoorlijk oprecht. En in die fase van het spel vond ik enkel stil zijn geen reden an sich om iemand op te hangen.
Maar watskeburt, iskeburt... En ik wilde bij deze wat kritisch tegenwicht bieden aan je prachtige vondst over Saarah. 8)
Ook opvallend was dat Saarah direct insprong toen jij overschakelde van Amber naar Sanne. Kwam haar natuurlijk erg goed uit om een medewolf te beschermen?
Op basis van posts en gedrag is Amber voor mij nog steeds verdachte nummer 1 trouwens. Enige andere optie is volgens mij Dunja. Sander = ziener. Biffy is te vertrouwen volgens ziener. Dus als de ziener informatie over Dunja of Amber heeft opgevraagd kan het gedaan zijn.

Met dat sutkje kom ik bij mijn laatste punt.. Hoe zit het nou met het gedrag van Babydress?? De enige verklaring die ik kan bedenken is de volgende:
Babydress en Sander zijn redelijk close/ bevriend/ whatever. Hebben elkaar ook op msn volgens mij, Sander noemde haar ook bij haar voornaam (Lisa) in dit topic. Ik denk (!) dus dat Sander teveel gezegd heeft op msn tegen Babydress.. Dat hij haar functie had opgevraagd (?) en zo wist dat zij een dorpeling was. Hij zou haar kunnen hebben verteld wat hij al wist. Namelijk dat Biffy en ik geen wolven waren, maar Stevie wel. Als reactie daarop kwam Babydress plots in dit topic over als de ziener, door zeer stellig te zeggen dat Stevie wolf was... Terwijl Sander al langer gereserveerder met zijn bevindingen kwam, waardoor hij niet altijd als ziener gezien werd (wat niet erg was, want zodra hij opgegeten zou worden zouden wij het weten). De smilie-post vind ik nog steeds geen discutabele opmerking van Sander over zijn rol, want die paste in de context (de directe vraag van Stevie). Wel denk ik dus dat hij te loslippig is geweest tegenover Babydress, wat nadelige invloed heeft gehad voor de weerwolven...
Maar dit is slechts, geheel in lijn van dit topic, een theorie.. hoor natuurlijk graag van Sander en/of Babydress hoe het nou echt zat. Want dat gedrag van Babydress in dit topic klopt van geen kanten in mijn ogen, en daar doet haar 'verklaring' niets aan af.

biffyclyro 13 December 2006 15:48

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277343)
Dat denk ik niet.. denk dat de name-dropping-strategy van Anneke dit keer per toeval juist was.. Verder voegt ze echt helemaal niets toe aan het topic.

ja dat weet ik ook wel hoor haha :+

Tyskie 13 December 2006 15:51

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1277346)
ja dat weet ik ook wel hoor haha :+

Ik wilde gewoon ff gezegd hebben dat ze echt helemaal niets toevoegt.. daarom ging ik er wat te serieus op in. :')

biffyclyro 13 December 2006 15:54

en natuurlijk heb je gelijk van toen ik op sanne stemde. het is wel zo dat ook anderen al hadden aangegeven dat ze sanne verdacht vonden, en ik vond zelf: van sanne kun je het toch niet snel weten want die verraadt zich niet snel (aangezien ze bijna niet postte); dus had ik zoiets van: kan je beter sanne stemmen (ik vond haar wèl verdacht) en dan kun je uit ambers posts later wellicht zekerheid halen.. is nu helaas niet meer zo :p
maar inderdaad, tis gebeurd. net zoals met die 8 anderen toch?! niks meer aan te doen

het is nu wel belangrijk dat de ziener nog van zich laat horen.

Babydress 13 December 2006 15:56

Ik snap de vraag niet, Tyskie.

Wil je nou weten waarom ik zienerig deed? :+

Edit: Ik snap het al.

Wat je zei klopt eigenlijk.

Stevie 13 December 2006 15:58

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277343)
Met dat sutkje kom ik bij mijn laatste punt.. Hoe zit het nou met het gedrag van Babydress?? De enige verklaring die ik kan bedenken is de volgende:
Babydress en Sander zijn redelijk close/ bevriend/ whatever. Hebben elkaar ook op msn volgens mij, Sander noemde haar ook bij haar voornaam (Lisa) in dit topic. Ik denk (!) dus dat Sander teveel gezegd heeft op msn tegen Babydress.. Dat hij haar functie had opgevraagd (?) en zo wist dat zij een dorpeling was. Hij zou haar kunnen hebben verteld wat hij al wist. Namelijk dat Biffy en ik geen wolven waren, maar Stevie wel. Als reactie daarop kwam Babydress plots in dit topic over als de ziener, door zeer stellig te zeggen dat Stevie wolf was... Terwijl Sander al langer gereserveerder met zijn bevindingen kwam, waardoor hij niet altijd als ziener gezien werd (wat niet erg was, want zodra hij opgegeten zou worden zouden wij het weten). De smilie-post vind ik nog steeds geen discutabele opmerking van Sander over zijn rol, want die paste in de context (de directe vraag van Stevie). Wel denk ik dus dat hij te loslippig is geweest tegenover Babydress, wat nadelige invloed heeft gehad voor de weerwolven...

en jij verwoordt precies wat ik al een hele tijd denk. maar ik wil hierover na afloop nog wat over zeggen.

Stevie 13 December 2006 15:59

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1277350)
Edit: Ik snap het al.

Wat je zei klopt eigenlijk.

dan hebben jullie valsgespeeld en hebben wij gewonnen. :)

biffyclyro 13 December 2006 16:03

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1277354)
dan hebben jullie valsgespeeld en hebben wij gewonnen. :)

hoe bedoel je vals gespeeld?
over dat sander en zij info met elkaar gewisseld hebben op msn?

kan me herinneren dat frox (ofzo) en jij vorig spel ook een print screentje naar elkaar hebben gestuurd? 8)

Tyskie 13 December 2006 16:04

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1277348)
en natuurlijk heb je gelijk van toen ik op sanne stemde. het is wel zo dat ook anderen al hadden aangegeven dat ze sanne verdacht vonden, en ik vond zelf: van sanne kun je het toch niet snel weten want die verraadt zich niet snel (aangezien ze bijna niet postte); dus had ik zoiets van: kan je beter sanne stemmen (ik vond haar wèl verdacht) en dan kun je uit ambers posts later wellicht zekerheid halen.. is nu helaas niet meer zo :p
maar inderdaad, tis gebeurd. net zoals met die 8 anderen toch?! niks meer aan te doen

het is nu wel belangrijk dat de ziener nog van zich laat horen.

Ach, ik zal er nu ff een analyse op los laten.. Het is gebeurd, maar ik denk toch dat dat onze zwakste ronde was. Misschien ben je toen te stellig geweest om het spel richting Sanne te sturen. Als Sander je niet vrijgesproken had, zou ik dat erg wolvig vinden. :+ Maar Saarah sprong er ook handig op in hoor. :o

Anneke01: je moet iets, vervelende speler om in het spel te houden.. dus geen slechte keuze, ook al weet je dat de kans klein is dat ze een wolf is.

Frox: hadden we misschien het voordeel van de twijfel moeten gunnen. Maarja, je hebt verder toch geen informatie en Frox speelde het spel tegen de logica in door zijn stemgedrag in de eerste ronde. Later bleek dat hij al eerder op Niemand had gestemd en het daarna pas in het topic meldde (toch?). Nouja, leermomentje voor ons allen. Maar toch sta ik nog achter de keuze om Frox op te hangen.

Niemand: ik zag niet echt redenen waarom hij zo verdacht werd door iedereen? Maar we hadden ook hier nog nauwelijks informatie.

Sanne: achteraf is het ook makkelijk praten als blijkt dat we verkeerd hebben gestemd als we konden kiezen tussen wolfsbane en de nu zeer verdachte potentiele wolf Amber. Sanne was inderdaad stil, maar ik vond haar oprecht in haar posts. Persoonlijk was ze dus echt niet mijn meest verdachte medebewoonster. Misschien met de info die we nu hebben in het achterhoofd zeg ik dat we hier niet slim gespeeld hebben.
Zoals gezegd, enkel stil zijn was op dat moment voor mij geen pure verdenkingsgrond meer...

Stevie: goede keuze, dankzij ziener.

Saarah: sterk gevonden van Biffy.

Babydress 13 December 2006 16:09

Naja de wolven weten nu waarschijnlijk toch al wie de ziener is, maar ik heb hem in ieder geval een ronde gespaard voor extra informatie! Dus dat is wel in het voordeel van de DORPELINGEN!

Kan hier best wel om lachen eigenlijk. :+

biffyclyro 13 December 2006 16:12

Citaat:

Origineel gepost door Dunja (Bericht 1276116)
Mijn lijstje: 8) Waar (W) achter staat denk ik dat de 3 weerwolven zijn.

1) Sanne = Die is binnenkort waarschijnlijk foetsie. :p
2) Tyskie = Hij heeft wel slimme theoriën, ik denk dat hij geen ziener is, misschien wolfsbane.
3) Stevie (W) =Tja, hierbij weet ik het nog niet zo. Zo best een weerwolf kunnen zijn.
4) AmbyPur (W) = Zij is wel zo'n iemand die altijd een beetje een op de achtergrond blijft, 1 van mijn hoofdverdachten.
5) Biffyclyro = Ik weet niet, haar vertrouw ik wel.
9) Sander = Ik begin hem ook wel steeds meer te vertrouwen. Maar ik sluit zijn weerwolf zijn niet uit.
10) Saarah (W) = Ik denk eigenlijk dat zij wel een weerwolf is. Ze verdedigd zich uitgebreid enz.
12) Babydress = Haar begin ik ook steeds meer te vertrouwen. Ze is bij mij geen hoofdverdachte meer.

dunja heeft alle weerwolven aangewezen..
ik zou het persoonlijk best wel risky vinden als zij iig 2 weerwolven aanwijst en zelf de derde blijkt te zijn :Y)

Tyskie 13 December 2006 16:12

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1277359)
Naja de wolven weten nu waarschijnlijk toch al wie de ziener is, maar ik heb hem in ieder geval een ronde gespaard voor extra informatie! Dus dat is wel in het voordeel van de DORPELINGEN!

Niet vervelend bedoeld.. maar is de manier waarop het gegaan is wel helemaal zuiver?
Kan me niet voorstellen dat jij alle informatie uit het topic hebt gehaald met de voorbedachte rade om de ziener te beschermen...
Zowel, apart gespeeld, maar met resultaat.
Zoniet, dan vind ik het toch jammer voor de weerwolven dat het spelletje op dat punt niet helemaal zuiver is gespeeld..

biffyclyro 13 December 2006 16:14

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1277359)

moetie wel ff zeggen wat ie te weten is gekomen :z

biffyclyro 13 December 2006 16:22

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277362)
Zoniet, dan vind ik het toch jammer voor de weerwolven dat het spelletje op dat punt niet helemaal zuiver is gespeeld..

zoals ik al zei: vorig spel (weet nou niet zeker of dat stevie en frox dat waren of niet :p) hadden een paar dorpelingen ook een printscreen naar elkaar gestuurd en toen mekkerde er niemand over..

Tyskie 13 December 2006 16:27

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1277364)
zoals ik al zei: vorig spel (weet nou niet zeker of dat stevie en frox dat waren of niet :p) hadden een paar dorpelingen ook een printscreen naar elkaar gestuurd en toen mekkerde er niemand over..

Dat wist ik niet, want dan had ik er zeker wel over gemekkerd.. want dat is gewoon dieptriest. Doe dan niet mee.

Bij Sander kan ik me nog voorstellen dat hij zich per ongeluk verluld heeft. Maar als je elkaar screenshots gaat opsturen...

Stevie 13 December 2006 16:29

Citaat:

ik was het in elk geval niet. hoe dan ook, het is gewoon TEGEN DE REGELS. klaar. je kunt het moeilijk controleren maar het is hier zo overduidelijk dat we dit hele spel beter niet hadden kunnen doen :wave:

biffyclyro 13 December 2006 16:30

weet het niet 100% zeker want heb ff gezocht maar kan het nu niet vinden..
anyway, daar gaat het nu niet om.
ik vind het allemaal wel best. ben dan wel fanatiek enzo maarre het blijft een spelletje hè?
en volgens mij maakt het nog geen fuck uit of sander of babydress er nou uitgestuurd zou zijn want sander geeft de laatste ziener-info toch niet (tenminste: heb het nog nergens zien staan :p)

biffyclyro 13 December 2006 16:31

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1277368)
ik was het in elk geval niet. hoe dan ook, het is gewoon TEGEN DE REGELS. klaar. je kunt het moeilijk controleren maar het is hier zo overduidelijk dat we dit hele spel beter niet hadden kunnen doen :wave:

wat zou er nu denk je anders zijn dan? als babydress en sander helemaal niet met elkaar gecommuniceerd hadden?

Stevie 13 December 2006 16:33

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1277371)
wat zou er nu denk je anders zijn dan?

je kunt nooit weten hoe het anders was gelopen, feit blijft dat sander babydress informatie heeft gegeven die hij als ziener heeft opgevraagd. in hoeverre dat babydress in haar stemmen heeft beinvloed, en in hoeverre die stem heeft uitgemaakt voor de personen die zijn opgehangen, vind ik niet belangrijk.

Tyskie 13 December 2006 16:37

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1277370)
weet het niet 100% zeker want heb ff gezocht maar kan het nu niet vinden..
anyway, daar gaat het nu niet om.
ik vind het allemaal wel best. ben dan wel fanatiek enzo maarre het blijft een spelletje hè?
en volgens mij maakt het nog geen fuck uit of sander of babydress er nou uitgestuurd zou zijn want sander geeft de laatste ziener-info toch niet (tenminste: heb het nog nergens zien staan :p)

Mja.. hij heeft het druk he. Misschien had-ie ook wel de functie van Saarah opgevraagd.

En naar mijn idee maakt het wel iets uit. Op het moment dat Stevie er uit gestemd werd, was dat met name na aanleiding van het roepen van Babydress. Je weet niet of Stevie op dat moment er anders ook uit zou gaan.. Jij ging al voor Sander, de rest is nogal volgzaam...
Dus het maakt zeker wel uit, namelijk winst of verlies in het spel!

En het is inderdaad een spelletje, maar regels zijn er niet voor niets. De meest fundamentele regel in het spel is dat je NIET openbaar maakt welke functie je hebt. Door een screenshot te versturen ga je 100% tegen deze regel in. Dan kun je beter niet meedoen, want dan snap je de lol van de kern van het spelletje gewoon niet. Als je op msn je functie vertelt, idem!
Door aanwijzingen in dit topic moet je mensen zo ver krijgen dat ze op een bepaalde manier stemmen.. niet door je functie te verraden.

Maar nogmaals.. ik weet niet op welke wijze babydress en sander hebben gehandeld. Maar ik vind de manier waarop het gegaan is gewoon niet zuiver klinken. Maar misschien heeft-ie zich per ongeluk verluld. Nog steeds niet netjes. Maar ik geloof echt niet dat Babydress puur op basis van wat in dit topic staat heeft gehandeld.

Babydress 13 December 2006 16:51

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277373)
Maar ik geloof echt niet dat Babydress puur op basis van wat in dit topic staat heeft gehandeld.

Pardon?

Tyskie 13 December 2006 16:52

Precies wat er staat.

(maar als het niet zo is; sorry)

Tyskie 13 December 2006 16:57

Maar heb jij contact gehad over de rol van Sander en zijn bevindingen of niet?? :?

biffyclyro 13 December 2006 16:59

als babydress en sander nou even uitleggen wat er precies gebeurd is en dat we dan kijken wat er eigenlijk aan de hand is?

want als sander alleen op msn heeft gezegd "ik heb de ziener" is er naar mijn idee niets aan de hand, want baby moet dan zelf maar zien of ze hem gelooft. zo gaat het ook in het spel zelf: ik heb ook op de eerste pagina gezegd dat ik een dorpeling ben en dat mag dan wel :p
dus wat is er precies voor info gewisseld? dát is wel echt belangrijk, want nogmaals alleen zeggen ik ben de ziener is geen misdaad.. naar mijn idee dan. alleen als je zoiets bewijst, bijv. door zo'n screenshot te sturen, zit je verkeerd. maar goed, zo denk ik erover.

wat nou als ík tegen babydress zou zeggen dat ik de ziener was (terwijl ik dat uiteraard niet ben) en zou zeggen dat impressions en frox geen weerwolven zijn (wat ik uit gevoel ook postte hier :p) en uiteindelijk dat saarah een weerwolf was en net zou doen of ik haar functie had opgevraagd ipv dat uitgezocht zou hebben? is het dan ook niet eerlijk? in principe weten we niet eens zeker DAT sander de ziener is!
hiermee wil ik eigenlijk zeggen dat sander ook gewoon net kan doen alsof ie de ziener is en dat ik het ook zou kunnen zijn.. en dat babydress nu ingepalmd is door hem terwijl ie helemaal de ziener niet is.. (in theorie dan he :z)
dan slaan die hele beschuldigingen nergens op

Babydress 13 December 2006 17:06

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277379)
Maar heb jij contact gehad over de rol van Sander en zijn bevindingen of niet?? :?

Ik wist Stevie's, Jouw (Tyskie), en Biffy's functie.

De rest vul je zelf wel in. :)

Saarah 13 December 2006 17:09

Citaat:

Jawel, toen is er ook commentaar op geweest hoor.
Post van niemand:
Citaat:

vorige keer heb ik ook een screenshot naar stevie gestuurd
Antwoord van Tyskie:
Citaat:

Dat vind ik dus spelvernaaierij.
Als ik de spelleider was en zoiets kwam uit, zou ik een levenslange schorsing opleggen.
En antwoord van mij:
Citaat:

Het is idd spelvernaaierij.
Maarja, hoe kan je zoiets controleren?

Ik ga wel eens nadenken of er een 'straf' op komt te staan, ja.
Dus ik wil ook wel weten hoe het juist gegaan is. :)
Niet dat ik zo per se zou willen winnen hoor, dat kan toch niet meer want gebeurd is gebeurd, maar dit spelletje is gewoon veel leuker als het eerlijk gespeeld wordt.

Tyskie 13 December 2006 17:11

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1277381)
Ik wist Stevie's, Jouw (Tyskie), en Biffy's functie.

De rest vul je zelf wel in. :)

Mijn invulling is dat je het hier over hebt gehad met Sander.. Maar dat had ik al (te voorbarig?) gepost, dus je geeft niet echt antwoord op mijn vraag.

@Biffy, er is een verschil tussen op msn zeggen dat je ziener bent en het er op msn uitgebreid over hebben... dus ligt echt aan de manier van hoe en wat.
De eerste opmerking an sich zou ik overigens al redelijk dubieus vinden in de context van wat Sander heeft gepost in dit topic.

Maar laten we deze discussie zien als een leermoment over hoever je wel of niet kan gaan met praten over dit spel en niet als persoonlijke aanval op babydress of Sander, want dat laatste is niet mijn bedoeling hoor..

biffyclyro 13 December 2006 17:14

ja, misschien heb je gelijk.. maar ja aan de andere kant..
had ík het er ook uitgebreid met babydress over kunnen hebben en net kunnen doen alsof ik de ziener was..
misschien niet met juiste info :+
maar ik had het dan wel goed kunnen gokken.
kijk als het waar is enzo dan is het natuurlijk niet helemaal eerlijk..

vind trouwens wel dat we het spelletje gewoon moeten afmaken!
want ik weet nog steeds niet wie de laatste weerwolf is hoor :D

Tyskie 13 December 2006 17:15

Citaat:

Origineel gepost door Saarah (Bericht 1277382)
Post van niemand:

Antwoord van Tyskie:

En antwoord van mij:

Niet dat ik zo per se zou willen winnen hoor, dat kan toch niet meer want gebeurd is gebeurd, maar dit spelletje is gewoon veel leuker als het eerlijk gespeeld wordt.

Juist. Helemaal mee eens.
Het maakt mijns inziens het spel echt een stuk minder leuk als mensen elkaars functies echt weten (behalve de ziener dus :z).
Want, Biffy, wat als Dunja of Amber jou een screenshot had gestuurd dat ze dorpeling is.. dan was het spel nu toch al over en kapot geweest?

En blijkbaar wist ik dus wel van die opmerking over die screenshots.. hopelijk is dat slechts een incident in 't begin geweest...

Saarah 13 December 2006 17:16

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277383)
Maar laten we deze discussie zien als een leermoment over hoever je wel of niet kan gaan met praten over dit spel en niet als persoonlijke aanval op babydress of Sander, want dat laatste is niet mijn bedoeling hoor..

Nee, de mijne ook niet. Van fouten leer je, tenslotte. ;)

En natuurlijk wordt dit spelletje nog afgemaakt :D. Misschien winnen we nog. :]

Tyskie 13 December 2006 17:18

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1277384)
ja, misschien heb je gelijk.. maar ja aan de andere kant..
had ík het er ook uitgebreid met babydress over kunnen hebben en net kunnen doen alsof ik de ziener was..
misschien niet met juiste info :+
maar ik had het dan wel goed kunnen gokken.
kijk als het waar is enzo dan is het natuurlijk niet helemaal eerlijk..

vind trouwens wel dat we het spelletje gewoon moeten afmaken!
want ik weet nog steeds niet wie de laatste weerwolf is hoor :D

Natuurlijk afmaken. Het gedrag van Babydress is niet helemaal beslissend geweest ofzo. Hoewel mijns inziens de kans er wel in zat dat Sander zou zijn opgehangen ipv Stevie.. en dan zou het spel nu wel over zijn geweest.

Het ligt natuurlijk ook aan de band die je samen hebt. Volgens mij is die tussen babydress en sander redelijk goed. Als Sander en Babydress het er redelijk uitgebreid over hebben plus de opmerkingen van Sander uit dit topic, dan vind ik het anders dan als jij tegen babydress zou zeggen dat je de ziener zou zijn.

anneke01 13 December 2006 17:26

zie je nu dat saarah weerwolf was die ik er als eerste wilde uitstemmen :D

Dunja 13 December 2006 17:59

Volgens mij hebben we het spel nu redelijk door. Wat mij betreft kan de weerwolf geen kant op en winnen de dorpies. De weerwolf: Amber.

Of het is natuurlijk biffy die het spel heel goed speelt en Saarah heeft verraad. :D

En Saarah: heel goed gespeeld! En bedankt biffy, je bent echt verslaafd zeg. ;)

biffyclyro 13 December 2006 18:19

tenzij jíj je spelletje erg goed speelt ;)

Dunja 13 December 2006 18:58

Tja, bedankt. :)

Maar het is idd waar wat je zei. Ik had allebei de wolven goed. Dat waren mijn vermoedens, dus het was niet een púre gok. Maarja dit ter zijde. Ik zou nooit mij medeweerwolven verraden. Heet enige wat ik kan zeggen: ik ben een dorpeling.

Ik zal eerst maar eens afwachten wie de weerwolf kiest. Ik ben er nu haast zeker van dat dat arme Sander wordt. Sander: reageer nu het nog kan!

Babydress 13 December 2006 19:38

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277383)
Mijn invulling is dat je het hier over hebt gehad met Sander.. Maar dat had ik al (te voorbarig?) gepost, dus je geeft niet echt antwoord op mijn vraag.

Nou sorry dat ik het dan zeg; Wat is je vraag dan? :$.

Voor de rest voel ik me niet aangevallen, dus maak je daar maar niet druk om ofzo.

Wat Dunja al zei, Volgens mij beginnen we dit spel echt onder de knie te krijgen.

Babydress 13 December 2006 19:39

Sander is trouwens in Stockholm, toch?
Die kan niet zoveel reageren.

Dunja 13 December 2006 20:00

Wat zonde...

biffyclyro 13 December 2006 20:14

Citaat:

Origineel gepost door Dunja (Bericht 1277401)
Tja, bedankt. :)

Maar het is idd waar wat je zei. Ik had allebei de wolven goed. Dat waren mijn vermoedens, dus het was niet een púre gok. Maarja dit ter zijde. Ik zou nooit mij medeweerwolven verraden. Heet enige wat ik kan zeggen: ik ben een dorpeling.

zie de knipoog ;)

Spelleider 13 December 2006 20:45

Dunja de dorpsheks is de hele dag al onrustig. Haar kikkerbillensoep is mislukt, de kruidenthee smaakt niet zoals hij hoort te smaken en in haar glazen bol ziet ze niet meer dan af en toe een lichtflits. Misschien ligt het aan het feit dat het vannacht volle maan wordt. Die nacht moest ze maar eens vroeg naar bed gaan, waarschijnlijk zal ze zich morgen een stuk beter voelen. Voordat ze gaat slapen loopt Dunja nog even naar buiten om een spreuk uit te spreken over de planten in haar tuintje. Als ze weer binnen is kruipt ze direct haar lekkere warme bedje in. Ze is alleen vergeten de deur op slot te doen, en al snel staat deze op een kiertje door de harde wind die erop staat. Dunja slaapt overal doorheen…
Rond middernacht klinkt er gerommel aan de deur, en een zacht gegrom. Dunja opent even haar ogen, denkt dat het de wind is, en slaapt lekker verder. Nog geen tien minuten later wordt de buurt opgeschrikt door een ijselijke gil…

1) Sanne (wolfsbane)
2) Tyskie (tovenaar)
3) Stevie (weerwolf)
4) AmbyPur
5) Biffyclyro
6) Frox (dorpeling)
7) Dunja (dorpeling)
9) Sander
10) Saarah (weerwolf)
11) niemand (dorpeling)
14) anneke01 (dorpeling)
15) Prestige (dorpeling)

De overgebleven dorpelingen mogen mij voor morgenavond 22.00 een pm sturen. Ik moet morgenavond werken dus misschien is de uitslag iets later :)

Tyskie 13 December 2006 21:01

De laatste poging van de wolf om de dorpelingen op een dwaalspoor te brengen?

Babydress 13 December 2006 21:06

Amby is de wolf!

biffyclyro 13 December 2006 22:26

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277467)
De laatste poging van de wolf om de dorpelingen op een dwaalspoor te brengen?

ik wilde net zeggen..

baby: weet je heel zeker dat sander de ziener is? ;)

want het is toch heel dom van de weerwolf om dunja weg te stemmen ipv sander? want iedereen is/was ervan overtuigd dat sander de ziener was, en de enige twijfel die zou kunnen ontstaan was over dunja.
:p

frox 13 December 2006 22:29

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1277356)
hoe bedoel je vals gespeeld?
over dat sander en zij info met elkaar gewisseld hebben op msn?

kan me herinneren dat frox (ofzo) en jij vorig spel ook een print screentje naar elkaar hebben gestuurd? 8)

ik niet dus :o

biffyclyro 13 December 2006 22:32

pardon schat ;)

Tyskie 13 December 2006 22:36

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1277481)
ik wilde net zeggen..

baby: weet je heel zeker dat sander de ziener is? ;)

want het is toch heel dom van de weerwolf om dunja weg te stemmen ipv sander? want iedereen is/was ervan overtuigd dat sander de ziener was, en de enige twijfel die zou kunnen ontstaan was over dunja.
:p

Of Amber probeert de laatste strohalm te grijpen door de meest onverwachte naam er uit te stemmen, of ze doet maar wat. :+

Sander is gewoon de ziener, dat kan niet anders. Anders heb jij of Amber toch iets verkeerd gedaan al die tijd. ;)

biffyclyro 13 December 2006 22:42

haha ja, amber is natuurlijk niet de ziener, dus de weerwolf

lijkt me wel logisch :p

AmbyPur 13 December 2006 23:00

Ik denk dat Sander de wolf is :9

biffyclyro 13 December 2006 23:08

hahaha je probeert het maar niet eens meer he :d

niemand 13 December 2006 23:48

Citaat:

Origineel gepost door Saarah (Bericht 1277382)
Post van niemand:

Antwoord van Tyskie:

En antwoord van mij:

Maar stevie heeft nooit zo'n pm van mij ontvangen :z als het goed is :')

Sander 14 December 2006 08:11

Ik had echt verwacht eruit te liggen :P

Nou ja, lijkt me duidelijk wie ik denk dat de wolf is ;)
Amber :)

btw ik heb het er niet uitgebreid met Babydress over gehad op msn. We hebben alleen maar doorgenomen wie we verdacht vonden.

AmbyPur 14 December 2006 09:06

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1277499)
hahaha je probeert het maar niet eens meer he :d

volgens mij ben jij gewoon de ziener en is sander een wolf en want ik ben gewoon een onschuldige dorpeling O-)

Sander 14 December 2006 09:18

Ik heb ook nooit beweerd de ziener te zijn :P

AmbyPur 14 December 2006 09:18

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1277526)
Ik heb ook nooit beweerd de ziener te zijn :P

zelfs ik kan het nog zijn :p

biffyclyro 14 December 2006 09:34

ik zie het écht gebeuren dat sander de wolf blijkt te zijn.
maar dat zou nergens op slaan, want sander en saarah zaten het hele spel door elkaar dwars te zitten en te zeggen dat ze op elkaar stemden dus daar geloof ik niet meer in :p plus het feit dat sander meerdere mensen goed heeft voorspeld en amber ongeveer geen :p dus als amber de ziener is is het wel een beetje zielig :p
daar tegenover staat dat sander nu ineens niet meer vertelt van wie ie de functies nou heeft opgevraagd :| ik vind hem nogal vaaaaaaaaaaaaaaag in dit spel :o

anyway, het blijft de meest logische keuze op amber te stemmen, dat ga ik dan ook nu doen en er is dan niks meer wat ik er aan kan veranderen.

Saarah 14 December 2006 09:36

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1277503)
Maar stevie heeft nooit zo'n pm van mij ontvangen :z als het goed is :')

Nee maar het ging erom dat er wel commentaar op is gekomen. :p
Dus even niet om de actie zelf. :)

biffyclyro 14 December 2006 09:39

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1277522)
btw ik heb het er niet uitgebreid met Babydress over gehad op msn. We hebben alleen maar doorgenomen wie we verdacht vonden.

daarom vind ik het persoonlijk ook geen ernstige misdaad.
for all i know heb jij babydress alsnog ingepalmd en ben je de weerwolf :p
ik bedoel, ik heb ook een keer voor de gein op msn aan amber gevraagd of ze een weerwolf was en zij zei NEE!
zitten wij dan nu ook fout? :p
het is toch maar aan babydress en mij om jullie te geloven? 8)
wat ík dus niet deed bij amber en baby wel bij jou :+ (en het kan alsnog net zo goed andersom zijn hè? 8))

anyway, ben benieuwd vanavond 8)

Sander 14 December 2006 10:31

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1277528)
ik zie het écht gebeuren dat sander de wolf blijkt te zijn.
maar dat zou nergens op slaan, want sander en saarah zaten het hele spel door elkaar dwars te zitten en te zeggen dat ze op elkaar stemden dus daar geloof ik niet meer in :p plus het feit dat sander meerdere mensen goed heeft voorspeld en amber ongeveer geen :p dus als amber de ziener is is het wel een beetje zielig :p
daar tegenover staat dat sander nu ineens niet meer vertelt van wie ie de functies nou heeft opgevraagd :| ik vind hem nogal vaaaaaaaaaaaaaaag in dit spel :o

anyway, het blijft de meest logische keuze op amber te stemmen, dat ga ik dan ook nu doen en er is dan niks meer wat ik er aan kan veranderen.

Saarah vond ik gewoon verdacht omdat ze telkens over dat gelijkspel begon ;) Verder wist ik helemaal niets zeker over haar. Daarom was ik ook blij met Biffy haar speurwerk.

Ik vind het wel een beetje vreemd dat ik er niet uit gestemd ben aangezien iedereen toch denkt dat ik de ziener ben. Als de overige wolf slim had geweest had ze mij eruit gestemd omdat Biffy dan nog voor de keus Dunja / Amber gestaan had. En de ziener niets meer zou mogen zeggen.

Maar goed, ik stem op Amber.

Tyskie 14 December 2006 13:42

T ging me ook niet om de misdaad ofzo.. Maar dat we gewoon duidelijk hebben waar de grenzen liggen.
Als je t op msn niet over het ziener-zijn hebt gehad, dan is t sowieso geen probleem... maar ik blijf de manier van spelen van Babydress gewoon raar vinden. Maar hier is t mee uit.

De buit is bijna binnen.. :+
(ik schrijf me bij deze alvast in voor de volgende versie, of t nou mag of niet. :'))

Babydress 14 December 2006 13:49

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277559)
maar ik blijf de manier van spelen van Babydress gewoon raar vinden. Maar hier is t mee uit.

Omg weetje dat ik de vraag/opmerking nog niet snap. :')

Ik schrijf me btw ook al in voor de volgende ronde *)

Sander 14 December 2006 13:54

Ik doe ook weer mee hoor :P

niemand 14 December 2006 14:03

ik ben de ziener, ik kan namelijk veel zeggende posts van leden lezen, die gedelete zijn *)

Dunja 14 December 2006 14:46

Lol, geen slimme keus amber. Maar nu kan ik onze overwinning niet meer meemaken.... :(

Sander 14 December 2006 14:54

Dan zullen Biffy en ik het dorp van een nieuwe bevolking moeten voorzien he :9

Tyskie 14 December 2006 15:01

gelukkig maar dan dat babydress niet is overgebleven ipv biffy.

Babydress 14 December 2006 15:06

Hoezo dat nou weer?

ash-hôôle 14 December 2006 15:07

rustig blijven lies, het is maar een spelletje :p

Stevie 14 December 2006 15:11

ik schrijf me ook alvast voor de volgende ronde in :+

Saarah 14 December 2006 15:12

Je kan je alleen inschrijven als er al een nieuwe deelnemerslijst is. En die lijst kan er pas komen als dit spelletje afgelopen is. Dussss jullie kunnen je nog niet inschrijven. 8|

*Blijft strenge Spelleider-trekjes behouden* :p

Dunja 14 December 2006 15:15

Wolf! :[

Babydress 14 December 2006 15:31

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1277605)
rustig blijven lies, het is maar een spelletje :p

_0_

Tyskie 14 December 2006 15:48

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1277603)
Hoezo dat nou weer?

Omdat Sander alleen overblijft met biffy, maakte hij een opmerking dat hij samen met biffy zich moet gaan voortplanten :') zodat er nieuwe dorpelingen kunnen komen.

Daarom is het maar goed dat Biffy er nog is, want ik denk dat Sander anders AriesNL achterna had gekunnen.

Duidelijk genoeg? :') Of moeten er plaatjes bij?

Babydress 14 December 2006 17:24

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277640)
Duidelijk genoeg? :') Of moeten er plaatjes bij?

S'il vous plaît :yes:

biffyclyro 14 December 2006 19:46

hahaha :d
tijs ik mag jou wel

anyway, ik word wel de spelleider volgende keer hoor :D ga ik jullie allemaal stalken met verhalen de hele dag door :+ (heb nog maar 6 uur college per week en nog geen nieuwe hobby gevonden :z)

maar eerst maar even de uitslag afwachten hè? :d

ash-hôôle 14 December 2006 19:55

ik wil er wel vaak in voorkomen hoor :d

Impressions 14 December 2006 20:31

Ik ook en ik wil dat je de stemmen vervalst zodat ik langer in leven blijf.

biffyclyro 14 December 2006 20:37

misschien doen we het wel in james bond-stijl, dan ben jij hem, die gaat ook nooit dood terwijl ie al 34986352 keer geraakt zou moeten zijn :7

maar ik heb geen verstand van james bond dus verder wordt het niks :rolleyes:
ik verzin wel een mooi onderwerpje ;)

frox 14 December 2006 20:44

doe maar de plaatselijke parenclub :D

frox 14 December 2006 21:13

duurtlang duurtlang

biffyclyro 14 December 2006 21:31

ik begin wel alvast met het verhaal

terwijl sander en biffy liggen te rollebollen omdat ze toch de enige 2 nog levende dorpelingen zijn, komt ineens clive owen binnenlopen! die dude speelt nu natuurlijk in zo'n film (children of men ofzo) en das precies hetzelfde, alleen daar moet hij kinderen verwekken bij een of ander lelijk debiel oud wijf (wat biffy natuurlijk absoluut niet is), dus hij dacht ik ga es effe buurten daar! komt die gast van kruistocht in spijkerbroek er natuurlijk ook aan, wantehh clive owen in de middeleeuwen is natuurlijk een beetje gek.. ANYWAY. zaten ze daar dus ineens opgescheept met clive owen en de dude uit kruistocht in spijkerbroek. die janken, want ze wisten ook niet meer wat ze er nou mee aanmoesten. maar er waren toch echt 3 jankende stemmen! de derde was natuurlijk van amby-pur die de strop al zag hangen.. maar waar was sander nou gebleven? aangezien biffy die clive wel zag zitten, voelde die zich een beetje beledigd, want wie heeft er nou meer aandacht voor zo'n huilebalk dan voor zo'n stoere bink als sander? dus ging ie ook maar huilen. en ook híj zag de strop! maar waarom moest ie nou weer janken? was het omdat hij de weerwolf is of omdat hij gezien had (jaja de ziener he :z) dat biffy hem zou verlaten voor clive owen?

*na de reclame komt de clue*

biffyclyro 14 December 2006 21:36

wel een beetje veel natuurlijk natuurlijk

Tyskie 14 December 2006 21:36

Ik denk dat Sander zo moest janken omdat z'n vriendin ook in de deuropening stond... met een deegroller in haar hand. 8)

Spelleider 14 December 2006 21:37

1) Sanne (wolfsbane)
2) Tyskie (tovenaar)
3) Stevie (weerwolf)
4) AmbyPur (weerwolf)
5) Biffyclyro (dorpeling)
6) Frox (dorpeling)
7) Dunja (dorpeling)
9) Sander (ziener)
10) Saarah (weerwolf)
11) niemand (dorpeling)
14) anneke01 (dorpeling)
15) Prestige (dorpeling)

Gefeliciteerd dorpelingen! Jullie hebben het spel gewonnen 8-)

Prestige 14 December 2006 21:38

HALLO WAAR BLIJFT DE LEUKSTE?

ik dus :P OKE 1na leukste, de leukste is biffy :love:

frox 14 December 2006 21:38

haha :+ echt geen strop aan vast te knopen, maar wel leuk!

Spelleider 14 December 2006 21:39

Verder, het weerwolfspel gaat 2 weken de koelkast in, om te zorgen dat de lol er niet vanaf gaat. 28dec mag er dus weer een nieuw spel van start gaan :)

In dit topic kan nagepraat worden. De deelnemerslijst mag dus ook pas op 28dec gemaakt worden, voor die tijd mag je je niet inschrijven.

biffyclyro 14 December 2006 21:39

maar je hebt achter ambypur niet gezet (weerwolf) :+

toch bedankt :d

zallik effe het einde schrijven

...nou hij moest natuurlijk janken omdat zijn vriendin in de deuropening stond met een deegroller, want zij wist niet meer waar ze de strop had gelaten en wilde ambypur daarom maar doodmeppen met de deegroller en dat vond sander toch een beetje zielig :$

frox 14 December 2006 21:39

inschrijven dan maar? :)

grrr

Spelleider 14 December 2006 21:39

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1277808)
maar je hebt achter ambypur niet gezet (weerwolf) :+

toch bedankt :d

zallik effe het einde schrijven

...nou hij moest natuurlijk janken omdat zijn vriendin in de deuropening stond met een deegroller, want zij wist niet meer waar ze de strop had gelaten en wilde ambypur daarom maar doodmeppen met de deegroller en dat vond sander toch een beetje zielig :$

Je was me voor :p

biffyclyro 14 December 2006 21:40

Citaat:

Origineel gepost door Spelleider (Bericht 1277807)
Verder, het weerwolfspel gaat 2 weken de koelkast in, om te zorgen dat de lol er niet vanaf gaat. 28dec mag er dus weer een nieuw spel van start gaan :)

hé en dat bepaal jij maar even?!
ik heb niks anders te doen dan spelleidertje te spelen :(

nou ja dan ga ik maar verhaaltjes typen en posten als aparte topics hè 8)

biffyclyro 14 December 2006 21:43

kunnen we anders tot 28 december het vampierspel spelen? :+

Tyskie 14 December 2006 21:43

28december.. wat een domme tijd om weer te beginnen.

/oneens is. Nu het net lekker begint te lopen moeten we nog een versie spelen. 8)

biffyclyro 14 December 2006 21:44

vind ik ook!! :D en dan dáárna even rusten 8)

de spelleider mag dat toch niet in d'r eentje bepalen :(

biffyclyro 14 December 2006 21:48

of het psychopatenspel..

Prestige 14 December 2006 21:59

Het hoerenspel :love:

Stevie 14 December 2006 22:02

sander is ziener. hij heeft dit eerder toegegeven in het topic en babydress heeft toegegeven dat hij dat aan haar heeft verteld EN haar bovendien informatie heeft doorgespeeld. hij heeft dus de regels overtreden.

daarom hebben wij alsnog gewonnen, volgens mij

Stevie 14 December 2006 22:04

mits het eerlijk gespeeld wordt doen we gewoon een nieuwe. zodra de lol er vanaf gaat, stoppen we er wel mee toch?

1. Stevie
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Spelleider:

:9 ?

Tyskie 14 December 2006 22:11

1. Stevie
2. Tyssssskie
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Spelleider:

Prestige 14 December 2006 22:12

1. Stevie
2. Tyssssskie
3.Prestige
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Spelleider:

frox 14 December 2006 22:46

1. Stevie
2. Tyssssskie
3. Prestige
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. frox
11.
12.
13.
14.
15.
Spelleider:

:)

AmbyPur 14 December 2006 23:17

1. Stevie
2. Tyssssskie
3. Prestige
4. Amby
5.
6.
7.
8.
9.
10. frox
11.
12.
13.
14.
15.
Spelleider:

AmbyPur 14 December 2006 23:19

Citaat:

Origineel gepost door Spelleider (Bericht 1277804)
1) Sanne (wolfsbane)
2) Tyskie (tovenaar)
3) Stevie (weerwolf)
4) AmbyPur (weerwolf)
5) Biffyclyro (dorpeling)
6) Frox (dorpeling)
7) Dunja (dorpeling)
9) Sander (ziener)
10) Saarah (weerwolf)
11) niemand (dorpeling)
14) anneke01 (dorpeling)
15) Prestige (dorpeling)

Gefeliciteerd dorpelingen! Jullie hebben het spel gewonnen 8-)

Gefeliciteerd hoor :p

Ik moet zeggen dat ik zelf een domme fout heb gemaakt toen ik Dunja heb opgegeten (smaakte wel trouwens 8-)). Ik ging er van uit dat jullie al wel zeker wisten dat ik de weerwolf was (omdat Sander de ziener zou zijn en Biffy's correcte theorie). En als ik moest verliezen wilde ik het liefst verliezen van Sander en Biffy ;) Maar toen ik terug kwam van m'n werk en las dat Biffy dus nog helemaal niet zeker wist wie ze als wolf moest zien besefte ik dat ik beter Sander op had kunnen eten en er voor had kunnen zorgen dat Biffy Dunja eruit zou hebben gestemd, dan had ik gewonnen 8-) Maarja een les om van te leren 8) op naar de volgende, ik ben ook vóór een nieuwe als er tenminste genoeg mensen willen meedoen :D

Tyskie 15 December 2006 00:01

Ik kan me niet voorstellen dat Biffy voor Dunja was gegaan anders... :z
Maar waarom hebben jullie Sander niet meteen gedood toen er de eerste aanwijzingen waren dat hij de ziener was? Dat was volgens mij in de ronde dat ik er uit ging.

Snap die keuze ook wel, omdat ik toen al jou en Stevie aanwees als wolven... 8)

niemand 15 December 2006 00:05

1. Stevie
2. Tyssssskie
3. Prestige
4. Amby
5.
6.
7.
8.
9.
10. frox
11.
12.Dennie
13.
14.
15.
Spelleider:

Impressions 15 December 2006 05:41

1. Stevie
2. Tyssssskie
3. Prestige
4. Amby
5.
6. Mark
7.
8.
9.
10. frox
11.
12.Dennie
13.
14.
15.
Spelleider:

Atjeuh 15 December 2006 09:17

1. Stevie
2. Tyssssskie
3. Prestige
4. Amby
5.
6. Mark
7.
8. Atjeuh
9.
10. frox
11.
12.Dennie
13.
14.
15.
Spelleider:

bruggi 15 December 2006 09:35

1. Stevie
2. Tyssssskie
3. Prestige
4. Amby
5.
6. Mark
7.
8. Atjeuh
9.
10. frox
11.
12.Dennie
13.
14.
15. Bruggi
Spelleider:

Maarre gewoon nu beginnen toch! 28e is zo'n onhandige dag, zo dwars door oud en nieuw heen enzo?

Saarah 15 December 2006 11:36

1. Stevie
2. Tyssssskie
3. Prestige
4. Amby
5. Saarah
6. Mark
7.
8. Atjeuh
9.
10. frox
11.
12.Dennie
13.
14.
15. Bruggi
Spelleider: biffy dacht ik?

Saarah 15 December 2006 11:36

Citaat:

Origineel gepost door Spelleider (Bericht 1277807)

In dit topic kan nagepraat worden. De deelnemerslijst mag dus ook pas op 28dec gemaakt worden, voor die tijd mag je je niet inschrijven.

Oh, ik had dit niet gezien. Oké dan. :p

Tyskie 15 December 2006 12:01

Citaat:

Origineel gepost door bruggi (Bericht 1277897)
Maarre gewoon nu beginnen toch! 28e is zo'n onhandige dag, zo dwars door oud en nieuw heen enzo?

Inderdaad! Wat een gezeur zeg zo'n afkoelperiode... We zijn s.com niet hier.
We hebben pas een fatsoenlijk spel gespeeld nota bene. :loser:

Saarah 15 December 2006 12:28

Ja, het eerste spel is niet eens afgemaakt dus dat telt niet mee. :p
Nog één spelletje? O-)

Stevie 15 December 2006 12:44

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277870)
Ik kan me niet voorstellen dat Biffy voor Dunja was gegaan anders... :z
Maar waarom hebben jullie Sander niet meteen gedood toen er de eerste aanwijzingen waren dat hij de ziener was? Dat was volgens mij in de ronde dat ik er uit ging.

Snap die keuze ook wel, omdat ik toen al jou en Stevie aanwees als wolven... 8)

ja en wij dachten toen al dat babydress of sander de ziener zou zijn. door de ziener op te eten zouden we de dorpelingen in de kaart spelen, omdat de ziener al wat functies had opgevraagd en zijn verdachtmakingen zouden dan voor waarheid worden aangenomen.

Tyskie 15 December 2006 12:58

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1277926)
ja en wij dachten toen al dat babydress of sander de ziener zou zijn. door de ziener op te eten zouden we de dorpelingen in de kaart spelen, omdat de ziener al wat functies had opgevraagd en zijn verdachtmakingen zouden dan voor waarheid worden aangenomen.

Ik denk dat je achteraf de ziener te veel volgende zien-mogelijkheden hebt gegeven, terwijl het op dat moment al redelijk voor de hand lag dat Sander ziener zou zijn..
Vond ik tenminste, want om die reden had ik hem ook beschermd.. alleen toen aten jullie mij op. :') (dus achteraf gezien ook gewoon een betere keuze geweest om mij te kiezen).

Maar voor het zelfde geld had Biffy Sander laten ophangen en hadden jullie nu gewonnen. :')

Stevie 15 December 2006 13:16

maar op een gegeven moment werd zo duidelijk dat hij de ziener was dat we hem wel moesten laten leven. ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat als sander en babydress niet hadden overlegd, deze tactiek gewoon geslaagd was en dat wij met 3 weerwolven in leven hadden gewonnen.

Saarah 15 December 2006 13:17

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277944)
Vond ik tenminste, want om die reden had ik hem ook beschermd.. alleen toen aten jullie mij op. :')

:D

Saarah 15 December 2006 13:18

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1277957)
maar op een gegeven moment werd zo duidelijk dat hij de ziener was dat we hem wel moesten laten leven. ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat als sander en babydress niet hadden overlegd, deze tactiek gewoon geslaagd was en dat wij met 3 weerwolven in leven hadden gewonnen.

Ja idd. Nu heeft er nog enige twijfel over bestaan dat hij ziener of weerwolf was. Als wij hem hadden opgegeten had iedereen geweten dat hij gelijk had.

AMF 15 December 2006 13:36

Oke oke jullie je zin :p Als biffy Spelleider wil zijn moet ze me maar even pm'en voor het wachtwoord enzo :)

Babydress 15 December 2006 13:39

Citaat:

Origineel gepost door Saarah (Bericht 1277905)
1. Stevie
2. Tyssssskie
3. Prestige
4. Amby
5. Saarah
6. Mark
7. Babydress
8. Atjeuh
9.
10. frox
11.
12.Dennie
13.
14.
15. Bruggi
Spelleider: biffy dacht ik?

Ik doe ook maar weer mee :')

Maar word dit nou wel of niet de koelkast ingezet?

Edit: Laatmoarrrrr 8)

Tyskie 15 December 2006 13:52

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1277957)

Ik denk het niet..
Maar ik acht het ook niet uitgesloten dat dan een iemand dan achter Biffy aan was gehuppeld.

Overleg is overigens ook niet verboden he.

Stevie 15 December 2006 14:09

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1277969)

Overleg is overigens ook niet verboden he.

jawel.

Onderling overleg is natuurlijk niet toegestaan (behalve tussen de weerwolven) !!

Saarah 15 December 2006 14:16

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1277971)

Onderling overleg is natuurlijk niet toegestaan (behalve tussen de weerwolven) !!

Ja da's waar, dat staat idd zo in de spelregels, daar had ik zelfs niet echt meer aan gedacht.

Dus laten we ons in het vervolg tot dit topic beperken om onze verdenkingen te spuien, en msn enz. overwege laten.

Tyskie 15 December 2006 14:33

Hmm oke, heb je gelijk in Steve.
Maar als je het letterlijk interpreteert zoals er staat, zou er in dit topic ook niet overlegd mogen worden. :z

Edoch, ik denk dat uiteindelijk je toch zou zijn opgehangen in die ronde.. :+

biffyclyro 15 December 2006 15:10

Citaat:

Origineel gepost door AmbyPur (Bericht 1277859)
Gefeliciteerd hoor :p

Ik moet zeggen dat ik zelf een domme fout heb gemaakt toen ik Dunja heb opgegeten (smaakte wel trouwens 8-)). Ik ging er van uit dat jullie al wel zeker wisten dat ik de weerwolf was (omdat Sander de ziener zou zijn en Biffy's correcte theorie). En als ik moest verliezen wilde ik het liefst verliezen van Sander en Biffy ;) Maar toen ik terug kwam van m'n werk en las dat Biffy dus nog helemaal niet zeker wist wie ze als wolf moest zien besefte ik dat ik beter Sander op had kunnen eten en er voor had kunnen zorgen dat Biffy Dunja eruit zou hebben gestemd, dan had ik gewonnen 8-) Maarja een les om van te leren 8) op naar de volgende, ik ben ook vóór een nieuwe als er tenminste genoeg mensen willen meedoen :D

nou ik had sowieso jou opgehangen hoor :D
zei alleen dat dunja net iets minder te vertrouwen was dan sander 8)

biffyclyro 15 December 2006 15:12

1. Stevie
2. Tyssssskie
3. Prestige
4. Amby
5. Saarah
6. Mark
7. Babydress
8. Atjeuh
9.
10. frox
11.
12.Dennie
13.
14.
15. Bruggi
Spelleider: biffyclyro :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.