![]() |
Citaat:
|
Bedenk 10redenen waarom je hier zit:
1) ik verveel me 2) door in slaap te vallen heb ik nu slaap 3) ik heb hoofdpijn 4) ik ben lui 5) ik heb nergens zin in 6) ik moet wakker blijven 7) het is overal even saai 8) hier komt teminste nog iemand 9) hier boeit het toch niet wat je zegt 10) om je post aantal op te krikken 8) |
Hehe leuk!
1 SANDER 2 The king needs a queen!!! 3 ik moet verplicht stage lopen 4 omdat cd branden niet in 2 min klaar is 5 omdat ik hier gek mag doen.. al hoewel.... 6 tegen mijn collega's praten doe ik toch al te veel....:p 7 misschien leer ik hier nog wel wat:yes: (je weet t maar nooit) 8 shit nu word t al moeilijker.... 9 ben echt ehm sprakeloos:x 10 Omdat ik nu wat te doen heb!!!:d |
Ow, leuk :+
1) Marijk. 2) Verveling 3) Afleiding 4) Post aantal opkrikken 8) 5) Wat moet ik anders doen ? 6) Heb irl geen vrienden :'( 7) Hier praat er af en toe iemand terug 8 Marijk. 9) Af en toe gezellig hier 10) Moet mezelf bezig houden |
Oops ik vergeet wat.....:x
zo! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ZO zie je maar weer hoe belangrijk ik ben voor haar.:( |
Citaat:
klinkt niet echt logisch maar het is echt waar!:* |
Citaat:
|
Citaat:
:aai: SORRY!!!:$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ben ik niet ;) |
Citaat:
:* |
Citaat:
|
Citaat:
:d *kietelt sander* |
Citaat:
|
Heb net een bloedblaar gecreerd!:(
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij zit wel op mn duim, beetje raar Maar orgineel!!!:) |
|
1) ik heb er de mogelijkheid voor
2) ik vind de posts/threads van de meeste mensen hier leuk 3) het geeft me afwisseling van de stagesleur 4) het geeft me afwisseling van een ander forum 5) het is soms leerzaam 6) het vult tijd 7) altijd leuk de reacties van verschillende mensen te lezen 8) het is te doen tijdens het uitvoeren van andere dingen 9) me posts te verhogen 10) kan posten wat ik wil (binnen perken) |
Citaat:
Euhm hoe die op mn duim komt? Nou ik zou een cd f bij mirjam neerleggen en toen rolde ik met mijn stoel die kant op maar toen bleef het snoer van de laptop achter mij stoel hangen dus die pluerde en toen ging ik met mijn reflex die laptop vangen en toen kwam ie wat ongelukkig op mijn hand terecht.:| maar ik vind m eigenlijk wel schattig!:+ |
Citaat:
Bij deze maak ik bekend dat ik sander leuker vind:) |
Citaat:
|
Citaat:
En dat nog wel op zijn verjaardag :d |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Jah, ze schaamde zich ervoor het te doen in public :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Voel je je een beetje jarig?:+ |
Citaat:
:) :* |
Zal ik nou maar toegeven dat ik eigenlijk Berend leuker vind :$ :$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent ook wel lief hoor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat anders dan? |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind je alleen maar leuk 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hey iedereen :wave: ;)
|
Citaat:
|
Net terug van fitness
pf...ik ga douchen:wave: |
Citaat:
Alles goed? |
Ik ga naar huis:wave:
zwaai zwaai |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.