![]() |
Citaat:
ja en na een keer een sigaretje op steken ben je verslaafd........... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hele "nervous system" is voor altijd veranderd na het gebruiken van coke, dat is gewoon zo. Dat heeft niets met verslaving aan coke te maken. |
Hmz, mijn bullshitmeter vertoont enige uitslag.
|
Citaat:
|
Niet echt, maar het lijkt me vreemd wat je zegt.
|
Bij lsd was dat wel zo dacht ik. Ik weet het niet zeker om eerlijk te zijn.
|
Citaat:
Citaat:
|
En neuronen kunnen volgens mij gewoon opnieuw gebouwd worden. Wat is het probleem dan?
|
Citaat:
|
okies
|
Maarja, je moet sowieso niet aan hoogverslavende dingen als coke beginnen. :+
|
Gewoon whiskey ofzo
|
Ait.
Of LSD. :+ |
Morfine, daar ga je ook van trippen. Geloof me. Ik zag 6 dagen dubbel en allemaal coole Mecano-patronen.
|
Slaapdronken zijn is eigenlijk ook een soort trippen.
Alleen is het godverteringvervelend als je naar school moet. |
Citaat:
"Ook treden er tijdens het geeuwen een aantal veranderingen op in je lichaam: je hartslag gaat omhoog (tot wel 30% meer), je bloeddruk stijgt en je kleine bloedvaten vernauwen zich." |
Haarvaten in de hersenen vernauwen zich, dus minder toevoer van warm bloed -> afkoelen?
Duh? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik merk ook wel dat als ik vroeg in de ochtend wat koffie drink en een sigaret rook onder de afzuigkap dat ik wat slapper ben. Meestal omdat ik nog even een pak brood moet eten. |
je kan overal van trippen ook van stackers(fitniss preperaten voor meer enrgie)
diazepam,clonazepam allerlij medicijnen kan je van trippen. En morfine zeker ook omdat deze famillie is van ketamine en heroine allemaal pijnstillende middelen.Ketamine word bijvoorbeeld gebruikt om wilde dieren me te verdoven.(nee dat is geen GHB dat is voor olifanten) |
Citaat:
|
Gewoon heroine in je nek spuiten. Krijg je eerst een ziekelijke trip en daarna ben je gelijk hartstikke dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
hoebedoelje de voorbeelden die ik geef zijn juist je moet er alleen meer van nemen in sommege gevallen met 1 stacker space je niet nee maar met een paar wel degelijk
|
Citaat:
|
oh ok ik begrijp je my bet
|
Citaat:
|
Dus toch..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.