![]() |
Zit niet veel stof in, al gekeken.
Ongeveer een half jaar geleden al gedaan.. Maar ik gebruik dat ding amper, dus daar ligt het niet aan. Met assassins creed heb ik er geen last van gehad, toen was het koeler op me kamer.. nu het zo warm is heb ik d'r wel last van. Beetje obvious. Tis nu al koeler dan toen straks op me kamer en ik heb er nu ook geen last meer van. :3 |
wat voor koeling heb je?
fans of vloeistof |
Fans.
|
zou toch voor de zekerheid heel voorzichtig die fans schoonmaken.
gewoon voor de zekerheid. soms blijft daar stof achter zitten dat je niet ziet. want je pc hoort niet uit te vallen zomaar ineens. |
Nja hij valt niet echt uit..
Het scherm krijgt geen signaal meer, maar die computer blijft op volle toeren doordraaien. :') Er gebeurt dan verder ook niks meer op welke knop ik ook druk. &die shit schoonmaken kost zoveel moeite... |
ok, dat is dus een ander probleem dan ik had xD
en ja, als je wilt blijven computeren moet je toch zorgen dat het iets koeler is op je kamer en als dat neit helpt schoonmaken zoals TD al zegt :p verder kan ik je neit helpen :| |
Dude ik heb een macbook en een mac, ik gebruik die pc alleen voor random spelletjes en heb geen zin om energie in dat ding te steken :P
|
Nu ben je stoer.
|
- laat spierballen rollen -
|
Nee want het is een Acer en daar vertik ik tijd in te stoppen.
Want dat ding vertikt ook mee te werken, heb er al teveel problemen mee gehad. :P |
acer :')
|
Citaat:
Nooit meer. |
Braid.
Citaat:
|
Minecraft. Mag ik nu doodgaan?
|
Age Of Mythology: The Titans Expansion
|
Uhm mysims
|
Split/Second
|
bubbleshooter.
|
cum in her face?
|
helikopter spel op bb van iemand :P
|
Sonic.
|
portal 2 best lachen
|
Splinter Cell: Chaos Theory HD (PS3) echt een kick spel!
|
Fifa 2010.
|
Fruit ninja
|
IsoHunt lijkt me wat raartjes omdat ik daar nognooit heb kunnen zien waar het reactiesysteem is, dus dan moet ik altijd even de stuff in de iso scannen op virustotal en eens testen op een sandboxie.
Ik gebruik meestal, thepiratebay.. Of gewoon serials.ws voor kleine programma's. Wat ik laatst heb gespeeld: Portal 2(al paar x uitgespeeld nja..) Postal 2(AANRADER DOWNLOAD DEZE GAME!) Wolfteam (nogsteeds, verslaving srry stuur bericht als je dit ook nog gamed) Flashgames(www.newgrounds.net) of arcadeprehacks.com of miniclip.com (flash als k me echt verveel en het moet dan gene kid zooi zijn gwn een leuke game xD) |
l.a noire bij een vriend
thuis: assasins creed brotherhood gta the ballad of gay tony gta IV |
tetris jonguh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen Ipod :+
|
ik speel geen games eigenlijk heeh :d
|
playboy the mansion :+
|
Ik heb weer voor het eerst een spelletje gespeeld op mn ps3 in een aantal maanden
Little Big Planet :7 |
Dragon Age : The Stone Prisoner
|
fiesta online pv server maar ben er mee gestopt
|
Need For Speed: Carbon
echt pwnage game, oldschool of niet, pwnage game. |
Crysis 2
|
The Binding Of Isaac
Geweldig spel. |
wii sports resort :love:
|
Kamasutra
|
Citaat:
|
Gilf Worz.
|
Laatst gespeelt: World of Warcraft
Daarvoor: The Legend of Zelda - Ocarina of Time (Nintendo 3DS versie) Daarvoor: Wizard101 (Een kapot grappig spel maar helaas kent zowat niemand het) :( |
Fifa 12, toernooi gehad :d
|
Minecraft :+
|
Citaat:
download emulator. download rom. plug controller in. have fun. ??? profit. |
well played sir, well played :+
|
nieuw?
nee. enkel 2e hands. N64 werd volgens mij al niet meer tijdens de 1e xbox verkocht. |
Ik heb m'n Wii weer verkocht :+
|
Citaat:
|
Meh.
Ik moet zeggen dat ik de Wii nog wel een geinig apparaat vind. |
Wow.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vriend van mij had een of ander spel waarbij je je zwaard bediende door met die remote te zwiepen en te steken. Ik heb toen meer die vriend voor zn kanus gemept met mijn wilde bewegingen dan dat ik wat op het scherm raakte :') |
Haha, mijn televisie zelf kreeg het zwaar te verduren :+
|
Star Wars: Knights of the Old Republic.
|
guitar hero warriors of rock
|
|
the elder scrolls v: skyrim
egt te gekke game i luv it |
ik hoop dat je drakenvoer bent met die spelling van je.
jij kunt nooit foutloos fus ro dah brullen :') |
minecraft!!! ben bezig met een server maken
|
Citaat:
|
The F...serieus?
Ik wil er eentje :o |
Citaat:
|
Fuck..DO WANT.
Super64 Mario weer op zn old-schools spelen :love: |
die heb ik en ik heb ook mario kart. ik zou graag paper mario willen, maar dat spel is moeilijk te krijgen
|
Fnaf of Minecraft :P
|
Guild Wars 2
|
*schopt omhoog*
Dark Souls 3. In tijden niet meer zo hard gevloekt tijdens het spelen, volgens mij denken de buren ondertussen dat ik gilles de la tourette heb :+ |
Rainbow six Siege.
Dark souls 3, lijkt mij een erg naar spel. in de zin van je wint het niet ;) |
Het is frustrerend moeilijk af en toe, dat zeker.
Maar ergens toch verdomd goed gemaakt, en elke keer dat je dood gaat is "eerlijk". Als in: Geen onvermijdbare bullshit. En toch na elke keer doodgaan, vloeken, en de boel afsluiten start ik het toch weer op. A lá goede SM. Het doet pijn, maar je blijft er toch bij terugkomen :+ :') |
Black ops 3
|
Citaat:
Heb het spel gisteren in mijn handen gehad, maar kost hier 699 kronen (rond de 75/80 eu), vind ik net te gek voor een serie waar ik nog nooit wat van gespeeld heb. Waar speel je op? |
Citaat:
Waarom dan niet op PS3/PS4? Simpelweg omdat je dan alle mods moet missen en het feit dat de community vaak zelf bugfixes uitbrengt die de ontwikkelaars zelf niet maken ( en waar je op consoles dus mee blijft zitten ). Het is zeker een tof spel, maar het heeft wel een erg stijle leercurve ( verwacht dood te gaan...heel...veel...dood... te gaan ). Daar staat tegenover dat als je daar doorheen kunt bijten en je snapt hoe alles werkt..ben je zo goed als onaantastbaar. Maar het is geen spel waarbij je je brein uit het raam dondert en denkt van: nou, ik plof op mn luie reet neer en ga even een 'spellekuh' doen. Maar toch een megagaaf spel ( vind ik ). Hoezo trouwens moet jij het betalen in kronen? Ben je ergens in Scandinavië geland Niemand? |
*schopt omhoog*
Pokémon Uranium :') |
Roller Coaster Tycoon 3
Een weekje geleden gekocht via steam en weer verslaafd.. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.