![]()  | 

Ik vind het irritant dat ik zaterdag weer voor gothic uitgescholden ben, en om die reden aangevallen ben. Ze schelden alles en iedereen ook voor gothic uit, ik had alleen maar een zwarte broek aan, en normale make up.. grr.. ik sta zelfs in de krant, dat ik bedreigd ben :P 
	 | 

Citaat: 

| 

heb een klote dag. 
	*Alleen maar huiswerk *Met hondje uit. al is dat nog niej zo erg kan ik een stuk lopen. *alleen thuis *moet ik ook nog afwassen *en het eten op school is niej echt lekker  | 

Het is vakantie en ik werd om 9 uur wakker. :'( 
	 | 

Kon niet slapen vanacht.. was echt 5 uur of later dag ik sliep :( 
	 | 

nu al huiswerk? :+ 
	 | 

Citaat: 

Maar dat komt nog wel  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Meer een vragenlijst ( maar ik noem het huiswerk ). Omdat het saai is.  | 

en toen moest je het konijnenhok uitmesten die al een paar maand niet meer uitgemest was, de strond stond tot hoog tegen het dakje aan, en de pies liep dwars door de bodem heen.. nouja ik dus die prut eruit scheppen.. bleek ook nog dat er allemaal stront aan de bodem vast zat geplet.. erg fijn dus.. 
	 | 

Citaat: 

Ik dacht dat mijn konijn af en toe te weinig aandacht kreeg... :+  | 

Citaat: 

| 

het is maar 1 konijn, die andere is al dood ;) 
	 | 

die lag er ook nog tussen :? 
	:p  | 

nee joh, dat zou pas vies zijn :+ 
	 | 

Citaat: 

| 

nee hoor, die zitten allemaal achter de koeien en schapen en geiten aan ;) 
	ik had ze al wel weggejaagd.  | 

Was ik maar een man! 
	 | 

en dan?:P 
	 | 

Citaat: 

Nou ben toch liever een vrouw eigelijk :love: Mn beste vriend zei net: Schat je bent net een man maar dan wel een geile met dikke tieten :')  | 

Zodat niemand anders het meer kan zeggen... 
	Foto :z  | 

Neuh :') Dan krijg ik weer fanmail en aanbidders enzo. 
	 | 

Van alle leraren heb ik natuurlijk die ene leraar als mentoor die me wel door mijn hoofd kan schieten.:[  ben er bij het roosterhalen al uitgestuurt ben toen maar naar huis gegaan. begint al lekker.|:( 
	 | 

ik verveel me... :P 
	 | 

ik heb een gat in m'n vinger :| 
	 | 

Das nog altijd beter dan een vinger in je gat :) 
	 | 

Moeders! ¬¬ 
	 | 

5 voor biologie omdat dat er heel veel dingen niet in het verslag stonden. had het rotmens mara moeten zeggen dat het er in moest. we kunnen toch gee gedachten lezen. 
	rot korfbal team. tofste sport ever zit ik bij alle bitchen van de hele vereniging.  | 

bah vink een jongen leuk. heeft ie al een vreindin. 
	 | 

Mijn moeder gaat vanavond uit :') 
	En ik niet. :{  | 

das lullig ;) 
	mijne ook.  | 

Ik haat dit. Staat ze in dr maatje 36 broek. Trut. 
	 | 

ik heeft vanaav feestje :( 
	 | 

en dat is niet leuk? 
	 | 

mn ex komt, en die heb mij nogal wat problemen bezorgt. 
	zal vanaav wel weer gebeuren  | 

Silent treatment :thumbsup: 
	 | 

Ik zie vakantiefoto's en ik sta op elke foto op mn allercharmantst. NOT. :') 
	 | 

Citaat: 

ohja klaag forum :X waar blijven die foto's!!! :[  | 

:'( 
	enkeltje dubbelgeklapt  | 

bleh we moesten net fitnessen voor gym, krijgen geen gelegenheid om te douchen en nu moet ik tot 4 uur op school blijven zitten :( 
	 | 

Meiden hebben toch altijd een fles deo bij ? 
	 | 

Met erge zweetplekken helpt een beetje deo niet meer hoor :p 
	 | 

Citaat: 

| 

sowieso als je moet zweten van gym op school doe je iets verkeerd 
	 | 

:> 
	 | 

het was niet op school maar in de plaatselijke sportschool. en nee daar hadden ze geen fatsoenlijke douches 
	 | 

:( 
	Heb een kans gemist om met een misschien wel leuk meisje te praten. Er was vandaag een debat hier op het hoofdgebouw van de school. Eén van de medewerksters die met de microfoons moest rondlopen en andere verscheidene klusjes moest doen... trok nogal mijn aandacht. In het uur tussen het debat en het buffet dat daarna zou komen, en bij het buffet kwam ze helaas niet dichtbij genoeg. Ik had zo'n mooi iets verzonnen om haar mee aan te spreken :( >.< Die meiden van het hoofdgebouw lijken in het algemeen veel geschikter als vriendin en er zitten ook veel meer mooie tussen. *zucht* Weer een gemiste kans :( Dat buffet smaakte overigens ook niet al te goed...  | 

examen wiskunde en die stomme fouten die ik altijd maak in en oefeningen :( zou me eens echt 100% moeten op kunnen concentreren zodat ik zo geen stomme fouten meer maak 
	 | 

miss verkiezingen 

heey iedereen ik kom ff klagen haha:P ... nou het zit zo ... bij de verkiezingspagina van de missen staat een meisje uit belgie genaamd sylvia uit oost-vlaanderen .. maar de foto die er bij staat is niet van haar ... dat ben ik zelf ... ik heb vorige maand meegedaan namelijk .. nu vind ik het niet leuk dat ze meedoet aan de verkiezingen met mijn hoofd:S:S:S:@ ik ben er behoorlijk kwaad over:S:SS:@ als ze wint vind ik het echt lullig want ze is het zelf niet eens:S:S 
	xxx charel  | 

Citaat: 

| 
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:22. | 
	Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.