![]() |
Citaat:
@ sander: nee :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verder gezellige boel hier zeg, 1 seconde geleden gereflest en we zijn weer op een andere pagina! :o
|
Citaat:
|
Liel wat heb ik voor Frans???????????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gokje :) |
*pieuw*
|
Met mij mag je wel het meidenforum in. Wendy heeft de info en foto's allemaal al geplaatst op het meidenforum.
Dus ik mag er bijna innnnnnn 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet wat je had. We werden in groepen verdeeld en je kreeg hem gewoon terug.... :$
Ik had een 10! :+ |
En wist je dat je als je vwo doet je maar 3 cijfers onder de 7 mag hebben en die ook nog eens samen 19 moeten zijn? :o
|
Citaat:
|
reactie op dunja:
shit :z @ insanity; geef een cijfer voor mijn intelligentie dan :love: |
Citaat:
zo ineens? zolang ken ik je nog niet hoor. |
Citaat:
@ dunja: Ik heb effe in mn agenda gekeken, met mijn cijfer voor bio, techniek en wiskunde (alledrie onder de 7) kom ik uit op 17! :[ Damn :p |
Citaat:
want het probleem is, als ik te laag zeg heb ik het gedaan en als ik te hoog zeg slijm ik :Z vrouwen... |
Citaat:
|
ik ben geen vrouw weetje.
|
Because, I can see us holding hands
Walking on the beach our toes in the sand I can see us in the country side Sitting on the grass laying side by side You can be my baby Let me make you my lady Girl you amaze me Ain't gotta do nothin crazy See all I want you to do is be my love |
Citaat:
Ik heb nog wel meer zakken, zo'n kontzak en een jaszak. Maar die heb ik niet echt aan als ik in het meidenforum ga posten. Poeh, ingewikkeld ja. |
Citaat:
Ik hou van de zee,ik hou van de rotsen. maar als ik jou zie moet ik kotsen :kots: |
Citaat:
|
Citaat:
*GEEN nekschot voor de duidelijkheid* |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat Lisa toch minimaal een 8 moet krijgen.
|
Wisten jullie dat:
je met vmbo maar 1 onvoldoende mag halen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toch vrij triest :( |
:o
*edit* Dit was op reactie op die 1 onvoldoende bij vmbo. :p Ga niet zo snel!! :[ |
Citaat:
kunnen wij toch niet help doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hou jij van Pamela Anderson dan? |
Citaat:
al moet ik zeggen dat dat harry deel niet ten goede valt. |
Citaat:
nee, dan eerder de Olsen Twins :) |
Alsjeblieft zeg
|
Citaat:
|
|
Wat een vage dames. :p
|
bah :)
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.