![]() |
Citaat:
|
kben nog maar een keer genoemd, zijn jullie mij een beetje vergeten?
Nou ja.. als ik mezelf zou moeten koppelen zou het aan uh... BlueWolf (Als allereerste natuurlijk;)) !Y!US!C!30X RaisedFist (hmmzz.. denk niet dat ut zou werken mgoed..) klootzak (qua innerlijk enzoo kan goed met em praten zou misschien wel werken (Theoretisch gezien dan he?;)) hmmzz.... veder... weet ik ut ook niet, verras me maar;) |
Linnea - Klootzak vinnut wel een leuke combi O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uhm . .. direwolf en marijke |
:Y)
|
Citaat:
|
Neej Jolijntje ik blijf niet van hem af! Niemand bedondert mijn lieve ireentjuh!! :[ :[
Ennuh ik weet wel bij wie IK pas ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet niet :?
ik bedoelde trouwens Raisedfist :Y) |
okkej ik ga koppellen let op:
direwolf + loeloe klootzak + lydia santos + traantje banaan + pauwtjuhh banaan + bananaqueen bleuwolf + manderijn aardbei + blossom kampie + smagradje raisedfist + linnea ti_mu + chica 1120611 + jolintjer daantjuh + santos someone + dasuperevy Neveah1987 +musicbox (met veel vreemde tekens :p) rickclan + irene Isaac + Marijke ( ik heb niet veel inspiratie mer :p) Denden 100piek + develisch lady Boertje + Spacey Urbanlegend + Sannuh Youssef + Amby Pur Dark Angel + Bwm Bird of prey + Fallen engeltje Markiey_NMGN + lovely one koelkast+ ik _ is gek The phit+ punckrockgirl Ruffryder + Beatrice QQQ + Chickel TrekkurK + girltje 155 zo dat was het weer voor vandaag :+ |
Citaat:
|
zozo ben 2 of 3 keer gekoppeld zo te zien...aan dezelfde pesroon.....:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahaha
Ik vind dat Santos en Traantje! Zijn btw heel aardige gasten !!! |
is er wel eens een stelletje ontstaan ofzo met dit koppelen?
|
ze eb dr zin nie afgemaakt(lovely-one) ze is ook n halfbloedje hor ;);) BTW ik ken haar IRL:d
|
Ja vast geloof je het zelf. Ik zie het al voor me: He ik zag dat we gekoppeld waren in het koppeltopic. Zullen we het dan maar proberen? |:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja waar doen jullie het dan voor? is het gewoon leuk om 2 namen naast elkaar te schrijven dan?
is er dan wel eens een koppel ontstaan zonder te koppelen hier? zoals banaan en pauwtje |
Citaat:
|
Citaat:
nou.. dan zouden sommige het aardig druk krijgen! |
!Y!US!C!30X en Blossom :p
|
Citaat:
|
!Y!US!C!30X voeg ik aan mijn lijstje toe :o :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ok |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga ook ffies iets leuk bedenken hoor:
BLossom & BlueWolf;) Chica & Ti_Mu84 (hijs er nu niet om iets erover te zeggen *) Miss Sweetgirl & Klootzak (die namen passen gewoon top bij elkaar) 1120611 & Lydia RickClan & uh..khou ut maar op irene;) MarkieyNMGN & sweety_pauwtje:) hmmzz.. verder heb ik geen denderende ideeen;) |
Bird of Prey / Blossom :Y)
Trekkurk / Chickel QQQ / Marijke Direwolf / Jolijntjer Ampypur / 1120611 ok? 8-) |
ok O-) 8-)
|
ik aan bird of prey??????
dat is eerder gebeurd, maar uiteindelijk is het toch niks geworden! Waarom worden Lu-cky en Brendovic niet gekoppeld?? |
Citaat:
Lu-cky en Brendovic :p |
is Lu-CKy een meid? of Brendovic geval? :o
|
Citaat:
het zijn allebei jongetje:p nu nog 2 meisjes |
Citaat:
|
Citaat:
komt omdat die namen..d0h!:p niet meteen boos worden, ik ben ook aan allemaal mensjes gekoppeld:p enzo erg is ut niet om aan klootzak gekopppeld te worden hoor,, zullen we de regel tog invoeren? Een week proberen:+ keej.. kben maf aan doen:) |
vraag me af of dit wel serieus is :p beniwued welk strel dr uitkomt die ook echt wat krijg :)
|
Citaat:
maar goed, maakt ook niet uit, heb nu al met iemand anders waar ik ook ooit ns aan gekoppeld werd :) O-) |
Lol, dus je bent geen vrijgezel meer? :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.