![]() |
Citaat:
En als ik dan geïrriteerd overkom dan vind je dat raar, en ga je me een beetje lopen lastigvallen en uitschelden. Vind je het dan raar dat ik je block? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee niet de schuld naar mij schuiven.
Ik probeerde je te helpen omdat ik je mocht en dacht dat je wel een luisterend oor nodig had. Jij zei nee daar heb ik respect voor, maar niet voor het feit dat jij mijn problemen lacherig maakt. Net alsof mij een gebroke nagel interreseerd. Ik heb wel wat anders aan mijn hoofd als hoe ik eruit zie bedankt! |
Citaat:
je kan niet verwachten dat je ze door en door kent en dat ze wel behoefte aan je hebben :') et klinkt hard, maar et is zo.. |
Citaat:
Alleen, Hoe kan ik het probleem op jou afschuiven, als het probleemt bij jou ligt? Aangezien jij niet weet wanneer je stil moet zijn of wanneer je moet stoppen. Daarom heb ik je even geholpen :wave: En jouw problemen interesseren mij niet. :wave: Aangezien het meestal van het caliber "huppelkutje" is. |
Nou ik ben totaal geen huppelkutje. En als je ff opgelet had had je dat wel geweten.
|
Citaat:
|
Ik vind het wel sneu dat je onze discussie naar het forum moet brengen.
In plaats van het gewoon via mailing op te lossen. Tja.. geblockt zijn heeft zo zijn nadelen :+ Niet, Danielle? |
Als je geen behoefte aan me had, dan had je me maar niet moeten toevoegen op msn. En niet moeten reageren op die berichten die ik je stuurde en had je dus ook niet het voor me op te hoeven nemen.
|
En?
Voel je je nu speciaal? Dat ik heb gereageerd op je berichten of dat ik het voor je heb opgenomen? Zoiets als beleefdheid bestaat ook nog. En zoiets als "iets uit zijn verband rukken" bestaat ook, meid :') |
Omdat het pijn deed wat je zei.
En dat ik je daarvoor graag mocht. Heel graag zelfs |
Citaat:
Denk je nou dat ik achterlijk ben? :O Als je slim was geweest, dan had je je niet zo kwetsbaar opgesteld. Want je ziet wat er van komt :') |
Je begrijpt het niet en je hoeft het ook niet te begrijpen.
Maar als het je kon schelen dan had je het wel geweten. |
En daar zit het probleem,
Het kan me niks schelen. :wave: |
Dan vraag er niet naar
|
Ik heb nooit naar jouw probleem gevraagd :')
Ik vroeg of je je mond kon houden. En je hebt bewezen dat je dat niet kan. |
Pleeg zelfmoord.
Dan ben je je hubby wel kwijt, dacht ik zo :wave: |
Nou.. uhm.. geen idee :?
|
hmm..
|
Ja die ga ik kijken !!! lijkt me leuk jij ?
|
Als we het over films gaan hebben,
Dan ben ik even ideeloos. :? Hmm.. No country for old men Naja, Ik ben weg. Woodles! Ja, ja. Zeg het maar. Eindelijk is die zak weg. Naja, Daag :wave: |
je had gewoon X men moeten kijken Am...
|
Meh, had ik vast al gezien.
Welke was op tv? :x |
de eerste. Heb ik ook al 100x gezien maar hij blijft goed :d ( had hem opgenomen, dus ik zat om 1/2 4 s'nachts dat ding te kijken :d
|
Ah :d
Die is stoer :yes: |
ikke heb gisteravond 10,000 BC gezien:d
|
die heb ik ook gezien:D
|
ow nee toch, was jij daar ook??:')
|
Waar?! :o
|
Citaat:
|
eeeeh in de bios!
|
Citaat:
|
niet lwd zegge ninaaa,, da snappe ze niet:P, leeuwarden staat dat voor amnesia
|
Citaat:
|
oooh nou daar dus gewoon
|
Citaat:
|
whahaha alsof jij dat niet weet xD
|
Citaat:
|
over waar de Tivoli is
|
Citaat:
|
Amnesia niet.. daarom vraagtie ook 2x waar??? lekker niet meer speciaal voor jou
|
Ik vroeg het 1x 8|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
We hebben het over waar de bioscoop was.
En dat was 1x :) |
naaaah idd je vroeg het wel 2 keer!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist niet wat het was (Omdat ik te lui was om naar boven te scrollen O-)) Ik had niet gezien of je naar 10,000 BC was. Dus het betreft niet de bioscoop. :) |
MOOOOOI klaaar stomme discussie xD wat vond je van 10000 BC Ninaa?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.