![]() |
Voor m'n mobiel. :|
|
Pwnd.
|
Mwoah.
|
Let's go ride the discostick.
|
Ik weet trouwens nu al dat ik morgen avond te laat ben voor het avondeten.
Hoe doed is die? |
Blegh.
|
Ik kleed me helemaal om voor hockey, facking eerder gegeten, maar mijn vriendin komt maar niet waar mee ik fiets. ik ga maar gewoon. ik fiets door weer en wind. kom ik daar, 10 kilmeter aanzetten, blijkt de training niet door te gaan. ja ze hadden gemailt. een uurtje van tevoren! gotverrddommeee :(
|
Citaat:
OT; Weer met messen bedreigd, maar deze keer was het grappiger. |
Hoezo?
|
Ik kwam uit de Albert Heijn, komen 2 van die 15/16 jarige kerels op me af: "Hooooooooii" (Op zo'n kinderachtige gay manier), Ik: "Hallooooooooo" (10x zo kinderachtig). "Wat is jooouuu naaaaaam?" "Dat gaaat je geeen eeene fuuuck aaaan!"
Dan fiets ik weg, en kom ik ze later weer tegen. Ik roep vol over de straat: "Hoooooooooooooiiii!" Zij begonnen me uit te schelden, ik terug schelden, zij stappen op de fiets, en komen allebei aan een kant naast me fietsen, met hun messen op mij gericht. Na een minuut stilte vroeg ik: "En nu?", waarop zo'n kerel uithaalt, en keihard op z'n bek gaat. :+ Toen ben ik hem maar gepeerd, want ik had niet gedacht dat ze me echt zouden proberen te raken. :+ |
Haha.:+
De enige keer dat ze mij bedreigden was via msn. "Ik weet u wonen he ket.Ik stuur 100 man op u af." Tot vandaag wacht ik nog altijd. |
:+
Dat zijn altijd van die 'nu-moet-je-bang-zijn-momenten' :+ |
Het grappige is dat hij zijn webcam aanzette en ik zag dat zijn ouders achter hem tv zaten te kijken terwijl hij al die dingen zat te typen.:')
|
Ghehe. :+
I just lol'd. :') OT; Zo'n suprise maken kost toch wel wat tijd. |
Suprise eindelijk af, na 1 uur eraan werken, laat ik hem zien aan m'n ma, word ik als de tyfus afgezeken.
Dan niet. :{ |
:aai:
Wat gaf je aan haar dan? |
mckroket is duurder.
|
Citaat:
OT; Blegh. |
Newbie tekort :'(
|
Je hebt mij nog.:d
|
Jij bent geen noob enzo
|
Ik ben toch redelijk noob tegenover jullie.:+
|
Zelf medelij :s Ot; klote boek eindelijk uit.. Nu nog verslag maken
|
Jij ook hallo.
OT Paasvakantie bijna over. |
Haaiii :),, hebben jullie vakantie dan.. Wij hadden alleen lang weekend
|
vermoeiende dag.
|
Hoi TD,lang gelede.:d
OT verveel me. |
hai.
ik ook. 8:30-18:30 school gewoon -.- |
Das echt onmenselijk :s ik zou echt dood gaan van verveling
|
Waarom zo lang?
|
kutvakken.
sociologie, politiek, engels, verslaggeving, media studies: invloed. |
That sucks..
|
Citaat:
Ga je gang. OT; Ew, vergeten. En nu al wakker. |
Citaat:
En jongens, met newbies bedoel ik mensen in het stel je voor topic! |
Ik ben jullie favoriete newbie, volgens de verkiezingen, dus ga je gang! *)
OT; M'n hele gezicht doet pijn. |
Hoezo pijn?
|
Het deed zeer.
OT; Morgen weer school, en dat strafwerk moet ik nu toch echt eens gaan maken. |
Morgen terug school.
|
Koppijn.
En heel moe. |
Gaat ze weer zo irritant zitten doen,, ''de dokter zei dat wij meer moesten praten''. Die dokter kent mij godverdomme helemaal niet, en ik wil niet praten dus stik er maar in. Kutgedoe.
|
Koppijn, strafwerk.
|
wat ben jij smerig.
ik had niet verwacht dat je zo laag kon zijn. Om mij zo hard in de rug te steken. Mij de schuld te geven terwijl je me nooit een eerlijke kans hebt gegeven en alles afwees wat ik ook maar bedacht of aandroeg. Wat ben jij gemeen. Ik wil niets meer met jou te maken hebben. Ik verban je uit mijn hart en mijn leven. Het enige wat er voor jou nog over is is pijn,sneeuw, en ijs. |
Over wie gaat het?
|
OT; Eh, uitleg van het proefwerk morgen gemist.
|
Nog steeds koppijn van afgelopen zaterdag.
|
Nog 1x en dan ben ik weg. Wat een gvd domme fout om et te vertellen.
|
Auw.
|
waarom gaat verdomme altijd alles mis?!
kutleven. kutmensen. kutchristenen. kutalles. |
Kutgedoe.
|
Vind je mij nog wel een beetje lief?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.