![]() |
Citaat:
In mijn ogen ben je meer romantisch dan realistisch.:) Citaat:
Maak jezelf nog belachelijker zeg, en jou moet ik serieus nemen? Je zwets wat mij betreft maar een uur door over je onzinnige theorieën ik bescheur me er even hartelijk om, dat mensen zulke onzin kunnen geloven. Je wordt in de maling genomen door de zionistische media, die graag de komende generaties ook atheïstisch willen maken. Insanity, ik leg het wel even uit voor jou, want neukende, Atheïstische fanatici als jij snappen het soms niet: Strafrecht op moord en stelen zijn overblijfselen van de tijd dat Nederland een christelijke natie was, maar door ontkerkelijking en behoering door de hippies, provo's enz. in de zestiger jaren is bijna iedereen ongenuine gaan worden, niet puur dus. Daarmee bedoel ik; Door de ontkerkelijking zijn ziektes als SOA veel meer gestegen en is criminaliteit ook toegenomen. Neem de moeite eens om mijn theorie écht te lezen en niet even door te raffelen, als je dan nog steeds denkt dat er geen inhoud in zit, ga dan je hoofd tegen een muur stoten. Nazdarovje:') |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog liever aan de drugs dan aan geloof :kots: Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Leer eens iets dieper in een onderwerp te gaan. Citaat:
''maar uiteraad ga jij zeggen blablabla god blabla boekje :{ maar hier op aarde stoppen de wolken op ongeveer 12 kilometer hoogte.'' als ik hier het nut en de moeite in zag, had ik hierop iets nuttigs beantwoord. Citaat:
Citaat:
Dat kwam omdat er toen voornamelijk geen sanitaire voorzieningen waren en geen veelbelovend, medisch hulp. Als je hierover meer uitleg wilt, kan je het vragen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het heeft met de evolutietheorie te maken en rangschikt de rassen, en dat is een geloof neem ik aan. Want een feit is het niet...:gaap: |
Citaat:
Nazdarovje |
Citaat:
zoals alle gristenen :{ |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik snap je niet, net zei je dat je Atheïstisch bent en nu zeg je ''liever aan drugs dan aan geloof''. Hypocriet hoor.:gaap: |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic Moet eenaardig bootje geweest zijn die ark. moet aardig wat manuren in hebben gezeten, en dat door 1 man klinkt bijna onmogelijk :{ |
Citaat:
Ja, aardig bootje, in de bijbel staat dat hij 321 el was, dus 515 voet. Dat is de 2/3 van de Titanic, aardige boot, ja. Maar hij was niet gebouwd door alleen Noach, maar door zijn hele familie. De mensen van toen waren veel sterker en groter dan nu, dus dat lukte hen wel prima denk ik en ze werden zo'n 900 jaar oud. In 900 jaar tijd kan je aardig wat leren... Nazdarovje P.S. Ik peer 'm, even naar de bieb om boeken hierover te halen en daarna even joggen.... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
FOUT blablabla boekje, jajaja jankerd :') |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
56m^3 / 80, ieder paar dieren had 0.7m^3 ruimte voor 40 dagen lang... Dood binnen 3 dagen volgens mij :{ |
hier post ik voortaan niets meer, omdat het nergens meer over gaat en jullie mijn theorie onderwaarderen, maar ten afsluiting; probeer eens 10 min. van dit videootje http://video.google.nl/videoplay?doc...&q=kent+hovind te bekijken.
En zeg daarna nog eens dat de boem-uit-het-niets theorie zo logisch en modern is... Nazdarovje |
Dat hele strontverhaal van jou gaat wel ergens over? :')
En dat filmpje O M G wat een gelul (op zn zachtst gezegd). Die sukkel somt wat misdadigers etc. op en geeft zonder enige argumenten de schuld aan de evolutie theorie :') . Ik bedoel dat Hitler een hekel had aan joden en ze massaal uitroeide heeft NIKS te maken met dat hij in de evolutie theorie geloofde. Net als die gekke kinderen die ff met een geweer naar school gaan en scholieren/leraren neerknallen. Dat gezever over van "als er geen god is hoe onderscheid je goed van kwaad?" Er is (in mijn ogen) geen algemeen goed of kwaad. het ligt eraan vannuit welk perspectief je het bekijkt. Verder heb ik niet gekeken. :kots: :kots: :kots: Naar de hel met die vent:notgood: EDIT: zou je dan ook even naar dit filpje willen kijken? http://www.youtube.com/watch?v=TNZCcTcOPV0 |
Citaat:
weglopen voor discussie :* |
ik vind 'm best dapper
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook wanneer als ik op het nieuws die mensen zie van "schreeuw om leven" die geen abortus meer willen, die aan het bidden zijn voor een regeerakoord:') En dan ook echt die mensen in Schothorst, dan denk ik hoe kortzichtig en geindoctrineerd kan je zijn |
Staphorst? :*
|
Dat stukje op het nieuws was in schothorst, daar ergens bij amersfoort
|
Wat een onethisch topic is dit zeg, gaat echt hélémaal nergens over..
|
Citaat:
Ik dacht dat je het over Staphorst had hier in friesland die grevo hoofdstad van NL. |
Citaat:
P.S. Bobba heb je zeker van Habbohotel?:d |
Citaat:
|
Klopt helemaal.
Maar o wee als je god belachelijk maakt, dan zijn ze kwaad. Gaan ze weer zeuren. komt er discussie en die loopt altijd uit op dit soort eindes. 'Dit is het niet waard' of 'je komt Hem nog wel tegen', maar tot nu toe heeft niets me kunnen overtuigen van een 'god' |
Citaat:
|
:')
|
Citaat:
Mijn jongen, ik ben geen ''fanatieke'' voorstander, ik bombardeer geen abortieklinieken e.d. En ik vind niet dat ik vast zit noch in cirkels redeneer. Ik heb mijn theorie hier laten zien en jullie gaven gelijk de conclusie dat het belachelijk was, zonder het eens fatsoenlijk door te lezen. tja, dan heb ik hier niet veel te zoeken, of wel? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
als jij atheïstisch bent, ben je dan geen gelover?:{ denk eens eerst na voor je wat zegt. maar goed, genoeg hier, nu stop ik voorgoed. Het is 7 ofzo tegen 1. |
Citaat:
Trouwens leer tellen schatje :* |
En je bent de zoveelste stakker die de benen neemt :')
|
Citaat:
Denk een beetje aan mij, ik leer hier veel van! |
Citaat:
- Wikipedia - Bijbel.nl |
Citaat:
Maar hier krijg je ook nog feedback op die Pool te lezen... Das mooier Hoor je het van twee kanten |
maar die pool leeft in een sprookje, dat kanje toch niet serieus nemen? :huh:
|
Citaat:
hoe kun jij mij serieus nemen :d |
niet meer, donder maar op
|
Citaat:
|
Citaat:
slechte zin? |
Maar moeten nu wel weer nieuwe slachtoffers zoeken :[
Bon als je toch interessant vind neem even een snel cursus :yes: |
Citaat:
|
Ik dacht al iets sarcasme in je opmerking naar hem toe ja :P
|
Citaat:
Dus Pool, kom op met die knallers van je! |
|
Citaat:
|
te grappig :')
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.