![]() |
Geldprobleemding. :+
|
nedennnn??
|
Nou moe, ga eens weg hoest.
|
Firewall instellingen zijn zomaar foetsie en nu blokkeert hij ineens alles :)
|
Marion moet werken :(
|
Er is niks te doehoen.
Net nu ik zo graag naar buiten wil. |
In mijn eentje terugfietsen om 4 uur is geen optie, dan maar niet op stap. ):
|
Hij doet weer eens lekker vaag.. :{
|
Citaat:
|
10 kilometer niet op stap? :+
|
10 km lang terug fietsen :+
|
waarom is in je eentje terugfietsen geen optie? doe ik ook zo vaak..
en ot; ik weet niet wat ik moet doen ._. |
Ik ben verbrand en heb m'n vinger gekneusd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh jeetje :P dan zeg je toch gewoon dat je met dinges meefietst en ga je alleen
|
Citaat:
|
Niemand wil voetballen.
Stelletje luie zonschuwe gothics. :{ |
EN IK BEN VERDOMME OOK GEEN KLIMWAND
Poes moet haar grenzen leren kennen. |
jij voetballen? :o
ot: verveel me nog steeds en meot zo afwassen /geen zin. |
Ja, ik sportief. Ik sta versteld van mezelf.
|
Ik ga vandaag de kroeg in, maar de mensen met wie reageren niet :{
|
ik had vanavond met iemand afgesproken en die reageert ook al niet..
|
Oh, mijne nu wel :+
|
Ik had gisteren een date, maar toen was ik in slaap gevallen :+ en vind die jongen me niet zo lief meer.
|
Ik haat amerikanen die denken dat ik 't over American Football heb als ik zeg football.
Fuckin' ugh. |
En dan zijn we eindelijk uit elkaar, en dat op deze manier.. jammer hoor :(
|
mn moeder komt thuis maar ik weet niet hoe laat en moet voor die tijd weg zijn, alleen kan ik pas laat bij de persoon komen waar ik heen zou. wat een gedoe.. wordt hopelijk niet weer 3 uur in de kou zitten zoals de vorige keer :{
edit: ze is al thuis.. nu gelooft ze dat ik naar een vriendin toe ga en daar blijf slapen :P |
Citaat:
|
Hooooofdpijn. En dan gaat nog 's ochtends vroeg om 10 uur het brandalarm af als een malle. niet fijn.
|
vandaag moet k'ik sowiso de helft van mn leerstof leren...anders bn ik gejostt!!!!
|
Ik moet voor vandaag niet normaal veel doen, en daarom kon ik niet mee. :{
|
hij gaat weg op vakantie woensdag :(
|
Er zit een kutvertraging van een tiende seconde ofzo tussen de mic. invoer en het geluid uit de speakers.
wth:{ |
Het is nog best vroeg en ik heb niks te doen.
|
die poes van je opvoeden?
|
Welke van de 2?
|
Alle 2?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar dat die er ook gequote in stond. |
Jij bent toch een jongentje doctor? of?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zon geslaagde dag en dan zon kut einde :(
|
Ik kan mijn moeder wel wurgen.
"Ma, waar is de driver disk voor m'n tablet?" "Ik zou het niet weten, ik heb hem niet gezien." "Ma. Dit is jouw PC. Er zat eerst een CD in, en nu is hij weg. Ik heb er niks mee gedaan, dus jij moet er mee aan de haal zijn gegaan aangezien je van de week aan 't schoonmaken was." "Ik heb hem niet gezien zeg ik toch." "Mijn Rome: Total War disc die bovenop de PC lag is ook foetsie. Er liggen nu een stel andere CD's. Waar is 'ie?" "Géééén idee, ik heb er echt niet aangezeten." BITCH, YOU FUCKING CLEANED THIS SHIT 2 DAYS AGO. HOW COULD YOU NOT KNOW. Frustratie ten top. :{ |
drivers kun je gewoon downloaden bro
|
Nu is het een principe kwestie.
|
Damn, boeken inleveren maar ben mn Engels boek kwijt... 40 á 60 euro boete. |:(
|
Wat is Femke Halsema irritant op tv. Wilt ze een vraag stellen, hangt ze eerst een verhaal op en dan eindigt ze alsnog met een verwijt. :no:
|
Ik klaag dus ik ben.
Want anderzijds moet ik een heel verhaal op hangen. Heb ik geen zin in. |
Moet presentatie houden met mn ex.
|
Ik heb geen boombox.
|
Citaat:
|
Ik heb morgenochtend een presentatie om half 9, in het fucking duits.
|
Citaat:
|
Nogal. Ze sloeg de plank goed mis.
|
Soms heb ik gewoonweg een hekel aan hoe het moet gaan.
En oprakelen doet pijn. |
jeetje, heb je een mailadres gekregen van je stage om met vragen heen te mailen. Doet dat mailadres het niet!
edit- .nl was .com :+ |
Gister een limo gehuurd voor een uurtje. Weet die turk niet eens de melkweg te vinden:') In totaal een uur over de grachten gereden, met soms de onderkant schurend over de bruggen:+ Leuk joh, en dan denkt die aap: Fuck deze mensen, we rijden gewoon over de Leidsestraat achter de tram aan.
Dropt ie ons dus twee uur na instappen ergens bij de Melkweg, wilt die turk nog €50 extra, ik zeg nee. Hij zegt 20 dan, ik zeg nee het is niet onze schuld. Zegt die man: Oprotten nu:') Nooit meer een limo, met een Turkse niet uit Amsterdam komende chauffeur. |
Wat een kloothommel als hij daar geld voor gaat vragen.
|
Hé, wasda?
Turk in een Mazda. Shihihihihihihi. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik dacht dat alle chauffeurs inmiddels wel een tomtom hadden, zo'n ding krijg je bijna gratis bij een pak melk.
|
Ik moet inmiddels naast een baantje ook elke vrijdag langskomen voor het bijspijkeren van Wiskunde.
Bedankt bureaucratie. Steek het in je reet. |
wtf is daar bureaucratisch aan
|
Ik moet een stage zoeken.
Kan ik niet vinden, nu moet ik een baantje zoeken. Inmiddels moet ik in verband met het voortraject ook wiskunde bijspijker blablabla doen anders mag niet of iets dergelijks. |
Dingen moeten waar je geen zin in hebt =/= bureaucratie.
|
Dingen die mij verplicht worden door kleine lettertjes =/= Keuze.
|
Feit blijft dat het weinig met bureaucratie te maken heeft.
|
Release the hounds!
|
Wolkbreuk net.
Rij je dan op je fietsje. :z |
Kijk geen horror met je kat op schoot en speakers op nogal hard.
Nieuwe definitie van facehugger. |
Citaat:
Het is nu avond dan, maar moet jij niet naar school ofzo? |
Citaat:
En wat wil je dan, dat ik mijn geweldige sociale leven voor je open spreid? Dit is niet facebook. |
voor een gesloten inrichting? :9
|
Citaat:
|
Wat dan?
|
VAVO.
Eigenlijk hetzelfde dus. |
dat is 4 en 5 havo in 1 jaar toch?
|
Precies.
|
heftig :+
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
En nu weer klagen.
|
Ik houd niet van klagen.
|
Dacht dat vavo alleen voor 18+ was.
|
Iets met rutte regeling.
Is mogelijk, maar dan moet je je via een andere school inschrijven, zegmaar. |
val dood!
|
Ik houd ook van jou?
|
Ik ben morgenvroeg dus echt niet vooruit te branden >_> Te weinig slaap..
|
Net oude aflevering van Wildboyz. Gaan ze facking naalden in hun oog steken. Ziek
|
Kom ik hier voor leedvermaak, heeft er niemand aids :(
|
Ik had een hele toffe haai/aal/ding gevonden met hele toffe tanden maar ik ben z'n naam vergeten.
|
Ruzie met men leerkracht bio, moest ik naar die directie, heel wat gedoe en dat net voor de examens. >_>
|
Volgens mij zijn al mijn Metal Gear Solid spellen ervandoor.
Ik ga de persoon die ze heeft gekocht en verkocht op een brute wijze vermoorden. NIEMAND komt aan mijn Metal Gear Solid spellen. |
Ik ben een twijfelgeval :(
|
Druk druk.
|
Ze willen me aan de medicijnen ofzo :{
|
Hoezo dat? :o
OT: Koppijn als een malle. |
Citaat:
|
Had ik dat kut essay af, is het opslaan op school niet goed gegaan.
Opnieuw. :{ |
moet presentatie houden morgen en heb nog niets.
|
Ik wil eigenlijk Dier even aaien, maar ik ben drukkkkkk.
|
morgen examen frans :(
slecht geleerd omdat ik dit hier interessanter vond! |
En dan val je 4 x flauw op je werk, krijg je nog op je kop ook omdat ik op deze manier nooit me dingen afkrijg....:z
Vrijdag gewoon werken van 9:00 tot 21:00! Geen zin!:{ |
das 12 uren je mag maar 9 :o
|
wat doe je voor werk??
|
Dat is nu eenmaal het rooster:), en het is al 3 x gebeurt dus het zal wel mogen.. maarja.
EN IK WIL NA BED:( |
Ik heb honger.
|
Leuk joh een rijbewijs.
Ik kan beter nee zeggen voor taxiritjes. |
Ik kom nu al niet meer verder bij Metal Gear Solid.
Ik moet me schamen. |
Al die leraren hebben nu ze door de stof heen zijn voor de tentamens deze week en vorige week al het volgende voornemen:
"Ja jongens, we zijn al door de stof heen. Ga maar huiswerk maken en leren voor de tentamens. Als je vragen hebt zit ik in lekker-lui-leven-land een kopje koffie te drinken in mijn heerlijke stoel. Maak mij dan wel even rustig wakker, wil je?" Ga toch godverdomme uitleggen! -Herhalen die stof!- Iedereen in de klas zit steeds zo naar elkaar te kijken.. "Here we go again.. Another class of nothing" |
Citaat:
altijd ''ga maar opdrachten maken'' niemand doet het toch, de leraar loopt om de haverklap het lokaal uit om kennelijk iets belangrijkers te doen dan lesgeven.. en wij leren niks gymnasium he, kun je gelijkstellen aan zelfstudie. |
hier op school bij de helft van m'n vakken ook en ik heb nog niet eens tentamens :P,
4vwo nog maar |
Citaat:
Heb ik daar gelukkig nooit last van gehad Is dat niet bij jullie zo van "He leraar wij hebben graag uitleg kunt u wat stof herhalen??" Dat hoeven wij echt niet te proberen haha Dan kijkt ie zo leuk naar je :+ Ach.. Zo raak jij er alvast aan gewend aan hoe ze het bij studies doen :z Op de middelbare was het nog echt goed te doen zonder uitleg. Nu ben ik per opgave minimaal 1 vol kantje kwijt, en alles krijgen we meestal maar 1x uitgelegd. Dus dat valt echt vies tegen :? Anyways, if you need any help, just ask! :) Would gladly help you ;) |
Dat ik de hele school gerelateerde shit moet lezen op leerlingen.com
Oh wacht. |
Citaat:
|
Citaat:
Anders een keer aan je mentor vragen of hij/zij er met de leraar over heeft? Of gewoon in de les vragen of hij een bepaald onderwerp op het bord wilt voor doen :) Wanneer heb je weer proefwerken dan? |
Ik wil verdeurie een PS3 zodat ik ook MGS4 kan spelen.
|
Citaat:
en ja dan doet hij het voor op het bord en kakelt de rest van de klas er doorheen, omdat je alleen op hoeft te letten als je het niet snapt. (niemand hoort die laatste opmerking want het is te rumoerig) vervolgens als je er niet snel genoeg uitkomt begint hij geërgerd te zuchten , doet ie het te snel voor en zegt dat je het nu maar zelf even moet proberen. |
Citaat:
Krijg je wel vrijstelling voor vakken die je wel voldoende afgesloten hebt? haha jaa... de instelling op de middelbare :P kloten en verkloten als je het toch al snapt. Wel irritant dat je gewoon in elke les aanwezig moet zijn ook al snap je het. Bij ons komen alleen de mensen nog opdagen die uitleg nodig hebben haha |
Geen water verdommeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Net al uitgebreid lopen schijten en kon nog 1 keer doortrekken, nu kan ik dat niet meer. :[ |
Maar niet meer gaan schijten nu dan :+
|
JA of douchen of afwassen :+
Wíl ik eens een keer afwassen :') |
je schept gewoon de stortbak van de wc leeg? :9
|
Die is dus leeg nu omdat ik daar net mee heb doorgetrokken :+
|
Citaat:
nouja nu je het zegt.. maatschappijleer misschien. |
Godverdomme zeg.
|
elke vrijdag van half 10 tot 10 over 1 nablijven. fockerrs :{
|
afhankelijke en slijmerige mensen zijn niet tof.
|
compleet natgeregend op de veerpont..
|
Nog een proefwerk leren.
|
^ same,
|
Weet het allemaal niet meer:(
Echt gvd ben het allemaal zo zat..:( Waarom gebeurt mij dit soort dingen altijd! |
Ik heb geen zin om te slapen. Buh.
|
Ik heb gezegd dat ik ging wielrennen, dus nu moet ik ook echt gaan wielrennen. :{
|
Ik ben heeeeul moe :Z
|
mensen die hun geslachtsdelen de hobbyzone noemen, zijn stom.
|
Jij hebt liever dat ze het gemeengoed noemen zeker?
|
hand doet zeer van overschrijven..
|
Het is een troep hier. :{
|
Citaat:
|
Dan loopt je hele dag totaal anders dan verwacht, ach het zal allemaal wel...
-Geschokt- |
mijn punt viel een beetje tegen, dacht dat ik 't goed gemaakt had maar bleek een 1 te zijn :P. nog een pw verneuken en ik blijf zitten.....
|
Iiiiik heeeeeb
veel te lang WAR lopen doen. Ik speel het pas een dag en ben nu al verslaafd lijkt 't. |
Het is saai op msn, ach wanneer niet hea.
|
Het is inmiddels alweer half 9.
Ik moet echt even leren de tijd in de gaten te houden. Niet dat ik wat te doen heb. :( |
Er is niemand die even met me wil praten:( terwel ik daar nu heel veel behoefte aan heb:(
|
D'r is dus kennelijk nog een feest waar ik niet voor ben uitgenodigd nog geen 500 meter hiervandaan. :{
|
Klote PC..
Ik start dat ding ook weer eens op hoor. (paar weken niet gebruikt) Krijg ik meteen systemherstel en blauwe schermen, zwarte schermen. Je noemt het maar. Schijtwindows Edit: Ik heb zojuist uitgevonden dat ik met de aan/uit-knop van mijn PC mijn scherm van blauw naar zwart kan laten gaan, en andersom! Vind het wel grappig :d Zegt iemand de volgende melding iets? *** STOP: 0x000000A5 (0xblah, 0xblah, 0xblah, 0x00000000) |
die blah dingen fatsoenlijk overtypen en dan googlen
Ook die BLA_BLA_BLA_ERROR (oid.) tekst eens proberen te googlen. |
Euh ja ook een idee
maar mn pc doet het nu weer :P dus dan maar voor de volgende keer |
:(
|
Ik ga veel te laat naar bed.
|
Citaat:
|
Gister in de kroeg een rekening van meer dan 100 euro, met z'n tweetjes.
En toen ik thuiskwam, was het hele dorp de stroom afgesloten en kon ik hier niet de boel onderspammen :{ |
Godverdomme!!:[
|
Ik ga nooit meer drinken.
|
Ik hoor net dat m´n designs morgen af moeten. :{
|
toetsweek en jaahah hmm niet echt in staat om iets uit te voerenn. dat is kut :{
|
Ik kan me vaag iets herinneren van gister dat ik opeens hot pants aan had van iemand anders.
Shit was niet cool. Also hoofdpijn. Als een malle. |
k vermoord zo nog iemand he godverdd et raast. dit kan echt neit :{
|
Mijn schoenen zijn geleend door mijn zus, maar ze is ze kwijt. Potdomme, ik word hier chagrijnig van.
|
Pffff.
|
Vrouwen :[
|
Bleeh, de drum staat veel te hard.
|
en morgen mogen we weer aan t werk..
|
Van té blij, naar ontzettend down. Onbegrepen, kan soms mezelf niet zijn, weet niet eens wie ik ben.
|
Mijn ex is irritant.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben "ziek" op mijn tentamen dinsdag, doe deze bij de hertentamens.. Nu heb ik 2 dagen extra voor de andere 2 tentamens deze week...... En dan nog 2 tentamens over 2 weken -_- En mijn ouders maar denken dat ik maandag naar school ga :z Baal er wel van dat ik niet genoeg tijd heb om alles te leren :notgood: Mja dat wist ik eigenlijk al een paar weken geleden al... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leren leren leren >.>
|
School school school.
|
Ach laat maar, heb teveel te klagen vandaag:)
|
Gadverdamme!
|
Citaat:
OT: Ik heb een echt heel erg schijt doch errug catchy nummer in m'n hoofd. |
zeikwijf. waarom doe ik mn pws ook samen met een meisje :S
|
Speech maken nu. En m'n designs zijn kwijt. :{
|
verveling en iets te doen willen hebben:')
|
Neem een vriendin :+
|
Ik heb jou toch:+
ot. donkere wolken:( |
Citaat:
|
Schouder doet nu al 2 dagen ontiegelijk veel pijn. Wil maar niet overgaan. :{
|
Ik heb vlooienbeten en mijn handen liggen open.
|
Gvd.
Door dat gedoe vorig jaar zomer heb ik het trekken van me verstandskiezen wat uitgesteld omdat ze genoeg in me hadden gesneden. Die prijs betaal ik nu want m'n tanden beginnen echt een heel klein beetje te schuiven. Je moet echt goed kijken om het te zien maar ik baal er van. En ze gaan pas de 19e van Juli trekken Straks moet ik weer een beugel of wat dan ook. Dat boeit me niet, maar het is gewoon duur. |
Morgen hoor ik mijn uitslag van mijn examens en als ik zak ben ik genaaid!!!
|
Spannend! Heb ik overmorgen. :o
|
Vrijdag/zaterdag is nog zo ver weg. :(
|
Iemand denkt dat ik Erwin ben.
Ik voel mij diep beledigt. |
Hele dag school dingen gedaan. :{
|
Ik bied me weer aan als praatmuur. Nu mezelf er nog tegen beschermen.
|
Citaat:
|
OT: "Hey, wanna hear the most annoying sound in the world?"
:{ |
Citaat:
|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.