![]() |
Citaat:
En er wordt in de psychiatrie genoeg aandacht besteed aan individualisme... De psychiatrie is zo slecht nog niet.. |
Citaat:
Anyway, ik ga wel met je akkoord. |
Citaat:
En houding. Citaat:
Zelfmoord is laf, en je laat er een hoop elende mee achter voor een ieder die je achterlaat. |
Citaat:
Het is toch je eigen keus? Waarom zou het laffer zij dan kiezen om te blijven leven. Nee een betere vraag: waarom zou een van beide laf zijn? |
Citaat:
Om voor jezelf te kiezen en je vrienden gewoon op de meest harde manier laten vallen is gewoon laf. |
Waarom? Ik vind laf niet het geschikte woord. Zelfmoord is alles behalve laf...
Egoistisch kan ik nog wel begrijpen.. |
Citaat:
Dat maakt het laf. En nu kan je wel zeggen "Wat als hij/zij die niet kan oplossen?". Dat is bullshit. Elk probleem kan worden opgelost. Dus zelfmoord is gewoon laf. Punt. |
Dat is hun oplossing...
maar goed ik denk dat ik niet teveel in de zelfmoord topicjes ga rondhangen. Heb ik al veels te veel gepost... :') |
Citaat:
't is gewoon lompweg een tekort aan hersencellen om tot zelfmoord uit te komen. :{ |
Tja =]
|
Citaat:
|
zelfmoord is een gevolg, wil je dat gevolg veranderen, moet je naar de oorzaak kijken. ja, de problemen gaan dan weg, maar er komen weer nieuwe problemen voor in de plaats. Misschien niet voor die persoon, maar wel voor de mensen die hij/zij achterlaat. en das gwoon klote.
|
Citaat:
Maar dat is wel heel erg zwart/wit denken. |
Lijkt me ook. Ik blijf erbij dat die mensen laf zijn.
|
Citaat:
Als je goedgelovig bent niet nee |:( |
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel degelijk laf. Als je dan maar ook een greintje persoonlijkheid in je hebt dan durf je je problemen aan te kijken en te zeggen dat het niet zo kan of anders moet. Meestal gaat het echter om een stelletje boe-roepers die wel bij psychiatrie het balletje zeggen op te willen vangen, maar als puntje bij het paaltje komt alsnog hun polsen af gaan tekenen of op de rails gaan liggen. Dat kost alleen maar geld. |
Citaat:
|
Citaat:
Leg is uit? |
andersom
ben je blond ofzo? |
Citaat:
Nee, ik vraag of hij dat kan beargumenteren. |
Citaat:
maar hee het komt allemaal wel weer goed!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn haarkleur is zwart :D
|
o
nouen? wat voegt dat toe? |
Citaat:
Een antwoord op jouw vraag :') |
ha! ik wist dat je dat ging zeggen. :d
|
goed, mooi. Iedereen blij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb het hier over de mensen die (nog) leven. Als je dood bent hoef je niets meer op te lossen of aan te zien. Lekker makkelijk toch? Dat is het punt wat ik hier probeer te maken :+ |
complete vergetelheid.
er zijn momenten in je leven dat dat lang zo erg/slecht niet klinkt. |
Voor mij in ieder geval niet.
|
Citaat:
|
What a release.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik dacht dat iedereen hier z'n mening mocht geven? Dus als iets wat er op lijkt al eens eerder is gezegd mag dat ineens niet meer?
|
Citaat:
Ik zeg dat je niet iets hoeft te herhalen als het al eerder gezegd is. |
Dat komt op hetzelfde neer, magoed.
Lekker boeiend, tis toch al gebeurd. |
Citaat:
Je mening geven is iets anders dan iets oeveloos herhalen. :) Maar goed, 't punt is gemaakt. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik blijf erbij dat het gewoon kan. Het is alleen voor vrienden/familie ontzettend klote. (Wat soms voor mensen ook de enige reden is om het niet te doen.) |
Citaat:
maar probeer het alsjeblieft niet goed te praten. hou daarmee op.. |
Citaat:
het wordt iets te persoonlijk. :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en al die naïeve sneue nep-emo's dan? Of kinders die nogal overemotioneel zijn en niet goed kunnen nadenken?
Maargoed, het zal wel weer. ''Aaah, het wordt iets te persoonlijk. :')'' is gewoon een flauwe opmerking die nergens op slaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.