![]() |
A man called Hero (geloof ik... :$)
|
Pirates of the Carribean, Johnny Depp ruleert!!!!!!!!
|
Citaat:
Ik heb gisterenavond Fallen gekeken, blijft een goede film :yes: Tiiiihiime is on my side.. yes it is.. :Y) |
Road Rage, gisteren op televisie
|
Citaat:
leuke film. John Goodman is dan ook een uitstekende acteur. ik heb gisteren nog het einde kunnen zien van The Longest Yard met Burt Reynolds. Leuke american football-film :) |
gister godfathertrilogie op dvd gekeke, pure verveling 8| :(
|
Gisteren uiteraard The Longest Day gezien, klassieker onder de oorlogsfilms, ouderwets maar goed. :thumbsup:
|
Arthurs Quest ... kut film en daarna Winning London... er speelde wel een mooie jongen in :love:
|
Fallen
goehoed! |
Bulletproof Monk
|
Road to Perdition.
Goede film. Zeker wel het soort waar ik van hou. :thumbsup: Reservoir Dogs. Topfilm natuurlijk... Geweldige filmopbouw, nauwelijks wisselingen van 'decor', dus zeer sterke dialogen... Een klasse apart. |
Gisteren 2 films gezien:
City Of God. Ongelofelijke film. En terecht genomineerd voor een aantal oscars. De film begint en sleept je mee door het hele verhaal heen. Je lacht maar je huilt ook bijna omdat je weet dat zulke dingen waarschijnlijk ook afspelen in de Stad van God. The Core: En dan hadden we deze film. In vergelijking met de City of God wordt deze gewoon weg gevaagd. De film is afkomstig uit het welbekende "de-wereld-gaat-eraan-maar-we-hebben-een-machine-waarmee-we-het-kunnen-redden". Alle filmclichés worden uit de kast getrokken. De stereotypes zijn ook aanwezig en lacht en lacht (als een boer met kiespijn). Geen aanrader. |
Citaat:
|
25th hour..
mwa. |
Crocodile dundee in LA, was wel lache :+
|
Zaterdag heb ik voor het laatst een film gezien.
The longest day , ik blijf er gewoon elke keer weer naar kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarna The Sweetest Thing gekeken.. Ging wel.. Nog stukje van Harvard Man gezien.. Ook wel oke.. |
Van Wilder _0_
|
Catch me if you can gisterenavond :thumbsup:
|
Paycheck, ik verwachtte niet al te veel maar het bleek een ubergoede film!
Uma is cool:love: Pas geleden trouwens ook A Man Apart en Yamakasi! op DVD gezien, beide heel goed |
vanmiddag brother bear gezien :D
|
confessions of a dangerous mind net gezien. 'gaat' wel :)
|
what women want.
de film begint erg leuk, maar moet zeggen dat ze het in het 2e deel flink hebben te weten verneuken :{ |
Citaat:
enneuh.. hij gaat wel :) |
Basic, wel goeie film met veel 'twists' erin
|
A time for drunken horses, met school:rolleyes:
Keisaaie film over Koerden en hoe moeilijk ze het wel hebben, beetje zielig doen enzo:loser: |
heb zojuist finding nemo op mijn computer gekeken :p
|
Die moet ik ook nog op mijn computer kijken :o
Net Hollow Man gezien, wilde die film nog altijd een keer zien.:D |
Half Baked, omg echt gare film :+
|
Van god los.
Eerlijk gezegd leek het me helemaal niks, maar ik vond het uiteindelijk toch een goede nederlandse film. |
bad boys 2
|
LOTR: Fellowship o/f Ring
|
paycheck
viel me heel erg mee |
Murder on the Orient Express
Gave film |
Seven.
|
Dinsdag had ik nog She's all that gezien.. en gisteren A Walk To Remember... is echt een jankfilm :p
|
True Lies :$
|
Siu lam juk kau
oftewel: Shaolin Soccer :+ vette film :thumbsup: |
pirates of carabien
|
vandaag op school: Dead Man Walking.
|
Citaat:
met die stoere achtervolging van iemand op een motor terwijl hij te paard was? schaam je :p |
Citaat:
Gister Ice Age gekeke |
Big Fish.
Op zich wel een aardige film. |
Citaat:
|
Citaat:
|
monsters ball
leuke film, maar soms wel saai |
Citaat:
|
Gothika
best spannende film. zo zie je halle barry ook eens van de hysterische kant:p was alleen beetje voorspelbaar naar het einde toe |
The Hunted.
Matige film. |
X-men 2
|
The 13 th warrior
|
Citaat:
|
Gister: big fish, schipperts van de kameleon en Misstick men
:+ |
Orgazmoooooooooooo :D
Geweldig!!!_0_ |
24 reeks 1: de eerste 4u (1e dvd dus)
vrijdag 2e dvd ;) |
Citaat:
was echt droge film. :d |
Citaat:
|
Citaat:
jij heb gewoon geen humor. :z:+ |
Citaat:
|
Coyote ugly, wel een leuke film
|
LOTR 3: ROTK _0_
|
lord of the rings: the return of the king (op dvd)
orgazmo hollow man |
Citaat:
|
Something's gotta give
Geen slechte komedie, Jack Nickolson is wel grappig en kan goed de oude snoeperd spelen en Keanu Reeves was ook wel prima. |
Elephant
|
Citaat:
|
Lilo & stitch :love:
|
Vandaag was Weird Science weer es op TV:d
|
the devil's advocate
|
Carrie
|
Citaat:
Hoe vond je die? Ik vond hem echt ruk namelijk, terwijl hij supergoede kritieken krijgt... |
elephant is toch de tienduizend en negen en tachtigste remake van columbine? alleen dan nu met echte pubers in de schoolbanken in plaats van acteurs van 30?
|
Citaat:
Zelf vond ik hem best wel goed. Er zat een hoop rust in de film (en voor sommige blijkbaar téveel rust), maar ik vond het wel lekker, want ik had juist wel een band met de karakters. Niet alle, want niet iedereen kwam er evenveel in voor. Maar ik vond de opbouw erg goed in de film. Ik vond het mooi hoe de scenes door elkaar werden afgespeelt, maar toch op hetzelfde moment plaatsvonden, zoals die scene op de gang waar die ene Eli een foto van Alex neemt en dat meisje er langs rent. Elk persoon is daar steeds apart opgenomen en in de picture gebracht, maar de scene is hetzelfde. Maar toch krijg je er een ander gevoel bij, vind ik dan. Euhm, wat wil ik er nog meer over kwijt.. Naja ik vond het een boeiende film om naar te kijken, ook al gebeurde er vrij weinig in eigenlijk.. Het was een hele rustgevende film en het einde vond ik vrij schokkend,
Niet echt een film eigenlijk, maar meer een soort documentaire ofzo :? |
Maar dat einde was toch niet bepaald verrassend. En hooguit even schokkend als het nieuws toentertijd...
En die scene waarin die foto wordt genomen is inderdaad knap geacteerd, maar om nou op grond daarvan de film goed te vinden. Ik snap ook niet echt hoe jij een band hebt kunnen opbouwen met een van die hoofdpersonen? Ik vind juist dat de film daarin tekort schiet. Als ik minutenlang tegen het achterhoofd van een of ander persoon aan moet kijken, terwijl die door een gang loopt, kan ik geen band creëren met dat persoon. Verder vind ik de film vrij cliché-matig.
Dat staat me niet echt aan... Het is gewoon een bevestiging van allerlei vooroordelen wat mij betreft. Het thema van de film vind ik op zich goed, maar ik kan echt geen interesse hebben in 50 minuten kijken naar een schooldag van een aantal mensen. Want het is gewoon een doodnormale schooldag, totdat 'het' gebeurt... Ik blijf het echt een waardeloze film vinden. :notgood: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Freddy vs Jason
|
pirates of the carribean
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarna de complete Lord of the Rings trilogie achter elkaar :love: |
Remember the titans :love:
en met gesch. zijn we begonnen met mississippi burning (? zoiets) ookw el mooie film |
kzit nu jurassic park 3 te kijken, heb toch niks anders te doen :z
|
NARC
:thumbsup: |
the new guy :thumbsup:
|
Heb Jurassic Park 3 meegekeken met ouders, best voorspelbaar allemaal, maar de special effects blijven wel aardig :z
|
2e en 3e dvd van Twenty-four dit weekend bekeken,
en gisteren Thirteen. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Wrong Turn
helemaal niet eng, redelijk voorspelbaar en ja.. eigenlijk gewoon zonde van mn geld eigenlijk heb ik het ook alleen maar gekocht omdat Eliza dushku erin speelt 8) |
Gisteren naar Hero geweest, prachtige film :)
|
The Thomas Crown affair
|
my little eye
best wel goed, maar niet te :) |
How too lose a guy in 10 days
|
dragonheart (zo heet hij geloof ik )
|
Citaat:
|
Matrix
|
liever verliefd, inmiddels alweer 5 weken geleden..
|
Sophiiiie
|
ben zo van plan om (alweer) wrong turn te kijken alleen nu met mn gedachte erbij :z
|
Die Another Day
|
The Passion of Christ
|
Citaat:
Instructio: hoe was ie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Brother Bear.
Dat is echt jaren geleden dat ik in de bios een traditionele disney-tekenfilm heb gezien. Disney is echt geen spat veranderd. Leuke film, maar ik kijk toch liever een Pixar of Dreamworks computeranimatiefilm. Die zijn tien keer zo leuk, en veel origineler. |
Citaat:
bovendien trekt disney eigenlijk een andere doelgroep aan dan pixar/dreamworks. in laatstgenoemden kom je namelijk ook vaak een dosis humor tegen die niet-kinderen ook alleen maar kunnen snappen...zoals dubbelzinnige woordgrapjes ofzo.. anyway. disney is gewoon een compleet ander genre zou ik zeggen en is daarmee dan ook niet te vergelijken. disney is gewoon een tekenfilm :p en pixar of dreamworks maken gewoon animatiefilms :+ |
Citaat:
Sjot! man, echt een brute film... Die jezus wordt echt fucking hard gemarteld en naja.. het is heel raar om te zien hoe hij zijn laatste uren heeft doorgebracht.. Net trouwens met 2-D en PFP naar Thirteen gegaan. Vond ik ook een vette film. :) |
Citaat:
|
21 Grams.
We waren allebei te gaar om film echt goed te kijken, dus halverwege een cabaret-dvd'tje opgezet... |
op hoop van zegen
straks ff naar Monster (word anders gek van die 5 tussenuren :z) |
maid in manhattan
hahahaha wat een belachelijk slechte film :D |
Freddy vs. Jason
vond het zo'n uberslechte boutfilm he, zonde van m'n geld |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb net Finding Nemo gezien (pas voor het eerst :$ ) |
Citaat:
|
Citaat:
mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine |
Citaat:
|
Meet Joe Black.
leuke film, alleen een zwak einde |
Ik moest juist ooit huilen bij het einde van meet joe black :$
maar mijn laatste was kate&leopold.. romantische komedie, maar ik had hem gratis op dvd gekregen dus ach was wel leuk.. |
Citaat:
Geweldig ook, die Friday the 13th serie! Behalve Jason X... anyhoe: ben nu Dracula 2001 aan het kijken :) |
The exorcist.
damn, wat een fokking komedie man. 8) hoe dat de trap af loopt. :D :+ |
Citaat:
|
darkness: wel een vette film, maar een beetje standaard verhaal over een huis die vervloekt is ofzo :z
she-creature: een sexy zeemeermin die gevangen is genomen, maar eigenlijk een monste is waar ze dus in transformeert en dan gaat ze iedereen dood maken. :loser: memento: naja die kent iedereen wel 8) _0_ |
The Exorcist_0_
|
net the hunted gezien. vond hem niet zo goed maar heb em alleen omdat benicio erin speelt 8)
|
The exorcist...
|
Citaat:
toen ik klein was vond ik m ook eng 8) nu istie gewoon lachwekkend.:d |
the exorcist
haha humor! is dit de beste horrorfilm ooit? :D |
Identity
gaaf, cool, gers, wreed zien die film! |
Blazing Saddles en Bat 21
|
the quiet american
|
haunted mansion :+ ofzo :7
|
A knight's tale (met heath ledger :9~ ) was wel leuk over ridders enzo.
Shrek, vet cool The lion king (1) heel lache La Vita e Bella hele mooie film |
gone in 60 seconds
|
Citaat:
|
star wars: return of the jedi
|
Citaat:
finding nemo op dvd gekocht |
the excorcist!
Helemaal in mn upie! Begin vond ik de langdradig, middenstuk was leuk maar het einde viel me weer tegen! |
the haunted mansion :d eddy murphey is altijd wel lache :p
edit: ik lieg ! ik heb gisteravond de film van the doors nog gezien ! |
Citaat:
wel crap, ROTJ had ik op video gekeken :no: |
Citaat:
|
master and commander
leuke film om te zien.. maar kan iemand mij uitleggen wat het verhaal nu precies is? ik bedoel...waarom? wat is de achterliggende gedachte? |
Citaat:
Iets met dat boot1 boot2 moet zoeken maar eigenlijk is het ook zo dat boot2 boot1 moet zoeken :{ ach ja, vond het eigenlijk niet zo'n goede film ;) laatste dat ik bekeken heb: season one 24 legaal gekocht (:d) (en dus bekeken) |
die hard: with a vengeance
|
@sedes in dat begintstukje was ik drinken aan het pakken :p
|
Citaat:
Verhaal: De strijd van de bemanning van een Brits oorlogsschip ten tijde van de Napoleontische oorlogen (begin 19e eeuw) met een Frans oorlogsschip, ver van huis. Een andere verhaallijn is die van de verhoudingen aan boord met de tegenstelling tussen oorlog (de kapitein) en onderzoek/wetenschap (de arts aan boord). |
die 2e was heel duidelijk. van die pre-darwinistische ideeen enzo..dat kwam duidelijk naar voren.
die 1e, ja ik had wel door dat dat oorlog was, maar waarom de strijd om juist steeds dat schip weer op te zoeken en achterna te varen. ik vond het een beetje een vaag verhaal wat betreft die boten.. het verhaal op het schip zelf vond ik wel vrij boeiend...
|
Matrix Reloaded, donderdag komt revolutions uit dus ik ben weer helemaal into the matrix.
|
Finding Nemo op DVD. :thumbsup:
|
Matrix Revolutions_0_
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan nog de movieposter die enorm zuigt |
True Romance
|
one flew over the cuckoos nest
|
undersiege II
|
Citaat:
die was gisteren he? |
Citaat:
|
Snake Eyes, goeie film.
|
Citaat:
:) |
The Matrix, vanmiddag gekocht en gekeken.
|
the shining EINDELIJK op dvd gevonden :d
|
Army of Darkness, lekker neppe horrorfilm. Zo verschrikkelijk lachwekkend, kan ik echt van genieten:)
|
Instinct
|
Citaat:
in zo'n stanley kubrick box |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik was heel lang op zoek naar ''a bronx tale'' hier in almere niet gevonden, in lelystad, utrecht, zwolle, rotterdam ook niet kom ik in amsterdam, ik stap de eerste de beste FRS in en ja hoor :7 ontopic: Red Dragon |
Citaat:
|
Gisteren avond: XMen2 :love:
Net: Sleepy Hollow :love: |
Pearl Harbor
|
Pearl Harbor
Wat zijn Josh Hartnett en Ben Affleck toch lekker :love: :9 8) |
Citaat:
Passion of the Crist |
Pearl harbor, heb aleen het einde gemist want ik viel in slaap halferwege!:?
|
gone in 60 seconds
|
Citaat:
|
21 grams is goeie film :)
laatst gezien is league of xogentleman kutfilm |
kook the passion
|
Lord of the Rings: Return of the King
Ben net terug uit het filmhuis met mijn moeder 8) RotK is wel een film om een tweede keer te zien, maar het einde wordt wel een taaie zit als je het al kent :p |
Citaat:
|
Southpark :love:
|
Armageddon (ofzoiets :$ )
'n Paar dagen geleden op tv gezien. Vond het een hele mooie film, wel triestig op het einde :'(. Mooi liedje d'r bij ook (I don't wanna miss a thing van Aerosmith :)). Met Ben Affleck, Bruce Willis, en nog wat anderen natuurlijk :) |
Armageddon, ja de zondag avond was ie op vt4 he, nouja, heb em niet uitgezien...
Heb wel net South Park:bigger,longer&uncut gezien, blijft echt een klassieker hoor:thumbsup: |
Citaat:
ontopic: X-men 2, topfilm! |
x-men een topfilm? LOL, laat me niet lachen man
|
Citaat:
|
net Enemy at the gates gezien. dát vind ik nou een goeie film
|
wrong turn
echt een leuke film, met gemuteerde rednecks :yes: |
Platoon
:huh: |
Finding Nemo
viel wel mee, had iets meer verwacht |
Citaat:
Mag ik toch de eer hebben van de 1000e reactie 8) |
Old School
Vage komedie :z |
lock stock and two smoking barrels.
ik vond het verhaal niet echt diepzinnig ofzo maar de film zelf was kei leuk vooral al die engelsen met al hun bijnamen enzo :D |
Citaat:
|
Van god los
|
cheerleader ninjas
elephant en nog wat ik alweer vergeten ben :p |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.