![]() |
*Bored*
|
:Z :z :Z
|
ik moet vandaag vreg naar bed, en morgen ook :(
want zaterdag gaan we uit:D en dan blijven we tot 4 :+ en dan om 8 uur er weer uit, naar het volgende feest:p het is dus 5 uur eer we thuis zijn op de fiets:p dus gegarandeerd dat ik humeurig ben zondag:p ik ben NU al moe! *gaapt nog eens* |
miet
je |
Citaat:
|
Ik ga nog lange niet slapen
wat jullie |
Citaat:
|
Gute morgen !
|
Citaat:
Moggûh \o |
:wave: kiekeboeh
|
Citaat:
Heb je haar ook weer :p |
Citaat:
Dacht dan kan een ander me eens voor zijn :D Hoe staat het met het huis ? Ow en hoe is het met jou ? |
Citaat:
* geeft ochtend kusje * :* |
Citaat:
|
Citaat:
*geeft kusie terug*:* en dat huis van wizz is mooi!:yes: |
Citaat:
Wanneer gaan we verhuizen ? :Y) |
Citaat:
Anders gaat het nogal tochten :p |
Citaat:
:+ Dan kunnen we alvast wel een meubel ontwerper zoeken ;) |
Citaat:
Ik doe oude en nieuwe meubels, maar nu ga ik mun pc denk ik es opnieuw installeren, want het is een dikke klerezooi :x |
Citaat:
Was alleen vergeten mijn dvd database gegevens te saven 8| Mag ik bijna 50 dvd's opnieuw gaan invoeren :'( |
Ik verheug me er al op!:)
En wat betreft de meubels mag wizz ook doen! :thumbsup: Wat jij? |
Citaat:
Dan leer je wel om je dat soort documenten op een andere HD te zetten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ouderwets of modern ? Citaat:
Maar heb nog ergens een export bestand staan denk ik, dus met een beetje mazzel hoef ik alleen de laatste maar opnieuw te doen. |
:? euhm...
ouderwets heeft wel wat maar vaak is het zo donker, en modern is vaak weer te strak en kaal ik laat t aan wizz over!:yes: wat voor dvd's heb ie eigenlijk allemaal? |
Citaat:
Dan ga ik nu eerst pc opnieuw installeren en dan verder aan het huisje, tot over 5 dagen ofzo 8| :+ :p |
Citaat:
Uhm, zal er eens wat nerzetten. Ace Ventura : Pet detective en When nature calls Shrek , Finding Nemo , Highlander 1 en 2 , The Matrix 1 en 2 , Terminator 1 en 2, Mortal kombat de tv serie de eerste 5 delen van de 7. Saving private ryan, The Shawshank redemption , Pearl Harbor, The Patriot , Gladiator, Shaft , The Watcher , Alias eerste seizoen(22 afleveringen) , Hulk , Ivanhoe , Red Sonja. Poeh, nu moet ik toch gaan nadenken over de rest. |
Citaat:
breng je ons af en toe wel op de hoogte:) |
Ow, ennuh ouderwets dat heeft wel wat vind ik. Dat is wat sfeervoller ;)
|
Deze morgen :yes: :yes: :yes: :wave:
|
Citaat:
saving private ryan heb ik laatst nog op tv gezien:) en gladiotor komt volgende week maar die had ik al gezien. Waar gaat red sonja over? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk hier maar eens |
Citaat:
en van de bobo bobs, en van de smurfen en tsjee wat had je nog meer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
haha mijn vrienden noemen mij altijd toeter
en een andere vriend van mij altijd okki is echt lachen de snorkels :thumbsup: |
Citaat:
|
ik wou bijna videobnd kopen van snorkels, zit nog steeds te w88 tot er een dvd komt, of is die eral?
|
ik weet niet of er al een dvd van is..
kijk op www.dikkeblauwemeneer.com mag geen reclame maken maar je weet wel wat ik bedoel he :thumbsup: |
Citaat:
:yes: (die bolle?:+:+:+) zal ik doen, moet nu eten dus, doek vanmiddag wel ff ! :*:* |
Citaat:
|
Tis een beetje saai hier :|
|
Citaat:
|
Ik ga zo naar centerparcs.:Y)
(met dit weer :() |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.