![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Heb er nog last van. |
Citaat:
Stakker |
Ik ben voor....
een keuze in abortus. Iedereen mag het voor zichzelf bepalen. Als je er tegen bent doe je het niet, als je voor bent doe je het wel. Iedereen moet zijn eigen keuze verantwoorden aan zichzelf en niet aan een ander. |
Citaat:
En, hoe zou je iemand belachelijk kúnnen maken via internet als je elkaar niet kent? |
Citaat:
Ik weet dat ze met abortus doen met die foetussen dus praat voor jezelf even wil je |
Citaat:
|
Een beetje een leven weg laten halen? Iemand zoals jij? Van de wereld halen? Geen kans bieden ook te leven op deze wereld? Dat is normaal? Dat ze mischien jou weg halen omdat ze je niet willen? Elk leven heeft recht op deze wereld. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tja.. sommige mensen weten gewoon niet waarover ze praten.. en deze mensen bestaan voornamelijk uit mannen!! een vrouw voelt het zowieso al anders aan als ze zwanger is!! zij draagt het kind 9 maanden lang bij zich.. mannen die zorgen alleen dat het bevrucht word en gaan dan lekker lui achter over hange!! een vrouw voelt zich meer verbonden met een kind!! daarom is het voor een vrouw ook moeilijker om er afscheid van te nemen als het misgaat!! bij mij is het bijna 1,5 geleden mis gegaan!! ik heb er oowk nog steeds last van!! mensen beseffen gewoon niet wat zoiets met je kan doen!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is niet leuk om een leven stuk te maken. dat nog niet eens begonnen is..
en daarom vind ik dat je geen abortus moet plegen als je oud genoeg bent zegmaar.. maar als je nou tusse de 14 en 17 jaar bent.. kŕn ik nog wel begrijpen dat je nog geen zin hebt in al dat baby-krijgen-gedoe, maar aan de andere kant is het dan wel je eige schuld..... |
Er gebeuren genoeg dingen waar mensen het niet mee eens zijn. (lopendeband kippen, doodstraf, etc) Ik ben zeker voor aangezien het een persoonlijke beslissing is. Waarom persoonlijk? Een kind hebben neemt de rest van je leven in. je geld. je tijd. Alles. (wanneer de baby groter is geworden in de buik vindt ik dan weer wel dat je het moet laten leven.) (laat het dan adopteren)
|
dat van dat 'een kind neemt je leven in beslag' .. is wel waar ja :d:p
maar dan nog.. ALS je het wil late adopteren.. neem dan helemaal geen kinderen.. |
Citaat:
|
nee maar ik bedoel.. als je nou geen kindere wil.. dan laat je het toch ook niet groter worden.. dan laat je het toch metéén weghale..??
|
Maar dan kom je weer uit bij het morele gedoe van sommige mensen.
|
"morele gedoe" ..?
|
deftig taalgebruik zeg! [geenidee wat er bedoelt wordt maarja XD]
|
Citaat:
|
nouja als je bv nog heel jong bent en je krijgt dan al een kind, is je leven ook een beetje ingestort.. geen tijd meer voor school, kind opvoeden etc. Mag je dat leven dan wel weghalen?
|
ja.. dat ze dan denke .. ow zieleg ow zieleg.. en op het laatste moment.. OW GOD IK KRIJG EEN KIND.. en het dan weg late hale.. I snep it..
|
hoe later, hoe zieliger
het gaat dan telkens meer op een kind lijken enzo.. maar sowieso al, als je onveilig sex hebt gehad, toch meteen die morning-after pil halen.. |
ja daarom..
|
van die vage mensen die denken van 'dat gebeurt mij toch niet..'
DUS WEL |
hahaha
|
niet altijd te goedgelovig zijn enzo
|
als de moeder bijvoorbeeld 16 jaar oud is, dan vind ik dat het wel mag, maar als je er goed over na denkt is het eigenlijk best wel erg...
|
Als je ongewenst zwanger bent, en je weet zeker 'Ik wil dit niet.' Dan vind ik dat het gewoon moet kunnen.
|
Zeg, flikker op met je demonstraties.
En nog in het verkeerde topic én het verkeerde forum ook. En ook nog uppen, om niet te vergeten. |
Voor
|
weer een upper...
|
owja ik zie het nu, maar dit topic stond nog behoorlijk bovenaan. Als dit al van zo'n tijd geleden is, dan is het hele forum gewoon dood
|
dat is het ook.
|
Soms voor als degene er niet kunnen voor zorgen of echt jong zijn oke maar niet zomaar :O
|
:{
|
Citaat:
Life is hard ;) |
And now gtfo hippies. |
Voor.
|
Agja johh,,
Het is heel makkelijk gezegt, mensen die abortus willen doen moeten het maar doen,., simpel zat je kunt ze er toch bijna niet van weerhouden, met de nadruk op bijna niet.
Ik ben voor abortus maar dan kijk ik naar de mensen die het niet aan kunnen vanwege financiële problemen of als het een kind is met een ziekte oftewel, een chronische afwijking. Mensen die hun kind laten verwijderen omdat ze stom zijn dat ze onveilige seks hebben, hebben zich zelf ermee en moeten er maar mee leven. Mensen die veilige seks hebben maar het gebeurt toch, zouden ze er eerst eens diep over moeten na denken en zodra ze dat hebben gedaan dan pas beslissen. Jah toch,.,,:thumbsup: |
oke.
|
welke over de heroinehoeren pispaal getilde pijpsnol heeft dit ge-upt?!
|
G!Pss :+
|
sterf G!Pss.
|
Yup.
|
Agree
|
ligt aan de situatie
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.