![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou eerder zeggen, Wetenschap :')
|
Citaat:
|
Hoezo?
Is de andere helft van je brein afgestorven? :Y) |
Doe eens logische praat uitslaan.
|
:['k word ziek van junder! voor jullie info 'k zien een emo en nie alle emo's snijden elkaar!:[:[8|8|das een clichè beeld gewoon omdat wi zwart dragen anandere dingen denken ze slecht over ons! Ma emo staat vo emosioneel. wij uiten ons zelf door hoe we er uitzien. We zijn gewoone mensen die slecht worden bekeken. ER ZIJN VEEL MEER EMO'S DAN JE DENKT!ma je kunt da nie altijd zien. De inerlijk telt en nie de uiterlijk! somige emo's kiezen ervoor om te laten zien da ze emo zijn ma sommige niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
OHMYGOD IK WIL DE NORMALE EMO'S TERUG!!!!!
*flikkert van haar stoel af* Die kunnen tenminste normaal Nederlands praten. Is de poster hierboven mogenlijk kampioen in het niet kunnen spellen? Dit is echt heftig :| |
kuch ik bedoelde natuurlijk niet pakspul ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben jij achterlijk? |
Citaat:
Als ik je even mag corrigeren :+ |
nee ik ben nie blond of turks! wa denk je wel van mien:[
|
en tokio hotel is emo achterlijk ezel da gie ziet!
|
:')
Je hebt zelf niet eens door dat je jezelf klem lult |
waat weet jij ervan? ben jij soms emo!
|
Naah,
al vinden sommige hier van wel. :d |
Citaat:
|
ja, misschien wel. Maar eigenlijk denk ik meer dat niemand weet waar emo vandaan komt,of ontstaan is. Ook al zijn er mensen die dat denken te weten. Maar dat niet zo is. Maar alè zo'n discusie is best wel leuk.
|
Jij bent klaarblijkelijk Emo,
waardoor ben jij het geworden? :? |
en tokio hotel was toch iets anders en geen poprock?
|
Jij vraagt er gewoon om :')
|
Citaat:
|
(de spelfouten komen omdat ik typ! ter info)
|
Nuff said |
:gaap:?
|
ah ja gewoon een vraagje is Linkin Park ook emo? En anders wat is het dan wel?
|
In m'n vriendenkring is dat de discusie. Want m'n vrien Bram vindt van niet
|
van mcr zijn we zeker.T'is emo
|
aha dat moet ik Lisa vertelen bedankt.(ben jij emo?)
|
Citaat:
Nekshot :yes: |
aha.Hoe komt het dan dat je zoveel weet over ons?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je bent wel turks. Of anders belgisch. Of je bent dyslectisch. Of je beweert dat je dat bent. Of je bent überbreezerslet. Of je vindt het leuk om letters door elkaar te gooien in de hoop dat ze in de goede volgorde staan. Of...is het wat anders? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En de meeste kunnen niet worden opgelost worden
|
wie zegt da ik een belg ben? 'k heb gezegd da ik niet blond en turks ben.maar niet da ik een belg was
|
vrouwelijke intuitie
|
ja zo zou je da kunnen noemen maar vooral de kant van emo. Emo's zijn mysterieus en daarom denken mensen er slecht over.
|
En trouwens wat ben jij? Als je zo kwaad spreekt over belgen?
|
Je bent dus zelf ook een emo en mysterieus... plz, ze zijn zielig, niet meer en niet minder.
|
We zijn nie zielig ik heb gewoon veel meegemaakt.bv dat m'n vriend is gestorven aan kanker. En de andere in een auto ongeluk
|
Mensen gaan dood, shit happens wen er maar vast aan, kanker is heel normaal, auto ongeluk 50% van de tijd eigen fout. :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Kies maar |
Kijk om je heen, je verdrinkt er haast in :')
|
Citaat:
|
|
bah nei joeng.en trouwens als we happy zijn dragen we veel kleur zijn we depri dan dragen we zwart.
|
Jij hebt zojuist haar standpunt bevestigd
Emo's bestaan niet :') |
emo's is dat een groente?
|
Neem een hap van ze.
Je proeft het verschil :') |
EMO'S BESTAAN! Je kunt niet meer om kijken of je ziet ze al staan!
|
giftig?
|
Eerder een rage ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:o
Dus het is geen aandachtzoekende, aanstellende, hypocriete subcultuur? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
En Wat Ben Ik Dan? En Al M'n Vrienden. Je Beledigt Ons Allemaal!weet Je Wat Stik In Je Rasisme! Klote X-wipemytears-x
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik citeer:
ra·cis·me (het; racistisch, racist) 1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde By sander Emo's zijn geen ras maar een subcultuur:Y) |
ja zeg. ja tuurlijk voel ik me aangesroken. Jij praat slecht over emo's en ik ben een emo!misschien ben jij een emo maar weet je dat niet. Zo beginnen ze allemaal(elè sommige dan toch.)
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik had het over nep-emo's, of je moet vinden dat die beschrijving op jou slaat, gevaldingesikbenjenickvergeten. |
Mijne? :o
|
Citaat:
''ik ben emo, maar dat vind ik niet leuk.'' je KIEST om emo te zijn, dus dan zul je het ook wel weten wanneer je het bent. [ok, discussie over emo 'zijn' is al geweest] |
Citaat:
|
Ik denk dat zoiets een "roeping" is.
of je word zo geboren. :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou zeggen..
*ahem* NEE!? :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
je wordt zo geboren. je bet van binnen emo maar sommige uiten het uit.
|
Citaat:
|
Daar kiezen ze zelf voor
|
Ah.
Jammer :') Misschien had je nog wat van je leven kunnen maken voordat je besloot levenloos te worden :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee tuurlijk niet. als je bepaalde dingen hebt meegemaakt dan mordt je dat meestal
|
maar als er mensen zijn die dat missen dan zijn dat pas lege omhulsels
|
(bv SPQ)
|
Citaat:
Citaat:
|
an waar is da?!
|
weetje je wordt een beetje doorzichtig
|
dar ik z'n nek om wring
|
Citaat:
Zoals jij? |
wade?
|
Citaat:
|
nee meer zoals junder
|
@ De wereld Suct.
je moet echt 's aan je nederlands/vlaams/emo's gaan werken de taal die je uitkraamt is echt niet te lezen :') |
Citaat:
|
tgg je praat onzin
|
Citaat:
dus? |
Citaat:
|
mensen ik ben weg
ksiejemorgenwel amnesia;) (K) |
Citaat:
Oftewel. niet verstaanbaar voor de normale mensen onder ons :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
leer eerst beschaafd nederlands,
zoek een nieuw brein, leer wat beleefdheden, en dan praten we verder :') |
Dude, stfu met je verlepte taal :{
|
ach kiekt na joen zelve
|
en trouwens ik kan er geen nieuwe kriegen anders zouden ze da allang bie joen ebben gedaan
|
Als je ons wat wil vertellen, dan zou ik eerst beginnen met een behoorlijk normaal taalgebruik. |
'k dacht da je weg moest?!
|
Citaat:
Ik niet. nog wat om toe te voegen. LEER LEZEN! |
ja, ma ik had et tegen joen!:[:loser:
|
Citaat:
|
ach ja, m'n manier van typen suct.weet ik niemand van m'n vrienden heeft er moete mee.dus leer er mee leven!
|
hmm.Dat zal ik moeten onthouden voor later.
|
Citaat:
Nu snap ik het. Thanks _0_ |
(slijmbel!)ghm(kontlikker)
|
Ssst!
Grote mensen zijn aan het woord. :') |
ah ja en wie zijn da dan wel?allesins nie jullie
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
NOT http://img.timeinc.net/time/daily/20...ebanon0109.jpg |
xD!
Jezus, Jij bent droog. (Op de goede manier :')) |
Citaat:
|
'k heb het als eerst gevraagd
|
niemand van jullie is zeker naar een psycholoog gegaan.niet waar? maar ik ben er wel al naar geweest en die heeft me van het zelf snijden afgeholpen
|
Citaat:
|
Oh je legt zelf de link tussen emo en snijden al. Bevestigd wel een beetje onze vooroordelen, niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het al gezegd.'k moet nog 17 komen op 2 april
|
Citaat:
(je voelde dat metaal gewoon snijden. Maar dat moest ik gewoon doen om te weten of ik nog leefde of niet) |
heb jij je soms nog nooit gesneeden?
|
Het klinkt alsof je het vreemd vind.:')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ZIEK FIGUUR! |
Citaat:
En ik zeg je...je moeder zien huilen om jou dat is de ergste wat je kan meemaken |
Citaat:
Ik realiseerde me pas echt goed dat ik leefde toen ik een jaar of 5 was en een beetje zicht kreeg op wat leven is, maakt mij dat nu ook ineens 16 |
ma nee echt deze keer was het echt erg.Ze huilde alsof de wereld op instorten stond
|
'k krijg er gewoon nachtmerries van.
|
Zit in de familie dan.
|
Mag ik nog een bevestiging dat jij het vreemd vind dat mensen nog nooit in zichzelf hebben gesneden en dat jij dus een ziek gehandicapt kind bent?
|
'k moe weg m'n vriendje is er
|
Nu-uh, ik wil antwoord.
|
Smakelijk snijden, smakelijk snijden
Tsjak, tjsak, tsjak, Chop, chop, chop Dat zal lekker bloeden, dat zal lekker bloeden Ruim maar op, ruim maar op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou.. zo zou ik het niet noemen :+
|
Citaat:
|
Hmm.. je zal wel gelijk hebben. :Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo zalig!
|
En daarna romantisch in elkaars armen gesneden? :love:
|
Citaat:
|
nee. als je het zo nodig moet weten. we hebben hele maal niet gesneden. Integendeel hij is er tegen. Ik hou op met snijden niet voor mijn moeder maar voor hem.
|
Wel als het helpt...
|
Citaat:
|
nee natuurlijk niet.eigenlijk . ik weet niet wat ik dan ga doen. ach ja we zullen wel zien
|
En Krijg Ik Nog Antwoord? Tuig!?
|
wat was je vraag eig?
|
Een bericht van dat figuur kwam over alsof ze het vreemd vond dat ik mezelf nog nooit heb gesneden. Ik vroeg om bevestiging.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet? Ik ken bijna niemand die het wel gedaan heeft.
Zo normaal is het niet hoor!! |
Citaat:
|
Citaat:
Jij in de jouwe en ik in de mijne zo moeilijk is het niet. Door alles wat we meemaken zijn we geworden wat we nu zijn. |
Dat weet ik. Maar het is niet normaal als je je snijd. Dat weet ik wel!
|
Citaat:
|
Wat wil je daarmee zeggen zeespons?
|
Citaat:
FAIL http://icanhascheezburger.files.word...687500fail.jpg |
Niet iedereen kan hetzelfde zijn!
|
en daar heb je gelijk in
|
Weet ik ;). Soms heb ik nog wel gelijk :D!
|
onze verschillen zijn juist uniek
|
Verschillen zijn juist bijzonder en gaaf. Ik zou het maar wat saai vinden als iedereen hetzelfde was..!
|
Woah, trap nog meer open deuren in!?
|
Hoe bedoel je?
|
Dat wat je net allemaal uitkraamde overbodig is om te zeggen omdat iedereen het al weet.
|
Nou en. Heb je er last van? Dan ga je maar weg!
|
maar bij jouw moet dat nog een keer in je kop moeten gestoken worden niet waar rasist!
|
Rustig blijven... Zulke dingen hoor je hier wel vaker!
|
Mwah niet echt, maar ik zeg het maar even.
|
Maar ik ga slapen, of iig een poging doen.
Slaap lekker 'De wereld suct'. |
gie ook
|
Citaat:
|
ach joeng op een dag zal je hulp vragen aan iemand zoals ik. Omdat jij dat ook gaat meemaken. Sommige(soals ik)maken het vroeg mee.anderen(zoals jij) maken het later mee.
|
Ik zal het ook vast wel moeilijk hebben als die shit me overkomt (wat helemaal niet zo hoeft te zijn hoor:')) maar ik gok zo dat ik er zelf overheen kom en zeker weten zonder mijzelf te gaan verminken met scherpe voorwerpen.:wave:
|
Yeah right, dus iedereen gaat door een fase waarin die zichzelf wil snijden? Dan viel die fase zeker op z'n bek vlak voor die bij mij was?
|
Tja, emo's kunnen het niet hebben dat het leven niet zo eerlijk is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.