![]() |
Hehe Arathi Basin is in dat opzicht veeeeel leuker als WSG. :(
|
Hm, ja, iets minder straight forward. Maar een goed potje WSG is ook wel leuk. :)
|
Citaat:
|
Moet je het ook opzoeken! :]
Gankage. :P Wil de guild alleen denk ik niet hebben. ;) Het leukste is nog wanneer de pogin van de tegenpartij resulteerd in hun eigen dood. :P :9 |
Hehehe ja. Ganking is wel iets anders als PVP :p
Maar ik ga denk ik een dagje Orgrimmar doen als ik een rogue heb. De grootste PVP'ers bij de horde sappen en dan lachen :+ |
Als Paladin, in de AH staan, bubble, hearth. :d
|
Citaat:
Mage crits Bubbledin for 2000 fire damage Bubbledin bubbles Bubbledin hearth's :D |
Maar, even een vraagje. Welk ras ga je kiezen voor je Rogue? Mijn eerste char was een Dwarf Rogue! Die ze je maar barweinig.
|
Citaat:
Ik word waarsch een Human OF NE rogue. Human omdat ik humans erg vet vind. Night Elf omdat het er cool uit ziet alsie vanished :P +dodge en shadowly is alleen maar een voordeel dan. ik had het al uitgeschreven welke rassen ik komende maanden moet levelen (met class) Gnome Warlock Night Elf Druid Human Rogue Yaya, geen dwarfs! |
:'(
For Khaz Modan! Ik heb alleen een ontzettende hekel aan Nelfs. Ik weet het niet, van af het begin al. Argh! :x |
Citaat:
Nelfs > Troll wel :p |
Nelfs zijn inderdaad overplayed.
Horde zitten ook best veel goede spelers. *kuch* Few Good Men *kuch* |
Citaat:
Alliance: Fate Twenty Four Seven Revelations Triumvirate Eden Aurorae Guardians of Freedom Trade of Blades Horde: AFGM (sowieso) Ravenous BloodRage Dark Horizons The Ancient Naja ik vergeet er teveel. Dunemaul heeft echt zeer goeie guilds. Zeker 8-9 guilds die Nefarian down hebben |
Buddies van mij zitten in Revelations. :P
Fate is eigenlijk DE Allie guild. GoF is vergane glorie. |
Citaat:
GoF was Fate. De meeste van GoF werd Fate. The Pantheon werd toen gevormd en nu hebben ze zichzelf weer GoF genoemd. BTW, Fate is nu volgens mij bij Twin Emperrors. AFGM bij endboss :D Omigawd teh progress! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohmigawd Dunemaul 4tw!1
|
Citaat:
nref sahmans!!11 |
roflz0r lrn 2 play n00b!!1
|
Citaat:
if ye dnot liek milk, dnot liv wit taurens!111? espcelly not teh shamanz!! |
Ok, daar heb je me.
|
Weet je, Taurens zouden de Graze racial moeten hebben. Soort Canibalize maar dan met gras.
|
Citaat:
Me überPVP-computer (die bestaan) komt binnen, dus ik kan ongestoord AB'en. Liek omg, premade alliance! Alth0, PuG > Premade horde Mwuahahahha! Shamans hear hear! I'm coming for you! |
Citaat:
But I'm off. Tentamenweek 4tw ye bish!!1 |
Citaat:
Maar uhm, veel succes daarmee ;) Later! |
Ok, ik ben wedergekeerd.
Dugnar, lvl 22 Dwarf Paladin. |
Hou er nog altijd van om te rp-en met m'n schattige gnome:+
|
ben ook maar een alt gaan maken wegens gebrek aan priests in onze guild. (raakte er gefrustreerd van)
|
Een groep voor Gnomer vinden is hell.
Btw C'thun is neer! Europe ftw! |
Eu > Us
|
zon kutspel niet kopen als je boven de 12 bent
|
ik ben vorige maand ook maar begonnen, ik ben level 21 human warlock.
best erg leuk dit, tis jammer dat ik van 9 tot 5 stage moet lopen en dat spul niet op me laptop draaid anders 8) gelukkig ben ik 23 juni klaar met stage lopen en ga ik kenker hard dingen :d Dit is mijn char, heb der maar 1 op het moment: http://wow.allakhazam.com/profile.html?1355112 |
Gewoon aanschaffen die hap! je krijgt er nooit geen spijt van! Het is en blijft gewoon een super spel!
|
stop ermee nu je het nog kan zou ik zeggen.
|
Ik hoor dat het heel verslavend is.... :o En het kost ook nog veel geld, daar begin ik niet aan. :p
En is dit topic ook niet al 7 maanden oud.... :{ |
WOW wordt niet oud!
Ik ben vorige maand begonnen en ben nu een lvl 45 Warlock, best verslavend ja :p |
Citaat:
ben nu 4 maanden clean 8-) |
een vriend van mij nu 3 weken
|
Citaat:
|
dat snap ik niet ?
|
Citaat:
|
ja
|
alsjeblieft :love:
|
dank je maar ik begrijp het nog niet :) sorry
|
Hee je moe geen spellen spelen die geld kosten world of warcraft kost 50euro voor cdrom dan iemand inhuren om te instaleren want da instal is iri en heel moeilijk 75euro en ook nog 30euro per maand
|
Hallo,
als ik eerlijk moet zijn begrijp ik er hier helemaal niets van.. Kan iemand het me duidelijk uitleggen:D Bij voorbaat bedankt! Mvg, LilBlow |
ik heb een paar twinks ( lvl 19 en 29)
server - Vek"Nilash Ahn"Qiraj Runetotem mn main is 49 Undead Warlock maar ik zit meestal in de bg of geld te verdiene lol :P |
Dit is me main op Haomarush nu:Warlock 70
|
screenshots? :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.