Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   De eerste keer snijden in jezelf... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61282)

insanity 16 January 2008 15:01

Omdat je zo bent.

sandraatje 16 January 2008 15:04

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1336474)
Omdat je zo bent.

Niet als mensen daar niet naar mij toe over praten. En pm ging daar helemaal niet over, dus waarom zou ik dan wel zo terug reageren?

Iessie 16 January 2008 15:06

jullie twee gaan later zeker trouwen? XD

sandraatje 16 January 2008 15:07

Citaat:

Origineel gepost door Iessie (Bericht 1336486)
jullie twee gaan later zeker trouwen? XD

IK HEB EEN VRIEND!!! Lees ff alles goed, waarom zou ik dan ooit maar iets met pakspul beginnen?

Iessie 16 January 2008 15:13

ik bedoelde insanity en jij :P
(de reden tot echtscheiding heb je al dus je kunt op z'n minst nog ff trouwen XD)

Iessie 16 January 2008 15:13

en dat stuk over die vriend van je hak ook al gelezen, mja er bestaat zoiets als humor..

sandraatje 16 January 2008 15:14

Citaat:

Origineel gepost door Iessie (Bericht 1336507)
ik bedoelde insanity en jij :P
(de reden tot echtscheiding heb je al dus je kunt op z'n minst nog ff trouwen XD)

okeej, maar dat word al helemaal niks ;)!!

En echtscheiding doe ik niet aan..

insanity 16 January 2008 15:15

Nee, mag niet van Hem.

Tot de dood hun schijnd, al duurt dat niet lang als ze goed door snijd :')

sandraatje 16 January 2008 15:18

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1336517)
Nee, mag niet van Hem.

Tot de dood hun schijnd, al duurt dat niet lang als ze goed door snijd :')

Nee, idd niet. Je trouwt niet voor niets!

En ik hoop eigenlijk dat dat nog best lang zal duren, alleen niet met jou nee, dan wil ik wel ff door snijden!

Iessie 16 January 2008 15:20

geen seks voor het huwelijk...hou je je daar ook aan dan?

sandraatje 16 January 2008 15:28

Citaat:

Origineel gepost door Iessie (Bericht 1336526)
geen seks voor het huwelijk...hou je je daar ook aan dan?

waarom zou ik dat niet doen? (dat staat gelijk aan ja)

x22rebel 28 January 2008 14:43

hoi

bij mij voelde ik me de eerste keer totaal in trance, het is alsof al je zorgen uit je lichaam weg lopen. (alsof je high bent). ik was gehypnotiseerd door het bloed en de kalmte in mijn hoofd. ik weet niet hoe het voor anderen was. maar het is anders per situatie. ( bij mij sloeg na een minuut of tien wel de paniek toe hoor. )

Pakspul 28 January 2008 16:00

stoer hoor

insanity 29 January 2008 07:54

Citaat:

Origineel gepost door x22rebel (Bericht 1337684)
bij mij voelde ik me de eerste keer totaal in trance, het is alsof al je zorgen uit je lichaam weg lopen. (alsof je high bent). ik was gehypnotiseerd door het bloed en de kalmte in mijn hoofd. ik weet niet hoe het voor anderen was. maar het is anders per situatie. ( bij mij sloeg na een minuut of tien wel de paniek toe hoor. )

Snij dieper dan hoef ik dit maar 1 keer te lezen :yes:

Vlinder 2 February 2008 18:44

kijk
Citaat:

WARNING
....before you make that first cut remember. You will enjoy this. You will find the blood and pain release addictive. Even though you think you can make a few tiny cuts that aren't deep and will heal easily ...they will get deeper. They will scar. They will take sometimes months to heal!!! And years for the scars to fade! IF you think you can limit the cutting to one area of your body think again...it will spread when you run out of skin. Be prepared to withdraw from others and live in a constant state of shame. Even if you are the most honest person ever to live ....you will find yourself lying to the people you love. You will jerk back from your friends when they touch you as if their hands were dipped in poison. You will be terrified that they will feel something under the cloth of your shirt or because it just plain hurts so much to be touched.
Be prepared to get so out of control you fear your next cut because you don't know how bad it will be. Just wait for 10 cuts to turn into 100....Be prepared for your entire life to revolve around thinking about cutting ..cutting and covering up cutting And just wait till that first time you cut "too deep." And you freak out because the blood won't stop...and you are gaping....and you feel yourself shaking all over. You are having a panic attack and you are terrified but you can't tell anyone. So you sit there alone...praying it will be ok swearing you'll never let it go this far again...But you will and further. Don't worry, you will learn how to take care of your cuts so that you can go deeper and deeper and avoid the ER. And the better you get at treating your cuts the deeper they get.
You will lie to yourself and justify it when you find youself spending 20 , 30 or 50 dollars every time you go the pharmacy. You will feel the flutter of your heartbeat everytime you go to the counter to ring up your order. Butterfly strips...3 or four different kinds of dressings...betadine....antibiotic cream..medical tape..scar reducers.....You will tap your foot impatiently hoping the line will just move and no one will stare at you or wonder why you need all these things. And at the same time secretly hope someone will notice...someone who is standing in line with an armful of the same supplies...someone who understands but of course that never happens.
Medical supplies won't be the only thing you spend all your money on. Be prepared to buy a new wardrobe...longsleeve shirts in summer colors, bracelets, wristbands , boots... gloves..the list goes on and on.
You will start looking at everyone in a differnent way...Scanning their bodies for any signs of SI... just hoping that you might meet someone like you so you don't feel so terribly alone. You wont even think about it ..as your eyes scan their wrists arms...hoping just hoping they will be like you....But they are not. You will see their clean arms and feel terribly ashamed and alone.
You will start doing a lot of things alone. You will always have to wash your laundry in private so know one sees the blood stains on your clothes and towels. You will always be cleaning up the blood..Scrubbing your bathroom floor...wiping the blood of your keyboard....
You won't be able to make it through a day without cutting....Next thing you know you are in a public bathroom somewhere breaking open a scab with a sewing needle that you keep in your wallet for emergancies. When you get really desperate anything will be a cutting tool ...scissors...a car key...a needle ... a paperclip..even a pen. Doesn't matter what it is if you need to cut bad enough you will find something.
Say goodbye to things you took for granted. Like wearing shorts or sandals...pedicures...sleeveless tops.
A normal summer day at the beach or in a swimming pool will become a far off memory for you.
Get ready to itch. Beacuase you will itch and itch ..."so much you will look like you have fleas or a skin disease."
You will become an expert on your body as you destroy it carefully.. You will dream about cutting...you will dream about being exposed. It will haunt you day and night and take over your life. You will wish you never made that first cut because while you absolutely HATE cutting...at the same time you love it and can not live with out of it.

you have been warned.....

Mudkip 5 February 2008 13:17

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1338503)
kijk

sick:kots::')

-GameGirl 5 February 2008 14:42

jeh... vreemd genoeg krijg ik kriebels in m'n polsen als ik et lees :'(

weerlegger 5 February 2008 14:59

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1337764)
Snij dieper dan hoef ik dit maar 1 keer te lezen :yes:

helemaal mee eens, wannebe zielige depressieve kut emo's

-GameGirl 5 February 2008 15:17

agreeeeh!

blabla1993 5 February 2008 19:01

Was jij niet zelf een emo?:')

sandraatje 5 February 2008 19:05

Waarom zeggen jullie dat mensen die snijden emo zijn? Ik ben geen emo, maar toch snijd ik mezelf. En ik denk dat er zo veel meer zijn!!

weerlegger 5 February 2008 19:41

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339199)
Waarom zeggen jullie dat mensen die snijden emo zijn? Ik ben geen emo, maar toch snijd ik mezelf. En ik denk dat er zo veel meer zijn!!

dan kan je emo eraf halen

blabla1993 5 February 2008 21:36

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339199)

Omdat emo's DOEN ALSOF ze depressief zijn/problemen hebben maar die eigenlijk niet hebben en gewoon aandacht te kort hebben en verwende kutkinderen zijn.

En tja, daarom vervullen ze natuurlijk een prachtige slachtofferrol. Ze vinden zichzelf al slachtoffer zonder dat je iets doet. <3

-GameGirl 6 February 2008 15:25

op school noemen me ze allemaal emo.. dus ik begon op een gegeve moment ook te denke dat ik emo was..

maareh.. ik ben genezen :)

blabla1993 6 February 2008 15:33

Aww shit, vind dan snel eens een nieuwe emo om te pesten?:(

-GameGirl 6 February 2008 15:34

je mag mij gerust blijve pesten als je dat wil hoor :)

ik ben nogsteeds een dom zielig nerdje

sandraatje 6 February 2008 15:46

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1339224)
Omdat emo's DOEN ALSOF ze depressief zijn/problemen hebben maar die eigenlijk niet hebben en gewoon aandacht te kort hebben en verwende kutkinderen zijn.

En tja, daarom vervullen ze natuurlijk een prachtige slachtofferrol. Ze vinden zichzelf al slachtoffer zonder dat je iets doet. <3

Ja, maar ik doe niet alsof ik problemen heb. En ik ben ook geen verwend kutkind, en aandacht hou ik niet van (krijg je ervan als je faalangst hebt :$:P).

-GameGirl 6 February 2008 16:07

maar als je nou weet dat het zo slecht en dom is.. waarom stop je der dan niet gewoon mee.. en dan kan je wel zeggen dat het verslavend is.. maar dan kan je toch gewoon als je het weer wil doen.. gewoon bedenke van.. dit is fout wat ik doe..

Vlinder 6 February 2008 19:32

joh dan krijg je dat gedoe,,
nog 1 keer, de volgende keer stop ik echt!! ik beloof het! daar schiet je nix mee op natuurlijk.

-GameGirl 6 February 2008 20:14

mjah das ook weer zo.. kutzooi

Pakspul 6 February 2008 20:27

Probleem lost zich vanzelf keertje op, gewoon geen aandacht geven.

-GameGirl 6 February 2008 20:59

et zal allemaal wel.. et is gelukkig niet mijn probleem

sandraatje 7 February 2008 15:45

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1339384)
Probleem lost zich vanzelf keertje op, gewoon geen aandacht geven.

Zulke problemen lossen niet op door er geen aandacht aan te geven!
Weet niet hoe het wel moet maar weet wel dat het op die manier niet werkt. Als je er geen aandacht aan schenkt dan blijf je vanzelf doorgaan en maak je het alleen maar erger.

Pakspul 7 February 2008 16:36

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339459)
Zulke problemen lossen niet op door er geen aandacht aan te geven!
Weet niet hoe het wel moet maar weet wel dat het op die manier niet werkt. Als je er geen aandacht aan schenkt dan blijf je vanzelf doorgaan en maak je het alleen maar erger.

Je kunt er wel aandacht aan geven, maar ze moeten het zelf oplossen willen ze dat zelf niet of gaan ze het toch niet doen omdat ze er tegen aankijken kun je er netzo goed geen aandacht aangeven omdat je er toch niks mee opschiet, willen ze dan nog aandacht dan zijn ze gewoon aandacht geil.

sandraatje 7 February 2008 17:30

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1339471)
Je kunt er wel aandacht aan geven, maar ze moeten het zelf oplossen willen ze dat zelf niet of gaan ze het toch niet doen omdat ze er tegen aankijken kun je er netzo goed geen aandacht aangeven omdat je er toch niks mee opschiet, willen ze dan nog aandacht dan zijn ze gewoon aandacht geil.

Oke, als buitenstaander hoef je er misschien geen aandacht aan te geven. Maar als je echt goed bevriend bent met iemand dan is het misschien wel handig om het niet allemaal maar te laten gebeuren. Als je dat als vrienden doet maak je het alleen maar erger!

Beerse 7 February 2008 19:26

Don't worry, be happy!!!!
Je hebt een gewwooon een knuffel nodig!!! geen mes!!

insanity 8 February 2008 08:15

Boomknuffelaar alarm...

-GameGirl 8 February 2008 12:20

Beerse ..

verklaart heel wat :)

sandraatje 8 February 2008 13:17

Citaat:

Origineel gepost door Beerse (Bericht 1339525)
Don't worry, be happy!!!!
Je hebt een gewwooon een knuffel nodig!!! geen mes!!

Misschien is dat ook wel wat ik nodig heb. Alleen kun je die niet altijd krijgen, mn vriend is niet altijd in de buurt...

-GameGirl 8 February 2008 16:04

dan knuffel je jezelf.. of een kussen ofzo :d

sandraatje 8 February 2008 17:09

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1339637)
Koop een puppy.

Mn broertje is allergies voor dieren!

pchess 8 February 2008 20:17

Citaat:

Origineel gepost door Nelle (Bericht 1302217)
Heey,

Ik heb een aantal forums gelezen over snijden in jezelf en nu ben ik weleens benieuwd,
Hoe was de eerste keer snijden in jezelf?
Hoe voelde dat? Deed het pijn? Huilde je? wat gebeurde er?

Groetjes Nel

ik zal eerlijk zijn
de eerste keer heb je het niet goed in de gaten en schrik je ervan hoor. maar ja je voelt meer emotionele pijn opdat moment.:(

-GameGirl 8 February 2008 20:18

snijden is was is en zal dom blijven.. wie the fuck gaat nou zichzelf verminken.. ik vat et echt niet..

Pakspul 8 February 2008 22:35

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339671)
snijden is was is en zal dom blijven.. wie the fuck gaat nou zichzelf verminken.. ik vat et echt niet..

Ik wel

-GameGirl 9 February 2008 08:01

nou leg et me uit!!

Pakspul 9 February 2008 08:37

Afreageren eigenlijk heel simpel en jezelf pijn doen voor de acties die je uitvoert, opzich zit er wel een logica achter, maar het is niet echt een slimme manier van oplossen. Je kunt al die energie beter afreageren op een muur of boom of iets anders wat veel klappen kan ontvangen zodat je daar gewoon een tijdje tegenaan kunt slaan en trappen. Dan heb je misschien wel je knokkels kapot, maar dat richt nog minder schade aan :+

sandraatje 9 February 2008 08:50

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1339700)
Afreageren eigenlijk heel simpel en jezelf pijn doen voor de acties die je uitvoert, opzich zit er wel een logica achter, maar het is niet echt een slimme manier van oplossen. Je kunt al die energie beter afreageren op een muur of boom of iets anders wat veel klappen kan ontvangen zodat je daar gewoon een tijdje tegenaan kunt slaan en trappen. Dan heb je misschien wel je knokkels kapot, maar dat richt nog minder schade aan :+

Je kunt wel tegen bomen/muren/iets anders aan gaan slaan. Maar dat heeft verder helemaal geen zin. Je bent je agressie kwijt, maar daar houd het dan wel mee op. Als je jezelf snijd dan ben je je agressie kwijt, maar je kunt ook je geestelijke pijn in lichamelijk omzetten. En dat is ook wel een belangrijke reden waarom mensen zichzelf snijden. En die endorfine die vrijkomt...

-GameGirl 9 February 2008 10:51

wat een zielepoten..

ga dan in een boom snijden.. dat is ook zieleg.. of ga bloemetje vermoorden..

je weet tcoh zelf ook wel dat snijden oerdom is.. kom op nou..

Vlinder 9 February 2008 10:54

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339711)
wat een zielepoten..

arm bloemetje!

sandraatje 9 February 2008 10:57

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339711)
wat een zielepoten..

Ik weet dat het oerdom is. Alleen soms heb je van die momenten dat je het ff niet meer aankan!

Vlinder 9 February 2008 10:58

En dan ga je... hardlopen! duh

-GameGirl 9 February 2008 11:01

jaa precies.. ga ff een blokkie om..

lekker in et zonnetje.. frisse wind.. geen zorgen.. geen verdriet.. heerlijk

Vlinder 9 February 2008 11:02

tis hier buiten nu.. iets van 15 graden, volop zon. echt relaxt weertje! krijg weer de zomer in mn hoofd:d

-GameGirl 9 February 2008 11:03

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1339717)
tis hier buiten nu.. iets van 15 graden, volop zon. echt relaxt weertje! krijg weer de zomer in mn hoofd:d

jah hier is et nou ook vet mooi weer.. en dan zo'n vogeltje der bij.. _0_

sandraatje 9 February 2008 11:04

Hier is het ook wel mooi weer. Alleen staat mijn hoofd niet naar mooi weer, doe mij maar regen!

Vlinder 9 February 2008 11:05

uhu en iemand die aan het grasmaaien is, das zo'n koel geluid! zit hier lekker in de huiskamer met de tuindeuren open. ha, het leven is mooi XD

-GameGirl 9 February 2008 11:06

regen is ook gezellig.. maar dat gele zonnetje doet me zo goed :)

weetje wat je ook kan doen!! bloed.. TEKENE :d

Vlinder 9 February 2008 11:06

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339719)
Hier is het ook wel mooi weer. Alleen staat mijn hoofd niet naar mooi weer, doe mij maar regen!

regen is zo.. somber..
dat is neit leuk!! wij willen zonnetje bloemetje bijtje :d blijheid!!

-GameGirl 9 February 2008 11:06

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1339720)
uhu en iemand die aan het grasmaaien is, das zo'n koel geluid! zit hier lekker in de huiskamer met de tuindeuren open. ha, het leven is mooi XD

op zulke momenten wel ja

Vlinder 9 February 2008 11:07

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339721)
regen is ook gezellig.. maar dat gele zonnetje doet me zo goed :)

weetje wat je ook kan doen!! bloed.. TEKENE :d

jaaa behalve als al je rode stiften op zijn XD

sandraatje 9 February 2008 11:07

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1339722)
regen is zo.. somber..
dat is neit leuk!! wij willen zonnetje bloemetje bijtje :d blijheid!!

Misschien ben ik ook wel somber.....

-GameGirl 9 February 2008 11:08

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339725)
Misschien ben ik ook wel somber.....

ik ben ook somber en depressief ingestelt.. maar ik kan wel genieten van een zonnetje na al die lange winterdagen :thumbsup:

-GameGirl 9 February 2008 11:08

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1339724)
jaaa behalve als al je rode stiften op zijn XD

aah das shit..

sandraatje 9 February 2008 11:09

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339726)
ik ben ook somber en depressief ingestelt.. maar ik kan wel genieten van een zonnetje na al die lange winterdagen :thumbsup:

Ik ben niet somber en depressief ingesteld, alleen zijn er wat dingen waardoor ik somber ben.

Vlinder 9 February 2008 11:09

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339723)
op zulke momenten wel ja

zulke momenten zijn de momenten die je zou meoten onthouden. Terwijl je ze het snelst weer vergeet. Maar hee als je die frisse lentegeur zo ruikt buiten, dan komt alles weer terug :)
woehoe ik heb zin om mijn zomerkleren uit de kast te halen!

-GameGirl 9 February 2008 11:10

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1339730)
zulke momenten zijn de momenten die je zou meoten onthouden. Terwijl je ze het snelst weer vergeet. Maar hee als je die frisse lentegeur zo ruikt buiten, dan komt alles weer terug :)
woehoe ik heb zin om mijn zomerkleren uit de kast te halen!

ik ben et ZO erg met je eens!! :d

-GameGirl 9 February 2008 11:11

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339729)
Ik ben niet somber en depressief ingesteld, alleen zijn er wat dingen waardoor ik somber ben.

jah.. ik ook.. maar ik geniet nogstééds!!
je moet daar gewoon ff plek voor maken..

gewoon ff alles opzij zetten.. kijk nou es naar buiten.. blauwe lucht.. alles is licht.. word je daar nou niet blij van?

Vlinder 9 February 2008 11:11

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339729)

niet aan denken, denken is niet goed. Denken kan later nog wel als je oud en versleten bent. Nu is het tijd voor lol hebben :d Ooh de achterburen hebben een mega-trampo! jammer dat ie nog niet buiten staat.
Weetje je moet gewoon fv trampoline springen doen :d

-GameGirl 9 February 2008 11:12

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1339733)
niet aan denken, denken is niet goed. Denken kan later nog wel als je oud en versleten bent. Nu is het tijd voor lol hebben :d Ooh de achterburen hebben een mega-trampo! jammer dat ie nog niet buiten staat.
Weetje je moet gewoon fv trampoline springen doen :d

trampolinee!!! :d

Vlinder 9 February 2008 11:13

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339732)

gewoon ff alles opzij zetten.. kijk nou es naar buiten.. blauwe lucht.. alles is licht.. word je daar nou niet blij van?

van zonlicht word je ook minder somber, het is bewezen! :)

sandraatje 9 February 2008 11:13

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339732)

Gisteren kon ik er nog van genieten, maar toen wist ik nog niet wat ik nu weet!

-GameGirl 9 February 2008 11:13

@ nina

echt? stoer :d

Pakspul 9 February 2008 11:14

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339703)
Je kunt wel tegen bomen/muren/iets anders aan gaan slaan. Maar dat heeft verder helemaal geen zin. Je bent je agressie kwijt, maar daar houd het dan wel mee op. Als je jezelf snijd dan ben je je agressie kwijt, maar je kunt ook je geestelijke pijn in lichamelijk omzetten. En dat is ook wel een belangrijke reden waarom mensen zichzelf snijden. En die endorfine die vrijkomt...

Je kunt slaan en je kunt slaan, als je maar hard genoeg slaat komt dat spul ook wel los, maar goed ik blijf er bij dat snijden echt dom is en als je herkent dat je een probleem er mee hebt dan moet je hulp zoeken, wil je dat niet dan wil je ook nog niet stoppen met snijden.

-GameGirl 9 February 2008 11:14

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339736)
Gisteren kon ik er nog van genieten, maar toen wist ik nog niet wat ik nu weet!

ennn.. wat is dat dan? als je het niet wil vertelle hoeft et niet :)

Vlinder 9 February 2008 11:15

weetje er kwam zonet een klein meisje op een loopautoding voorbij, zo schattig! daar moet je gewoon om glimlachen :)

sandraatje 9 February 2008 11:15

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1339738)
Je kunt slaan en je kunt slaan, als je maar hard genoeg slaat komt dat spul ook wel los, maar goed ik blijf er bij dat snijden echt dom is en als je herkent dat je een probleem er mee hebt dan moet je hulp zoeken, wil je dat niet dan wil je ook nog niet stoppen met snijden.

Ik wil wel stoppen, maar ik zie het op het moment even niet zitten. Er komt zoveel op me af, besluiten die ik moet nemen, dingen die ik moet regelen.
Broertje en zusjes waar ik voor moet zorgen.

-GameGirl 9 February 2008 11:15

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1339740)
weetje er kwam zonet een klein meisje op een loopautoding voorbij, zo schattig! daar moet je gewoon om glimlachen :)

kleine kinderen maken mij absoluut niet blij :P

sandraatje 9 February 2008 11:16

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339739)
ennn.. wat is dat dan? als je het niet wil vertelle hoeft et niet :)

Ouders gaan uit elkaar, en dat hebben ze me gisterenmiddag even verteld. En dat komt nogal rauw op je dak te liggen als je het niet echt verwacht hebt.

Vlinder 9 February 2008 11:19

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339743)
Ouders gaan uit elkaar, en dat hebben ze me gisterenmiddag even verteld. En dat komt nogal rauw op je dak te liggen als je het niet echt verwacht hebt.

Oh dat is inderdaad vervelend voor je.. ik kan het me goed voorstellen dat je je heel kut voelt.

-GameGirl 9 February 2008 11:19

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339743)

mijn ouders zijn 5 jaar geleden gescheiden.. dus ik weet precies hoe je je voelt :) maar hejj.. het is het beste voor hun en voor jou.. zij hebben geen ruzie meer en jij zit er niet meer tusse in..

sandraatje 9 February 2008 11:20

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339745)
mijn ouders zijn 5 jaar geleden gescheiden.. dus ik weet precies hoe je je voelt :) maar hejj.. het is het beste voor hun en voor jou.. zij hebben geen ruzie meer en jij zit er niet meer tusse in..

Ze hadden nooit ruzie, daarom snapte ik het ook niet. Totdat mn ma zei dat ze een ander had. Ze weten gewoon sinds september al dat ze gaan scheiden!

-GameGirl 9 February 2008 11:22

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339747)
Ze hadden nooit ruzie, daarom snapte ik het ook niet. Totdat mn ma zei dat ze een ander had. Ze weten gewoon sinds september al dat ze gaan scheiden!

hmm... dat is inderdaad erg kut...

sandraatje 9 February 2008 11:23

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339748)
hmm... dat is inderdaad erg kut...

ik weet het..:'(

-GameGirl 9 February 2008 11:29

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339750)
ik weet het..:'(

maar weetje.. het gebeurt nou eenmaal.. het leven gaat door.. het is moeilijk.. maar je kan je vader toch gewoon blijve zien?

sandraatje 9 February 2008 11:31

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339751)
maar weetje.. het gebeurt nou eenmaal.. het leven gaat door.. het is moeilijk.. maar je kan je vader toch gewoon blijve zien?

Denk dat ik eerder bij mn vader ga wonen dan bij mn moeder hoor.. Als mn ma een ander heeft vind ik dat niet zo fijn zeg maar...

-GameGirl 9 February 2008 11:32

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339753)
Denk dat ik eerder bij mn vader ga wonen dan bij mn moeder hoor.. Als mn ma een ander heeft vind ik dat niet zo fijn zeg maar...

jah das waar..

insanity 9 February 2008 11:32

cry me a river and slith ur wrists :yes:

sandraatje 9 February 2008 11:35

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1339756)

You're not worth it.

insanity 9 February 2008 11:36

I`m not worth it?

Ach, mijn papa en mama houden tenminste van me :)

Die van jou willen van je af :love:

sandraatje 9 February 2008 11:37

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1339761)
I`m not worth it?

Ach, mijn papa en mama houden tenminste van me :)

Die van jou willen van je af :love:

Mijn ouders willen niet van me af, waar baseer je dat nou weer op?

En waarom zouden jou ouders wel van jou houden? Kan ik me niet voorstellen!

-GameGirl 9 February 2008 11:37

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1339756)

shut the fuck up, or else you'll meat my fist

-GameGirl 9 February 2008 11:38

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339764)

nee ik ook niet.....

sandraatje 9 February 2008 11:38

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339765)

thank you :)!

-GameGirl 9 February 2008 11:40

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339767)
thank you :)!

:aai:

sandraatje 9 February 2008 11:40

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339769)
:aai:

lief ;)

-GameGirl 9 February 2008 11:42

hihii :d

insanity 9 February 2008 11:43

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339764)

Nouja, ze gaan niet voor niets bij elkaar weg :love:
Als ze van je hielden hadden ze het volgehouden :)

Citaat:

Haal je eerst je bloed er af?
dat vlekt zo op mijn kleding.

sandraatje 9 February 2008 11:45

Serieus insanity, je overtreft jezelf vandaag weer eens met triest zijn!!!

-GameGirl 9 February 2008 11:46

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1339775)
Haal je eerst je bloed er af?
dat vlekt zo op mijn kleding.

daar ben ik te lui voor :)

insanity 9 February 2008 11:46

of jij kan niet tegen de waarheid sandra

sandraatje 9 February 2008 11:47

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1339783)

welke waarheid?

insanity 9 February 2008 11:48

Dat je leven mislukt is en jij eigenlijk dood hoort.

-GameGirl 9 February 2008 11:48

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1339783)

jij bent gewoon een zielig ventje die doet alsof ie heel wat is.. en doet alsof ie alles heeft.. en denkt dat iedereen tegen hem op kijkt..

maar je beseft niet dat je een verwent nest bent waar iedereen dwars doorheen kijkt..

insanity 9 February 2008 11:50

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339788)
jij bent gewoon een zielig ventje die doet alsof ie heel wat is.. en doet alsof ie alles heeft.. en denkt dat iedereen tegen hem op kijkt..

maar je beseft niet dat je een verwent nest bent waar iedereen dwars doorheen kijkt..

Als dat zo is lieverd, waarom zijn het dan jullie 2 die contstant lopen te boe-hoe doen op dit forum?

Waarom ben ik diegene niet dan?:)

vooral jij en sandra zijn wel zo zielig... iedereen moet medelijden hebben met jullie.

boe-hoe!

:')

plz, get a life and end it...

sandraatje 9 February 2008 11:50

Weet je, insanity/erwin. Je ken de schijt krijgen. Zeg/denk van me wat je vind. Maar de waarheid zal je nooit kennen!

insanity 9 February 2008 11:52

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339792)
Weet je, insanity/erwin. Je ken de schijt krijgen. Zeg/denk van me wat je vind. Maar de waarheid zal je nooit kennen!

de waarheid is dat jij de wereld niet aan kan.

meer hoef ik niet te weten.

-GameGirl 9 February 2008 11:52

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1339791)
Als dat zo is lieverd, waarom zijn het dan jullie 2 die contstant lopen te boe-hoe doen op dit forum?

Waarom ben ik diegene niet dan?:)

vooral jij en sandra zijn wel zo zielig... iedereen moet medelijden hebben met jullie.

boe-hoe!

plz, get a life and end it...

niemand hoeft medelijde met mij te hebben..
niemand hoeft om mij te geven..

jij wil dat iedereen je aanbid als een een of andere God.. omdat je in real life aandacht te kort komt ofzo.. mij boeite et niet.. maar van jou wordt iedereen depressief..

en ik heb denkende hersenen.. en een kloppent hart en dat zijn de dingen die je nodig hebt om een leven te hebben.. en dus heb ik een leven.. het is wel niet zo prachtig en mooi als dat van anderen.. maar dat hoeft van mij allemaal niet..

sandraatje 9 February 2008 11:53

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339788)

Negeer hem gewoon gamegirl, ga ik ook doen. Zal een hoop gezeur schelen ;).

-GameGirl 9 February 2008 11:55

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339796)

dat is ook zo.. maar ik word gewoon peuk nerveus van die mensen die denken dat ze god zijn.. en dat ze iedereen maar af kunne zeiken..

insanity 9 February 2008 11:55

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339795)
niemand hoeft medelijde met mij te hebben..
niemand hoeft om mij te geven..

schreeuw nog harder om aandacht dan :+

Citaat:

jij wil dat iedereen je aanbid als een een of andere God.. omdat je in real life aandacht te kort komt ofzo.. mij boeite et niet.. maar van jou wordt iedereen depressief..

De mensen die depresief worden van mij zijn de mensen die deze maatschapij niet aankunnen :)

pech voor hun, leuk voor mij.
Is grappig speelgoed.

Citaat:

[b]en ik heb denkende hersenen.. en een kloppent hart en dat zijn de dingen die je nodig hebt om een leven te hebben[b

Zeg dat maar tegen de familie die iemand in coma heeft liggen.

Heb je daar het lef voor?
nee.

dus ga maar dood, we dont need you.

insanity 9 February 2008 11:56

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339796)

En het mooiste is nog, vanmmorgen mij op msn aanspreken van

boe-hoe ik ben zo chago en wil met iemand praten :'(

ge-fucking-wel-dig

sandraatje 9 February 2008 11:56

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339797)
dat is ook zo.. maar ik word gewoon peuk nerveus van die mensen die denken dat ze god zijn.. en dat ze iedereen maar af kunne zeiken..

Ik ook wel hoor, alleen vind ik niet dat hij die aandacht waard is. Dus laat ik hem lekker zn gang gaan en ooit zal hij er wel achter komen dat dit niet werkt, en dat hij zo echt niet populair wordt ofzo.
Maar ik ga er weer ff vandoor ;).
Laters

-GameGirl 9 February 2008 11:58

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1339798)
Zeg dat maar tegen de familie die iemand in coma heeft liggen.

Heb je daar het lef voor?
nee.

wat bedoel je hier nou weer me.....

-GameGirl 9 February 2008 11:59

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1339800)
Ik ook wel hoor, alleen vind ik niet dat hij die aandacht waard is. Dus laat ik hem lekker zn gang gaan en ooit zal hij er wel achter komen dat dit niet werkt, en dat hij zo echt niet populair wordt ofzo.
Maar ik ga er weer ff vandoor ;).
Laters

doeiixx

insanity 9 February 2008 12:07

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339801)
wat bedoel je hier nou weer me.....

jij zegt dta het nige dat je noodig hebt een denkent stel hersens is en een hart.

Een coma patient heeft dat ook, maar die leeft in feite ook niet.
Moet ie dan wel blij zijn dat ie in coma ligt?
Dus uitdaging

Jij loopt een ziekenhius binnen en zegt tegen de familie van een comapatient.

Goh, hij mag blij zijn dat ie daar ligt.

Idd, dat doe j niet.

Dus lul niet voor je crap zegt.

-GameGirl 9 February 2008 12:10

tuurlijk zeg ik niet "hij mag blij zijn dat ie daar ligt"

een coma komt vast door een ongeluk.. hij leeft wel.. alleen er is iets gebeur waardoor dat ophield.. en als je in coma ligt denk je niet..

insanity 9 February 2008 12:12

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1339812)
tuurlijk zeg ik niet "hij mag blij zijn dat ie daar ligt"

een coma komt vast door een ongeluk.. hij leeft wel.. alleen er is iets gebeur waardoor dat ophield.. en als je in coma ligt denk je niet..

bullshit, je hebt mensen die in een coma liggen en je vervolgens de hele fucking wedstrijd ajax- feijenoord kenne vertellen.

En het hoeft niet door een ongeluk te komen, je kan ook spontaan in coma vallen :{

lul eens minder slap en kom onder je steen vandaan.

-GameGirl 9 February 2008 12:18

maar als je in coma ligt.. heb je nogsteeds een leven.. je kan wel niks doen.. maar je bent er nogsteeds..

insanity 9 February 2008 12:19

Ja je leeft, maar moet je dan blij zijn?
jij claimt van wel.

-GameGirl 9 February 2008 12:20

nee tuurlijk ben je niet blij als je in coma ligt.. maar wanneer heb ik eigelijk iets gezegt over blij zijn..

insanity 9 February 2008 12:23

Niet, maar je zegt wel dat je die dingen nodig hebt om te leven.

zo iemand heeft die dingen en leeft maar half.

oftewel je hebt meer nodig dan hersens en een hart.

oftewel

je lult slap

-GameGirl 9 February 2008 12:24

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1339827)
Niet, maar je zegt wel dat je die dingen nodig hebt om te leven.

zo iemand heeft die dingen en leeft maar half.

oftewel je hebt meer nodig dan hersens en een hart.

oftewel

je lult slap

nou.. wat heb je dan nog meer nodig om te leven?

insanity 9 February 2008 12:26

De wil en het lef OM te leven.

-GameGirl 9 February 2008 12:27

dat is niet waar.. als jij geen kloppend hart had leefde je niet..

als je geen lef hebt om te leven.. leef je nogsteeds.. je hebt een kloppent hard en denkende hersenen..

insanity 9 February 2008 12:30

Behalve de hersenen en het hart, lichaam enz enz...

dooos.

Vlinder 9 February 2008 12:31

ja want anders heb je gewoon een heel saai leven = geen leven
duh

-GameGirl 9 February 2008 12:35

een saai leven.. is een evegoed een leven..

insanity 9 February 2008 12:35

Nee.

-GameGirl 9 February 2008 12:37

tuurlijk niet.. je snapt me denk ik niet helemaal..

een boom.. heeft ook een leven.. die heeft ook een werkend lichaam..

en vogel heeft ook een leven.. die heeft ook een werkent stel hersenen kloppend hartje en een lichaam dat werkt

en bij een mens precies hetzelfde..
of nou elke dag saai is.. of nou elke dag prachtig en gelukkig is.. hij/zij heeft nogsteeds een lichaam met een geest en een ziel en dát is leven..

sandraatje 9 February 2008 22:17

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1339847)
Lieveschat, je moet er ook niet zo mee te koop lopen op een forum. Dan kan je dit verwachten:')

Ik loop er niet mee te koop, ik vertel alleen dingen. Is dat niet normaal ofzo? Misschien zijn er dan mensen die serieus kunnen reageren en misschien dat je daar dan ook wat aan kunt hebben. En mensen als insanity/erwin zijn gewoon triest.

Pakspul 9 February 2008 22:23

Je loopt er wel een beetje mee te koop

sandraatje 10 February 2008 10:20

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1339900)
Je loopt er wel een beetje mee te koop

Misschien hier wel een beetje, alleen hier kent niemand mij. En dan maakt het niet uit. Je kan alles vertellen zonder dat je in de problemen komt.

insanity 10 February 2008 11:14

Kijk, als iemand een topic opent geef ik mijn mening.

In dit geval i het dat ik hoop dat jullie allemaal dusdanig diep snijden dat ik geen last meer van je heb.

Dat julli tere kinderzieltjes dat niet aankunnen en meteen boe-hoe gaan doen....

tja, iets met geen ruggengraat ofzo.

end of discussion?

weerlegger 10 February 2008 19:00

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1339930)

In dit geval i het dat ik hoop dat jullie allemaal dusdanig diep snijden dat ik geen last meer van je heb.

Dat julli tere kinderzieltjes dat niet aankunnen en meteen boe-hoe gaan doen....

end of discussion?

mee eens voor t eerst :9

sandraatje 10 February 2008 20:31

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1339930)

end of discussion?

Ik heb geen teer kinderzieltje, ben inmiddels 16 en kan aardig wat hebben. Ik heb veel meegemaakt en daar word je hard van. Alleen kan ik het niet hebben als mensen zoals jij triest gaan doen over serieuze problemen!!

blabla1993 10 February 2008 21:50

Citaat:

Kop houden als je niet eens Engels kunt?

sandraatje 12 February 2008 20:08

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1340077)
Kop houden als je niet eens Engels kunt?

Niet iedereen kan even goed engels, dus zeur niet joh!

Pakspul 12 February 2008 20:16

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1340062)
Ik heb geen teer kinderzieltje, ben inmiddels 16 en kan aardig wat hebben. Ik heb veel meegemaakt en daar word je hard van. Alleen kan ik het niet hebben als mensen zoals jij triest gaan doen over serieuze problemen!!

Dan kun je nog niet aardig wat hebben.

sandraatje 12 February 2008 20:18

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1340195)
Dan kun je nog niet aardig wat hebben.

Wie zegt dat ik dat niet kan?

Pakspul 13 February 2008 08:06

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1340197)
Wie zegt dat ik dat niet kan?

Jij zegt dat
Citaat:

Alleen kan ik het niet hebben als mensen zoals jij triest gaan doen over serieuze problemen!!

blabla1993 13 February 2008 15:24

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1340193)
Niet iedereen kan even goed engels, dus zeur niet joh!

Het maakt mij niks uit dat je geen Engels kunt maar dan moet je niet in het Engels iemand gaan proberen te bedreigen (ookal is het niet serieus bedoeld) want dan kom je over als een idioot en krijg je dat soort opmerkingen.:wave:

Iessie 13 February 2008 15:27

meat...whahaha okee dan XD

sandraatje 13 February 2008 16:56

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1340216)
Het maakt mij niks uit dat je geen Engels kunt maar dan moet je niet in het Engels iemand gaan proberen te bedreigen (ookal is het niet serieus bedoeld) want dan kom je over als een idioot en krijg je dat soort opmerkingen.:wave:

Ik was het niet die dat zei hoor ;).
Maarja, misschien is het dan wel handiger om gewoon nederlands te gaan praten ja :P.

sandraatje 13 February 2008 16:58

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1340207)
Jij zegt dat

Het ging toen niet over triesten mensen. En ik kan best wat dingen hebben, en als je het hebt over problemen dan kan ik het allemaal wel aan. Alleen als iemand zo triest gaat doen daarover dan kan ik daar wel een beetje sago van worden.

Pakspul 13 February 2008 17:08

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1340227)
Het ging toen niet over triesten mensen. En ik kan best wat dingen hebben, en als je het hebt over problemen dan kan ik het allemaal wel aan. Alleen als iemand zo triest gaat doen daarover dan kan ik daar wel een beetje sago van worden.

Dan vind ik niet dat je aardig wat kunt hebben, als zegt dat je aardig wat kunt hebben lach je om dat soort dingen en laat je ze liggen.

-GameGirl 13 February 2008 17:59

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1340216)

Whooopss!! :o weetje je hebt helemaal gelijk.. maar et was niet echt ECHT serieus bedoelt hoor :)

Amnesia 14 February 2008 11:04

Beetje laat, Schat :Y)

-GameGirl 14 February 2008 11:12

Yeah I know :o

Amnesia 14 February 2008 11:15

Back to the Point.

Ik heb mezelf nog nooit gesneden, dus zou bij god niet weten hoe het voelt.
Ik houd niet zo van Scherpe Dingen :Y)

-GameGirl 14 February 2008 11:17

ik heb gister perongeluk in m'n been gesneden.. BLOEDEN dat het deed mijn god

Amnesia 14 February 2008 11:18

Tja, als je het zo stelt..
Dan heb ik mezelf zo vaak gesneden :')

-GameGirl 14 February 2008 11:19

je bent toch een jonge?

Amnesia 14 February 2008 11:21

Ja?
Why?

-GameGirl 14 February 2008 11:23

wat bedoel je dan met "Dan heb ik mezelf zo vaak gesneden"

Amnesia 14 February 2008 11:24

Nou.
Jij zei "Ik heb mezelf 's in me been gesneden, BLOEDEN JOH!"
(jajajajaja)
En ik ben niet bepaald de handigste. Blijf overal aan haken, etc. etc. Daar houd ik sneetjes aan over.

Dat bedoel ik met mijn "Gesnij" :')

-GameGirl 14 February 2008 11:25

owjjah.. nou snap ik et xD

my God verveel me dood!!

Amnesia 14 February 2008 11:26

Wie niet op dit uur. :Y)

Ben je uit?

-GameGirl 14 February 2008 11:28

nee.. moet zodirect weer naar school...

kutschool

Amnesia 14 February 2008 11:28

Wahey!
Welkom bij de Club :Y)

-GameGirl 14 February 2008 11:31

yay..

uwahhh.. ik zou zo graag die school plat brande.. met alle docente der bij .. behalve me gym leraar van vorig jaar :)

Amnesia 14 February 2008 11:33

*kuch*Spijbelen*kuch*

Ach.. Je kan altijd blijven dromen van een betere.. School :+

-GameGirl 14 February 2008 11:34

spijbelen?!! pfff moest ik probere..
kan je meteen 3 uur inhale -,-'

Amnesia 14 February 2008 11:36

Goh :o
Bij ons checken ze niet of je nakomt, Ja of Nee. :Y)

-GameGirl 14 February 2008 11:37

dan had ik et wel gewete..

Amnesia 14 February 2008 11:38

Ach, dan moet je helemaal overvliegen naar ons gat in de middle of nowhere.

-GameGirl 14 February 2008 11:39

whá xD en waar is dat dan?

Amnesia 14 February 2008 11:41

Zetten :D
Ongeveer naast Wageningen:?
In de buurt van Herveld, Heteren, en nog meer van die enorm Orginele namen :d

-GameGirl 14 February 2008 11:43

nog NOOIT van gehoort..

Amnesia 14 February 2008 11:43

:rolleyes:Told you

-GameGirl 14 February 2008 11:48

ik woon in volendam :)

Pakspul 14 February 2008 11:49

Zegt alweer genoeg :')

Amnesia 14 February 2008 11:49

Aaah.. Volendam..

Het dorp met de zingende vissersboeren.
Het dorp waar het dag en nacht Riekt.
Het dorp die die vreselijke Jan Smit heeft voortgebracht.

Ben ik té neerbuigend bezig? :+

-GameGirl 14 February 2008 11:52

jah eigelijk wel

-GameGirl 14 February 2008 11:52

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1340359)
Zegt alweer genoeg :')

en wat bedoel je dáár nou weer mee?

Amnesia 14 February 2008 11:53

:+

-GameGirl 14 February 2008 11:54

jah lach maar

Amnesia 14 February 2008 11:56

Oh, dat doe ik zeker :+

Wel onbeleefd,
Maar dat maakt niet uit.
Je ziet het toch niet :+

-GameGirl 14 February 2008 11:56

maar die smily veraad je....

Amnesia 14 February 2008 11:57

Weet ik :Y)

-GameGirl 14 February 2008 11:58

yay ik mag in huis blijve :)

ow dat was in die andere topic

Amnesia 14 February 2008 11:59

Boeie :gaap:

-GameGirl 14 February 2008 11:59

xP

Amnesia 14 February 2008 12:01

Ben jij Emo/Alto/Gothic?
Aangezien je zo heftig reageerde op die "Emo & Alto Filter" topic.

-GameGirl 14 February 2008 12:03

ik ben een beetje.. heel erg.. nah.. beetje alternatief ja.. en ik word emo genoemt op school.. maagoed..

Amnesia 14 February 2008 12:03

"Different" Dus.

-GameGirl 14 February 2008 12:07

anders? mjah.. kan wel.. maar als je bij mij op school geen bjurn borg onderbroek aan hebt ben je al een buitebeentje dussseeh..

en ik ben et wel gewend..

Amnesia 14 February 2008 12:07

:+ Ach, Meelopers houd je altijd.
Zo zie je maar op mijn school. :d

-GameGirl 14 February 2008 12:09

fuck.. meelopers.. my God..
et lijkt wel of er allemaal klonen rond lopen..
allemaal hetzelfde kapsel.. laarzen en een broek erin..

ik hou et bij skinnyjeans en all stars :')

Amnesia 14 February 2008 12:10

-GameGirl 14 February 2008 12:12

ik haat mijn school echt..

Amnesia 14 February 2008 12:13

Goh :o
Wie niet :')

-GameGirl 14 February 2008 12:14

goh .. hahaha zo'n dom woord xD

Amnesia 14 February 2008 12:15

Ach, Je moet toch wat stopwoordjes hebben? :d

-GameGirl 14 February 2008 12:15

mijn stopwoordje is:: fuck :')

Amnesia 14 February 2008 12:16

Ik heb d'r teveel O-)

-GameGirl 14 February 2008 12:18

mijn vriendinnen hebben 2 stopwoordjes...

voor alles wat leuk is gebruiken ze :: Hip
en voor alles wat dom is gebruiken ze :: Gay

Amnesia 14 February 2008 12:19

Meelopende, make-up dragende Bitch Woordjes :Y)

-GameGirl 14 February 2008 12:20

ze dragen geen make-up :')
miss 1 keer in de week maken ze tijd om een beetje maskara op te doen en hun haar te doen..

Amnesia 14 February 2008 12:23

Whatever,
Je weet wat ik bedoel :Y)

-GameGirl 14 February 2008 12:23

mjah denk et wel :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:08.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.