![]() |
Een grijze skatebroek, een zwarte longsleeve en uiteraard Nike Air Max
|
ondergoed
spijkerbroek topje vest oude stinksloffen :) |
Ik heb ook oude stinksloffen aan! :d
|
Citaat:
|
Adidas Nizza's in het zwart. Spijkerbroek en mijn trui van 9 uur bij de bristol vandaan :thumbsup:
|
donkerblauwe jeans,
zwart Quicksilver t-shirt, blauwe hoodie en Jack&Jones blauwe schoenen *) |
Enamel blauwe broek met reflectie strepen
Enamel blauwe polo geel/blauwe jas met reflectie strepen Zwarte kisten. Lekker nachtje werken! |
rood met zwart vest
zwart met geel t shirt spijkerbroek |
Skinny Jeans van Denim
Zwarte sokjes Trui met smilies van April Evil Verder gewoon een zwarte onderbroek, een zwarte bh en een zwart hemdje.. |
Pyjama en badjas. *)
|
Floris van Bommel sneakers
G-Star donkere straight jeans G-Star riem G-Star getaillereerde hoodie, dunne donkergroene en zwarte strepen En om het af te maken G-Star donkere spijkerjas Ja en ook G-Star boxer en ondershirt maar dat zie je niet:P |
je hebt je g-spot duidelijk gevonden.
|
ondergoed
zwarte spijkerbroek blauw/grijze sokken zwart hempje wit shirtje met zwart/blauw bloemmotiefje zwart leren jasje met capuchon grijze gympen met klittenband grijs/witte sjaal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwarte sokken.
Spijkerbroek. BB onderbroek. Één of ander t-shirt met 2 halve negers (waarvan één op de kop) in pixel vorm erop. G-star vest. |
dezelfde kledij als dat van vanochtend :')
Had een luie dag vandaag... |
Citaat:
Oh gstar zit mij altijd heel goed:) en vind t wel mooie kleding:P En los lopen hoe? die volg ik niet :7 Citaat:
Want als je bedoeld dat ik een kakker/nerd ben dan heb je het mis:P |
Citaat:
|
1-0
voor het eerst dat Baloe voor staat. |
String
topje badjas sloffen |
donkerblauwe G-star spijkerbroek
legergroene toffe trui wit hemdje grijze sokken zwarte riem bruine riem om m'n trui zwart kanten ondergoed |
ondergoed
zwarte spijkerbroek zwart hempje grijze (?) sokken donkergroen shirtje sjaal |
Werkkleding.
|
kleurrijke blahblahblah boxer
donkerblauwe jack&jones broek zwarte dsquared schoenen. blauw rood ruitjes blouse ook dsquared |
ondergoed
chillbroek sokken met streepjes konijnensloffen wit hempje adidas vest euh dat was het |
goedkope trainingsbroek
sokken oldskool shirt onderbroek fuck yea zondag |
zwarte spijkerbroek
zwarte sokken zwarte sweater met doodskoppen prikkeldraad en kaartspel opdruk. zwarte boxer en hemd. armbanden en kettingen uiteraard. dat was het wel geloof ik. |
een joggingsbroek en een te groot t-shirt, sunday lazy sunday :love:
|
Spijkerbroek, shirt, vest, sokken, boxer, riem.
|
Een badjas. :{
|
- [http://www.kolibrishop.nl/nl/broeken...-p-24160.html]Jeans[/url] van Cheap Monday
- Top van [http://www.kolibrishop.nl/nl/topjes/...-p-26388.html]Vila[/url] - Balzer ook van Vila wuuuuuaaaahhh :D ik hou van het :D |
Roze duikerspak met paarse sombrero, te krappe clownschoenen en & bril zonder glazen.
Ik zag er zo goed uit dat iedereen op school me aanstaarde.:7 |
hipster
zwart/geel voetbalbroekje rood hempje slaaptijd :d |
trainingspak.
halleluja voor een sporthal. |
mijn adams pak
|
Citaat:
|
right..
nuu; ondergoed zwarte spijkerbroek zwart hempje donkergrijs shirtje adidas vest blauwe sokken grijze gympen met klittenband |
Snowboard outfit:D
|
kappa set.
|
spijkerbroek
nette blouse zwarte schoentjes bruin riempje blabla.. netjes casual geweest voor privéchauffeuren |
^
Hoe vaak ga je nog in andere posts dingen zeggen dat je mag privechauffeuren onder het mom van "ik vertel iets anders maar stiekem zet ik er ook maar eventjes privechauffeuren bij" :z |
niet zo vaak als jij laat zien dat je geld hebt door te pronken met je apple en dat je dure oortjes kan veroorloven en dat je er alle verstand van hebt en dat geld niet zo belangrijk is als kwaliteit
:z |
Hij mag Wendy van tijd tot tijd rijden ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, jij kon er ook niets aan doen, je bent tenslotte een Apple gebruiker. ;) |
Bh,string (beide zwart
zwarte legging zwart centuur lange blauwe blouse sokken (blauw) laarsen (bruinig) |
Citaat:
|
jij snapt hem dan weer wel :+
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.