Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Slowchat! Deel 18 (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50230)

Bazzemans 13 April 2005 18:40

Dat was toch ook niet zo heel moeilijk? Je stond in de rij bij de Burger King 8)..

niemand 13 April 2005 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Dat was toch ook niet zo heel moeilijk? Je stond in de rij bij de Burger King 8)..
ja maar ik kon toen wel dingen opnoemen die gebeurde op het moment dat jij mij zag... dus ik had alles in de gaten in de omgeving rond om mij, maar jij was aan mijn aandacht ontglipt

Bazzemans 13 April 2005 18:50

Zonde is zoiets he.. Hoe ik vervaag in de achtergrond is toch wel opmerkelijk ;).. Naja.. Ik kwam van het toilet af lopen.. Staat ook zo slecht als je dan regelrecht naar een onbekende loopt daarna :+..

niemand 13 April 2005 18:53

Citaat:

Zonde is zoiets he.. Hoe ik vervaag in de achtergrond is toch wel opmerkelijk ;).. Naja.. Ik kwam van het toilet af lopen.. Staat ook zo slecht als je dan regelrecht naar een onbekende loopt daarna :+..
en een hand geeft waar je waarschijnlijk een enkele seconden daar voor over hebt staan zeiken ;) maar je moest toen gewoon erg langs mij op zijn gelopen gezien je voor bij die kassa met negerinnetjes moest...
moet je dit jaar voetballen of kom je weer?

Bazzemans 13 April 2005 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
en een hand geeft waar je waarschijnlijk een enkele seconden daar voor over hebt staan zeiken ;) maar je moest toen gewoon erg langs mij op zijn gelopen gezien je voor bij die kassa met negerinnetjes moest...
moet je dit jaar voetballen of kom je weer?

Ja, volgens mij zag ik je eerst staan toen ik in de rij stond om naar het toilet te gaan en toen ik er vanaf kwam zag ik je niet meer.. Of stond je toen bij die trap :?.. Die negerinnen idd.. Heel apart was dat :{..
We hebben gewoon competitieprogramma wat we moeten afwerken op koninginnedag, maar kben benieuwd hoe zich dat ontwikkelt.. Maar ja, anders moeten we om half 3 's middags voetballen.. Als het een thuiswedstrijd was zou het door de koninginnedag bezigheden niet door kunnen gaan, maar we moeten uit :(..

K@rima! 14 April 2005 20:22

Citaat:

Haha ja idd.. Een bijna-meeting, want we zeiden dus niks :$.. We keken alleen allebei beetje verbaasd en pas toen ik er bijna zeker van was dat ze het was... was ze alweer voorbij.. Naja.. Goed dat we er nu iig achter zijn.. Voor de volgende keer ;)..

@Karima: :$

:D Johhhh

Bazzemans 14 April 2005 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
:D Johhhh
:9 O-) :+

waah kmoet nog veel doen, maar ben de inspiratie kwijt :(..

K@rima! 14 April 2005 20:27

*straalt Basje in*

*geeft dikke kus*

*geeft knuffel*

:D :p

Bazzemans 14 April 2005 20:28

Ja, dat helpt! Nu kan ik er weer ff tegenaan :thumbsup:

K@rima! 14 April 2005 20:29

I'm gooooodddd 8-)

Bazzemans 14 April 2005 20:30

eg wel!

K@rima! 14 April 2005 20:32

Okee, maar nu moet je echt aan de slag gast! :yes:

:* :9

Bazzemans 14 April 2005 20:33

Ja ik weet het.. :(

thali 14 April 2005 20:50

Ik heb zin om te meeten.

Kolkie 14 April 2005 20:52

kom een keertje bij bazzemans en mij langs :9 (gelderland:9)(en as arthur er dan ook is .. gezzelig en misschien wel meerdere

K@rima! 14 April 2005 20:52

Sgezellig he! :)

thali 14 April 2005 20:54

Het probleem is dat ik nooit buiten Gent geraak ;).

thali 14 April 2005 20:57

Anyways, ik ga naar Dromenland.

Slaap lekker, soeties!

K@rima! 14 April 2005 20:57

Trein nemen? :)

K@rima! 14 April 2005 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Anyways, ik ga naar Dromenland.

Slaap lekker, soeties!

Slaap lief!:)

thali 14 April 2005 20:59

Citaat:

Trein nemen? :)
Da's het probleem niet. Het probleem loopt hier rond, heeft mij 'geproduceerd' (om het met de woorden van Eli te zeggen) en denkt dat iedereen aan de andere kant een vieze, oude vent is die uit is op seks.

K@rima! 14 April 2005 21:02

:( Dat is wel minder. Maar ze willen je gewoon beschermen tegen de 'kwade' buitenwereld. Ze beseffen zich alleen niet dat je al een grote meid bent, slim genoeg om zelf door te hebben wie wel zo'n ouwe vent is en wie niet.;)

Bazzemans 14 April 2005 21:04

Aaaah neee.. De computer van een klasgenoot is gecrashed... Nu kan ik helemaal alles alleen doen.. :s..

K@rima! 14 April 2005 21:06

Citaat:

Aaaah neee.. De computer van een klasgenoot is gecrashed... Nu kan ik helemaal alles alleen doen.. :s..
Kuuuuuhuuutt :huh:

Bazzemans 14 April 2005 21:10

Why me?

Kolkie 14 April 2005 21:30

das idd klote bassie....
naja meer dna succes wensen kan ik je ook niet ;)
dus SUCCES!!! KOP OP JONGE!!!:thumbsup: :9

K@rima! 14 April 2005 21:43

Ik peer 'm :'(

Truste iedereen die zich aangesproken voelt tijdens het lezen van mijn bericht:)

:wave: :*

Bazzemans 14 April 2005 21:46

Truste!! :*

Ik ga maar eens hetzelfde doen, morgen maar weer vroeg opstaan :o en verder gaan..

K@rima! 15 April 2005 06:23

check mij vroeg opstaan...!:huh: :D

Bazzemans 15 April 2005 08:58

Ja idd, joh! Goed van je ;).. Ik was ook al heel vroeg op.. 6.30 uur ging de wekker, maar die drukte ik uit en toen ik hem op 7.30 uur wilde zetten ging dat mis. Achteraf gezien maar goed ook, want om half 10 belde mijn vader me op om te zeggen dat hij mijn schoolwerk had bekeken! :). Tijdens zijn cariere heeft hij veel van die stukken gezien en volgens hem zat het goed in elkaar en dus hoefde ik er ineens een stuk minder aan te doen ;)..

Kolkie 15 April 2005 14:09

ooooow :D bassie !! hehe

K@rima! 15 April 2005 15:41

Citaat:

Ja idd, joh! Goed van je ;).. Ik was ook al heel vroeg op.. 6.30 uur ging de wekker, maar die drukte ik uit en toen ik hem op 7.30 uur wilde zetten ging dat mis. Achteraf gezien maar goed ook, want om half 10 belde mijn vader me op om te zeggen dat hij mijn schoolwerk had bekeken! :). Tijdens zijn cariere heeft hij veel van die stukken gezien en volgens hem zat het goed in elkaar en dus hoefde ik er ineens een stuk minder aan te doen ;)..
Damn, half 7! Dat is echt te vroeg, vooral als je zolaat gaat pitten!

:p

thali 15 April 2005 15:52

Citaat:

:( Dat is wel minder. Maar ze willen je gewoon beschermen tegen de 'kwade' buitenwereld. Ze beseffen zich alleen niet dat je al een grote meid bent, slim genoeg om zelf door te hebben wie wel zo'n ouwe vent is en wie niet.;)
Ik begrijp wel waarom ze dat doen. 't Is het teken dat ze van me houden. Het is ergens wel logisch: het zijn mijn ouders en ze zijn nog steeds verantwoordelijk voor wat ik als minderjarige uitsteek. Maarjah ... wie weet ... ooit.

Maar ik heb nog steeds zin om te meeten 8).

Bazzemans 15 April 2005 15:53

Citaat:

Damn, half 7! Dat is echt te vroeg, vooral als je zolaat gaat pitten!

:p

Ja idd, maar ik heb me dus gewoon weer omgedraaid en ben nog even verder gaan slapen ;).. Alles is nu af en ingeleverd.. WEEKEND!!

Hoe is het met jullie allemaal dan?

Kolkie 15 April 2005 15:54

idd WEEKEND ... eindelijk :9

Kolkie 15 April 2005 15:58

zo en nu eerst eten!!!

Piraatje 15 April 2005 16:01

Smakelijk!! Ikke nog lang niet!

Kolkie 15 April 2005 16:35

heb het eten alweer op :d
hehe...

thali 15 April 2005 17:47

Heyas lieve lln.commertjes.
Ja, dit bericht is naar jullie gericht.

Lees niet verder!!! Ik beveel het!

Lap, je hebt niet naar me geluisterd.

Als je hier al zit, dan ben je door en door ongehoorzaam!

Maar je komt dichter tot wat ik je wil zeggen.

Lees bij pijn aan de linkerteen wat hieronder staat.

Alleen bij pijn aan de linkerteen heb ik je gezegd, maar kom, omdat jij het bent ...

Je bent beetgenomen door het allomgekende virus BLADVULLING genaamd.

LexS 15 April 2005 23:02

tis laat:O

Headliner 15 April 2005 23:15

wil ik even loungen, gaat het regenen :'(

thali 16 April 2005 09:03

We zijn gezakt naar 19...

silverchair 16 April 2005 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
wil ik even loungen, gaat het regenen :'(

en nu? :+

FunFair 16 April 2005 10:55

whoohoo! eindelijk minder dan 10 posts per dag :Y)

JennyMindTricks 16 April 2005 14:05

Ik zit in een visieuze cirkel , ik begin bij mijn bureau opruimen, dan stukje kast, volgende deel kast, nog deel, en laatste deel, [onderhand wordt mijn bureau al beetje rommel] dan bij mijn bed [bureau is weer rommel , bovenstukje van mijn kast begint] dan mijn kledingkast [iets meer rommel weer in mijn kast] dan onder mijn burea [bureau en kast zijn rommel] dan het laatste stukje van mijn kamer [enzovoort] :$

K@rima! 16 April 2005 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JennyMindTricks
Ik zit in een visieuze cirkel , ik begin bij mijn bureau opruimen, dan stukje kast, volgende deel kast, nog deel, en laatste deel, [onderhand wordt mijn bureau al beetje rommel] dan bij mijn bed [bureau is weer rommel , bovenstukje van mijn kast begint] dan mijn kledingkast [iets meer rommel weer in mijn kast] dan onder mijn burea [bureau en kast zijn rommel] dan het laatste stukje van mijn kamer [enzovoort] :$
:p Heb ik ook altijd.. Daarom ben ik gestopt met opruimen. Want het kost alleen maar energie voor niks.
edit; ik maak ook gewoon minder rommel hoor, anders klink ik zo'n viezerik :+

thali 16 April 2005 16:56

Zijn er mensjes die beter Engels kunnen dan ik en dit even willen verifiëren? (Op internet stond de vertaling niet en in mijn woordenboek evenmin, dus heb ik ze zelf maar uit mijn botten geslaan.)

Be fed up with sb/sth (to) - verveeld zijn met iets/iem
Have the nerve to do sth (to) - een hekel hebben om iets te doen
Have no chance of doing sth (to) - geen kans hebben iets te doen

[edit]2100ste reactie[/edit]

Impressions 16 April 2005 19:06

Wat wil je nou dat we doen? 8)

thali 16 April 2005 23:43

Controleren of mijn vertalingen juist zijn?

JennyMindTricks 16 April 2005 23:52

touche me , teache me , kiss me , please me !:o

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:20.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.