Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Mannenforum - regels (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=35434)

TheGroovMaster 25 August 2003 11:02

Citaat:

Originally posted by bartje518
Ik vind huichelen anders ernstiger :no: Tegen mij zegt Groov nl dat ie niks gaat zeggen :z
:Y) :wave: hoi bartje :*

bartje518 25 August 2003 11:04

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster
:Y) :wave: hoi bartje :*
Zoiets heet TRIEST, kerl :no::z

dupke 25 August 2003 12:13

Citaat:

Originally posted by psychobunny
k vind ergens wel dat je gelijk hebt,want als ik aan een paswoord raak voor mannenforum dan lees ik et gegarandeerd ook :)
ja presies:)

BlueWolf 25 August 2003 12:18

Citaat:

k vind ergens wel dat je gelijk hebt,want als ik aan een paswoord raak voor mannenforum dan lees ik et gegarandeerd ook :)
Als ik het openbaar maak kan iedereen het lezen, en dan gaat iedereen het ook doen.
Als ik het echter niet openbaar maak dan moet je al een pass van een ander vragen, maken dat er toevallig niemand het merkt.
[Als ik het merkt liggen jij en die persoon wiens pass je hebt er onherroeppelijk uit, ook met een tijdelijk ban voor het gehele forum]
Dus nu is het compleet je eigen keuze als je wil kijken of niet.
Als je iemand bent die andermans privacy niet respecteerd en daarin wil kijken dan lukt het vast ook, maar dat is dan JOUW keuze en dat van degene wie het pass geeft, als ik het openbaar maak is het onze keuze om er geen privacy in te stoppen.

psychobunny 25 August 2003 12:21

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Als ik het openbaar maak kan iedereen het lezen, en dan gaat iedereen het ook doen.
Als ik het echter niet openbaar maak dan moet je al een pass van een ander vragen, maken dat er toevallig niemand het merkt.
[Als ik het merkt liggen jij en die persoon wiens pass je hebt er onherroeppelijk uit, ook met een tijdelijk ban voor het gehele forum]
Dus nu is het compleet je eigen keuze als je wil kijken of niet.
Als je iemand bent die andermans privacy niet respecteerd en daarin wil kijken dan lukt het vast ook, maar dat is dan JOUW keuze en dat van degene wie het pass geeft, als ik het openbaar maak is het onze keuze om er geen privacy in te stoppen.

privacy van anderen niet respecteert?bullshit,alle jongens zitten op meidenforum,dus kan je't evengoed openbaar maken. denk dat't voor de meeste meiden nog altijd draait om't feit dat we dr kunne neerzetten wat we willen,ook al lezen ze het,blijft iet speciaals,want ze kunnen toch niet posten...

bartje518 25 August 2003 12:51

Citaat:

privacy van anderen niet respecteert?bullshit,alle jongens zitten op meidenforum,dus kan je't evengoed openbaar maken. denk dat't voor de meeste meiden nog altijd draait om't feit dat we dr kunne neerzetten wat we willen,ook al lezen ze het,blijft iet speciaals,want ze kunnen toch niet posten...
Jah, dat vind ik dus in feite ook :?:)

BlueWolf 25 August 2003 13:12

Citaat:

privacy van anderen niet respecteert?bullshit,alle jongens zitten op meidenforum
nee hoor, ik niet en ik ben vast niet de enige

psychobunny 25 August 2003 13:58

Citaat:

wat als we dr nu eens over stemmen?

Plankje 25 August 2003 14:05

Citaat:

Stapper 25 August 2003 14:46

ik vind het eigenlijk wel frapant dat er altijd moeilijk word gedaan bij het mannen forum, maar bij het vrouwen forum doet niemand moeilijk

en doe maar een leeftijdsgrens icm geselecteerde leden, anders komen mensen die zich net inschrijven zo in het mannen forum

LoeLoe 25 August 2003 16:50

Citaat:

Hmm jij vindt het dan wel misschien niet zo erg om het openbaar te maken, ik wel. Ik vind dat verhalen over verkrachtingen misbruik allemaal erge dingen gewoon daar thuishoren. Daar waar niemand anders (als het goed is) ze kan lezen.

Sommige meidne willen gewoon verhalen kwijt die ze echt alleen daar willen plaatsen, en dan vind i kdat je de privacy van die meiden schendt, als je de zooi openbaar gaat maken..dan kunnen ze toch nergens meer heen lijkt me?

Misschien zijn dat soort topics nu dan niet zo actueel in het meidneforum..maar in het verledne wel. En ik heb gewoon geen zin dat dat openbaar wordt gemaakt..spijt me zeer.

Setragasj 25 August 2003 16:52

je moet ze ook niet openbaar maken want dan is het hele idee weg.:)

Nightwolf 25 August 2003 17:11

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Sommige meidne willen gewoon verhalen kwijt die ze echt alleen daar willen plaatsen, en dan vind i kdat je de privacy van die meiden schendt

En ik heb gewoon geen zin dat dat openbaar wordt gemaakt..spijt me zeer.

dat bepaalt ieder meisje dan wel voor zichzelf, niet jij

Chrizlybeer 25 August 2003 17:15

Waarom wordt ik niet vertrouwd?

Citaat:

Ik heb een poll geplaatst en de mannen willen je er liever niet in omdat ze je niet vertrouwen.
Sorry

Headliner 25 August 2003 17:16

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
:thumbsup:

LoeLoe 25 August 2003 18:16

Citaat:

Neej maar ik denk wel dat meiden die dat meegemaakt hebben, ongeveer hetzelfde erover denken als mij.

Mij hoor je nergens zeggen dat meiden dat niet voor zichzelf mogen uitmaken. Je hebt nou pas van 2 of 3 meidne gehoord wat ze ervan vinden..terwijl er veeeeel meer in dat forum komen.

Nightwolf 25 August 2003 18:20

toch laat je overkomen of jij dat zomaar bepaalt en dat is niet zo handig van je

Chrizlybeer 25 August 2003 18:53

Citaat:

Originally posted by Chrizlybeer
Waarom wordt ik niet vertrouwd?

LoeLoe 25 August 2003 19:15

Citaat:

toch laat je overkomen of jij dat zomaar bepaalt en dat is niet zo handig van je
Maar da's mijn bedoeling ook helemala niet.

bartje518 25 August 2003 20:42

Citaat:

Originally posted by Instructio4
je moet ze ook niet openbaar maken want dan is het hele idee weg.:)
Ja, dat heb ik jou nu al 10x zien posten, maar één daadkrachtig argument heb ik nog niet ontdekt :?

RandyJC 25 August 2003 23:03

Goed Id dat mannen Forum...

en ben blij dat het nu overlegt word.
de regels moeten gewoon zodanig aangepast worden dat er gewoon geen misbruik van komt.

ik denk dat een van deze regels wel handig zullen zijn.

Regels:
1. Geen Foto's/Plaatjes waar Mensen van het ll.com Forum naakt te zien zijn
1.1 Geen Foto's/Plaatjes Waar Borsten of een Vagina te zien is. Half naakt zou geen probleem zijn.

2. Als er sprake is van ernstige Roddels zou deze worden verwijderd en zou de gebruiker twee weken ontzegd worden van het Mannen Forum.
2.1 Als de Gebruiker van het Mannen Forum 2 maal de regels heeft verschonden bieden we 2 opties aan Permanente verwijdering of een goed excuus en de belofte af te leggen het niet meer te zal doen en anders gewoon half jaar Ontzegging van het gehele forum.

3. Als je een vermoede hebt dat er een vrouw het forum Bekijken stuur dan een PM naar de desbetreffende FB'er Ga geen roddels versprijden dat er een vrouw het forum zit te beglieden. de desbetreffende Fb'er kan het nakijken of het zo daarwerlijk zo is.

nah zo iets.... vind ik wel goed.. zal heus wel weer iets neit goed zijn of wat verkeerd valt maar dit was ook maar een voorbeeld...

ik hoop dat het doorgaat en dat we er samen een leuwk mannen Forum van maken.

Toedels

heb de hele thread nog niet gelezen

Nightwolf 25 August 2003 23:05

misschien zou je dat beter eerst eens kunnen doen :z

RandyJC 25 August 2003 23:09

Citaat:

misschien zou je dat beter eerst eens kunnen doen :z
jah doek morgen wel.. want moet eigenlijk slapen...

Chrizlybeer 26 August 2003 09:57

Joehoe ik zou toch graag willen weten waarom ik niet vertrouwd wordt in het mannenforum...:(

The6thgate 26 August 2003 10:13

ik kan dr ook nog niet in8)

Nickchange 26 August 2003 10:59

Citaat:

Originally posted by Tyskie
Dat was Nickchange en het ging er over dat NW haar een bitch vindt/ vond.
dat was ik helemaal niet :{

Ik ben er denk ik al achter waarom jullie mij vals beschuldigen :(

Volgens mij halen jullie mij en abnormaaltje door elkaar :kots:

Abnormaaltje is ooit uit het mannenforum gehaald, lees deze 2 topics maar:

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...ht=mannenforum

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...ht=mannenforum

Maar ik ben abnormaaltje niet in die tijd had ik de nickname 1120611. :o

Stevie 26 August 2003 11:03

Citaat:

Originally posted by Nickchange
dat was ik helemaal niet :{

Ik ben er denk ik al achter waarom jullie mij vals beschuldigen :(

Volgens mij halen jullie mij en abnormaaltje door elkaar :kots:

Abnormaaltje is ooit uit het mannenforum gehaald, lees deze 2 topics maar:

http://forum.leerlingen.com/vbb/sho...ght=mannenforum

http://forum.leerlingen.com/vbb/sho...ght=mannenforum

Maar ik ben abnormaaltje niet in die tijd had ik de nickname 1120611. :o

zou best kunnen, ik verwarde jou ook weleens met hem 8)
ik pleit hierbij in jou voordeel omdat ik niet geloof dat jij ooit iets hebt gedaan wat je onbetrouwbaar maakt. je bent soms gewoon irritant voor de fb'ers maar dat zijn er wel meer en ik vind niet dat je daarom buitengehouden moet worden.

Stevie 26 August 2003 11:06

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=26489

dit is het topic waarin duidelijk wordt gemaakt dat abnormaaltje uit het forum werd gehaald wegens doorvertellen van dingen die erin stonden.

Kampie 26 August 2003 11:07

en zijn de dames er al uit.. :p

Chrizlybeer 26 August 2003 11:14

gvd ik heb nu al 4x vriendelijk gevraagd om uitleg over deze reactie van bluewolf:

Ik heb een poll geplaatst en de mannen willen je er liever niet in omdat ze je niet vertrouwen.
Sorry

En ik zou toch heeeeel graag willen weten waarom de "mannen" mij niet "vertrouwen"

Nightwolf 26 August 2003 11:14

we zijn niet verplicht om dat uit te leggen :aai:

Stevie 26 August 2003 11:15

Citaat:

gvd ik heb nu al 4x vriendelijk gevraagd om uitleg over deze reactie van bluewolf:

Sorry

En ik zou toch heeeeel graag willen weten waarom de "mannen" mij niet "vertrouwen"

het topic waar over jou werd gestemd is reeds weggehaald (gebeurd met alle 'wel of niet binnenlaat topics' om ruimte te besparen). dus de reacties van de anderen weet ik niet maar ik heb geen mening gestemd toen het over jou ging simpelweg omdat ik je niet goed genoeg ken.

Nickchange 26 August 2003 11:21

was er over mij ook zo''n topic? :huh:

Kampie 26 August 2003 11:24

Het wordt tijd dat BW weer online komt.. :)

The6thgate 26 August 2003 11:25

Citaat:

Originally posted by Kampie
Het wordt tijd dat BW weer online komt.. :)
idd:yes:

Nightwolf 26 August 2003 11:26

Citaat:

Originally posted by Nickchange
was er over mij ook zo''n topic? :huh:
ja

Nickchange 26 August 2003 11:31

Citaat:

ja
en ik ben waarschijnlijk niet toe gelaten omdat een aantal mensen zich vergissen en hun ''waarheid'' doodleuk in dit topic vertellen:{ 8| :| :no:

Tyskie 26 August 2003 12:28

Excuses Nickchange... Overigens is jouw topic nog niet gesloten en ik verander bij deze mijn stem in 'ja'..

bartje518 26 August 2003 12:40

Ik heb voor nickchangse sowieso ja gestemd. Net als voor 6thgatje. Kampie ga ik oook ja stemmen, en Grizzlybeer heb ik geen mening gestemd, omdat ik m nie ken..

PFP 26 August 2003 16:03

Citaat:

Ik heb voor nickchangse sowieso ja gestemd. Net als voor 6thgatje. Kampie ga ik oook ja stemmen, en Grizzlybeer heb ik geen mening gestemd, omdat ik m nie ken..
waar de neuk kan je dat stemmen

bartje518 26 August 2003 16:04

Citaat:

Originally posted by PFP
waar de neuk kan je dat stemmen
Op het mannenforum :?

PFP 26 August 2003 16:11

Citaat:

Op het mannenforum :?
daar mag ik dan niet op zeker :{

Stevie 26 August 2003 16:14

Citaat:

Originally posted by PFP
daar mag ik dan niet op zeker :{
ik zou eerst bluewolf pm'en voor access, dan zien we wel verder :p

Chrizlybeer 26 August 2003 16:29

Ik vind het behoorlijk hard zuigen dat ik dr niet op mag, ik heb jullie geloof ik niiks misdaan dat jullie "vertrouwen" in mij zou kunnen schaden. En ik had me geloof ik ook goed gedragen op banaans en grovy's forum. Maar goed ik zal dit anders maar weer opvatten als vriendjes politiek en er verder maar niet op in gaan gezien dat toch niks uit haalt|:(

Stevie 26 August 2003 16:56

Citaat:

Ik vind het behoorlijk hard zuigen dat ik dr niet op mag, ik heb jullie geloof ik niiks misdaan dat jullie "vertrouwen" in mij zou kunnen schaden. En ik had me geloof ik ook goed gedragen op banaans en grovy's forum. Maar goed ik zal dit anders maar weer opvatten als vriendjes politiek en er verder maar niet op in gaan gezien dat toch niks uit haalt|:(
of je zou bluewolf kunnen vragen waarom je er niet in mag en wat de reacties waren in het topic over jou in het mannenforum ipv ons te beschuldigen van vriendjespolitiek

Nightwolf 26 August 2003 17:23

Citaat:

heeft niks met vriendjespolitiek te maken....wij jongens/mannen die er al in kunnen bepalen door een poll of iemand er in mag of niet dus heeft niets met vriendjespolitiek te maken

Kampie 26 August 2003 17:39

Citaat:

Originally posted by Stevie
ik zou eerst bluewolf pm'en voor access, dan zien we wel verder :p
Dan moet onze grote Belgische vriend wel online komen om mij XS te geve.. :p

Chrizlybeer 26 August 2003 18:26

Citaat:

heeft niks met vriendjespolitiek te maken....wij jongens/mannen die er al in kunnen bepalen door een poll of iemand er in mag of niet dus heeft niets met vriendjespolitiek te maken
Nee maar heel toevallig zijn het wel weer bijna allemaal vriendjes van elkaar

Nightwolf 26 August 2003 18:28

je zegt t zelf, dat is maar toeval en heeft echt niks te maken met vriendjespolitiek

Chrizlybeer 26 August 2003 18:37

Citaat:

je zegt t zelf, dat is maar toeval en heeft echt niks te maken met vriendjespolitiek
OK ik geloof je:)
Maar goed ik zou toch echt wel graag willen weten waarom ik er nou toch niet in mag...

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.