![]() |
mensen onthou eens dat het kasteel van mij is, voor jullie headliners enzo uitnodigen:no:
eerst getest worden door mij, en dan mag ie door :z of niet.. ben wel een tolerant heerser maar toch!:d |
En het linkerdeel van het kasteel is van MIJ :yes:
|
Citaat:
zeg nou maar gewoon: Marco, ik mag je niet.. niet zo moeilijk toch? :Z |
Citaat:
en Marco, tis neit dat ik je niet mag... ;) welke functie zou je willen vervullen dan? slaaf in de kelder? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe staat t met mijn 3kamer appartement met uitzicht over het meer?:Y)
|
Citaat:
|
mm...
Headliner is een betere nar dan ik... :( |
Citaat:
En hoeveel mensen van mijn harem mogen daar logeren? :p |
De schone jonkvrouwen zoals Electricity, cotn, Saartje en Sedes verdienen uiteraard het beste van het beste. Daarom moet ik het beste van het beste materiaal hebben om in een in grootte goed uitgebalanceerde ruimte de beste van het beste massages te kunnen geven. :yes: O-)
|
Citaat:
dus een man of 6 moet zeker passen, tis jou kamertje, dus ik raad je aan niet meer dan 10 man dr in te zetten, anders wordt t zo druk :p en dan heeft w00t zoveel te poetsen ;) maar als je dat wel wilt mag dat natuurlijk:z |
Citaat:
|
Hoe staat het met het plattegrond. :Y)
|
begane grond is klaar, verdieping bijna, dan nog de torens en de kelder maar dat is niet zoveel werk :p
dus ik denk nog een uurtje:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maak misschien ook nog wel tekening(en).. als ik zin heb dan! :p
|
plaatjes
alleen nudoen ze t nog niet, en heb werkelijk geen idee wat ik fout gedaan kan hebben..:? [edit] probleem is gefixed :+ |
*steekt hand op*
|
Pfff, aan dit soort dingen doe ik dus niet mee. Is puur voor mensen die groepjes vormen en graag bij elkaar willen horen. :)
|
Dupke... mag ik?:$
|
Electricity,
Mag ik alsjeblief ook een plaatzje in je kasteel? Maak nie uit waar, als ik je maar een keertje aandacht kan geven zo elke dag een keer ofzo :]. Ik wil ook best wel vastgeketend zijn aan de muur, maar dan moet jij wel een zweepje hebben, en de tijd voor me nemen, en het sleuteltje niet vergeten van de handboeien, anders kan ik niks terugdoen, snap je? You won't regret it! :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.