![]() |
Ot.
|
Citaat:
|
de zon schijnt.
:) |
hier niet :Y)
|
Ik heb snoep.
|
Citaat:
Blij omdat er blijmaak in de lucht zit :d |
Citaat:
Energydrank :love: |
Citaat:
|
Jou spreek ik nooit meer.
|
true
|
zon zon zon.
|
Citaat:
|
Vandaag eerste dag stage bij de dierenarts. Begon goed, ik ben heel open van mezelf en de twee andere die ook stage daar zijn heel stil dus ik kreeg automatish meer dingen te doen *yeey*.
Vandaag geholpen met twee katten castraties, spul in oogjes douwen en beesjes stil houden wanneer de ballen er met brute kracht uitgetrokken worden zeg maar XD. En 8 pupjes een vaccinatie gegeven en chip. Verder ook nog geholpen op de manege (ligt ernaast) met het voeren 'S ochtends en naar buiten brengen. En een langharige herdershond kreeg een röntgenfoto van zijn buik/lever en die mocht ik ontwikkelen ^^ Kortom: Leuke dag En ow ja de zon schijnt hier *yeey* en het is plus 5 *yeey* lekker warm :D kan in mijn zomerjas lopen :D |
Citaat:
+5 zomerjas? die is gek:P |
Citaat:
En uhm ja dat wat je vetgedrukt hebt is wel beetje overdreven opzich hoor :o . Beesje krijgt eers verdoving en dan worden de balletjes opengesneden, vervolgens balzak eruit (dat ding is net zo groot asl een erwt *grin* ) en dan trek je eraan zodat de lijder (is dat een net NL woord ervoor?) kapot gaat en dan afknijpen en afknippen en klaar ^^ Geen eens hechtingen ofzo :P |
Citaat:
|
Citaat:
Het enge is de dierenarts waar ik bij bleef (Hassan..) zag gewoon dat die kat nog wat voelde omdat de spieren steeds samentrokken in de rug en achterpootjes, kijkt hij op, grijnst, en zegt "dan wachten we nog even" knijpt(!!) in de balletjes tot kat spiertjes niet meer beweegt en trekt nog is.. Mafkees xD |
Citaat:
|
Als je wilt aankomen is het ideaal.
|
5-0 gewonnen net.
|
Zonnneetjeee:D
wow, wat ben ik origineel, bijna niemand heeft zon staan zeg8| |
-Goed punt voor biologie proefwerk,
-8,5 voor m'n Recensie voor Nederlands -botsknalfucking 10 voor Engels tekstverklaren. |
@ Klaagmuur:
Citaat:
ze hebben m gevonden, alleen hijs wel een beetje naar de tering, maja! :d |
And you make me happy! :$ tududududuududuu :d
|
M'n broertje is chipjes voor me aan het halen :love:
|
Weeeeeeeeeeeeeeeekkeeeeeeeenddd!
|
Citaat:
|
@ Klaagmuur
Citaat:
|
Citaat:
|
je zal maar niet naar school hoeven :Y)
|
Je zult maar niet knetters veel hoeven te werken.
|
ja dat vind ik dan weer kut, want dat hoef ik niet maar wil ik wel :(
|
Derbs.
|
de toetsweek is voorbij :d
en de laatste 3 toetsen van vandaag gingen niet kut, ookal had ik niks geleerd :) |
Wacht maar tot je de cijfers terugkrijg dan :yes:
|
joah das meestal niet zo leuk dus boeie :P maar ik zit nu iig niet met het gevoel dat ik het verneukt heb, dat komt pas later. /uitstelziekte
|
yeuuh facking pak vandaag gekocht. Vrijdag psych. test @ KLM
|
pakken zijn sexy.
|
ook bij chitesel? :Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
ff dimmen shitje!
|
je krijgt 3 minuten om dat te editen.
|
Ja ja bazen
|
woow..baas boven baas..mooie volgorde
beheerderin-forumbaas-tja wat ben je eigenlijk-en dan ik :Y) |
een nietszeggend lid.
|
ik doelde op Chitesel, wat heeft hij voor extra functies eigenlijk?
|
ooh, hij kan puntjes geven dus indirect bannen.
|
ah, wist ik niet
ik zie m vaak 4/5x waarschuwen maar nooit iets daadwerkelijk doen, daarom vroeg ik t me af :) |
^en sommige topics sluiten. sommige posts deleten, vm's editen:] I"m poweeerrrrrful:P
btw... ik ben de enige niet volwassene in Staff.... daarom dat ik wss helemaal onderaan sta:+ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.