![]() |
ow ok mijne ook :d
|
Citaat:
Citaat:
Good Game zeggen als er geen game is = fail again |
Ik heb nooit gezegd dat je emo bent= fail
Deze bekvecht oorlog is een spel, dat niet inzien = fail Het feit dat je denkt dat je kunt winnen = fail. Jij bent echt de flop van de week, |
Computernerds R Gay. O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
'8)hehe ik ga engels praten zodat ik stoer lijk8-) hehe fail again *grinnikt* 8)' nerd :{ |
Jij gebruikt nu dezelfde termen. :')
|
tussen aanhalingstekens?
'FAIL!' ^^ |
Dus?
Je gebruikt nog steeds dezelfde termen, Je bent bezig op hetzelfde niveau als hem. Dat maakt je geen haar beter :{ |
tussen aanhalingstekens betekent dat het een citaat is :{
|
Mijn statement blijft staan.
|
Citaat:
Ghehehge laten we er opperfapper bijzetten das ook stoer Ghehege laten we domme opmerkingen maken gheehgee, laat ik lekker meelopen met de rest* [Op een forum, hoe laag is dat?:')] |
1 Dat fries is gewoon de stamzin van het fries, dat zou eigenlijk elke fries wel in zijn/haar onderschrift MOETEN hebben (vind ik O-))
2 Opperfapper is een lolletje met Amnesia 3 Waar :? 4 met wie loop ik mee? |
Citaat:
Als jullie een beetje verstand hadden, dan gingen jullie gewoon niet op elkaar in. |
|
Ik vind t maar triest dat jumpstyle. Maar het is toch allang weer voorbij? Ik zou er iig geen muziek van kennen..
|
Gelukkig blijf jij nog on topic :')
|
ach ja, iemand moest het doen hé.. Jij bent daar meestal niet zo goed in geloof ik :P.
|
:no:
Maar ik probeer het wel :) |
:aai:
|
Citaat:
|
Ja, die hadden er een speciaal programma voor gemaakt ofzo :P. Mijn broertje zat het eens te kijken, heb me ziek gelachen :P
|
ik vind dat programma ronduit zielig :{
Jumpen is al tijden "uit", maar dan proberen ze het te nieuw leven in te blazen door er streetdance moves in te gooien 8| |
Ik weet het. Maar ze zoeken het maar uit, zolang ze mij maar niet verplichten mee te doen :D
|
:')
Agreed :yes: |
fijn :)
|
Citaat:
|
Ik doe me niet voor als beter dan de rest. Maar ik begin geen ruzies hier, jij bent altijd degene die met de spreekwoordelijke modder gaat gooien.
|
wauw, the_darkness, kijk maar in mijn bijschrift over wat jij bent (de derde regel :*)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.