![]() |
hey het sneeuwt
|
Nou, ik had nog wel een paar dagen vrij willen zijn eigenlijk.
|
jeee
|
Aloha :)
|
goeiemorgen..middag :?
|
Citaat:
Lekker uitgeslapen zeker ;) |
ja ik kom net uit bed :$ :)
|
Pfff, lekker hoor :)
Moest om 7.00 al uit bed :| |
auw :)
nu ik een weekje vakantie heb mag ik van mezelf ook echt schandalig uitslapen! |
Ik zou mij nog moeten doesjen en gaan fietsen... phuuuh :(
|
Ha ha, ja ik had maar twee dagen vrij. Maar maandag heb ik tot 15.30 op bed gelegen :d
|
Citaat:
|
Citaat:
toch wel een btje zonde, maarja wel lekker :) |
Ja, als het had gekund had ik nu lekker in m'n bedje gelegen hoor :)
|
morgen ga ik wat vroeger op en ik ga ook wat eerder slapen vanavond, want ik ben de dag en de nacht aan het omdraaien en dan is het maandag weer zo'n knal als de wekker gaat om 7.30
|
Je moet eens wat vroeger naar bed toe gaan sanne :wave: :+
wat denk je wel niet rond 2 uur slapen is toch geen tijd ;) |
Citaat:
Heb ik ook zovaak, maar ik ga meestal laat naar bed en ben er weer om 7.00 uur uit om te gaan werken. Maar dat wordt een beetje vermoeiend na een tijdje. |
Ik ga NU doesjen, beterschapskaartje schrijven...
... het naar ex-vriendje brengen *happy happy joy joy :rolleyes: :notgood: * ... en daarna kom ik naar huis en kruip ik in bed ofzo. Heb vanacht weer slecht geslapen, en voel me wat ziekjes :) |
nog 2 dagen school :loser:
en ik ga nu effe lock stock & 2 smoking barrels kijken 8-) |
Citaat:
Dan krijgik vanalles naar me toegestuurd en moet ik daar weer op wachten (nog bedankt trouwens!!) en op msn praten er dan om 2 uur 's nachts toch nog best veel mensen tegen je :) |
Citaat:
|
Citaat:
... en ik heb een hekel aan mijn ex.. En ik raak geirriteerd van hem... En gefrustreerd... en boos... MAAR... plicht... ofzo... 8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben smorgens als ik opsta, veel moe'er dan als ik 's avonds er in kruip :'( |
Citaat:
|
Citaat:
's Ochtend ben ik moe en chagerijnig enzo, maar 's avonds kan ik de hele nacht doorgaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb liever de lieve Saartje :) |
Citaat:
Beter dat de lieve Saartje d'r is, want als de slechte er is, ben ik echt gemeen :] |
Citaat:
|
Halooo:wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ben dr ook weer!
Ik heb het druk! maar ben het nu f zat!|:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oké, ik MOET doesjen :p |
enorm zwaaien met z'n allen
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel leuk maar als je er al een paar uur achter elkaar mee bezig bent geweest word het toch wat minder! :Z |
Citaat:
|
Citaat:
|
goedemorgen. :O
wat een nacht! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.