![]() |
ah :Y)
hou'k je aan |
opletten, ewoud.
|
doet ie wat verkeerd dan?:')
|
ja, geef hem maar puntjes.
|
uh?
|
Citaat:
|
Vandaag was leuk! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh, doe dan maar niet.
|
hehe :Y)
who's got the power now? :') |
jammer.
Fack! dit is niet de slowchat... hups hup allemaal moven:P |
denk je dat ik nu niet blij ben dan? :Y)
|
Vandaag een poes gestereliseerd, erg spannend aangezien het echt een operatie was. Verder was Hassan zo lief om me even naar het busstation te taxien zodat ik niet tot 9 uur savonds op de manege moest blijven.
|
Ik heb veel biertjes gehad =)
|
ik mag weer aan de bak.
yay. |
Jhaaa!!!! Ik mag weer zeilles geven! :d:D
|
Hahaha, wij vandaag engels examen. En toen kregen we zo'n invulblaadje, en ik zag iedereen al raar kijken. Hadden ze ons per ongelijk het antwoordenblad gegeven xD Dus iedereen snel alles overschrijven op een ander blaadje, en na 5 minuten zeiden die docenten: oh.. er is iets mis gegaan, we komen nu alle blaadjes weer ophalen en jullie gaan verder op een gewoon blaadje. Iedereen lachen :9
|
WHAAAAAA.. Eindelijk Eindelijk heb ik m'n java 1 gehaald.. Eindelijk :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d
|
chill man al 2 voldoendes teruggekregen waarom gaat het nu ineens goed :P
|
Vanmiddag misselijk gegeten aan frikandellen, übersterke koffie van energy drink gemaakt, frikandellen schoppen beoefend, met een vriend. Je wordt er kotsmisselijk van, maar het is wel grappig. :+
|
ik heb bijna zeker werk voor 3 maanden/40 uur in de week...
ben daar best wel superblij mee, dan ben ik niet meer zo'n spammend forumsletje meer :Y) |
Was fijn om Pim weer te zien.. maar mis hem nu al weer.
|
Morgen eerste twee uur uitval!
|
deegbal is lekker :love:
x eva en tineke |
xxx fist.
|
whieee zaterdag komt steeds dichterbij!!!
|
Citaat:
"xxx fist" :Y) En jawel....:') |
Is obvious.
|
Ik ga zo picknicken.
|
vanavond twee feesten na elkaar, zo helpen opbouwen :d
en morgen op stap :P en eva is lief en en en alles is geweldig!! :love: |
WHIEEEEE.. Geen java meer volgend blok!!!! :d
|
Hell yeah. :D Door de moeilijkste test (Psychologische IQ test) van de KLS (KLM Flight Academy) heen. +-70% afgevallen en ik ownde gewoon afgestudeerde universiteit nerds! En dus niet voor niks een pak gekocht :)
Iedereen biertje van mij! |
Citaat:
Citaat:
|
Ik moest dan vandaag wel heen en weer fietsen voor een handtekening, maar het weer zat mee. :)
|
Lekker vroeg klaar vandaag, en mijn eerste verjaardagscadeau binnen ^^ Helemaal uit het verre Nederland :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn leren laarzen die nog bij hem lagen Kaas :love: Slinger Paaseitjes 2 kaarten Films: Look who's talking & Patch Adams |
Het is heerlijk weer, wss buiten werken. :)
|
Citaat:
Patch Adams is een goede film. OT: Weekend. |
heb leuke muziek opstaan:D
|
Muziekk!!!!! :d
En ik heb zin in morgen!:9 |
chips.
|
gaat zo pasta eten :D
|
Deegbal : Idd, ben er ook heel erg blij mee :D
ot; Net wat muziekstukken uitgeprint en ga dus zo even een ervan instuderen een uurtje of 2 . Heb er zin in :D . |
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Ik heb nacht dienst in het weekend, ik ben vandaag zo vrolijk
/sarcasme mode Ben blij omdat ik weer van t leven geniet :D |
Eindelijk slapen nu. Ik ben bang dat ik aangestoken ben.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.