![]() |
Citaat:
Wat maakt het minder bijzonder dan? Citaat:
|
toch he, fack en dat dan 7 dagen lang. Die herken je miss niet eens meer
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
eerlijk gezegd niet, als je de voorpagina van de kranten hebt gezien had je geweten dat Veenendaal top shit is atm :z
|
Nee, ik bedoel dat niemand je serieus gaat nemen als je dat soort nonargumenten gebruikt.
|
het is geen non argument, aangezien de persoon op wie het was gericht alles bekijkt vanuit haar persoonlijke leefomgeving, wat een dood gedeelte van nederland is, war dus ook nooit wat gebeurt, wat dus niet van toepassing is op de algemene nederlandse situatie.
|
Jahoor, jij kunt natuurlijk een beter beeld van een persoon schetsen dan zijzelf.
|
:yes:
|
Go Alex.
|
Citaat:
|
Ik denk dat de situatie in Friesland Leeuwarden/Stiens inderdaad niet representatief is nee.
|
Ooit gehoord van het fenomeen 'media'?
|
Beetje bullshit als iemand post dat ze er bij haar nergens last van hebben.
Ik zit er midden in. Maakt dat ik ietwat meer recht van spreken heb. |
Jij zit middenin moorden van 12 jarigen? :')
|
Alex is een gangster, don't fuck with Alex. He's going to kill you! :z
|
Citaat:
En ook tussen overvallen waar ze je pinpas jatten, vervolgens al je kleren, en je daarna naakt op het spoor vastbinden. |
En dat heb je meegemaakt? :')
Even voor jou, in Leeuwarden zijn ze ook niet altijd even vriendelijk hoor. Er is best veel criminaliteit daar. |
Ik denk dat ik vaker in een benauwende situatie heb gezeten dan jij ja.
En toevallig ken ik die gozer die op de rails is gelegd. |
Citaat:
|
En waarom dan niet?
Een aantal posts terug in OF dit topic OF een ander topic blaat iemand van "bij mij gebeurt er niks dus waar heb je het over". Iemand die er midden in zit begrijpt er meer van dan iemand in een Fries boerengat waar nooit wat gebeurt. |
Omdat we het hier over heel Nederland/de wereld hebben? Niet alleen over jouw woonplaats.
Als iemand zegt 'bij mij gebeurt niks, dus waar heb je het over' is dat inderdaad niet representatief voor de rest van Nederland, maar net zo min is jouw 'ik zit er middenin, dus ik kan het weten' dat. |
de discussie ging over dat dit heel normaal is geworden en dat het steeds erger wordt.
Ik denk dat mijn geval een stuk representatiever is. Zeker als we zoals jij een aantal posts terug deed "de media" er bij gaan betrekken. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
1. lees de kranten, en check de cijfers van het cbs. 2. Ik woon in Veenendaal. Als je het nieuws bij had gehouden had je begrepen waarom mijn woonplaats representatief is. |
Dat er iets ergs gebeurt in je woonplaats wil niet zeggen dat het representatief is, eerder het tegenovergestelde, als het overal zo gebeurde zou er minder aandacht aan worden besteed.
Ik heb ff bij CBS gekeken en kan nergens iets vinden dat erop zou wijzen dat criminaliteit drastisch toeneemt. Daarnaast is het een bewering die jij doet, dus die jij zou moeten ondersteunen. |
|
http://partyflock.nl/topic/773296:To...inaliteit.html
1-0 voor het noorden van het land, veenendaal 138, daar staan heel wat noordelijke steden boven, klopt het is gedateerd, maar het brengt wel wat verrassend naar voren dacht ik zo |
inderdaad.
gedateerd. |
Groningen op 13? Dat had ik niet gedacht.
|
Dordrecht zal ook wel gestegen zijn dacht ik zo.
|
In deze cijfers staat Rotterdam nog op 1 zie ik.
Dit jaar is het Amsterdam AFAIk |
Citaat:
Je links laten ook niet zien dat er een stijgende trend is. Die tweede link geeft alleen een inleidende babbel, geen resultaten. Dat ding van CBS laat zien dat totaal aantal misdrijven niet stijgt, zelfs daalde. Geweldsmisdrijven stijgen wel wat, maar dat neemt niet weg dat half Nederland zich gruwelijk aanstelt en druk maakt om niks. |
Wij staan op 3 ! :d
|
Citaat:
en ik ben de kerstman... |
Citaat:
Citaat:
|
Nummer 428 :d
|
waarik nu woon gemeente moerdijk is netjes plaats 238 dacht ik klopt ook gebeurd vrijweinig.
|
Citaat:
|
*klikt op link*
*rechts op die webpage staan de rapporten* Op mijn scherm staan ze er gewoon hoor, tenzij deze web browser ineens crack heeft gebruikt. |
Citaat:
|
alle links van het wodc zouden iig die rapporten moeten aangeven.
|
Denk dat je browser crack gebruikt dan, bij mij staat rechts alleen 'verder zoeken op trefwoord'.
|
-onderwerpt links en browsers aan uitgebreid onderzoek -
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.