![]() |
Citaat:
Excuseer voor het ontbreken van deze info. :+ |
Even serieus.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit forum schreeuwt om een filter. Dan heb ik het nog niet eens over het aanhalen van snijden, dat is helemaal van de pot gerukt. |
Citaat:
Juist. Zelfmoord topic. Dan kan je zulke reacties verwachten. |
ja, klopt. Omdat iemand toe staat dat die shit geopend wordt. Dat tot daaraan toe, maar snijden, kom op man.:D
|
*geeft hakmes*
|
*slijpt en richt op emo's*
|
*gaat ervoor staan aangezien TD zelf voor 15% emo is *
|
*belt alle worshippers dat King of FAIL gebackstabbed is*
|
* alle worshippers van de God of Fail stellen zich in slag orde op, zwaarden geslepen, schilden gepoetst, pantser aan, magische spreuken staan op het punt om ontketend te worden*
|
* Haalt Ozzy Osbourne *
|
*haalt gekkenhuis politie*
|
* breit een einde aan verhaal voordat FB's en mods topic error constateren en powers unleashen *
|
*slowchat ftw*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een sneu antwoord.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Check d'r sig dan.
|
Citaat:
|
Wat heeft iedereen op dit kutforum tegen mijn exen?
Dan is marjolein weer es terug en dan gaat iedereen op dr zeiken :Z Leer dr eerst een kennen en zie dat zij vele malen volwassener is dan wij allemaal bij elkaar. |
iedereen heeft hier wat tegen iedereen dacht ik..
|
Hetzelfde wat iedereen op dit kutforum tegen jou heeft. :z
|
Citaat:
Maar je moet wel verdammt blind zijn om dat niet te zien. |
Joepie!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het is nogal moeilijk om daar op te oordelen. :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee mofo.
|
Citaat:
|
Citaat:
En aangezien ik één post van d'r gezien heb, en wel meer van jou waarop je niet zo'n lieverdje bent, (:+), kan ik niet zeggen hoe zij is, maar wel hoe jij bent. :yes: |
Citaat:
Elke zwakzinnige ken aan post aantal zien dat er meerdere posts van iemand zijn en van daarruit kan je kijken welke dat zijn om van daaruit een oordeel te vellen. Nub. |
Citaat:
Klinkt zo hard. :no: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Nuff said.
|
Citaat:
Beide kan je niet over mij hebben want je kent me niet IRL. Ik marjolein wel. Lees; jij mag niet over haar oordelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Je gaat mee in andermans oordeel. Dat maakt je ook nog eens een meeloper. |
Citaat:
|
Een sig zegt vrij veel over een persoon aangezien hij/zij het naar eigen ingeving in kan vullen.
Besides, check mijn sig. |
Dat neemt nog niet het feit weg dat we het over d'r sig hadden en niet over haar.
|
Wat niet wegneemt dat jij al oordeelt zonder mensen te kennen :+
|
Citaat:
Sure, misschien kan je IRL heel anders zijn, maar hier ben je gewoon een klootzak die niet van plan is om wat aan zijn houding te doen. :yes: |
Citaat:
Maar dat betekent niet dat je je oordeel dan ook over anderen mag hebben. En ook niet dat je zomaar mee kan lopen met mofo. :+ |
Citaat:
En waarom iets herhalen wat al is gezegd? Dan kan je hem beter gelijk geven dan dat je het nog eens gaat herhalen. :) |
Citaat:
das ook een oordeel :+ |
Citaat:
Maar dan hebben we het nog steeds over d'r sig, en nog steeds niet over de persoon in kwestie. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.