![]() |
het word druk!
:) @baby . netjes hoor :* @wendy vanwaar al dat :$ |
:* <3
|
Citaat:
dus nu moet je mijn intelligentie niet onderschatten (waar blijft mijn cijfer? :$) oja, wil je me niet baby noemen. Dan voel ik me zo klein 8-) |
Citaat:
cijfer? oja! zou ik ook doen nou gezien je 9,5 moeten we er maar een 9 van maken hoor. ik trek er 0,5 punt af voor harry :P |
Citaat:
een 9! jeeeej :d. Hoezo 0,5 aftrek voor Harry? Ik geef toch ook gene commentaar op MaryKate en Ashley! :[ @wendy: ik heb het ge-edit, zo goed? |
jepjep :P
het was maar een tip hoor ;) |
@LISA
. ja maar je mag er best commentaar op hebben :) en ik vind harry klote alleen de boeken zijn goed, hij zelf niet |
ik wil meepraten. waar gaat dit over?
|
Citaat:
ik vond de Olsen twins wel ok en lisa Harry P. alhoewel, ik meende dat er geschreven werd dat ie wel ok was excuus mocht ik het fout hebben :D |
Citaat:
@INSANITY; ok. Ik vind dat hun dopogen hebben :z Maar Harry Potter ziet er leuk uit, vind ik. En Rupert Grind (Ron Wemel, in het verhaal) vind ik ook leuk. Vind je me nu niet meer lief? :'( @WENDY: dit gaat over Harry Potter :yes: |
ow, dan wil ik niet mee praten :+
|
nouja!
ander onderwerp dan maar: wennnnn, hoe gaat het met jorn? Trouwes, ik heb mijn haar es een beetje gefatsoeneerd :p |
Citaat:
je hebt alleen een uhm... mindere smaak, maar dat kan hoor ;) @wendy noh waar wilt gij het dan over hebben? |
met jorn gaat het goed, we gingen vandaag kerstliedjes oefenen in het koor :+
foto? :+ |
Citaat:
ja, wacht effe. Moet ik 'm hier plaatsen of in F&P? :p |
Citaat:
|
f en p ;)
ja die, en last christmas en it's gonna be a cold cold christmas, en mary had a baby, en maria mena - just hold me. en bananarama - venus en supertramp - logical song, en fame enzoo :+ kom ik er vandaag achter dat we die liedjes ook voor ALLE leraren op school moeten zingen ! |
Citaat:
Citaat:
|
ja en ik kan nog niet eens zingen ook.
|
Last Christmas, I gave you my heart
But the very next day, You gave it away This year, to save me from tears I'll give it to someone special Geweldig liedje :) Omg voor de leraren ook nog? laat je goede kant zien voor je docent(e) muziek dan 8-) |
Citaat:
waarom doet ge het dan ook? |
ik heb geen muziek :+
|
Citaat:
|
omg wendy :p
oja! je zit in de vierde, sorrie. Was ik vergeten :$ tjek f en p |
errug sexy ;)
|
Citaat:
klote voor je |
het is wel lachen hoor, en na het optreden voor de leraren mogen we vreten en wijn zuipen :+
|
dankje wen :*
maareuh, schiet het nog een beetje op met je boivriend? :+ |
nopes :+
|
houd mij op de hoogte :9
800ste bericht! 8-) |
gefeli :+
ja ik hou je op de hoogte. maar ik vind wel dat je op msn mag komen |
Citaat:
|
dankje _0_ :*
ohw moet dat ja? dan kom ik wel effe online ^^ |
nee moet niet mag wel ;)
|
ben er allll :D
|
ik niet
naja offline weergeven |
je mag ook wel komen hoor :)
|
ik heb jou niet op msn, dus ik weet dat niet.
En anders zou ik het nog niet weten want je bent offline :+ |
ik ook niet
|
dat zou wel flauw zijn van insanity :(
|
nou dan :P
und nee heb kein lust om op msn te komen. echt geen zin om van dei meelij berichten te krijgen :x |
krijg je ook niet :p
|
nee man, wie heeft er nou zin om tegen jou aan te zeuren?
Dat doe ik in ieder geval al tegen een jongen uit mijn klas :yes: |
Citaat:
|
positief zeuren bestaat ook nog ;)
|
ik moet poepen :+
|
gadver
|
@lisa
agja dat is ook weer waar :) @wendy moet je toch echt zelf doen xD |
Dit is mijn club;
Mijn ideaal; Dit is de mooiste, club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet; Het kan dooien, het kan vriezen; We kunnen winnen of verliezen; Maar een betere club dan Ajax, is er niet! |
bek houwen, ajax zuigt.
heracles geak! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.