![]() |
Per 50 berichten wordt er een nieuwe pagina geopend ;).
|
Citaat:
|
Je kan ook gewoon kijken op het algemene overzicht bij het aantal geplaatste berichten :+.
|
Citaat:
|
Regen/onweer :|
|
Citaat:
:love: en deze avond wereldrecord kussengevecht!! doet er nog iemand mee? |
lijkt me wel vet :p wereldrecord kussengevecht
ik doe alleen niet mee :p |
mooi weer vanavond :thumbsup:
|
Citaat:
|
Goeie morgen
:wave: |
omg :{
|
wat zal het weer ons vandaag brengen
|
Citaat:
|
ik geloof piet paulusma..
voor deze week 50 graden en kurkdroog! een 8 voor skien en een 2 voor terrasweer, vanwege de hitte... _0_ pietje heeft het altijd goed_0_ |
Goedemorgen.
Net het verslag van geschiedenis afgewerkt, nu mag de rest er hun plan mee trekken. Enkel nog mijn interviews afprinten en mijn stamboom maken *). |
Ik moet ook nog veel dingen doen voor school, maar daar heb ik echt geen zin in.:|
|
Echt weer niet normaal. De leerkrachten hebben weer eens puntjes nodig.
|
whaha, ik heb geen huiswerk tegen de maandag! :thumbsup:
|
ik ook niet, maandag Reisweek *)
|
reisweek? :?
|
Citaat:
|
ooooh langs de weg ik heb een nieuwe parfum gehaald!
Ultraviolet van Paco Rabanne.. Damn ik ruik echt lekker :love: |
Pffft ... ik kan niet meer uit aan mijn eigen notities. Pijltjes van links naar rechts naar onder naar links en terug naar onder, sterretjes, afkortingen, streepkes, bollekes, ...
Help! *hulpkreet* |
Whoei k ben helemaal blijj.. Heb net een gitaarnummertje geschreven :love:
oh, en *helpt thaliagliajela* |
Elvenkindje, kom je me weer helpen vandaag? *kijkt naar bladen* ik denk dat ik nog wel wat hulp kan gebruiken...
't Is maar voor een half dagje. O-) |
Vooruit.. Maar k ga over een paar uur wel naar Roosendaal om nieuwe gitaarboekjens te kopen dus dan moet het klaar zijn 8)
|
Ik kwam ook maar weer eens in dit topic opduiken :+
|
Hey JMT :) *zwaai*
Ik heb goed opgeschoten met mijn Nederlands. (Zonder de hulp van Elvenkindje weliswaar :p.) 'k Heb vier blaadjes gedaan, wat stromingen, tradities, rationalisme en de verlichting inhoudt. Nu alleen nog de romantiek, de semantiek, de uitvreter en Multatuli. Maar da's voor een andere keer. *is weg* Fijne dag nog allemaal :wave:. |
Citaat:
|
goeiemorgen thaliaaglaja, we zijn hier met z'n tweetjes!!
|
Goeiemorgen aan jou ook, eniT :).
|
Citaat:
|
Iemand nog iets leuks te vertellen? :p
|
Altijd eh, altijd.
Maar vandaag niet. |
OMG OMG dit is de eerste keer dat ik op een uitgaansfoto sta en ook meteen de laatste [ik ga nóg harder mijn best doen om de camara's te ontwijken :p]
|
Citaat:
*jenn heeft behoorlijk veel aantrekkingskracht op KLOOTZAKKEN :{ :notgood: |
Citaat:
|
Citaat:
maar gaat ie weer een beetje:wave: :aai: |
Citaat:
Maar het was niet lekker zegmaar ;) Mijn been/voet , elleboog en nek doen nog wel zeer .. En mijn fiets is wéér kapot , met koninginnedag was ie al in elkaar geslagen en hij was zaterdag weer gemaakt en nu weer kapot -zucht :p |
grolsch lentebok is vies :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders kon ik niet autorijden :p |
ik ben heel slechtgehumeurd! :[
wie vrolijkt me wat op? |
1 Bijlage(en)
Citaat:
als je dáár niet van opknapt .. :p |
Citaat:
:p hij is echt supersuper lekker! (wel jammer dat ik geen slagroom lust ;) ) |
1 Bijlage(en)
Citaat:
Hier dan ! :) |
MIJN CAM DOET HET WEEERRRR*)
|
FUCK IT!!! Mijn fiets is gewoon wééééér gestolen, en nu wassie niet eens van mezelf, maar van mijn zusje! :[ Hier kan ik zoo pissig om worden! Ik had 'm nog wel op slot gedaan!!!! :[ Als ik ooit diegene die mijn fiets heeft gestolen tegenkom dan probeer ik al mijn kickbox technieken op diegene uit:{
|
Wat lullig voor je :| Ik heb m`n fiets heel lelijk geschilderd met allemaal felle kleuren, dat niemand `m wil hebben :+
|
8-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.