![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is het vandaag vet lekker weer buiten, moet ik de hele dag binnen zitten voor school! :[
|
Ik heb vandaag een leven gered.
Een spinnenleven dan nog wel. |
ik heb vandaag duizend mieren gedood
en een paar vliegen en een hele grote wesp *hornet ofzoiets* die dingen zijn echt echt groot! en mn kat heeft 2 muizen gedood echt een moordfestijn hier ^^ |
ik heb vandaag een hondje (van 3 maandjes, kwam tot mijn enkels ongeveer) geaaid. Echt een GROTE stap voor mij! Ben trots op mezelf:Y)
|
applaus voor kriem! *klapt* :)
|
ben je bang voor honden dan? en dan nog wel een puppy? er bestaat niets op aarde wat onschuldiger is dan een puppy :huh:
|
jah die dingen zijn vet lief
vooral zon kleine herdershond die zijn echt lief als ze klein zijn |
Kim Clijsters ligt eruit. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
wie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*gaat zich terug over haar boeken gaan buigen*
Vergilius is volledig herhaald, nu de rest nog :). Tot vanavond ofzo! |
Citaat:
ik ga er altijd van uit dat elke hond lief is. Op die manier toon je ook geen angst. Maar als je al 2 keer gebeten bent lijkt me dat wel moeilijk om te doen... misschien kan martin gaus je helpen :+ |
Citaat:
|
k ben nog nooit door een hond gebeten ^^
jah valse herdershonden zijn dan egt klotebeesten maja welke valse hond is dat niet... |
Citaat:
|
Anna Kournikova is wel leuk, maar om haar nou echt een tennister te noemen.. :?
|
Sharapova. En een of andere meiske uit Frankrijk met Russische roots is ook wel aardig.
Kournikova is meer een mode-ster, dan een tennisster (let op het verschil met tennister). |
Dat is wel een mooie meid ja. Maar iets te dun vind ik. En ze is ook pas 17 ofzo :?
|
|
Geil persoon ja.. :9
|
Sharapova is net 18 toch?
|
euuh... stevie...
hoelang blijf je nog wachten op inzendingen van enquete en waneer word het gepost??? |
Citaat:
Dit kan totdat mijn examens voorbij zijn, dus tot donderdagavond 2 juni om 21:00. Zo snel mogelijk daarna zal de uitslag volgen. ik wil nog wat enquetes erbij :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
O, je wilt ingevulde enquetes hebben. :')
|
Pff ik verveel me :O nog 2 lange lesuren te gaan :{
|
iemand nog wat leuks te vertellen?
|
Citaat:
|
Ik heb op 8 minuten 50 zeven en een halve ronde gelopen!! (Wat gelijk is aan 1500m.)
(Wat heel erg goed is voor mij.) 8-) |
Citaat:
word ik net wakker.. sta als een zombie op.. spring onder de douche.. stap de douche uit. kleed me aan... en realiseer ik me pas op dat moment dat ik me hardstikke bagger voel, duizelig en dat ik maar weer beter m'n bed in kan kruipen :| waarom realiseer ik me dat niet als ik nog in bed lig? want nu voel ik me nogsteeds bagger, maar ben ik al wakker genoeg om niet terug naar bed te gaan :| straks maar een lading fruit in huis halen :| |
Citaat:
|
Ik ga me even naar het stemlokaal begeven, totzo .. !! :)
|
Citaat:
|
stond je niet gewoon in de rij? :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de 1000 gehaald *)
|
:wave:
|
m'n ouders zijn net 10 minuten de deur uit, en ik heb al 2 regels overtreden 8)
|
Heerlijk ,
ijsklontjes in je broek krijgen .. :{ :notgood: :d :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.