![]() |
Citaat:
|
Ik heb mezelf hoofdpijn gegeven door naar Dubstep te luisteren.
Ik houd van mezelf alhoewel het wel zeer doet. |
Ik heb weer eens te veel tabs open staan (zoals gewoonlijk)
Mn browser wordt weer eens sloom. Ik heb momenteel rond de 40 tabs openstaan, zonder overdrijving |
Waarom?
Ik heb er altijd maar 2 of 3. Bij hoge uitzondering 4. |
Wat leuk om te weten.
:') |
Citaat:
|
Een tweede printscreen maken is natuurlijk veel werk :z
|
Vrouwen :[ :( Weet godverdomme niet eens of ik boos of verdrietig moet zijn
|
Citaat:
of ben jij overdag nooit online en ben je snachts lekker actief hier :P magoed ik ben maffen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar is mijn plaatje :O |
:s
|
Sliep laat en ben heel veel wakker gelegen. Verrekte kutschouder
|
Super chaggerijnig en ik moet nog een tentamen maken -.- dat is een leuke combi :S
|
"Potverdorie, wat is het kloteantwoord hier nou weer van." :+
OT: Beeeetje laat naar bed is slecht voor je. |
Heb ik me gisteren kapot gestressed om dat ding af te krijgen, krijgen we een week uitstel.
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
OT: leuk joh tentamens die niet duidelijk verwoord zijn en dat je er dan na 3 kantjes schrijven achter komt dat het anders moet -.-" Gelukkig toch nog op tijd afgekregen ook al scheelde het niks. |
Citaat:
|
Reteveel pijn aan mijn schouder
|
Moeeee.
|
6 uur gaat mn wekkertje weer..heerlijke tijden
|
Waarschijnlijk een stage bij de Renault dealer. :yes:
|
Geen flikker gedaan vandaag, aan school.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, die is zeker mooi. Eerst maar eens solliciteren naar een gesprek hé. :yes: |
Ik moet vroeg naar bed en vroeg opstaan om dat ik voor de verandering shit te doen heb.
Wiskunde of all things. :( |
Waarschijnlijk een muisarm dus ik zal wel minder online moeten komen ofzo. :') Jeeeuj!
|
gvd nu nog heel mechanica3 op een blaadje proppen voor morgen..
kost me wss anderhalf uur o.o heb net optica2 op de ene kant van mn a4tje gezet. en dan morgen weer lekker om 6:45 mn bed uit om "fris" en "wakker" een tentamen te maken.. |
kankerwerk
|
Jankend kut CDA :[
|
Citaat:
En ik ben geslaagd :loser::+:wave: |
Citaat:
Hoop dat ze alsnog met PPV de regering in willen... En ik heb geen zin in vandaag want ik mag weer vanaf nu tot 12 of 1 uur nonstop leren. Zit te twijfelen of ik atoom&kernfysica of elektriciteitsleer ga leren haha :P |
Ik ga dood van de zenuwen......
|
ze lijkt wel jaloers op mij.. dat is dus iets wat je niet moet doen. :{
|
Joh valt toch wel mee hoe spannend dat allemaal is :P
Gewoon beetje relaxen en je hoort het vanzelf wel.. Door het spannend te maken verander je de uitslag niet hoor haha |
Ik moet tot half 4 wachten... Dat is hell, echt waar.
Daarbij worden alleen de mensen die zakken gebeld, waarom bellen ze niet gewoon iedereen. |:( |
Gewoon gaan slapen, als je weer wakker wordt heb je de uitslag.
|
btw, CDA is trollz0r
|
Citaat:
Anders krijg je zo'n paars+ gebeuren of nog erger - Links - |
Jammer dat martelen niet meer mag hier in Nederland :(
|
Leuk als je vriend al zeker weet dat ie geslaagd is, en zich dan totaaal niet afvraagt hoe het met zijn vriendin gaat. Denkt alleen maar aan het feit dat hij dan misschien alleen naar school moet fietsen.
|
(((Jurgen)))-->vakantie!!! -->aanrader horrorfilm: *The.Exocism.Of.Emily.Rose* zegt:
*nice!!!! *khbe net *kweet tis laat *albums van lamb of god gedownload... (F)Dr. Holmes zegt: *Lulz. (((Jurgen)))-->vakantie!!! -->aanrader horrorfilm: *The.Exocism.Of.Emily.Rose* zegt: *klink bets goed^-^ (F)Dr. Holmes zegt: *Je meent het. (((Jurgen)))-->vakantie!!! -->aanrader horrorfilm: *The.Exocism.Of.Emily.Rose* zegt: *zag eht er soms niet serieus uit dan? (F)Dr. Holmes zegt: *Kerel, ik heb ze live gezien. Je hoeft tegen mij niet te zeggen dat ze goed zijn. (((Jurgen)))-->vakantie!!! -->aanrader horrorfilm: *The.Exocism.Of.Emily.Rose* zegt: *kzei het niet int algemeen *kzei het dat ik *moi *ze wel goed vond *voila! (F)Dr. Holmes zegt: *Je meent het. (((Jurgen)))-->vakantie!!! -->aanrader horrorfilm: *The.Exocism.Of.Emily.Rose* zegt: * zag het er soms niet serieus uit dan? (F)Dr. Holmes zegt: *Tegen mij hoef je niet te vertellen dat ze goed zijn². (((Jurgen)))-->vakantie!!! -->aanrader horrorfilm: *The.Exocism.Of.Emily.Rose* zegt: *kzei het dat ik moi ze wel goed vond voila! (F)Dr. Holmes zegt: *Je meent het. |
Je meent het.
|
Zag het er soms niet serieus uit dan?
|
en weer een lekker preek gehad over school van m'n ouders..... misschien moet ik maar met opzet blijven zitten om ze echt te pakken:]
|
Citaat:
Gun hem ook een momentje ofzo. |
M'n muziekdocent is teleurgesteld dat ik geen muziek kies in m'n profiel, en dat heb ik de hele les moeten horen. :{
|
Die leraar van Atoom & Kernfysica wil de uitwerkingen van de stof die wij moeten kennen niet op internet zetten en ook het huiswerk niet terug geven! Grr.
Hij beweert dat wij zo beter kunnen leren! JA VAST. Als je dus vast zit op een vraag snap je er de ballen dus van aangezien er in elke opgave wel iets van 10 symbolen ofzo voorkomen. Morgen tentamen en ik snap van de helft geen zak o.o Verdomme! |
Citaat:
Thanks for doing so haha lool |
Ja tering, m'n opa is amper een maand dood en ik krijg net alweer een telefoontje:
"Hé, ik wou je even zeggen, oma heeft waarschijnlijk botkanker' Het is toch niet te geloven, hè. :') |
Great news o.o
Damn Moet dan wel zwaar voor je oma zijn. Ook voor jullie, zonder meer, maar vooral voor je oma lijkt mij. Good luck |
Tuurlijk is het zwaar om kanker te hebben. Maar dit is niet de oma van de overleden opa hoor. ;)
|
Oh gelukkig (ja dat klinkt ook weer zo bot :P maar je snapt wel wat ik bedoel)
Ik hoop iig dat het te fixen is:) Anyways sterkte ermee (: |
deegbal :aai:
3 dagen is te lang! wat als wat als wat als... |
ik ging net blazen op zo'n kut vuvuzela, kijken of de buren het konden horen.
Heb ik iets in m'n wang opgeblazen :+ |
auw?
|
Wie heeft hier verstand van het fotoelectrische effect?
|
Citaat:
Sterkte Deegbal. |
Citaat:
|
Ja dit gaat mij dus nooit lukken..
Ik kom nu al amper door de stof van week 1 heen, hier ben ik al 5 uur mee bezig. En dan te bedenken dat ik in totaal 7 weken moet leren. Ik denk dat ik maar nog een examen over ga slaan en ga herkansen in Augustus 8| Dit leraar had gewoon de uitwerkingen op internet moeten zetten dan had ik fatsoenlijk kunnen leren, nu moet ik veel te veel puzzelen wat veel tijd kost. Godverdomme:[ |
beter ga je nu gewoon leren zo veel je kunt, die toets maken. En dan hopen op het beste. Scheelt je sowieso alweer leren voor die herkansing.
Ik heb het warm :{ |
Citaat:
Ik heb te weinig tijd.. Heb deze week al Optica en Mechanica zitten leren. Dat had ik gister namelijk. Volgende week heb ik 3 wiskunde tentamens, dus ga ik daar maar voor leren. Wiskunde A3: Differentialen, Foutentheorie, 1e- en 2e-orde benaderingen, n-de orde benaderingen en machtreeksen, Numeriek berekenen van getal, Oplossen van niet-lineaire vergelijkingen, Afgeleide als snelheid, Eerste orde differentiaalvergelijkingen, en nog meer. Wiskunde A4: Parametrizering, Vectorfuncities differentieren, Lijnintegralen, theorie/toepassingen (gekoppelde) differentiaalvergelijkingen, en nog meer. Wiskunde B4: Verzameling/meetkundige voorstellingen van complexe getallen en theorema De Moivre, Euler, e-machten, Complexe wisselsignalen, Impedantie, en nog meer. Wordt nog leuk :+ |
Ik wil slapen.
|
Citaat:
Dan ga je daar op liggen en val je in slaap. En een bureaublad doet het natuurlijk ook altijd goed. |
hihi ik doe niks :$ ved kud
|
Citaat:
|
Citaat:
nee nee dat kan echt niet hoor, heb het veel te druk! drukte :[ |
Wa ik doei? Noppes! Wa ik doei? Muziek selecteren en een grapje voor jullie hier op het forum maken.
Heb je tentamens, ofja.. proefwerken? :) |
Kutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagku tdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutd agkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdag kutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagku tdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutd agkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdag kutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagku tdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutd agkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdagkutdag kutdagkutdag. Kut dag, dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan sta je gewoon lekker midden in de nacht op en dan is het laat. |
Citaat:
Moet morgen enigzins levend overkomen aangezien ik twee feesten heb. |
Citaat:
|
Dat is het probleem, ik ben nooit bezopen.
OT: Ik bloed de laatste tijd nogal veel. |
Stomme speech nog maken, voor morgen.
|
Citaat:
|
morgen gaat iedereen zeuren heb dus echt geen zin om naar school toe..
|
Citaat:
|
Drugs, obviously.
|
OT: M'n LOL lollies zijn op.
|
Ik had al moeten slapen.
|
dit topic heeft gewoon al 10.000 posts..wat een zeikerds zijn we
|
Tijd voor Klaagmuur 2? Haha
Dan lijkt het minder erg :+ |
Nee,
Klaagmuur blijft de klaagmuur. Dus hou op met klagen over een klaagmuur 2:') |
Sooooooheeeeeee!
Jij zegt veel klaag! Je moet wel heel ongelukkig zijn! |
Ik droomde dat ik keihard aan het snowboarden was.
Ik houd niet van snowboarden. Huuuhuhuhuhu. |
Dan ben je heel de nacht in het ziekenhuis pff, gelukkig alles nu goed..
Ben moeeee:( |
Blegh, zometeen weer weg, en dat wordt dus geen huiswerk.
|
't weer is niet in sync met mijn humeur.
Ik eis onderwerping, wolk! |
school thuis meisjes ....
|
:(
|
Mannen die zeggen dat ze een 25 cm piemel hebben terwijl dat niet zo is zodat de mijne die dat wél is minder indrukwekkend is
|
Typo voor 52 natuurlijk
|
Als radius
|
Interessant?
Ik weet niet waar jij de hele dag aan denkt, maar dat soort dingen is dus nog nooit in mij opgekomen. o.o Laat staan hier posten. Hedde wat gedronken habmap? |
kut!:(
|
Nu dus alles wat ik over het weekend had moeten doen in één uurtje doen. :')
|
Komende 5 dagen de gehele dag wiskunde leren.
En dan bedoel ik om 12:00 uur opstaan, beginnen aan wiskunde. Paar keer per dag een aantal krachtoefeningen doen. En dan om 00:00 uur stoppen met wiskunde en gaan slapen. Echt een heeeel leuk vooruitzicht >_> |
Dat je dat kan. :o
|
SYoung, of je staat op om 12:00, en begint 23:00 aan wiskunde en gaat 00:00 slapen.
OT: Kut:( |
ik probeer ook veel te leren maar na 2 uur non-stop is er zeer weinig concentratie over
|
Ach ik heb vorige week ook al zoiets gedaan..
Alleen toen optica mechanica en atoom&kernfysica :+ Ik maak geen huiswerk dus dan zul je wel zoveel moeten leren voor de tentamens als je studeert haha. -Ik kan dus alleen leren als ik het ECHT moet- :P |
ik krijg echt problemen,,,, ik kan gewoon ook niet leren als 't wel moet :(
|
Citaat:
OT: een verslag van 30 kantjes moeten schrijven |:( |
Vandaag weer school. :{
|
Citaat:
Op de middelbare voerde ik ook geen flikker uit :P paar uurtjes leren was al zat voor de eindexamens.. Maar wanneer je studeert doe je iets wat je zelf wilt doen, en dan wil je het ook halen. Dus dan ligt de druk simpelweg een stuk hoger en dan gaat het allemaal wat makkelijker :+ Al ben ik nog steeds heel erg goed in uitstellen moet ik zeggen :+ |
|
Citaat:
|
whahahaha xD
|
Zulk soort beschermindingen bestaan wel echt.
|
Steek je 'm d'r verkeerd om in.
|
'Hee wat hangt dat touwtje daar?' /trek, OH DAT IS EEN KUTDING, gevolgd door die vrouw helemaal kapot slaan, dat ding er verkeerd om in doen en anaal vernederen :yes:
Leuke dingen hoor maar praktisch nee :') |
Ik ben alweer moe. :(
|
buaa... moe:+
|
Momenteel niet heel ver van dood af.
|
Veel leren voor management en recht.
En daarnaast die Paars Plus ellende. Ik ga zwartwerken dan. |
Citaat:
|
Dus als ik jou neersla.
Komt politiemenneke mij ophalen. Dan zeg ik: "Hey Woutje, dood zit tussen je oren! Hij is niet echt dood." Dan zegt politiemenneke: "Oh okay, dan is alles goed. Hier, je mag gaan." Zou Joran eens moeten proberen. |
ik sta niet eens in de top 10 klagers :(
Gebruikersnaam Berichten Deegbal 1.588 the_darkness 887 Mr. Macphisto 871 blabla1993 715 ash-hôôle 695 Wortelbrood 682 Vlinder 656 Chitesel 472 ~DoOsJ~ 465 Icarus 447 |
1. Hoe de fack vind jij die statistieken?:')
2. WTF WTF WTF doe ik in de top tien, ik klaag bijna nooit... denk dat het reacties zijn. 3. WTF, nog stees verbaasd dat ik in de top 10 ben. 4. OT. ik zit in de top tien klagers:'( |
Hij heeft ze geteld
|
Stel jankende emo's :P
|
Citaat:
|
Goddamnit!
Nu nog Differentiaalvergelijkingen leren en ik heb nog maar 4 uur :( editar una Ik snap een deel niet en dr is niemand op msn van mn studie >_> lelijk:[ edición dos YES IK SNAP HET :d:d |
Citaat:
|
Ja, wie gaat er dan willekeurig op die getallen klikken :z
Ik wist het ook |
Citaat:
|
Ik baal er van dat iedereen zo ver weg woont. Leer ik weer een ontzettend leuk iemand kennen, woont ze ergens aan de andere kant van Nederland...
|
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn Wiskunde tentamens morgen ga maken? o.o
|
Even ronduit kut.
|
heb zo'n zin in een mckroket maar moet tot morgen wachten shitshit :[ honger!!
|
Citaat:
Een 1. In mijn gevallen dan, hé. |
Nog 10 pagina's recht leren.
|
10 Pagina's valt toch wel mee?
Of is dat veel bij recht? :P haha |
Allemaal begrippen and thing. Leuk hoor maar dat is toch een kostbaar uurtje of 2 wat weer verloren gaat.
|
Gatsiedakkie, donderdag m'n eindpresentatie. En presenteren is zwaar klotenkutpiemels.
|
En de bikini die ik wou, is er niet meer in mijn maat. :{
|
Citaat:
|
eeh, nee? :+
|
Kan toch ook zonder topstukje gaan? :$
|
Die is meestal ook wel uit op het strand, maar voor daarnaast moet er toch echt iets omheen zitten.
|
Citaat:
|
het loopt zo lastig? :+
Het is feestweek in het dorp en ik kan er niet heen :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kapot van mn workout :thumbsup:
Edit: dit moet natuurlijk niet in het klaagtopic maar in het blijheidtopic :z |
Godverdomme die kutdownloadable content van red dead redemption. MOET je in een party zitten om het zelfs maar te starten :') :')
Echt, :') in het kwadraat |
f.cking jantje, win ik es een freerolletje met poker, ga ik cash-toernooitje doen, vlieg ik eruit als nummer 64, als de 1e 63 worden uitbetaald.. das niet grappig..
nou gaat mn wekker gewoon om 6.10 weer..hadk beter eerder kunnen gaan slapen |
Bubbleboy :')
|
vrijdag RAPPORT :(
|
verveling
|
Kut, ontstoken ogen.
|
Ik heb een boete voor te hard rijden :{
|
zaterdag duurt nog veel te lang..
|
Ik snap heeeelemaal niks de taylorreeksen taylorpolynomen, binomiaalreeksen gegeneraliseerde benomiaalcoefficienten en de regel van l'Hospital :(
|
Ik snap de helft van die zin niet eens, laat staan dat ik 't geheel snap.
|
Citaat:
Moet je maar eens op wikipedia kijken, wordt je scheel van. (l'Hospitals Rule & Taylor Series) |
Ik stuur net kusjes onderaan een smsje naar de verkeerde persoon.
|
Citaat:
Nu de rest nog :{ |
mijn engelse boekje valt uitelkaar :(
|
Klote Taylorreeksen.
Moet ik van f(x)=√(1+x^2) tot en met de 5e afgeleide uitrekenen o.o Nou succes... |
Ongeluk gehad :( , kutzooi..
|
what kind of accident?
Kan iemand mij machtreeksen uitleggen? 8|8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Waarom stel je dan mij belachelijk te maken met die post?
|
Omdat dat dat mijn favoriete hobby is.
|
Je stelt dat je mij belachelijk maakt, terwijl je dat niet doet..
Maar het zal wel. Ga maar weer verder met je internet"filmpjes" kijken. |
Ik zie weer maar met 1 oog. Boehoe.
|
Citaat:
Ik geef toe dat ik mezelf ook in het proces belachelijk maak. :z Voor je hobby hoort wat. |
Kerel had me geleerd hoe ik een fucking vette papieren vogel kon vouwen, maar ik ben de belangrijkste stap vergeten.
|
Citaat:
|
Neuh, een vogel die met z'n vleugels kon klapperen als je aan z'n staart trok. Fucking baas wastie.
|
Aah, die dingen.
Die zijn tof. OT Kauwgom is op. |
nagelbijten gadverdamme en toch doe ik het..
|
schaar aan je tanden plakken.
|
Ik hoop toch wel een nagelschaar. :+
|
:[ Ik heb het idee dat er iets voor me achter gehouden word, maar als het echt zo is dan is er een oneindige :') voor nodig om het te snappen.
duidelijk he 8) |
explain?
|
so what is it now a desert? a jungle? Afafasdgagsd
|
Ik haat verliefd zijn :[ dat kutklote moeilijke gedoe en dan lukt het niet om af te spreken en vergaat de wereld lijkt het wel.. wat is er mis met mijj :S
|
Warm :(
|
Gaat lekker, weer een depri blogje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekker ligbankje aan het zwembad, als het even te warm wordt een duikje nemen! 's Avonds als het wat afgekoeld is feest en een biertje erbij en om het helemaal af te maken een paar glaasjes lekkere champagne. Niks te klagen! |
Citaat:
1. geen slowchat 2. geen datingforum Citaat:
leer wat meer ontopic te blijven. Zo af en toe 1 a 2 posts offtopic is niet erg. Maar je doet het nogal vaak;) no problem verder:* ot. kan niet slapen en moet morgen nog wel wat leren voor KLM-_- |
Al die mensen (Ik noem geen namen hoor Chitisel) die klagen dat ik offtopic gaan)
Valt toch wel mee? :+ Geen datingforum nee? |
je klaagt niet :z
Ik nu wel, omdat jij niet klaagt, wat niet kan :z |
wil niet opstaan..
|
Ik moest net mn bed uit omdat me pa precies die ene van de vele kruiskoppen nodig had..
En ik moet vandaag wss de hele dag aan mn portfolio werken >_> |
Ik ben van 4chan afgeschopt.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.