![]() |
Citaat:
|
nouw dit werk niet echt :(
|
Citaat:
|
okeej, maar het helpt denk ik niet, want het ligt aan mijn verbinding en niet aan msn
|
Hij is wel heel langzaam enzo, maar dit gebruik ik meestal als ik op school ben, want ze hebben msn daar geblockeert ofzo :p
|
Ja ik ken het ook van school, maar mijn verbinding is slecht dus die valt ook weg
|
Citaat:
|
Ik ben echt evil...
Ik bel iedereen wakker.. :p Net een goede vriend van me... ja hallo en toen hing ik op arme jongen :p |
gemeeeen romana :p
|
Citaat:
|
O-)
Maar ik moet gaan slapen van mammie.. :'( Doei :* |
doei :wave: :*
|
Goeiemorgen mensjes van het goede leven \o/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedemorgen :O
|
Gisteren was ik op bezoek bij een vriend van mij die nogal slecht ter been is. Op een geven moment vraagt hij: " Jeroen, haal mijn pantoffels eens boven op de kamer. Ik krijg koude voeten". Zo goed als ik ben ga ik de trap op en wandel een kamer binnen, waar ik die 2 bloedjemooie 21 en 23-jarige dochters van hem aantref. Ik vergeet onmiddellijk waarvoor ik eigenlijk naar boven ben gegaan en zeg tegen die babes: 'Jullie vader! heeft mij naar boven gestuurd om jullie allebei eens goed te neuken'. 'Ja,ja, dat zal wel', giechelen ze. 'Watte, geloof je me niet? Ik zal het jullie bewijzen.' Ik ga in de deuropening staan en roep naar beneden: Moet ik ze allebei pakken?' En het antwoord komt: 'Natuurlijk, wat anders!!!'.
_0_ :d |
huhhahuh! johnny bravo :$
|
:D
|
Citaat:
;) Goedemorgen allemaal :wave: |
Hm.. Waarom goedemorge?
|
Ik was toen net uit bed :d
|
:Z :z :Z
|
Citaat:
:wave: |
Citaat:
|
:z ik ben een slaapkop
|
Citaat:
Ik was om 7.00 al uit bed :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
:d Ik ben super blij!!!!
Komt neet een collega een koffer vol met coole cd brengen! Kijk maar welke je leuk vind mag je wel branden!! :D Blijer kan je mij niet maken!!!_0_ |
Citaat:
|
Citaat:
ik moet ook eigenlijk leren voor mijn examens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
The strokes brayn adams counting crows sergent garcia en nog veel meer!!! :d |
Citaat:
:Y) |
boe:Y)
|
Citaat:
:) heb weer een dagtaak erbij!*) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je had er geen foto bij gedaan :+ |
Citaat:
Nog steeds helemaal blij!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, iedereen weet onderhand dat ik en Marijk hier de boel onder spammen :D |
nog niet gemerkt joh.:z :+ ;)
|
Citaat:
en vooral mij niet :9 |
Citaat:
Maar ik vind het nog steeds heel gezellig hier :z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.