![]() |
Jeans
Lichtblauw truitje met korte mouwen wit topje bordeau string paarse bh |
*spijkerbroekje
*truitje met paarse/gele/roze strepen en een gouden bloem en een v-hals *paars onderbroekske *zwarte beha met krijtstreepje en strikje :9 *horloge *big ass oranje oorbellen (lang leve de six) *zilveren kettinkje *zwarte sokken *pumaatjes as usual |
rood hempje
spijkerrokje bikini blauwe pumaatjes |
- wit bikini topje
-zwarte broek met rode streepjes -een string meer niet :) |
Gele slippers :love:
bruine linnenbroek geel shirt met bruine opdruk bruin elastiekje huidskleurige string :+ |
Spijkerbroek
Zwarte string Zwarte bh Lichtroze ballerina's Lichtroze shirtje Felroze riempje Felroze doorscheindende oorbellen |
Spijkerbroek met aparte kontzakken
Zwarte Bh Zwart Topje Zwartr strinhg witte riem zwarte sokken |
heb vanmiddag gezwommen en toen had ik aan: zwembroek, boxxxer, slippers van me broer, ketting, oorbel
en daarna nog iets anders gedaan en toen ha'k geen kleren aan... ;) |
blend zwarte 3/4
lowlands shirt van 2 jaar terug dc schoenen en sokken. |
Mn hardloopoutfit ( trainingsbroek nouja gewoon zo'n pyama achtige :+, en groen shirtje )
|
- diesel spijkerbroek
- zwart/ met groene stippels hempje |
lichtbruine rok, donkerblauwe onderbroek met paarse strepen, lichtblauw beha en gestreept, mouwloos t-shirt, kapotte harspeld, m'n armbandje en dat is het denk ik
|
- BH en String Snoopy :love:
- witte jeansbroek - Roze topje met een hesje - roze schoentjes... :| - elastiekje (me haar :p) - oorbellen en ketting |
Wijde spijkerbroek, rode shoe's, ketting, zwarte boxer, sokken, korn shirt
|
zwart witte etnies
witte sokken 3/4 spijkerbroek van overzeas witte string en bh topje met koekie monster erop :love: fel gekleurde kralen ketting 2 dunne zwarte armbandjes 2 dikke plastic fel gekleurde armbanden diesel horloge zilver armbandje 2 ringen :+ |
tom tailer shirt
rib broek met wijde pijpen zwarte schoenen armband ring ketting |
voorlopig:
een boxer en een 3/4 broek strax een zwembroek en dan ga ik in de zon legge |
zwart met witte stipjes bikini :)
|
- witte Hugo Boss polo
- blauwe Lee-Jeans - zwarte boxershort - witte Tommy Hilfiger schoenen - witte sokken - prisma horloge - Nike zonnebril 8-) |
zwart mexx truitje en mn indian rose spijkerbroek en mn dkny schoenen
|
- witte linnen broek
- rood topje zonder mouwen - witte bh en witte string - horloge - haarspeldjes om men haar opgestoken te houden - 2 ringen - ketting - oorbellen denk dat ik dan ongeveer alles heb gehad. |
Roze bikinie van Oneil
Capsize Spijkerrokje Oorbellen |
vandaag een tijgerstring mmmmmmmmmm
|
Citaat:
|
ZWEMBROEK! 8-)
|
nu heb ik aan.. een boxer zoals je dat noemt.. en een donkerblauwe g*star geribbelde broek en.. meer kan ik niet aan met deze hitte :O
|
op dit moment, me bikini :+
|
Een lange rode rok
een dun roze shirtje een zwart shirtje eronder rode string Ben amper buiten geweest :) |
suede rok, blauw shirtje met e-jeans erop. geen schoenen, ben toch ni buiten geweest 8)
|
*spijkerbroek
*mintgroen spaghettihemdje *roze riem *witte enkelsokjes *gestreepte nep-allstars *zwarte string *gele beha met bloemetjes *regenboogoorbellen *zwart elastiekje in mn haar *horloge |
Ik heb net mijn burka aangetrokken :yes:
|
dickies lange jeans
quicksilver wit t-shirt tommy-hilf. polo(past helemaal niet bij de broek but who cares) kousen dvs-schoenen een onderbroek:p |
vanmiddag naar school:
# spijkerbroek (Only) # riem (groen) # wit shirt met groene mouwen en gele tekst (Only) # witte faky allstars ( see you at 6) # string, bh (hema) # groen elastiekje Voor winkelen : # dahlia skirt (witte rok/jurk, met zwarte bloemen) (Vila) # zwarte slippers # zwart spaghetti truitje ( h&m) # string bh (hema) # zwart elastiekje Na winkelen (nu dus) : # wit linnen broek (Only) # wit hempje met groene en roze bloemen (Only) # roze elastiekje # groene slippers # string bh (huidskleur) |
Merel het Hematrutje :p :d
|
Citaat:
8-) |
- adidas-shoes met rode veters
- rode 3/4 broek van overzeas - rood only shirt met lange mouwen - zwart bandshirt van the bips - rode halve sokjes - rode bh hema - rode boxer hema - rode dieselbril damn ik ben rood vandaag |
wijde zwarte spijkerbroek, zwart t-shirt, boxer, geitenharen sokken, legerkisten. +ketting en oorbel
|
Nu effetjes een lichtbruine driekwartbroek van Chasin' en shirtje (een echte, uit Bernabeu :7) van Real Madrid.
|
ik heb vandaag aan:
een blauw t-shirt met oranje randjes bij nek en mouwen, let ook op het zeer gedurfde en decoratieve "sutherland" op de mouw. en 3-kwartbroek met een zeer mooie ogende naainaad, met als opnaaisel een draak en de letters "DRAGON". een goedzittende boxer, zwart. en een paar gedurfd gele schoenen. [/Frans Molenaar] |
Ik heb mijn tijgerpak aan :yes:
|
- BH en string..
- wit rokje :love: - schattig truitje - me nieuwe schoenen - nieuwe oorbellen - ketting |
Polotje
Short Boxer Zonnebril :d |
- Teenslips.
- D&G spijkerbroek - D&G rood hempje, met gaasachtige rug:p - blauwe riem van de h&m - elastiekjes in me haar - ring - armbandje |
Zwarte string
Huidkleur + doorzichtige bh Spijkerrokje van capsize Blauw shirtje met open rug |
lichtblauwe 3kwartbroek
donkerblauwe allstars lichtblauw oneill shirt met lange mouwen wit shirtje met die nirvana opdruk uit dat schriftje zeg maar zwarte boxer zwarte bh zwarte halve sokjes kralenketting |
donkerbruine 3kwart broek
geel mexx t-shirt zwarte boxer |
jurkje(roze/orange/geel)
bikini( roze) slippers(veel kleurtjes) |
ik ben op dit moment op bezoek bij de dalai lama en dus heb ik ook een oranje gewaad aan
|
een handdoek :9~
GEILHEID! |
Donkergrijs T-Shirt met grote Hawaai-en zon print er op (Scotch&Soda:? )
Groene Replay broek Dolce&Gabbana riem Bruine Timberlands (niet van die hoge) Zwarte boxer Zwarte sokken (duh) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.