![]() |
team america
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
The Ultimate Matrix box, echt fantastisch. Ik ga de films kijken met commentaar van filmcritics(die de sequels afkraken) en filosofen(die de trilogie te gek vinden), echt lachen. Helemaal te gek, tien prachtige DVD-tjes. Staat nu mooi te pronken bovenop de tv met de originele dvd releases van de films en The Animatrix en de game Enter the Matrix er bovenop. Jaja, ik vind die hele Matrix franchise helemaal te gek als je dat nog niet geraden had.
|
lamaaaaar
|
jeah mijn pakketje is binnen.
bandits muriel's wedding donnie darko se la confidential the insider the contender mystic river true romance the shawshank redemption unforgiven se the shining 59,90 incl verzendkosten :p |
Dat is wel een lijstje zeg voor 60 euro :o niet eens allemaal Miramax/RCV releases :+
Gister bonusdiscs van Motorcycle Diaries en Der Untergang gekeken. Daarna Clercks gekeken. |
De IIdisc SE van the Motorcycle Diaries, de IIIdisc vond ik toch net iets te prijzig..
|
De dvd "The Notebook"
Een prachtige liefdesfilm moet ik zeggen. Mooie sets en acteur ;) (Noah :love: ) |
Citaat:
|
mn laatste aanschaf is 'the girl next door' en op dezelfde dag ook 'national treasure'
|
trainspotting
boondock saints fear and loathing in las vegas 3 voor 15 actie bij de FRS iedereen die dus nog niet heeft :+ er liggen nog veel meer andere hippe films voor 5 euro (shawshank, memento, 8mm, beautiful mind, etc) |
Se7en
6 E bij de videotheek :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
resevoir dogs
en dex bedankt, ik ga zo meteen langs de frs :) |
Full Metal Jacket
A Clockwork Orange 2001: A Space Oddyssey Memento Donnie Darko Spun Fear and Loathing in Las Vegas Scarface |
Das Boot en Evil Dead
beiden voor 2 euro 8-) |
ook maar even de free record shop opgezocht
memento trainspotting shawshank redemption mooi mooi |
Citaat:
reservoir dogs se heb ik nieuw |
a beautiful mind
fear & loathing the big lebowski jaa die had ik allemaal nog niet. en ik heb ook spiderman 2 se trouwens 8{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
+
2001: a space odyssey maar es aangeschaft 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, big lebowski ook gehaald 8-)
|
Friends seizoen 8.
En binnenkort seizoen 9..... :) |
The Wyvern mystery
Savage Messiah Beide €4,95 |
arlington road
boondock saints la vita e bella 3 voor 15 blijft wel leuk :Y) |
Trainspotting
Memento Amelie Cool runnings |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Had samen met Niek 6 dvd's van die 3 voor 15 :+ |
sinds vandaag draag ik een bril 8{
|
Ik heb nieuwe dingen gekocht:
Fight Club
Snatch Gangs Of New York A Beautiful Mind Placebo - Once More With Feeling \o/ |
De lama's spugen erop los seizoen 2&3 heb ik van de week besteld :)
|
schindlers list, collectors edition. zo'n grote zwarte doos
10 € |
Citaat:
|
de onderste sticker zei: 60euro :+
achja..het is een enorm grote lompe doos, maar wat er in zit is allemaal wel grappig, de soundtrack, een boekje met woordje van steven spielberg en foto's , zo'n 35mm frame in een houdertje, en een of ander certificaat :+ |
Citaat:
|
Fuck, dan is t helemaal een mooi prijsje. :o
|
psst. mediamarkt
|
Tja, ik heb die andere versie met het onhandelbare hoesje al... dus de nood is niet zo groot. :+
En het wordt eens tijd dat er een Mediamarkt in Den Bosch komt. 8| |
Citaat:
|
Het vermelden waard:
Pi, een duitse versie met Nederlandse (??:?) ondertiteling, met een hele vette boekje erbij. Nooit gezien en van gehoord, kostte me 43 euro bij een rare dvd zaak. :d En nog een feit, ik had vandaag nog 12 dvd's gekocht, als ik me goed herinner is 'Kids' mijn 300ste DVD :7 Maar dit ff om te showen ;) |
pff duurt nog ff voordat ik er 300 heb :+
nieuw: the aviator, schindler's list se, magnolia |
Bij mij is dat toch zeker Pulp Fiction en Resevoir Dogs allebei van Quentin Tarantino , gewoon omdat ik hem een briljante filmproducer vind en hij geweldig films gemaakt heeft :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.