![]() |
Citaat:
|
Wat heb ik te maken een doelloze post waarvan Karima niet meer weet wanneer ze 'm gepost heeft?
|
damn ik heb dan dus echt geen humor :+
|
bijna 17
|
ik was ook 18 vink een mooie leeftijd
|
ik was 18 ( ben ik nog steeds )
|
Ik hou mijn mond :$
|
Ik was 14:$
|
ikke ben 15, en ga het in de zomer doen:) met m'n vriendin, die is 14, vinden jullie dat te jong? of zal het wel goed wezen
|
als jullie je er goed bij voelen :p
|
Zolang je het veilig doet, zie ik niet in waarom het niet zou kunnen.
|
15 O-)
|
Wat is iedereen er toch vroeg bij... ! :o
Ik ben 16 en ben nog steeds groen :o :$ |
16, vonk wel mooie leeftijd :P
|
Citaat:
|
15
|
16 -> Legaal O-)
|
Citaat:
|
ik was 15 toen ik voor het eerst een meisje neukte :p
|
13
|
Citaat:
|
ik was 122 :')
|
Citaat:
|
15
En geen spijt van:) |
12:$ maar dat was wel tegen me zin(verkracht:'()
|
Ik begon al op m'n 10de hehe,
En nou ben ik heel ruig in. |
Citaat:
|
hmmm.....ik was 16:$:$ maar dat maakt nii uit hoe oud je bent want en is al op zn 13 er aan toe en de andere op hun 40ste nog nii..
volgends mij is het al gezegt:$ maar tog.....nog even voor de duidelijkheid:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
"ow de meesten hebben het al gedaan op hun 15,dan moet ik het ook zeker gedaan hebben" want dat is gewoon DOM
Inderdaad!!!! |
tja.. was ook 15. helemaal klaar voor :)
Niet met me huidige vriend :p (ben nu 20) |
op mn 14de :p
met mn huidige vriendin ... die 1 jaar ouder is :) |
...14...(2 weken voor mn 14e verjaardag...)
Als je op een vrij jonge leeftijd al een vriend/in hebt waar ja al zowat alles mee hebt gedaan en je bent dan ook al heel lang samen 1jaar en wat maandjes dan kan het wel eens zijn dat je je eerste keer op een vrij jonge leeftijd mee maakt sommige zelfs al op hun 12 helemaal in vrije wil... maar op welke leeftijd je het ook doet...doe het met iemand die je vertrouwd en waar je echt heel veel voor voelt anders is die eerste keer niet speciaal... |
Maagd. :)
|
Veertien, nog steeds.
|
wil wel maar...
ben 14 en wil ut graag doen maar w8 op die ene. hoop wel dat die ene snel komt want dat rukken begint te vervelen en misschien wordt op een gegeven moment een straatsletje ook wel verleidelijk:9
PS heeft iemand wat tips voor een zo goed mogelijke eerste x? |
Het is echt niet zomaar ff neuken ofzo =S
Ik ben 14, heb t nog niet zo lang geleden gedaan, deed 't pas na 6 maanden omdat ik er zeker van wilde zijn dat ie van me hield & niet alleen om 't neuken. En ik heb nog steeds met hem Serieus, toon wat meer respect voor meiden |
Citaat:
|
weet je.... ik kan jullie vertellen dat ik bijna niet kon wachten tot mijn eerste keer. en toch de dag erna voelde ik me echt verrot. het was niets van wat ik dacht dat het zou zijn. het was gewoon een rot ervaring. en ik kan je aanraden zet er nooit druk achter. neem de tijd ervoor en zorg voor een fijne plek. Doe het ook met iemand die je echt vertrouwt en waarmee je het echt wilt. nog een tip zorg dat je niet teveel gedronken hebt, dat verpest echt veel.
ik was trouwens 15 |
dark thoughts schreef:
serieus toon wat meer respect voor meiden ik heb heus wel respect voor meiden hoor. ik zal heus niet iemand dwingen en wil wel zeker weten dat ik die persoon vertrouw. dat straatsletje was meer als grapje en er zijn nou eenmaal meiden die het geen f*ck uitmaakt met wie ze naar bed gaan. en zelfs die behandel ik met respect:yes: |
Citaat:
|
alle sex komt daar uit voort. of om het willen hebben van kinderen en ja dan moet je wel door die hel.
|
sex een hel?:no: k weet dan wel niet hoe het echte werk voelt
maar zelfs rukken is verre van hel |
dat bedoelde ik niet. of het komt voor uit pure geilheid. of je wil kinderen of je partner/niet partner wil het en dwingt je.
|
ben nog maagd maar ik denk dat dat niet lang meer gaat duren
|
Citaat:
die denkt dan dat je het alleen voor de seks doet :p en vertrouw mij ... ik spreek uit ervaring ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Denk niet dat je dan een goede relatie hebt. |
Ik vind dat je het voor het eerst moet doen als je er klaar voor bent en als je weet dat je er later geen spijt van krijgt .. de leeftijd ( vind ik dan) maakt niet zo veel uit. Als je er later maar geen spijt van krijgt
Auf wiedersehen x |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.