![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:* |
Nee, liever een nieuwe vraag. ;)
|
Steeeeeeeeheeeeeeeeeeeevieeeeeeeeeeeeeeeeeee:love:
|
Stand
Banaan 8 Niemand 5 Chica 4 Ambypur 2 Appelshampoo 2 PFP 2 Sanne 2 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 28 Wat was de vorige nickname van Bobba? En welke had hij daarvoor? (2 pnt) |
Ruffryder
Joswaa |
ruffryder is goed
|
Vraag 29 Welke andere nickname had AntiKezman ooit?
|
Citaat:
en trouwens waarom gaat iedereen al mijn vragen afpakken :z |
Alvast eentje: Ruffryder
edit: woops, te laat :$ |
Ohw, ik dacht dat Joswaa goed was :D
|
Seymore en Ruffryder
|
nee, hij heeft na ruffryder en voor bobba nog een andere nickname gehad, die zoek ik :o
|
Ik heb m?
|
IlCapitino :z
|
Citaat:
|
C220L?
|
jaaa
Stand Banaan 8 Chica 5 Niemand 5 Appelshampoo 3 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 30 Hoeveel nieuwe fb's werden er in de maand van september 2003 aangesteld? |
5
|
Vraag 31 Wat voor die was de avatar van Irene met als onderschrift: Zelfde avatar als PFP?
|
dat is ook al een vraag die ik had :'( een aap
|
Heb jij ook een punt :p
Stand Banaan 8 Chica 5 Niemand 5 Appelshampoo 3 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Bartje 1 Stevie 1 Wie waren de 2 FB's op sport voordat Il Capitano het overnam? Edit: Youssef heeft er ook even op gezeten 1 dag maar die bedoel ik niet :z |
Bloon & Bird of Prey
|
1 is goed, BoP niet
|
ronald/bloon en rickclan/plankje
|
Dies goeie :+
|
Citaat:
toch meen ik me te kunnen herinneren dat BoP ook ooit een oogje op sport in het zeil heeft gehouden? |
ik had het nét gevonden.. gemeen:(
|
Citaat:
|
Appel en Steve dus 1 punt.
Stand Banaan 8 Chica 5 Niemand 5 Appelshampoo 4 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Bartje 1 Stevie 2 Vraag 32 In welke plaats is Dext0r geboren? 8) |
Delft
|
Neen :o
|
Roermond
|
ja dat is goed :D
|
Idd :o
Stand Banaan 8 Chica 5 Niemand 5 Appelshampoo 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Bartje 1 Stevie 2 Vraag 33 Wat was de reden dat Linnea ooit FB werd van Liefde en Dating? |
Kan het niet vinden..
Er moest nog een vrouw bij in de staff:+ |
Ze was verliefd op LoeLoe
|
Allebei fout :+ Edit: eentje zit wel warm :p
|
omdat ze een zus van vera is
|
Citaat:
|
rijntje stopte ermee?
|
loeloe wilde linnea?
|
Weer fout :o
|
Omdat Linnea dat forum graag wilde?
|
Citaat:
|
Vrouwelijke inbreng naast Nightwolf?
|
Citaat:
Stand Banaan 8 Appelshampoo 6 Chica 5 Niemand 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Bartje 1 Vraag 34 Wat voor een soort geluid maakt de Chat bot van Koelkast? |
ooh my god :+
een blikkerig digitaal geluid overigens heb ik 6 punten :[ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.