![]() |
Citaat:
ik vind het op het forum leuker dan spelletjes. af en toe Counter strike source , maar daar blijft het toch echt bij :+ |
Ik speel de laatste tijd niet zo veel spellen op de pc meer, daar moet ik serieus iets aan doen, anders kan het gevaar ontstaan dat ik er vanaf raak...
|
van gamen raak je niet af ...
zodra je weer iets speelt komt het goed . |
Ik hoop het, ik kan steeds maar geen tijd vinden om te gaan spelen...
|
je hebt na deze week vakantie ? :d
tijd zat |
Tja, dan ga ik lezen...
|
wow.
je kunt ook gamen met tekst XD? |
Ja, oude DOS-games
|
nee hoor.
ook games van tegenwoordig. |
nooit gezien, text-games tegenwoordig, behalve type-games
|
OT:
Ligt eraan of je een sterke of zwakke geest hebt. Als je een zwakke geest hebt, kan je jezelf niet wegscheuren en raak je verslaafd. Voorbeeld: Zie WoW. |
daar heb je gelijk in wow is verslavend niet dat ik het zelf speel maar ken iemand die er telkens tot 1 uur voor zijn ouders op zit te spelen dan 1 uur en 30 minutjes slaapt, opstaat, eet en terug speelt.
en ik heb wel een leve gewoon geen goed :p altijd alleen thuis en vriende die geen zin hebbe om iets met je te doen. mijn enige oplossing is game en ik speel meestal spellen zoals god of war en final fantasy waar je je hersennen moet gebruiken :p of soms eens een strategie game :p ik zeg niet dat ik verslaafd ben het is meer een hobby dan verslaving en ik weet wanneer ik moe stoppe :p |
Als die verslavende ooit een keer in 't ziekenhuis belandde.
dan lach ik ze Vierkant uit. |
Das ook lkkr aardig...
Ik lach mensen uit als ze verslaafd zijn, maar als ze in het ziekenhuis belanden vind ik dat zielig, je zou zulke mensen goon euthanasie moeten voorschrijven... |
Er komt nog eens 'n dag dat we accijnzen op (bepaalde) games krijgen. Erg toch?
|
Neuh, ik denk dat dat alleen een probleem is als je helemaal geen geld is, ik bedoel, wat is het nou, 50 euro, of 70 euro voor een uitstekend spel (Nu vet veel dl-servers gesloten zijn)
|
Veel te veel. Ik ben een geheelonthouder.
|
OT: Wii fit niet :+
|
Is wel slecht maarja ;) Ik sterf er iig niet aan..
Is dodelijk voor mn Toetsenbord, Daar word aardig wat op los geramd.. Maar niet voor een mens :) |
Citaat:
Niet voor een mens, zegt-ie. Ik vind dit zo dom, ik ga er niet eens op in. Ik heb nu al genoeg idiote posts van jou doorgespit. Waaronder degene waaruit je hermafrodiet blijkt te zijn. :{ OT: Niet mee eens. Gamen is veel minder verslavend dan drugs. Drugs bestaan uit chemicalien, waaronder verslavende. Gamen heeft natuurlijk verslavende factoren. Maar het maakt je iig niet afhankelijk van iets. |
Jawel, je wordt geestelijk afhankelijk van een game.
Sommige drugs zijn ook geestelijk verslavend, sommige lichamelijk (da's wat jij zegt, met stoffen waar je lichaam gewend aan raakt), sommige beide. |
Citaat:
Het lijkt mij logischer dat chemische stoffen verslavender zijn dan geestelijke afhankelijkheid. |
Zoals je zegt verschilt dat dus per persoon. Gamen kán dus ook erg verslavend zijn. Het verschil met (sommige) drugs is dat een gameverslaving niet ongezond is en dus niet gevaarlijk is.
|
Citaat:
Gamen is inderdaad wel minder gevaarlijk dan drugs. |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, wat lul ik nou, je helpt me zelfs met mijn punt. :+ |
't kan allebei gewoon gevaarlijk zijn, afhankelijk van de situatie.
|
Maar afhankelijk van de situatie kan zelfs een wolle trui gevaarlijk zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het btw niet *wollen?
|
ja ._.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga nu maar weer terug naar de zandbak. |
ik vond dat je het nog best wel gewoon normaal zei eigenlijk
|
Citaat:
|
ja :)
|
Citaat:
|
nee.
|
Wat, wil je 'm steken?
|
neuh, ik wacht liever tot hij echt iets doms post voor ik hem afmaak.
dat gemekker over die spelfout wordt saai nu. |
Dat is waar. Patience is a virtue.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.