![]() |
- heet
- veel leerwerk - stenen sjouwen |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++(ik heb me P gehaald :D)
|
En hier zat je je de hele tijd druk om te maken? :p Gefeliciteerd gekkie!! :D :*
|
++ top voor je, JaMiel!
+ buiten lekker in het zonnetje... - ... leren +++ morgen laatste tentamen +++++ en dan een hele dikke twee maanden vrij tot september - maar eerst vrijdag het tentamen nog ++ de rest van de vrijdag wordt top :7 |
+++ ik heb al 1,5 maand zomervakantie ;)
+ fucking harde party gister, dank je roy!! + mn stage gaat echt vet worden + 3 weken 60 uur in de week werk straks, is een hoop geld. + straks mn huisgenootjes uit zweden van het vliegveld oppikken +/- het weer is wel beetje lekker, maar ook goor zweetweer -- mis zweden - kater |
+nog altijd veel zon
+over n half uurje naar huis +meetopstelling van mn stageopdracht lijkt het weer goed te doen nadat er gister vanalles fout ging -hele dag bezig geweest om m weer aan de praat te krijgen -btje last van mn rug -dalijk thuis weer gaan leren |
- gisteren gekotst, gadver was lang geleden :$
|
+++++ aangenomen bij de Sligro
+++++ morgen feestje ++++++ dit weekend bij Niek slapen +++++ zeilen met Niek +++morgen nog 2 proefwerken en dan vakantie tot September ++++++ over 16 dagen Turkije +++++ I FEEL GOOD 8-) |
-- gestopt :'(
|
- Ik ben op. Geen School. Nog 3 weken :'(
- School - Lange schooldagen - 7 proefwerken - Ik ga het niet halen + Lekker weertje, nog wat graden omhoog aub |
Citaat:
+op een na jongste hond is zwanger, zeker 5 pups +temperatuurtje buiten wordt erg aangenaam +niks op tv vanavond -op deze kamer is t te warm -als er n erg mooie hond in t nestje zit houden mn ouders die en hebben we dus 6 honden:{ |
Feli, Jamiel!:thumbsup:
@ Laura: wtf, gestopt met je opleiding?!?! |
Zat er al een beetje aan te komen he? :aai:
Al plannen wat je nu wilt gaan doen, Laura? -- echt te warm om te leren, maar nog ff doorzetten. |
- mijn band staat lek
- ik zat dus aan de andere kant van Gent - helemaal te voet naar huis mogen gaan - amper schaduw om in te lopen - niemand die stopte om te vragen of hij/zij kon helpen - ik ben te verlegen om aan iemand te vragen of ik even mag bellen, zelfs tegen vergoeding + er liepen wel enkele lekkere dingen rond in Gent :9. + ik heb de hele weg op mijn blote voeten kunnen lopen + zonder ook maar ergens verkeerd in te trappen + ik houd van de zomer :love: |
Citaat:
+ bijna feestje + was leuk bij het zwembad(je) - zwembad is stuk - feest begint pas om 23:00 t/m 6:00 Ochtends - bier is op! - tv is stuk - computer doet soms erg raar - me vriendin is ongesteld |
Citaat:
|
Citaat:
:thumbsup: komt wel goed! :yes: |
Citaat:
Erg lullig, Laura! :o Maarja, je hebt je best gedaan dus het is gewoon niet anders! Lekker vakantie houden, wat nieuws zoeken en dan gewoon opnieuw beginnen!:thumbsup: |
++ toetsweek afgelopen
+ nog maar 1 onvoldoende teruggekregen + toetsweek was naar een week eerder verschoven, dus ben nu ook een week eerder vrij + ik ben een leuk nr aan het luisteren :D - er komt waarschijnlijk nog wel een onvoldoende bij - ik wil naar het strand, maar ik moet werken - morgen ook |
+++++++++++++++++++++++ VAKANTIE 8-)
|
+ toetsweek dood
|
Citaat:
Dan wel -- dat mijn tentamen vrij waardeloos ging. :{ |
+bijna weekend
+date vanavond :') +mooooi weer -nauwelijks tijd dit weekend om te leren -zou gaan regenen vanavond -val om van de slaap -opstelling @ stage zit weer tegen te werken vandaag |
+ lekker weer
- wel benauwd + het gaat vanavond misschien regenen hiero - slooom + vandaag studio opname gehad op school, was fun! + krijgen jullie nog wel te horen denk ik :) ++ vakantie komt steeds meer dichterbij :D - anatomie toets a.s. maandag + 4 juli weer optreden in Atak * slotavond * - nog 37 daagjes en dan pas Disneyland... hmpf gaat veelste langzaam :p |
+ ik zie morgen eindelijk mijn mams :love: en paps 8-) weer
(ik heb ze bijna 6 maanden niet gezien) - ik moet vakantiewerk zoeken + en - ik weet nog niet voor welke opleiding ik aangenomen ben grr (de engelse of de nederlandse variant) |
+ ik zo ga slapen, een volledige nacht!
- ik morgen weer moet leren en overmorgen ook + ik maandag mijn laatste examen heb |
+ lekker gezwommen:)
+ me vriendin slaapt naast me:9 - me vriendin is ongesteld:'( - ut zoontje( anderhalf jaar) van me zus...was erg hard gevallen en komt dus morgen niet na ons toe:( - heb koppijn 8| - de hitte...word zweten vannacht :[ - me aussiebroek is na de klote:[ - stond op een kapot bierflesje...heb nog scherven in me voet:'( - morgen na ziekenhuis gaan ze de scherven verwijderen:'( |
----------Keiveel aan mn kop
- Pas over 3 weken weer een zorg minder :| of beter gezegd, hoogstwaarschijnlijk een zorg meer. Of hoe ze dat in het Nederlands mogen verwoorden. Blah. :z |
- zelden een zo enorm nutteloze dag gehad
- heb helemaal niets zinvols uitgevoerd + behalve op school - maar die is nu voorbij :( - iets raars in mijn keel waarvan ik moet hoesten - mag morgen niet uitslapen - mijn kat heeft me weer aangevallen - daar werd ik heel depri van - en heb nu een hekel aan alles |
- auto total los door ongeluk.. :(
- vakantie misschien niet door - het lekkere weer is over - morgen werken + papa aan het zoeken voor nieuwe auto + vakantie toch mss wel door :) |
Citaat:
+date geslaagd:love: +gisteravond was een TE relaxt temperatuurtje +tot 2 uur op terras kunnen blijven zitten +nog ff uitgeweest wat wel leuk was +leuke auto's op mn werk net +dalijk verjaardag +vanavond examenfeest van zus van n vriend -moe en dag is nog lang -weinig fooi -ff ruzie weten te krijgen thuis |
+++++ GESLAAAAAAAAAAAAAGD voor mijn C-diploma van saxfoon!!
Trots:love: ++ Vanavond date:+ - Moet nog steeds voor school dingen afmaken ++ Geld--> dinsdag shoppen:) |
Jow, proficiat! :thumbsup:
|
+++++ Nieuwe gitaar
+++++ Klinkt als een geile bitch - Mn keel is verrot |
Citaat:
|
Zoek een muzieksmaak :z
|
+ ik ga zorgvuldig om met mijn laatste 8 posts ;)
|
+ ik heb veel gezopen maar ik ben niet zat 8{
|
Citaat:
8 toch? :+ |
+ vrijdag gezellig feestje gehad
- de stad daarna dood was + alpha stevie en ik toen gezellig een frietje zijn weze eten bij de keeskroket - steve zich alleen niet in kan houden :+ + we gistere ook weer feestje hadden, we toen ook nog ff langs een ander feest zijn gegaan waar we niet waren uitgenodigd.. omg die kop van die kerel :o ++ mooi weeeeeerrr ------ vriendje 2 dagen missen :'( |
Citaat:
+ 20 euro verdiend - doodmoe + geen last gehad met mijn oppaskindjes + blijkbaar wel vrij goed geslapen :) - rugje doet pijn :( |
Citaat:
|
Citaat:
-weer weinig fooi gehad -ben kapot moe -leren dalijk -morgen herkansing verkutten -meid die k erg leuk begin te vinden kan k alleen maar in t weekend zien +niet meer leren daarna en voorlopig niet meer aan denken +niet benauwd meer +regent niet +geweldig weekend gehad_0_ |
Citaat:
|
Citaat:
|
+ volgens mij ben ik over
+ het is mooi weer + ik voel me lekker - server gecrashed - moet dus nu de server én amber haar pc maken - nog een document doorwerken - vannacht (23.00-07.00) werken + veel geld verdienen vannacht :p |
Citaat:
+ Liefde <3... Helaas vriendje 4 weken missen, ik ga op vakantie. + heel fijn weekend gehad + lekker veel gaan werken aankomende week +/- binnenkort op vakantie naar Marokko. |
-school
-kutschool -kuttentamens -kutmechanica -kutfysiologie -kutpresentatie -kutkut -kutweer -kutzweet -kutplaksels -kutmoeheid -kutluiheid... +ik heb een lieve vriendin :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.