![]() |
Omdat je zo bent.
|
Citaat:
|
jullie twee gaan later zeker trouwen? XD
|
Citaat:
|
ik bedoelde insanity en jij :P
(de reden tot echtscheiding heb je al dus je kunt op z'n minst nog ff trouwen XD) |
en dat stuk over die vriend van je hak ook al gelezen, mja er bestaat zoiets als humor..
|
Citaat:
En echtscheiding doe ik niet aan.. |
Nee, mag niet van Hem.
Tot de dood hun schijnd, al duurt dat niet lang als ze goed door snijd :') |
Citaat:
En ik hoop eigenlijk dat dat nog best lang zal duren, alleen niet met jou nee, dan wil ik wel ff door snijden! |
geen seks voor het huwelijk...hou je je daar ook aan dan?
|
Citaat:
|
hoi
bij mij voelde ik me de eerste keer totaal in trance, het is alsof al je zorgen uit je lichaam weg lopen. (alsof je high bent). ik was gehypnotiseerd door het bloed en de kalmte in mijn hoofd. ik weet niet hoe het voor anderen was. maar het is anders per situatie. ( bij mij sloeg na een minuut of tien wel de paniek toe hoor. )
|
stoer hoor
|
Citaat:
|
kijk
Citaat:
|
Citaat:
|
jeh... vreemd genoeg krijg ik kriebels in m'n polsen als ik et lees :'(
|
Citaat:
|
agreeeeh!
|
Was jij niet zelf een emo?:')
|
Waarom zeggen jullie dat mensen die snijden emo zijn? Ik ben geen emo, maar toch snijd ik mezelf. En ik denk dat er zo veel meer zijn!!
|
Citaat:
|
Citaat:
En tja, daarom vervullen ze natuurlijk een prachtige slachtofferrol. Ze vinden zichzelf al slachtoffer zonder dat je iets doet. <3 |
op school noemen me ze allemaal emo.. dus ik begon op een gegeve moment ook te denke dat ik emo was..
maareh.. ik ben genezen :) |
Aww shit, vind dan snel eens een nieuwe emo om te pesten?:(
|
je mag mij gerust blijve pesten als je dat wil hoor :)
ik ben nogsteeds een dom zielig nerdje |
Citaat:
|
maar als je nou weet dat het zo slecht en dom is.. waarom stop je der dan niet gewoon mee.. en dan kan je wel zeggen dat het verslavend is.. maar dan kan je toch gewoon als je het weer wil doen.. gewoon bedenke van.. dit is fout wat ik doe..
|
joh dan krijg je dat gedoe,,
nog 1 keer, de volgende keer stop ik echt!! ik beloof het! daar schiet je nix mee op natuurlijk. |
mjah das ook weer zo.. kutzooi
|
Probleem lost zich vanzelf keertje op, gewoon geen aandacht geven.
|
et zal allemaal wel.. et is gelukkig niet mijn probleem
|
Citaat:
Weet niet hoe het wel moet maar weet wel dat het op die manier niet werkt. Als je er geen aandacht aan schenkt dan blijf je vanzelf doorgaan en maak je het alleen maar erger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Don't worry, be happy!!!!
Je hebt een gewwooon een knuffel nodig!!! geen mes!! |
Boomknuffelaar alarm...
|
Beerse ..
Citaat:
|
dan knuffel je jezelf.. of een kussen ofzo :d
|
Citaat:
|
Citaat:
de eerste keer heb je het niet goed in de gaten en schrik je ervan hoor. maar ja je voelt meer emotionele pijn opdat moment.:( |
snijden is was is en zal dom blijven.. wie the fuck gaat nou zichzelf verminken.. ik vat et echt niet..
|
Citaat:
|
nou leg et me uit!!
|
Afreageren eigenlijk heel simpel en jezelf pijn doen voor de acties die je uitvoert, opzich zit er wel een logica achter, maar het is niet echt een slimme manier van oplossen. Je kunt al die energie beter afreageren op een muur of boom of iets anders wat veel klappen kan ontvangen zodat je daar gewoon een tijdje tegenaan kunt slaan en trappen. Dan heb je misschien wel je knokkels kapot, maar dat richt nog minder schade aan :+
|
Citaat:
|
wat een zielepoten..
ga dan in een boom snijden.. dat is ook zieleg.. of ga bloemetje vermoorden.. je weet tcoh zelf ook wel dat snijden oerdom is.. kom op nou.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En dan ga je... hardlopen! duh
|
jaa precies.. ga ff een blokkie om..
lekker in et zonnetje.. frisse wind.. geen zorgen.. geen verdriet.. heerlijk |
tis hier buiten nu.. iets van 15 graden, volop zon. echt relaxt weertje! krijg weer de zomer in mn hoofd:d
|
Citaat:
jah hier is et nou ook vet mooi weer.. en dan zo'n vogeltje der bij.. _0_ |
Hier is het ook wel mooi weer. Alleen staat mijn hoofd niet naar mooi weer, doe mij maar regen!
|
uhu en iemand die aan het grasmaaien is, das zo'n koel geluid! zit hier lekker in de huiskamer met de tuindeuren open. ha, het leven is mooi XD
|
regen is ook gezellig.. maar dat gele zonnetje doet me zo goed :)
weetje wat je ook kan doen!! bloed.. TEKENE :d |
Citaat:
dat is neit leuk!! wij willen zonnetje bloemetje bijtje :d blijheid!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
woehoe ik heb zin om mijn zomerkleren uit de kast te halen! |
Citaat:
|
Citaat:
je moet daar gewoon ff plek voor maken.. gewoon ff alles opzij zetten.. kijk nou es naar buiten.. blauwe lucht.. alles is licht.. word je daar nou niet blij van? |
Citaat:
Weetje je moet gewoon fv trampoline springen doen :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ nina
echt? stoer :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
weetje er kwam zonet een klein meisje op een loopautoding voorbij, zo schattig! daar moet je gewoon om glimlachen :)
|
Citaat:
Broertje en zusjes waar ik voor moet zorgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cry me a river and slith ur wrists :yes:
|
Citaat:
|
I`m not worth it?
Ach, mijn papa en mama houden tenminste van me :) Die van jou willen van je af :love: |
Citaat:
En waarom zouden jou ouders wel van jou houden? Kan ik me niet voorstellen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hihii :d
|
Citaat:
Nouja, ze gaan niet voor niets bij elkaar weg :love: Als ze van je hielden hadden ze het volgehouden :) Citaat:
Haal je eerst je bloed er af? dat vlekt zo op mijn kleding. |
Serieus insanity, je overtreft jezelf vandaag weer eens met triest zijn!!!
|
Citaat:
daar ben ik te lui voor :) |
of jij kan niet tegen de waarheid sandra
|
Citaat:
|
Dat je leven mislukt is en jij eigenlijk dood hoort.
|
Citaat:
maar je beseft niet dat je een verwent nest bent waar iedereen dwars doorheen kijkt.. |
Citaat:
Waarom ben ik diegene niet dan?:) vooral jij en sandra zijn wel zo zielig... iedereen moet medelijden hebben met jullie. boe-hoe! :') plz, get a life and end it... |
Weet je, insanity/erwin. Je ken de schijt krijgen. Zeg/denk van me wat je vind. Maar de waarheid zal je nooit kennen!
|
Citaat:
meer hoef ik niet te weten. |
Citaat:
niemand hoeft om mij te geven.. jij wil dat iedereen je aanbid als een een of andere God.. omdat je in real life aandacht te kort komt ofzo.. mij boeite et niet.. maar van jou wordt iedereen depressief.. en ik heb denkende hersenen.. en een kloppent hart en dat zijn de dingen die je nodig hebt om een leven te hebben.. en dus heb ik een leven.. het is wel niet zo prachtig en mooi als dat van anderen.. maar dat hoeft van mij allemaal niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
pech voor hun, leuk voor mij. Is grappig speelgoed. Citaat:
Zeg dat maar tegen de familie die iemand in coma heeft liggen. Heb je daar het lef voor? nee. dus ga maar dood, we dont need you. |
Citaat:
boe-hoe ik ben zo chago en wil met iemand praten :'( ge-fucking-wel-dig |
Citaat:
Maar ik ga er weer ff vandoor ;). Laters |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een coma patient heeft dat ook, maar die leeft in feite ook niet. Moet ie dan wel blij zijn dat ie in coma ligt? Dus uitdaging Jij loopt een ziekenhius binnen en zegt tegen de familie van een comapatient. Goh, hij mag blij zijn dat ie daar ligt. Idd, dat doe j niet. Dus lul niet voor je crap zegt. |
tuurlijk zeg ik niet "hij mag blij zijn dat ie daar ligt"
een coma komt vast door een ongeluk.. hij leeft wel.. alleen er is iets gebeur waardoor dat ophield.. en als je in coma ligt denk je niet.. |
Citaat:
En het hoeft niet door een ongeluk te komen, je kan ook spontaan in coma vallen :{ lul eens minder slap en kom onder je steen vandaan. |
maar als je in coma ligt.. heb je nogsteeds een leven.. je kan wel niks doen.. maar je bent er nogsteeds..
|
Ja je leeft, maar moet je dan blij zijn?
jij claimt van wel. |
nee tuurlijk ben je niet blij als je in coma ligt.. maar wanneer heb ik eigelijk iets gezegt over blij zijn..
|
Niet, maar je zegt wel dat je die dingen nodig hebt om te leven.
zo iemand heeft die dingen en leeft maar half. oftewel je hebt meer nodig dan hersens en een hart. oftewel je lult slap |
Citaat:
|
De wil en het lef OM te leven.
|
dat is niet waar.. als jij geen kloppend hart had leefde je niet..
als je geen lef hebt om te leven.. leef je nogsteeds.. je hebt een kloppent hard en denkende hersenen.. |
Behalve de hersenen en het hart, lichaam enz enz...
dooos. |
ja want anders heb je gewoon een heel saai leven = geen leven
duh |
een saai leven.. is een evegoed een leven..
|
Nee.
|
tuurlijk niet.. je snapt me denk ik niet helemaal..
een boom.. heeft ook een leven.. die heeft ook een werkend lichaam.. en vogel heeft ook een leven.. die heeft ook een werkent stel hersenen kloppend hartje en een lichaam dat werkt en bij een mens precies hetzelfde.. of nou elke dag saai is.. of nou elke dag prachtig en gelukkig is.. hij/zij heeft nogsteeds een lichaam met een geest en een ziel en dát is leven.. |
Citaat:
|
Je loopt er wel een beetje mee te koop
|
Citaat:
|
Kijk, als iemand een topic opent geef ik mijn mening.
In dit geval i het dat ik hoop dat jullie allemaal dusdanig diep snijden dat ik geen last meer van je heb. Dat julli tere kinderzieltjes dat niet aankunnen en meteen boe-hoe gaan doen.... tja, iets met geen ruggengraat ofzo. end of discussion? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
meat...whahaha okee dan XD
|
Citaat:
Maarja, misschien is het dan wel handiger om gewoon nederlands te gaan praten ja :P. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje laat, Schat :Y)
|
Yeah I know :o
|
Back to the Point.
Ik heb mezelf nog nooit gesneden, dus zou bij god niet weten hoe het voelt. Ik houd niet zo van Scherpe Dingen :Y) |
ik heb gister perongeluk in m'n been gesneden.. BLOEDEN dat het deed mijn god
|
Tja, als je het zo stelt..
Dan heb ik mezelf zo vaak gesneden :') |
je bent toch een jonge?
|
Ja?
Why? |
wat bedoel je dan met "Dan heb ik mezelf zo vaak gesneden"
|
Nou.
Jij zei "Ik heb mezelf 's in me been gesneden, BLOEDEN JOH!" (jajajajaja) En ik ben niet bepaald de handigste. Blijf overal aan haken, etc. etc. Daar houd ik sneetjes aan over. Dat bedoel ik met mijn "Gesnij" :') |
owjjah.. nou snap ik et xD
my God verveel me dood!! |
Wie niet op dit uur. :Y)
Ben je uit? |
nee.. moet zodirect weer naar school...
kutschool |
Wahey!
Welkom bij de Club :Y) |
yay..
uwahhh.. ik zou zo graag die school plat brande.. met alle docente der bij .. behalve me gym leraar van vorig jaar :) |
*kuch*Spijbelen*kuch*
Ach.. Je kan altijd blijven dromen van een betere.. School :+ |
spijbelen?!! pfff moest ik probere..
kan je meteen 3 uur inhale -,-' |
Goh :o
Bij ons checken ze niet of je nakomt, Ja of Nee. :Y) |
dan had ik et wel gewete..
|
Ach, dan moet je helemaal overvliegen naar ons gat in de middle of nowhere.
|
whá xD en waar is dat dan?
|
Zetten :D
Ongeveer naast Wageningen:? In de buurt van Herveld, Heteren, en nog meer van die enorm Orginele namen :d |
nog NOOIT van gehoort..
|
:rolleyes:Told you
|
ik woon in volendam :)
|
Zegt alweer genoeg :')
|
Aaah.. Volendam..
Het dorp met de zingende vissersboeren. Het dorp waar het dag en nacht Riekt. Het dorp die die vreselijke Jan Smit heeft voortgebracht. Ben ik té neerbuigend bezig? :+ |
jah eigelijk wel
|
Citaat:
|
:+
|
jah lach maar
|
Oh, dat doe ik zeker :+
Wel onbeleefd, Maar dat maakt niet uit. Je ziet het toch niet :+ |
maar die smily veraad je....
|
Weet ik :Y)
|
yay ik mag in huis blijve :)
ow dat was in die andere topic |
Boeie :gaap:
|
xP
|
Ben jij Emo/Alto/Gothic?
Aangezien je zo heftig reageerde op die "Emo & Alto Filter" topic. |
ik ben een beetje.. heel erg.. nah.. beetje alternatief ja.. en ik word emo genoemt op school.. maagoed..
|
"Different" Dus.
|
anders? mjah.. kan wel.. maar als je bij mij op school geen bjurn borg onderbroek aan hebt ben je al een buitebeentje dussseeh..
en ik ben et wel gewend.. |
:+ Ach, Meelopers houd je altijd.
Zo zie je maar op mijn school. :d |
fuck.. meelopers.. my God..
et lijkt wel of er allemaal klonen rond lopen.. allemaal hetzelfde kapsel.. laarzen en een broek erin.. ik hou et bij skinnyjeans en all stars :') |
:')
|
ik haat mijn school echt..
|
Goh :o
Wie niet :') |
goh .. hahaha zo'n dom woord xD
|
Ach, Je moet toch wat stopwoordjes hebben? :d
|
mijn stopwoordje is:: fuck :')
|
Ik heb d'r teveel O-)
|
mijn vriendinnen hebben 2 stopwoordjes...
voor alles wat leuk is gebruiken ze :: Hip en voor alles wat dom is gebruiken ze :: Gay |
Meelopende, make-up dragende Bitch Woordjes :Y)
|
ze dragen geen make-up :')
miss 1 keer in de week maken ze tijd om een beetje maskara op te doen en hun haar te doen.. |
Whatever,
Je weet wat ik bedoel :Y) |
mjah denk et wel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.