![]() |
Citaat:
|
Op het eerste oog lijkt me Sandler inderdaad niet echt de acteur voor een Tarantino film. Maar wat Tarantino in ieder geval bewezen heeft is dat hij zn acteurs nauwkeurig uitkiest en allemaal sterke rollen laat neerzetten.
|
Citaat:
|
Ik maak me er geen zorgen over, er zitten vaak weirde personages in Tarantino films, en Adam Sandler is weird.
|
Citaat:
hij kan wel zo ''weird'' zijn, maar het blijft een mindere acteur zeg maar ik kom trouwens ook niet verder dan anger management en big daddy.. |
Citaat:
goede film btw. |
ancalagon gaat volgende week maandag met mij the godfather kijken!
ookal weet ie het zelf nog niet 8-) |
ik zie goeie reacties op the forgotten, toch maar eindnovember checke hoe die is
|
vanavond the patriot wheee lekker mel gibson actie:7
|
Vanavond ook The Insider :thumbsup:
|
^ edit: het is fran en (waarschijnlijk?) een andere film :p
|
zaterdag mulholland drive, maar wel op duitsland :{
|
Citaat:
|
Citaat:
oe en madsen vond ik in Kill Bill wel ongelooflijk sterk, dolle boel dat ie weer mee doet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanavond A bridge too far jongens! 8-)
|
Citaat:
|
klik 8-)
|
Citaat:
Kan hem niet openen :( |
binnenkort amelie en shawshank redemption op tv!
|
Citaat:
|
Ik wil dat filmpje ook zien, maar lukt niet :[
|
Citaat:
|
tblijft me trouwens nog steeds verbazen hoe weinig mensen nou echt Shawshank Redemption kennen. =\
|
Citaat:
|
vrijdag 29/10 CANVAS Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
donderdag 4/11 NET5 The Shawshank Redemption zaterdag 6/11 NET5 The Matrix zaterdag 6/11 YORIN The Sixth Sense donderdag 11/11 NET5 A Beautiful Mind |
Fraai lijstje :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
22.00 NET5: Enemy at the gates
Kijken! |
Citaat:
|
http://www.filmtotaal.nl/images/news...her/poster.jpg
toch denk ik dat dit een enorme verneuking zal worden |
woensdag komt om 21.00 "Hable con Ella" op Ketnet
goede film :) |
the usual suspects krijgt een vervolg over 80 jaar (ok na de 2 films van singer) het gaat The Search of Keyser SOze heten
:o |
Citaat:
maar wat jij nu uitbazelt volg ik nie:? |
Iemand hier eigenlijk al de extended edition van Return of the King?
|
Owja en ik stiekem wil ik ook wel met jelui delen dat Being John Malkovich zo op tv komt, en dat die niet gemist mag worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar vooruit |
pompom de region2 memento special edition komt uit! maar die is wel gelijk 3 discs ineens?
nja ik heb de R1 SE al :D en die is ook dope,. iedereen die nog niet heeft!! > aanrader! |
mm ik heb memento helemaal nog niet op dvd ik wil iig wel een SE daarvan hebben :9
|
Zaterdag Godfather II én Apocalypse Now op tv
tegelijk |
Citaat:
|
Citaat:
8) |
sjit die memento dvd :o komtie ook in nederland uit? (hier is de 2disc niet eens uit/te vinden) ik wil de easter egg best wel zien :+
|
ik ken die 2disc ook nergens vinden.. waar heb jij die vandaan dex?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.