![]() |
Citaat:
|
Ik heb weer gestemd, en deze keer op Tyskie :9
|
wanneer is de volgende rondee?
|
Citaat:
help liever en zeg op wie ik moet stemmen want ik kom er niet uit |
ash-hoole! want die vraagt wanneer de volgende ronde is en de ronde van de dorpelingen is nu nog bezig.. dat had ze moeten weten :p
&ik denk niet dat tyskie een weerwolf is eigenlijk. |
&de eerste ronde van de dorpelingen hebben een paar dorpelingen niet gestemd, en gastje heb ik (weer..) niet gezien in dit topic, dus ik denk dat hij een van de dorpelingen is die niet gestemd hebben
|
Hmmm Ash-hoole maakt der eigen wel verdacht zo, maarja de vorige ronde stelde ik die vraag ook, omdat ik iets niet goed had gelezen.. en toen lag ik er ook uit :+
Amby vind ik stiekem ook wel een beetje verdacht, net als Tyskie |
maar ik bén geen weerwolf..
|
Citaat:
Volgens mij werkt hard ontkennen alleen maar averechts, maar ik kan je beloven dat je er spijt van gaat krijgen.. |
ik ben de ziener8)
|
Volgens mij blijft de beste weerwolftactiek om je niet in dit topic te bemoeien.. Voordat al die onnozelen er achter komen dat je je wel verdacht stil houdt is de helft al opgegeten.
Bijna iedereen stemt toch op mensen die iets zeggen wat dubbelzinnig zou kunnen worden uitgelegd. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht nog even af met mij verdenkingen tot de weerwolfen weer eens niet gaan stemmen. :P |
Citaat:
|
Citaat:
Wat kan je nog meer doen? |
Citaat:
|
Maar vorige keer was anneke01 de bad-guy in het verhaal en ze was ook de weerwolf! :[
Ik protesteer! |
Citaat:
dus maak het nou niet ingewikkelder dan het al is en baseer je keuzes niet op het verhaal |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nu maar in het wilde weg gestemd, zal echt nog niet weten wie er een is :( En ik moet nu gaan dus ja |
Citaat:
En iemand die in het verhaal goed is, heeft ook 50% kans om in het spel slecht te zijn, en 50% kans om in het spel goed te zijn. Het maakt dus niets uit! Damn zeg, is het nu echt zo moeilijk te begrijpen dat het verhaal niets met het spel te maken heeft? :p En dit is écht de laatste keer dat ik het uitleg. Als er nu weer iemand aankomt met: "volgens mij is X weerwolf, want die heeft *blabla* gedaan in het verhaal!" dan geef ik het gewoon op. :p |
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...t=60165&page=8
Citaat:
|
ja, maar het is X! Die was in het verhaal ook slecht!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, daar heb ik pech mee. :p
|
Citaat:
anyway, ik ga er sowieso vanuit dat jij wel een dorpeling bent, maar je zal zien dat men op jou gaat stemmen :z net zoals vorige keer bij mij, dat sloeg ook al nergens op 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zal ook maar wat zeggen anders ben ik ook verdacht
|
Citaat:
|
ik wil de uitslag! :9
|
jeetje, stemmen mocht toch tot 1800uur? waar blijft de uuuuuuitslag?
|
ik heb mijn gitaar gestemd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uitslag. :[
Anders krijgen we een rel. :p |
Citaat:
omdat jij altijd maar op mij zat te vitten vorig spel :D hihi beetje wraak :9 |
Citaat:
|
duurt egt wel lang ja :o
|
Citaat:
|
jah :D hihi
|
Uuuuiiiitslaag! :Y)
|
Citaat:
van het begin af aan al.. en toen zat ik zelfs met 2 mensen goed die weerwolf waren... |
jaaajaa is al goed... en wie denk je dat deze keer de weerwolven zijn? :D
|
Citaat:
|
of ben jij deze keer ook een weerwolf? :p
|
uitslag komt zo dadelijk hoor :p
|
't Was mijn schuld dat de uitslag zo laat komt (Babydress moest weg dit weekend)(van Saarah dus), sorry daarvoor, maar ik heb het superdruk gehad, en heb het nu ook nog superdruk. Daardoor komt er geen verhaaltje, als iemand zich geroepen voelt een verhaal te plaatsen mag hij/zij dat altijd doen.
En nu ga ik de stemmen tellen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.