![]() |
post t saaist
en domme opmerkingen:$ :$ oei dat is niet goed nieuws HAHA |
ik kan t best discussieren..? :no: wie vulde dat in?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ah hier ben ik niet echt berucht ofzo :7
|
jij blij ik ook niet tot blijdens aan toe :D
|
is best cool hoor ;)
|
BYTHEWEG:
Hoezo werd ik genoemd, bij wie mis je het meest?? 1. Hoezo zou je me missen?? ik vál niet te missen!! Je wílt me niet missen!! 2. Trouwens je kán me niet eens missen want zit hier zo'n beetje elke dag je zou eerder gek van me moeten worden!! :? |
Citaat:
Ik denk dat ik wel weet wie het is, maar daar moet die persoon zelf maar mee komen :Y) |
Citaat:
als ik die enquete had ingevuld, had je nog een stem erbij :yes: :wave: :p |
Citaat:
|
kiwst niet eens dat ie gehouden is... maar zeker leuke uitkomst. en ik heb maar met 1 iemand van het forum gezoend.... hehe dacht het niet he
en welke 2 mensen (hopelijk dames) zouden dan met mij het bed willen delen? dikke lol kan ik ook nog stemmen :) |
en wie wil er met mij naar bed?
|
Citaat:
|
of je neemt t serieus op
Citaat:
|
Citaat:
|
nee ik heb niet meegedaan ik wist van nix :D
ma ik wil wel met u naar bed zenne ;) |
Citaat:
|
Citaat:
jullie gedrag op het forum komt me onderhand ff me strot uit .. |
Citaat:
ik zal maar zwijgen over jouw avatar |
Citaat:
op t forum probeer ik zoveel mogelijk te vermijden om amber in twintig topics p00pie, lieverd of scheetje te noemen. openlijk/publiekelijk gevlijerij hoeft voor mij niet zo .., dat doe je maar met zijn 2en als je alleen bent of via PM/ MSN, SMS, telefoon, email , whatever! |
Citaat:
die avatar is minder opdringerig dan een post he, dat is het verschil... maar wel n :aai: voor jullie alledrie hoor :) geen rusie make! |
platonisch is inderdaad wel even de goeie woordkeuze..
en ruzie? neej hoor. even een geschil over gedrag... irl zullen t beide best lieverds zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ff checke bij private message hoor. :) edit: ohw, ik had Oizo bij IRL leren kennen. en jou bij: met wie zou je wel eens willen gaan stappen. (maar die staat niet bij de resultaten verwerkt,,, slecht bartje :? ) |
Citaat:
Iig ik ben het wel eens met den dex :yes: |
Citaat:
|
Re: Uitslag enquête!! :)
Citaat:
|
Re: Re: Uitslag enquête!! :)
Citaat:
|
dat is bijzonder dan:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.